S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

  • Autor
  • Zpráva
konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#51 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

Tak, a je to ve volvu v průhonicích.. a hen sa vokáže :)
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

GDPR_user

#52 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od GDPR_user »

konstantinos.cz píše:Tak, a je to ve volvu v průhonicích.. a hen sa vokáže :)
Takže garanční oprava?

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#53 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

no, takže po třech dnech ve volvu (s nejmodernější a nejlepší diagnostikou v republice) se přišlo na to, že je to jen elektronického původu.. řídící jednotka má nějaké výpadky.. "mrtvice" a nikdo neví proč.. ještě se pánové dívají na snímač na vačkové hřídeli a jeho stínění - možný původ problémů - v pondělí chtějí pokračovat.. mechanicky je motor prý ok, rozvody bez problémů, VVT v pohodě, výfuková vačka je rovná a řemenice bez problémů.. oříšek, ale v pondeli chteji v diagnostice pokračovat, pokud na to nepřijdou do zítra / potrebuju auto na vikend..

posledni moznost je vadna ridici jednotka, ale chteji vyloucit vsechno ostatni, nez reknou 30 tacu za RJ .. :(

_____________
edit: nebyt kamarada ve volvu, tak bych to asi resil jinak..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

GDPR_user

#54 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od GDPR_user »

konstantinos.cz píše:no, takže po třech dnech ve volvu (s nejmodernější a nejlepší diagnostikou v republice) se přišlo na to, že je to jen elektronického původu.. řídící jednotka má nějaké výpadky.. "mrtvice" a nikdo neví proč.. ještě se pánové dívají na snímač na vačkové hřídeli a jeho stínění - možný původ problémů - v pondělí chtějí pokračovat.. mechanicky je motor prý ok, rozvody bez problémů, VVT v pohodě, výfuková vačka je rovná a řemenice bez problémů.. oříšek, ale v pondeli chteji v diagnostice pokračovat, pokud na to nepřijdou do zítra / potrebuju auto na vikend..

posledni moznost je vadna ridici jednotka, ale chteji vyloucit vsechno ostatni, nez reknou 30 tacu za RJ .. :(

_____________
edit: nebyt kamarada ve volvu, tak bych to asi resil jinak..
A co ty volné rozvody??? Ty jsou OK???Výfuková vačka rovná??? HMMM to byl asi odborník co to poznal.
A co ten rachot??? Pokud je to elektrického charakteru,tak jedině,že nějaké elektrické zařízení spadlo do motoru.
Už se těším na vyjádření autorizáku. :bad:

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#55 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

odbornici by to meli byt.. zitra rano si pro to jedu, a mam na ne par napsanych otazek - abych na to nezapomnel. Treba stav turba, tlak ve valcich, proc pri vysokych otackach ty vypadky nejsou, proc pri studenem motoru problem neni, jestli ty mechanicke zvuky jsou v pohode atd atd..

a podobne drnceni jako pri tom chcipani motoru mi dela volny spojkovy pedal - taky divne drnci a kdyz ten motor chcipa a mam nohu na spojce, tak to uplne citim, ale nemam tuseni, jestli to ma souvislost :))

rikali: neco pry prerusuje dodavku paliva a neco zpusobuje nektere dalsi vypadky v el.systemu..

na ty rozvody jsem se vazne dival i ja.. ten remen je pevny, kdyz zatlacis mezi remenicema vacek, tak jde fakt jen o cca 5mm... nechapu jak je to mozne.. rikal jsem jim to, ze to bylo uplne volne, at to proveri..
rikaji, ze nejlepsi autorizovany servis je v ostrave, ale v tech pruhonicich maji nejmodernejsi diagnozu a jsou pry na druhem miste.. to asi ale neni dulezite..

necham si vystavit papir o provedenych kontrolách a predpokladane cene opravy skrytych vad, at mam cim mavat.. ale sam jsem hodne zvedavy..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

GDPR_user

#56 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od GDPR_user »

konstantinos.cz píše:odbornici by to meli byt.. zitra rano si pro to jedu, a mam na ne par napsanych otazek - abych na to nezapomnel. Treba stav turba, tlak ve valcich, proc pri vysokych otackach ty vypadky nejsou, proc pri studenem motoru problem neni, jestli ty mechanicke zvuky jsou v pohode atd atd..

