S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#77 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
ani nemartinopel píše:A motor už nerachotí???
po aplikaci Mobil1 se to dost zlepsilo..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#78 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Kdybys měl čas se zastavit,rád bych si to poslechl.konstantinos.cz píše:ani nemartinopel píše:A motor už nerachotí???
po aplikaci Mobil1 se to dost zlepsilo..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#79 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
mozna, az si prijedu pro nejaky ten kompresor a ev. ventil. .. nejdriv ale pockam na to stineni cidla...martinopel píše:Kdybys měl čas se zastavit,rád bych si to poslechl.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#80 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
teda ked trable tak poriadne-prave pracujem v strojarenstve-cnc stroje- a menia sa cidla ako na beziacom pase,principovo je vlastne zhoda ,v tieneni problem- nikdy,dalsie spracovanie ho dokazalo vzdy filtracne upravit-katasrofa vsak, samotne cidlo a rovnakou mierou aj kabel-v mieste zaliateho prechodu.Na poslednom Escorte sa dalo pekne odpojit,pripojit-ale ked som kupoval auto tak bolo povolene a odprisaham ze som si to vsimol az ja-blbli otacky.
Naposledy upravil(a) Pelo 1 dne 02 kvě 2011 22:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#81 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
jak to presne myslis, s tim pripojovanim a odpojovanim? muzes prosim psat trochu srozumitelneji? tim myslim mene zkratek , ne, ze bych nerozumel slovensky, s tim nemam problem, ale moc to zkracujesPelo 1 píše:teda ked trable tak poriadne-prave pracujem v strojarenstve-cnc stroje- a menia sa cidla ako na beziacom pase,principovo je vlastne zhoda ,v tieneni problem- nikdy,dalsie spracovanie ho dokazalo vzdy filtracne upravit-katasrofa vsak, samotne cidlo a rovnakou mierou aj kabel-v mieste zaliateho prechodu.Cele som to necital,vyskusalo sa nejake skusmo ,niekde na dobrom mieste prerusit a napojit.Na poslednom Escorte sa dalo pekne odpojit,pripojit-ale ked som kupoval auto tak bolo povolene a odprisaham ze som si to vsimol az ja-blbli otacky.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#82 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
prepac--nakoniec som to prebehol cele,ten konektor je plne zhodny,odpojit,pripojit bolo myslene-ak sa konektor nachadza na nepristupnom mieste-co vidim ze to nie je tento pripad.Povolene cidlo bolo v mieste uchytu snimania polohy priamo na motore,drzala ho jedna skrutka. Najhorsie je ze diagnostika ti moze vyhlasit poruchu cidla a pritom moze byt v riadiacej jednotke chyba-mal som taku chybu na Honde Civic 10r nazad - a vadna bola jedna zo vstupnych diod ktora nema - ani cenu-to uz kamos bol rozhodnuty kupit v USA druhu RJ za 20 t sk.Vtedy som na vstupe RJ pre istotu vymenil jeden elektrolitC a tri ochr. diody-cena za 5sk.
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#83 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
No.. ridici jednotka je nova, cidla se tam vystridaly tri.. mozna ta svolavaci akce volva na aplikaci stineni k tomuto snimaci mela smysl.. co ja vim.. ty 400,- kč za to dam..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#84 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
to zdochynanie motora-zazil som to-vo firme ,sa museli menit na vsetkych piati autach ,ale zn.Opel rv95-96,pridieral sa volnobezny ventil.J. fakt. drzim palec 400kc je uz kvapka v mori.
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#85 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
aktualizace: nechápu, jak je možné, že ve značkovém servisu nepřišli na to, že je prasklá cívka - navíc, když měnili svíčky! Už je objednaná nová a zítra to sám vyměním..
