Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Moderátor: wickey

This topic is 11 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Luděk
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 19 led 2006 13:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Luděk »

Znovu podotýkám že je to nesrovnatelné s osobáky, častěji dochází k výměnám z důvodu karambolu, ale se životností problém nebyl, je to opravdu zcela něco jiného. Kotouče mají téměž 400mm v průměru a jsou samozřejmě s oválnými otvory, něco jako u motorek.
_________________
V40 2.0 16V/96 4x4

vlado
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 115
Registrován: 12 úno 2006 15:17
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vlado »

Tak posledná debata o typoch kotúčov a deštiček je už stará rok. Každý má už svoje nové skúsenosti a poznatky so svojimi značkami kotúčov a desek. Jak vám to drží? Spokojnosť alebo problémy?
Ja som dneska menil kotúče aj deštičky na predku.
Kotúče LUCAS - 4325.-Sk, deštičky BOSCH - 1969.-Sk s DPH
Deštičky rozbalím, na nich nálepka BOSCH a na kovovej časti odliate logo TEXTAR.
Na otázku u predajcu /ELIT/ čo to vlastne je /bosch alebo textar/ odpovedal, že BOSCH vlastné deštičky nevyrába, ale prebaluje iba dva typy. Drahšie TEXTARy a lacnejšie - na názov si momentálne nespomenem.
Snáď to bola dobrá volba za tú cenu :roll:
_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4290
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Každý má samozřejmě jiné zkušenosti. Já osobně kotouče Lucas nemusím, hodně reklamací, preferuji ATE a desky Bosch Premium.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Luděk píše:Znovu podotýkám že je to nesrovnatelné s osobáky, častěji dochází k výměnám z důvodu karambolu, ale se životností problém nebyl, je to opravdu zcela něco jiného. Kotouče mají téměž 400mm v průměru a jsou samozřejmě s oválnými otvory, něco jako u motorek.
A teď tu o červené karkulce.Prosím. :lol: :lol:

Zz
Offline
Příspěvky: 56
Registrován: 05 pro 2006 18:47
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od Zz »

jarek.krizan píše:Každý má samozřejmě jiné zkušenosti. Já osobně kotouče Lucas nemusím, hodně reklamací

Chlapi co dělaj v TRW (LUCAS)si tyhle kotouče taky moc nekupují ačkoli mají poměrně dobrou slevu.Kvůly ceně začali vyrábět z toho nejlevněšího materiálu.Otázkou je,z čeho vyráběj ostatní firmy.
Jinak při výrobě na ten kotouč lidská ruka nesáhne,jediný co s ním dělaj,že ho šoupnou do krabice,takže celej problém bude v tom materiálu :evil:
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Zz
Offline
Příspěvky: 56
Registrován: 05 pro 2006 18:47
Bydliště: Jablonec n.N.

signalizace

Příspěvek od Zz »

Jo ještě k původní otázce č.2
V 40 má signalizaci destiček. Mechanickou. :mrgreen:
Na vnitřní destičku se nasadí taková kovová spona a ta když se dostane ke kotouči,tak je při brždění k nepřeslechnutí...
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Achillea
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 27
Registrován: 21 led 2007 20:56
Bydliště: Praha

Zadní brzdové destičky

Příspěvek od Achillea »