a podobne drnceni jako pri tom chcipani motoru mi dela volny spojkovy pedal - taky divne drnci a kdyz ten motor chcipa a mam nohu na spojce, tak to uplne citim, ale nemam tuseni, jestli to ma souvislost :))

rikali: neco pry prerusuje dodavku paliva a neco zpusobuje nektere dalsi vypadky v el.systemu..

na ty rozvody jsem se vazne dival i ja.. ten remen je pevny, kdyz zatlacis mezi remenicema vacek, tak jde fakt jen o cca 5mm... nechapu jak je to mozne.. rikal jsem jim to, ze to bylo uplne volne, at to proveri..
rikaji, ze nejlepsi autorizovany servis je v ostrave, ale v tech pruhonicich maji nejmodernejsi diagnozu a jsou pry na druhem miste.. to asi ale neni dulezite..

necham si vystavit papir o provedenych kontrolách a predpokladane cene opravy skrytych vad, at mam cim mavat.. ale sam jsem hodne zvedavy..
No to já také.Pak se poděl o poznatky.

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#57 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

Po trech dnech ve volvu mi kluci nic moc noveho nerekli.. Vim akorat, ze vsechno odpojili, promerili, zapojili, zkontrolovali VVT {remenice uz nehazi}, kontrola rozvodu a vseho kolem.. Rikali, ze CAT je pred smrti, neco o turbu.. zitra tam jeste jednou jedu.. nasli dve podezrele cidla, jedno vymenili, druhe nesehnali - u nich stoji 6000 - a u nej prave rikaji, ze je nejspis zdrojem problemu na RJ. A posledni moznost vadna RJ - 40 000.
Myslim si ale, ze RJ to snad neni, to by snad bylo mnohem horsi / ze bych to treba ani nenastartoval.. divny..

nevim, jestli se jich ma smysl ptat na veci jako jestli merili tlaky ve valcich, proc se ty chyby nedeji za studena apod.. asi ne..

ve stredu dostanu glejt s razitkem a poslu to prodavajicimu, ze chci zpatky penize, uvidim jak to dopadne.. jsem ochotny pristoupit na vraceni dalsich 20 - 30 tis.. tak snad..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#58 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

- Měřením bylo zjištěno rušení signálu mezi snímačem RPM a řídící jednotkou (ECM). Následně jednotka nedokáže správně rozpoznat signál od RPM, toto může způsobovat závada v elektroinstalaci, ale spíše však samotná jednotka ECM.
(taky může prý být něco špatně na setrvačníku)
tím, že je celá elektronika ok, hadičky a čidla na svých místech, tak hledání bude asi na hoooooodně dlouho a mooooooc peněz..

- Značný únik oleje od tlakové hadice mazání turbodmychadla. Netěsnost takového rozsahu má za následek nedostatečné mazání turbodmychadla, čímž může způsobit jeho nevratné poškození. Soudě podle stavu hadic uniká olej již po delší čas, tedy lze předpokládat přidírání ložiska turbodmychadla.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

GDPR_user

#59 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od GDPR_user »

konstantinos.cz píše:- Měřením bylo zjištěno rušení signálu mezi snímačem RPM a řídící jednotkou (ECM). Následně jednotka nedokáže správně rozpoznat signál od RPM, toto může způsobovat závada v elektroinstalaci, ale spíše však samotná jednotka ECM.
(taky může prý být něco špatně na setrvačníku)
tím, že je celá elektronika ok, hadičky a čidla na svých místech, tak hledání bude asi na hoooooodně dlouho a mooooooc peněz..

- Značný únik oleje od tlakové hadice mazání turbodmychadla. Netěsnost takového rozsahu má za následek nedostatečné mazání turbodmychadla, čímž může způsobit jeho nevratné poškození. Soudě podle stavu hadic uniká olej již po delší čas, tedy lze předpokládat přidírání ložiska turbodmychadla.
Hlavní problém vidím v napínání rozvoďáku.