BTW: dneska jsem zkusil vytáhnout tu prasklou cívku, zaizolovat a můžu říct, že je to o kus lepší.. sice se motor občas zhoupne, připadá mi, že se to fakt zlepšilo.. zapnuta klima to nedonutí zhoupnout se
zvláštní, že když jsem zapnul vyhřívání zadního okna a zrcátka s klimatizací a otočil volant do plného rejdu (zatížení posilovačem), zdechlo to a rozsvítila se oranžová ikona motoru.. ještě divnější je, že když tahle kontrolka svítí, tak se motor nezhoupne ani když se rozjíždím na dvojku, je zapnutá klima, vyhřívání, mlhovky, dálkové všechno! Ani při největší zátěži je úplně v klidu.. motor si hezky přidává sám..
po několika nastartováních (a po vytočení motoru do omezovače, vypnutí a zapnutí) kontrolka zmizela a motor se občas zhoupne..
BTW: dneska jsem zkusil vytáhnout tu prasklou cívku, zaizolovat a můžu říct, že je to o kus lepší.. sice se motor občas zhoupne, připadá mi, že se to fakt zlepšilo.. zapnuta klima to nedonutí zhoupnout se
zvláštní, že když jsem zapnul vyhřívání zadního okna a zrcátka s klimatizací a otočil volant do plného rejdu (zatížení posilovačem), zdechlo to a rozsvítila se oranžová ikona motoru.. ještě divnější je, že když tahle kontrolka svítí, tak se motor nezhoupne ani když se rozjíždím na dvojku, je zapnutá klima, vyhřívání, mlhovky, dálkové všechno! Ani při největší zátěži je úplně v klidu.. motor si hezky přidává sám..
po několika nastartováních (a po vytočení motoru do omezovače, vypnutí a zapnutí) kontrolka zmizela a motor se občas zhoupne..
Naposledy upravil(a) konstantinos.cz dne 06 kvě 2011 18:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#86 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
BTW: není vytočení motoru do omezovače, vypnutí motoru a nastartování nějaké heslo pro zhasnutí kontrolky motoru? protože mě se to stalo po několikáte..konstantinos.cz píše:aktualizace: nechápu, jak je možné, že ve značkovém servisu nepřišli na to, že je prasklá cívka - navíc, když měnili svíčky! Už je objednaná nová a zítra to vyměním..
BTW: dneska jsem zkusil vytáhnout tu prasklou cívku, zaizolovat a můžu říct, že je to o kus lepší.. sice se motor občas zhoupne, připadá mi, že se to fakt zlepšilo.. zapnuta klima to nedonutí zhoupnout se
zvláštní, že když jsem zapnul vyhřívání zadního okna a zrcátka s klimatizací a otočil volant do plného rejdu (zatížení posilovačem), zdechlo to a rozsvítila se oranžová ikona motoru.. ještě divnější je, že když tahle kontrolka svítí, tak se motor nezhoupne ani když se rozjíždím na dvojku, je zapnutá klima, vyhřívání, mlhovky, dálkové všechno! Ani při největší zátěži je úplně v klidu.. motor si hezky přidává sám..
po několika nastartováních (a po vytočení motoru do omezovače, vypnutí a zapnutí) kontrolka zmizela a motor se občas zhoupne..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#87 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
takže.. nová cívka a vypadá to o miliardu procent líp..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#88 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
takže.. po delším pozorování chování s novou zapalovací cívkou mi příjde, že klidny motor nerozhoupe ani zapnutá klima ani posilovač řízení v plném rejdu.. jen když zapnu vyhřivání zadního okna, nebo zavírám všechny čtyři okna najedonou - jednoduše při větší el. zátěži - se motor zhoupne.. ono stačí, když se zapne ventilátor na chladiči - tak se to houpe..
nemůže být špatné ukostření? slabý alternátor?