Rád bych se zapojil do debaty. Brzdové destičky považuji pochopitelně za jeden z nejdůležitějších "spotřebních materiálů" na vozidle a ze zkušeností můžu říci se nevyplatí experimentovat. U jednoho z mých bývalých vozidel jsem před plánovanou dovolenou (cca 5.500 km během 10 dní ) připravoval veškeré náležitosti na cestu. Nový olej a filtr (+ aditivaci), nové svíčky, nový vzduchový a palivový filtr, dolití akumulátoru, výměna staré brzdovky a další "drobnosti" pro klid duše a snížení rizika, že zůstanu stát 2 tisíce kilometrů od domova někde v polích. Auto jsem vlastnil poměrně krátce a minulý majitel z Mladé Boleslavy se o něj zrovna vzorně nestaral. Takže "sichr je sichr" a co se dalo zkontrolovat muselo být na 100 % v pořádku. Jediným místem, s kterým jsem byl spokojen byly brzdy. Přední destičky byly z 90 % nové a nebylo tedy třeba utrácet za jiné. Cesta vedla přes Německo, Francii (Champagne, Alpy, Midi, Cote de Azur, Provance, Lví zátoka) Španělsko a Andoru zpět do Francie (Pyreneje, Gaskoňsko, Bretaň, Normandie, Paříž, Pikardie) a přes Belgii, Lucembursko a Německo zpět do Čech. U Grenoblu (po cca 800 km jízdy) lévé přední kolo začalo hořet (zdůrazňuji že nejsem amatér a častěji přibržďuji motorem nežli brzdami ).Kolo se povedlo uhasit díky zásobě vody Fromin na cestu (tímto děkuji výrobci :D ). Kolo bylo celé, pneumatika naštěstí také, ale z devádesátiprocentní destičky zbyl jen plech. Zbylých asi 500 kilometrů hornatých cest po "Route 85 Napoleon" kolem Grand Canyonu Du Verdon až na pobřeží, kde jsme měli přečkat několik dnů jsem dojel na rychlostní skříň a ruční brzdu. S 5 lidmi v autě a plným kufrem žádná slast. Na místě jsme si díky pomoci mechanika pumpy Total u St.Tropez nechali poslat z Nice nové destičky, které jsme vymněnili. Komplet stál na naše i s prací asi 3.000 Kč. Destičky z pravého kola jsem dovezl zpět do Prahy ke známému na expertýzu. Po zjištění, jsem málem padl do mdlob. Původní sjeté destičky minulý majitel zřejmě před odvozem vozu do autobazaru nechtěl platit příliš draze a proto koupil nejlevnější co mohl někde na autoburze. Povedlo se zjistit, že byly vyrobeny a dovezeny z Polska. Směs stála za to - k destičce přilepená natavená škvára, saze a kovové a DŘEVĚNÉ piliny (asi nějaká úprava alá Racing :D ). Fyzika tedy zafungovala a dřevo (jak už to tak mívá v popisu práce) díky tření, zahřátým kotoučům a letnímu vedru pod jižním sluncem vzplálo. Vezmu-li v úvahu, co všechno se mohlo stát mojí rodině, i zpětně bych tomu "Spořínkovi" nafackoval. Nejen z této zkušenosti důrazně varuji před tutově "výhodnou" koupí. To že se celí vrátíte domů k těm co Vás mají rádi se ničím zaplatit nedá ! Dnes už do všech vozů kupuji pouze Ferodo a zatím maximální spokojenost. Směs je měkčí - dobře přilne ke kotouči, zbytečně ho neopotřebuje a nemá tendenci k přehřívání na dlouhých trasách či při větší zátěži. Na Volvo V40 (mimochodem prý jsou zadní destičky u všech typů stejné) stojí sada zadních destiček Ferodo 1.516,- Kč včetně DPH. V Praze je jezdím kupovat do Chabrů do firmy Fate v ulici Dopraváků (vedle šmejdů z AAA) - prodávají ještě spojky, svíčky Brisk a filtry od firmy Mann. Hned vedle proti Hornbachu je i rychloservis, kde vám je bez objednání (a bez dokladu :D ) schopný mechanik vymění za 200,- Kč a asi 35 minut........

Lachtan: nějak se ti tady ten příspěvek naklonoval, tak jsem je smáznul - doufám že k tomu nebyl nějaký umělecký důvod, to tady mít 6x :wink:
_________________
Dřívější vozy:
Volvo V40 T4 (2000) "Cirrus"
Volvo V4O T4 (1999) "Ventus"
Volvo V40 T4 (1998) "Nimbus"
Nyní:
Již bez Volva . . .

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

:wink: Lachtane díky si moderátor jak má být.
Jinak zajímavý příspěvek, takovéto šetřílky znám a narovinu taky bych jim dal za to pěstí... když na to nemám a nebo nechci mít tak radši využiji MHD než riskovat cizí životy.
Naposledy upravil(a) Sibr dne 13 úno 2007 23:53, celkem upraveno 2 x.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

loskut
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 09 čer 2005 21:42
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

Příspěvek od loskut »

Tohle už je na knižní vydání
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5973
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Já nakupuju zde - http://www.saabtuning.cz/ a naprostá spokojenost :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2552
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Tyy jo hezky, no bazaristi...ti opravuji na oko :twisted:
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2552
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Lachtan píše:Já nakupuju zde - http://www.saabtuning.cz/ a naprostá spokojenost :wink:
I kotouce? Ani neuvadi vyrobce...asi hodim dotaz.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5973
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Bral jsem od nich přední destičky, zadní destičky a zadní kotouče - brzdí to, nepíská to - prostě jsem spokojenej (i s cenou (pro členy VK by měla být slevička), na značku si zaboha nemůžu vzpomenout, ale Starline to není).......a dál to neřeším :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Pavlik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 121
Registrován: 16 led 2006 18:28
Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
Bydliště: Police nad Metují

Příspěvek od Pavlik »

měl bych dotázek- je na zadní nápravě zátěžák?? destičky mám lucas a zadek se mi zdá hodně slabej co do ůčinku.Přitom kotouče OK destičky 80% děkuji..
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic

vlado
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 115
Registrován: 12 úno 2006 15:17
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vlado »

Ahoj, nemôžem nájsť topic kde sa píše o problémoch pri brzdení a pod. Tak navazujem na Pavlíka s tým zátežákom. Včera sa mi zrovna stala dosť nepríjemná vec s brzdením. Keď sa pred mňa dostal na dálnici jeden zmrd na renaulte 5, tak som z asi 170 km/hod musel viac ako prudko brzdiť, teda až na doraz. Predok držal pekne rovno, ani na volante som necítil žiatny ťah do strany ani nič podobné,iba bolo cítiť prácu ABS, ale zadok sa mi začal vytáčať do strany,proste sa mi začal zadok auta otáčať ako keby okolo volantu. Odhadujem to tak na 1 meter vychýlenia do strany. Brzdy mám premerané, predné aj zadné. P a Ľ nemajú odchýlky,alebo iba veľmi minimálne. Doteraz som to nikdy nezažil, asi nebolo treba tak núdzovo brzdiť. V čom môže byť problém? Rozloženie váhy auta, slabý brzdný účinok na zadnej náprave, alebo predsa ten zátežový regulátor, ak tam je? Podotýkam, že povrch vozovky bol úplne suchý, teplota vzduchu 8 C, pneu zimné Continetal, dezén 80%...Kdo mal už podobnú skúsenosť?
_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km

herma9979
Offline
Příspěvky: 158
Registrován: 05 úno 2007 10:14
Vůz: Volvo V40 1.8 B4184S Black 1998
Bydliště: Brno(Chrlice) / občas Jeseník

Příspěvek od herma9979 »

Něco podobného se mi stalo tak před třemi měsíci, taky dědula s Favoritem na dálnici stojící po tmě bez trojúhelníku. Stalo se mi to sice s eskortem, ale odezva bylo vpodstatě stejná.
Předpokládám že tomu chování hodně napomohly zimní pneu(pěkně to zaplavalo), zadek však šel nalevo. Naštěstí se mi uvolnil levej pruh tak se to dalo srovnat.

předpokládám že za to mohl špatný účinek zadních brzd (špatná součinost L a P) a rozložení hmotnosti.

Vpodstatě nebudu situaci nějak řešit, neočekávám že by vyladění brzd mělo nějak výrazný účinek. Navíc již vím jak se auto chová, tak jsem na něj připraven. A ty krizovky se snad nebudou opakovat každou jízdu.
_________________
Volvo V40 1.8 16v 85kW 1998 motor B4184S
Bylo: Ford Escort 1.8TD 1997 51kW

Zz
Offline
Příspěvky: 56
Registrován: 05 pro 2006 18:47
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od Zz »

Nevím jak starší ročníky,ale V40 od 2000 má EBD,což by mělo kontrolovat zadek.
Jinak to vychýlení při prudkém brždění můžou klidně dělat zarostlé destičky.Já když jsem kupoval svoje autí,tak mu bylo 2,5 roku,jezdilo po Německu a destičky nešly ze třmenů ani vyndat,natož aby tam chodily tak jak mají :shock: Přitom když jsem byl na technický,tak mi to na válcích ukázalo vzadu taky odchylku která byla bohatě v normě.Technik říkal že to může být nějaká mastnota,nebo prach a že je to OK.
Docela mě překvapilo jak to bylo schopný zarůst.Byl jsem rád,že jsem je "vystřelil" ven VELIKÝM šroubovákem.Pak přišly ke slovu škrabák,šmirgl a odrezovač.
:D
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4290
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud by si chtěl super kvalitu tak značku Zimmerman, nebo Formula brake disk. "Zima" je těžší sehnat a formuli zaplatit. Je totiž keramická a ks se bohybuje v cenách kolem 10 000 kč/ks
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Pelo 1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 133
Registrován: 13 led 2009 21:34
Bydliště: Žilina

Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Příspěvek od Pelo 1 »

-co sa tyka -desticek- ,Tak len Ferodo,svagrova -nahodou-pracuje uz dlhsie v tomto obchode a pouzil som ich uz na vs autach-okrem Skodovky a plna pohoda,radsej 2x vymenim a zaroven skontrol. brzdy,ak je vonku mokro -podla H.R.Etzolda-pred kazdym zaparkovanim,vysusim brzdy jemnym brzdenim,sa mi to osvedcilo,lebo korozia je svina--lepi a brusi
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw

GDPR_user

Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Příspěvek od GDPR_user »

V poslední době montuji na auta kotouče i destičky Hart a prozatím maximální spokojenost.super cena.
Naposledy extrémně vyzkoušeny v sobotu na Valašské rallye když jsem si před závodem projížděl trať a hledal nejvýhodnější místo.A že jsem nejel pomalu. :lol: :lol: :lol:
Krásně svítí. :palec:

Americkej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 25 kvě 2008 19:34
Vůz: V40 1,9D (D4192T2) 2000 green
Bydliště: stověžatá

Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Příspěvek od Americkej »

dnes jsem objednával u Elitu, chtěl jsem původně komplet od Bosche, ale neměli-lhůta dodání měsíc.Objednal jsem tedy kotouče Brembo a desky Tex...cena cca 6tkč komplet na přední osu.Jsem zvědavej, jak to bude brzdit po zajetí.
Dělám jsem to kvůli dovolený, povezu vozejk cca 700kg.Je mi líto vyhazovat desky co tam mám, maj přes půlku života, ale dávat jetý desky na fungl kotouče mi neštymuje...

EDIT : tak jsem to vyměnil a originál destičky s potiskem Volvo jsou také Texstary zatím bych řekl, že to brzdí stejně jako předtím, po 3km pomalého zajíždění desek
(trojka kvalt, 100metrů jet 30m lehce brzdit) jsem si krásně spálil prsty o kotouč :-)
_________________
V40 1,9D (D4192T2) 2000 a fertik!

Diccon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 65
Registrován: 28 říj 2008 18:32
Vůz: v40_1.9d_115hp
Bydliště: Praha

Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Příspěvek od Diccon »

No jo, a nevite nekdo, jak cenove vychazi nakup z http://www.partsforvolvosonline.com oproti http://www.saabtuning.cz ? Koukal jsem na desticky na V40 ( http://www.partsforvolvosonline.com/def ... =52_53_916 )
a od nich by set predni+zadni od firmy TMD Friction (delaji napr. Texary) vysel na cca 1300 KC (placeno v librach, v dolarech pak jen na 1100 KC) + postovny (cca 1000 KC ), coz mi prijde docela dost vpohode...
_________________
Volvo V40 1.9D 85kW, r.v. 2001

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5973
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Příspěvek od Lachtan »

Nedíval jsem se teď na ceny v Saabtuningu, ale mám pocit, že takovouhle dardu (s poštovným) jsem u nich teda rozhodně neplatil :roll:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2552
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Příspěvek od Roger »

martinopel píše:V poslední době montuji na auta kotouče i destičky Hart a prozatím maximální spokojenost.super cena.
Naposledy extrémně vyzkoušeny v sobotu na Valašské rallye když jsem si před závodem projížděl trať a hledal nejvýhodnější místo.A že jsem nejel pomalu. :lol: :lol: :lol:
Krásně svítí. :palec:
HART? nemas predstavu o cenach napr. na V70 R AWD? Budu muset brzo menit, pac uz hazou...dik
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

kavka
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 94
Registrován: 07 dub 2006 20:30
Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín

Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Příspěvek od kavka »

Rád se zapojím do této debaty,dlouho jsem montoval Feroda,nemě¨l jsem s tím žádný problém,dělají i různé tvrdosti,co se týče závodníků a tuningářů.Pak jsem to opustil a dávám těď Bendix a za ty čtyři roky zatím žádný problém.
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
This topic is 11 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“