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#60 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

Takze to dopadlo tak, ze jsem si auto nechal a dohodl jsem se s prodejcem, ze mi vrati cast penez 50%. Coz v poradku probehlo - nastesti.
Ohledne tech rozvodu - kontroluju napnuti remenu casto, ale je porad ok. Ale pro jistotu je necham udelat. I s tim druhym remenem, pry tam zlobi napinak..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1322
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#61 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od selap »

Tak jestli ti polovinu slevil,tak to jsi nedopadl tak špatně,máš na opravu a víš co sis nechal udělat.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#62 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

no, to je fakt.. :) takze konecna cena 34 tisic.. a to se vyplati :))

tento tyden je v servisu, bohuzel se motor zacal prehrivat.. oba ventilatory fucely naplno, rucicka v cervenem.. voda v nadrzce vlazna, chladice studene, topeni fucelo horky vzduch.. druhy den rano v servisu servisak nastartoval a po dvou minutach to same - motor jeste studeny - vymenil termostat a cidlo teploty a pry je to ok.. je mozne, ze se vyresil i problem s volnobehem, rikal, ze si nevsiml zadneho kolisani |:)
nechal jsem jeste pretesnit turbo, protoze trochu teklo a vymenit silentbloky zadni napravy, tak uz se tesim :)

musim rict, ze jsem si to auto hodne oblibil.. ted jsem si na tyden pujcil otcovu Lagunu II v plne vybave, 1,9 dci a prvnich par kilometru jsem si rikal, ze je to strasna vejtraska! a to jsem si vzdycky myslel, ze francouzi maji hodne pohodlne auta.. jedine co mi ve volvu chybi je dualni klimatizace a trochu el. zklapeni zrcatek..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#63 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

takže.. dneska jsem si auto vyzvedl ze servisu - Volvo Dejvice.. čím začít.. svítila mi kontrolka airbagu, domluvili jsme se na výměně vadného konektoru/kabelu levého bočního předního airbagu.. cca 800kč + práce.. zjistil jsem, že mi končí technická, tak jsem je poprosil, jestli... ..ok..2500 kč.. abych prošel STK, bylo třeba vyměnit čepy řízení 2x1500,-, manžeta levá 1000,- kč, zadní silentblok motoru (1200,-) nějaké těsnění na turbu a na výpustném šroubu oleje - do 500,- kč. Celkem jsem tedy odsouhlasil cca 12 000,-

Řekl jsem jim ale, že technickou nejspíš neprojde můj slavný volnoběh, který nedrží otáčky. Tak že se na to kluci mrknou..
Pánové byli tak hodní a chtěli mi to vylepšit co se dá - asi protože znám šéfa - tak se rozhodli, že mi přehrají SW v řídící jednotce.. (o tom jsem ale nevěděl).. No, ta jednotka to neunesla a odešla do věčných lovišť. Takže musí objednat novou jednotku ze švédska.. nová stojí cca 18 000,- kč.. když už jsme čekali cca 10 dní na jednotku, tak jsem jim řekl, ať mi vymění ještě svíčky - cca 1500,-.. Na ŘJ dostanu nějako větší slevu.. nejradši bych neplatil nic - neobjednával jsem si novou ani přehrávání SW - ani jsem jim to nepovolil! Ale je to staré auto, něco zaplatit musím.. rezignoval jsem..

No, jednotka s novým SW přišla, je namontována.. když už tam to auto stálo, tak jsme se domluvili, ať na ten problém s volnoběhem zkusí přijít.. Vyměněn volnoběžný ventil za půjčený.. motor se zlepšil, ale ne zcela.. při zapnuté klimatizaci a zvýšené zátěži motoru se volnoběh houpe.. při plném rejdu a spuštěném ventilátoru motor občas chcípne. Důvody neznámé. Kompresor klimatizace má tužší chod, ale i s vypnutou klimatizací volnoběh občas padá; takže to není ten hlavní problém. Dále mi potvrdili ne stoprocentní funkci napínací kladky rozvodového řemene, ale to nezpůsobuje problémy.

Další je v plánu stínění čidla otáček klikovky. Na to prý byla kdysi svolávací akce Volva. Tak snad to příští týden dořešíme. Viděl jsem nějaké grafy a vypadá to fakt divně. Jako, kdyby občas vynechávali vstřiky.. ale ne v jedné fázi, ale jako kdyby "o půlku".

Mechanický problém je tedy na 99,9% vyloučen..

Jinak je prý vše ok. Turbo, lambda, kat.. žádné vážné závady.. znova to auto skoro celé rozebrali a složili.. bylo to tam 3, možná 4 týdny.. nikdo neví, co s tím je.. (ani po 10ti dnech v průhonicích). Tak zkusíme ten volnoběžný ventil a stínění.. mě z toho jebne..

Dál ale musím říct, že jejich přístup je fakt supr, jsou tam příjemní lidé, hezky vám vše vysvětlí, když mi zdupali jednotku, tak mi půjčili auto, mají hezké recepční a know-how z průhonic..
Kromě toho volnoběhu se auto zlepšilo o 60%. Motor líp táhne, je tišší, klidnější.. podvozek se výrazně zlepšil..

To je martyrium..
Naposledy upravil(a) konstantinos.cz dne 31 bře 2011 07:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#64 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od THOmasoj »

vsadim se, že za tim bude nějaká hloupost :-)
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#65 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

THOmasoj píše:vsadim se, že za tim bude nějaká hloupost :-)
to doufám :))
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

GDPR_user

#66 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od GDPR_user »

konstantinos.cz píše:
THOmasoj píše:vsadim se, že za tim bude nějaká hloupost :-)
to doufám :))
Ty volve ty jsi pacoš. :lol: :lol: :lol: Zacálovat za starou mrdku peníze za opravy které jsi si nenechal udělat.To asi vážně nevíš co s prachama???Že já kokot zákazníkům rozmlouvám opravy. :bad:

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#67 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

nerozmlouvej, přicházíš o peníze :)
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#68 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od yoby »

konstantinos.cz píše: Dál ale musím říct, že jejich přístup je fakt supr, jsou tam příjemní lidé, hezky vám vše vysvětlí, když mi zdupali jednotku, tak mi půjčili auto, mají hezké recepční a know-how z průhonic..
Jenže to je všechno nanic když jim chybí zkušenosti :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#69 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od tnemec »

No teda hezký... A já si myslel, že největší hejl na koupě permanentně problémových draze opravitelných Volv jsem tu já...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#70 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

takže.. ještě museli vyměnit palivový filtr (cca 1000), těsnění oleje na celém turbu (pár desetikorun)..
volnoběh se při zatíženém motoru houpe jak kolotoče.. jednou z deseti zdechne..

stínění čidla otáček objednáno - pár korun
volnoběžný ventil sháním - to je asi to nejdůležitější - s novým byl motor o 100 procent lepší.. vyčisit to vyzkouším.. ale je možné, že je v řiti krokový motorek na tom ventilu..

tyhle dvě věci už udělají auto použitelným a zvýšení otáček na klapce snad nebude třeba..

a přemýšlel jsem, že ten kompresor klimatizace bych vyměnil.. no.. možná.. ten se s motorem celkem dost pere mám pocit..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

GDPR_user

#71 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od GDPR_user »

konstantinos.cz píše:takže.. ještě museli vyměnit palivový filtr (cca 1000), těsnění oleje na celém turbu (pár desetikorun)..
volnoběh se při zatíženém motoru houpe jak kolotoče.. jednou z deseti zdechne..

stínění čidla otáček objednáno - pár korun
volnoběžný ventil sháním - to je asi to nejdůležitější - s novým byl motor o 100 procent lepší.. vyčisit to vyzkouším.. ale je možné, že je v řiti krokový motorek na tom ventilu..

tyhle dvě věci už udělají auto použitelným a zvýšení otáček na klapce snad nebude třeba..

a přemýšlel jsem, že ten kompresor klimatizace bych vyměnil.. no.. možná.. ten se s motorem celkem dost pere mám pocit..
Kompresor když tak mám.

GDPR_user

#72 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od GDPR_user »

konstantinos.cz píše:nerozmlouvej, přicházíš o peníze :)
To jo,ale mám dobrý pocit že nejsem svině.

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#73 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

martinopel píše:
konstantinos.cz píše:nerozmlouvej, přicházíš o peníze :)
To jo,ale mám dobrý pocit že nejsem svině.
:) :kuchta:

a ten kompresor kolik, kolik, kolik, kolik, kolik, kolik, kolik, kolik ?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 70
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Žilina

#74 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od Pelo 1 »

mam v pmati trable so š 100-110-spojka-rozumiem autam aj ked nie som automechanik,hobby,som sa tak nasral že som ju skoro pustil dolu vahom,hned na to som bol odmeneny-vid podpis a zatial iba spokojnost,to posledne som zohnal pre syna_ale tiez moj sen na .....a vôbec s tvojov vytrvalostou by si sa na slovensku stal politikom a mozno aj prezidentom-nemas chut, ja ta podporim.
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#75 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

nee.. to je v pohode, diky ;), zadny prezident ;)
no.. vytvralost... spis jsem zvedavy co s tim sakra muze byt..
a do zimy snad budu mit S60 AWD nebo XC70, tak tohle snad aspon dobre prodam, kdyz bude v cajku :)

doufam, ze to stineni snimace otacek klikovy to vyresi.. vsechno ukazuje na tohle..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“