nemůže být špatné ukostření? slabý alternátor?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#89 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Kolik máš napětí baterie na volnoběh bez spotřebičů?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#90 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
změřím
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#91 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
a pak kolik s (úbytek tam bude,otázkou je, jak velký)Urvanej píše:Kolik máš napětí baterie na volnoběh bez spotřebičů?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#92 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
pak? to jako při tom zhoupnutí?martines píše:a pak kolik s (úbytek tam bude,otázkou je, jak velký)Urvanej píše:Kolik máš napětí baterie na volnoběh bez spotřebičů?
změřím to a popíšu průběh..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#93 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
vypnutý motor: 12.63V
volnoběh: 13.8V; když se zhoupne - 12.77V
ventilátor chlazení: 13.67V; zhup - 12.66V
vyhřívání zadního okna: 13.6V; zhup 12.6V
klima(max)+vent: 13.53V; zhup 12.4V
kde je tady na tomhle autě hlavní ukostření? mrknu na to..
volnoběh: 13.8V; když se zhoupne - 12.77V
ventilátor chlazení: 13.67V; zhup - 12.66V
vyhřívání zadního okna: 13.6V; zhup 12.6V
klima(max)+vent: 13.53V; zhup 12.4V
kde je tady na tomhle autě hlavní ukostření? mrknu na to..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#94 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
značí to něco prosim?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#95 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
No vysloveně nevím kde to ukostření je ale logicky by mělo bejt hodně blízko baterky, protože mínus je víceméně celá kastle.Co se týče hodnot tak na volnoběh bych řekl že asi dobrý protože altík dává ještě trošku víc při vyšších otáčkách. Přeci jen auto nejezdí na volnoběh.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#96 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
jop, dává.. když přidám otáčky, tak napětí ještě trochu stoupne..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#97 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Z tech dat bohužel nelze vyčíst nic, protože to vypadá, že se altík chová relativně normálně.
Otázka je, jestli nedělá problémy regulace, která má zasáhnout právě při změně napětí (zátěži). Ale pokud houpání dělá i klima, která elektriku nepotřebuje, pže čerpadlo je mechanický, tak jsem v koncích.
Otázka je, jestli nehledáš brouky kde nejsou, protože pokles otáček při zatížení je normální projev, kterej řj. srovná.
Na tvym místě bych to neřešil a přizpůsobil své chování vozidlu.
Otázka je, jestli nedělá problémy regulace, která má zasáhnout právě při změně napětí (zátěži). Ale pokud houpání dělá i klima, která elektriku nepotřebuje, pže čerpadlo je mechanický, tak jsem v koncích.
Otázka je, jestli nehledáš brouky kde nejsou, protože pokles otáček při zatížení je normální projev, kterej řj. srovná.
Na tvym místě bych to neřešil a přizpůsobil své chování vozidlu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#98 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Mi nerikej ze kdyz ti problikne kontrolka motoru ze na diagnostice nevyctes zadnou chybu...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#99 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
A otáčky poklesnou jen na palubovce,neboj e hodně slyšitelné??Takhle to vypadá na chybu v palubce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#100 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
martine, vždyď jsi to slyšel sám.. houpe se motor a to dost výrazně - skoro chcípne... chyba na palubce nevím.. tachometr taky prý vykazoval na diagnoze nějaké chyby..
ohledně diagnostiky - ta ukáže vždy jen chybu čidla otáček na klice - a už je tam třetí nové čidlo - furt to samé..
BTW: teď mě napadlo - je normální, že když zrychluju, tak tachometr nahoru leze tak nějak "trhaně"?
ohledně diagnostiky - ta ukáže vždy jen chybu čidla otáček na klice - a už je tam třetí nové čidlo - furt to samé..
BTW: teď mě napadlo - je normální, že když zrychluju, tak tachometr nahoru leze tak nějak "trhaně"?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 294 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od czemartin1
-
- 0 Odpovědi
- 137 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 9 Odpovědi
- 1631 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yanchi
-
- 12 Odpovědi
- 3686 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 4 Odpovědi
- 751 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa