Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bratislava
Tak posledná debata o typoch kotúčov a deštiček je už stará rok. Každý má už svoje nové skúsenosti a poznatky so svojimi značkami kotúčov a desek. Jak vám to drží? Spokojnosť alebo problémy?
Ja som dneska menil kotúče aj deštičky na predku.
Kotúče LUCAS - 4325.-Sk, deštičky BOSCH - 1969.-Sk s DPH
Deštičky rozbalím, na nich nálepka BOSCH a na kovovej časti odliate logo TEXTAR.
Na otázku u predajcu /ELIT/ čo to vlastne je /bosch alebo textar/ odpovedal, že BOSCH vlastné deštičky nevyrába, ale prebaluje iba dva typy. Drahšie TEXTARy a lacnejšie - na názov si momentálne nespomenem.
Snáď to bola dobrá volba za tú cenu
Ja som dneska menil kotúče aj deštičky na predku.
Kotúče LUCAS - 4325.-Sk, deštičky BOSCH - 1969.-Sk s DPH
Deštičky rozbalím, na nich nálepka BOSCH a na kovovej časti odliate logo TEXTAR.
Na otázku u predajcu /ELIT/ čo to vlastne je /bosch alebo textar/ odpovedal, že BOSCH vlastné deštičky nevyrába, ale prebaluje iba dva typy. Drahšie TEXTARy a lacnejšie - na názov si momentálne nespomenem.
Snáď to bola dobrá volba za tú cenu

_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
A teď tu o červené karkulce.Prosím.Luděk píše:Znovu podotýkám že je to nesrovnatelné s osobáky, častěji dochází k výměnám z důvodu karambolu, ale se životností problém nebyl, je to opravdu zcela něco jiného. Kotouče mají téměž 400mm v průměru a jsou samozřejmě s oválnými otvory, něco jako u motorek.


-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jablonec n.N.
jarek.krizan píše:Každý má samozřejmě jiné zkušenosti. Já osobně kotouče Lucas nemusím, hodně reklamací
Chlapi co dělaj v TRW (LUCAS)si tyhle kotouče taky moc nekupují ačkoli mají poměrně dobrou slevu.Kvůly ceně začali vyrábět z toho nejlevněšího materiálu.Otázkou je,z čeho vyráběj ostatní firmy.
Jinak při výrobě na ten kotouč lidská ruka nesáhne,jediný co s ním dělaj,že ho šoupnou do krabice,takže celej problém bude v tom materiálu

_________________
V40 2003 1,9D 85kw
V40 2003 1,9D 85kw
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jablonec n.N.
signalizace
Jo ještě k původní otázce č.2
V 40 má signalizaci destiček. Mechanickou. :mrgreen:
Na vnitřní destičku se nasadí taková kovová spona a ta když se dostane ke kotouči,tak je při brždění k nepřeslechnutí...
V 40 má signalizaci destiček. Mechanickou. :mrgreen:
Na vnitřní destičku se nasadí taková kovová spona a ta když se dostane ke kotouči,tak je při brždění k nepřeslechnutí...
_________________
V40 2003 1,9D 85kw
V40 2003 1,9D 85kw
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Zadní brzdové destičky
Rád bych se zapojil do debaty. Brzdové destičky považuji pochopitelně za jeden z nejdůležitějších "spotřebních materiálů" na vozidle a ze zkušeností můžu říci se nevyplatí experimentovat. U jednoho z mých bývalých vozidel jsem před plánovanou dovolenou (cca 5.500 km během 10 dní ) připravoval veškeré náležitosti na cestu. Nový olej a filtr (+ aditivaci), nové svíčky, nový vzduchový a palivový filtr, dolití akumulátoru, výměna staré brzdovky a další "drobnosti" pro klid duše a snížení rizika, že zůstanu stát 2 tisíce kilometrů od domova někde v polích. Auto jsem vlastnil poměrně krátce a minulý majitel z Mladé Boleslavy se o něj zrovna vzorně nestaral. Takže "sichr je sichr" a co se dalo zkontrolovat muselo být na 100 % v pořádku. Jediným místem, s kterým jsem byl spokojen byly brzdy. Přední destičky byly z 90 % nové a nebylo tedy třeba utrácet za jiné. Cesta vedla přes Německo, Francii (Champagne, Alpy, Midi, Cote de Azur, Provance, Lví zátoka) Španělsko a Andoru zpět do Francie (Pyreneje, Gaskoňsko, Bretaň, Normandie, Paříž, Pikardie) a přes Belgii, Lucembursko a Německo zpět do Čech. U Grenoblu (po cca 800 km jízdy) lévé přední kolo začalo hořet (zdůrazňuji že nejsem amatér a častěji přibržďuji motorem nežli brzdami ).Kolo se povedlo uhasit díky zásobě vody Fromin na cestu (tímto děkuji výrobci
). Kolo bylo celé, pneumatika naštěstí také, ale z devádesátiprocentní destičky zbyl jen plech. Zbylých asi 500 kilometrů hornatých cest po "Route 85 Napoleon" kolem Grand Canyonu Du Verdon až na pobřeží, kde jsme měli přečkat několik dnů jsem dojel na rychlostní skříň a ruční brzdu. S 5 lidmi v autě a plným kufrem žádná slast. Na místě jsme si díky pomoci mechanika pumpy Total u St.Tropez nechali poslat z Nice nové destičky, které jsme vymněnili. Komplet stál na naše i s prací asi 3.000 Kč. Destičky z pravého kola jsem dovezl zpět do Prahy ke známému na expertýzu. Po zjištění, jsem málem padl do mdlob. Původní sjeté destičky minulý majitel zřejmě před odvozem vozu do autobazaru nechtěl platit příliš draze a proto koupil nejlevnější co mohl někde na autoburze. Povedlo se zjistit, že byly vyrobeny a dovezeny z Polska. Směs stála za to - k destičce přilepená natavená škvára, saze a kovové a DŘEVĚNÉ piliny (asi nějaká úprava alá Racing
). Fyzika tedy zafungovala a dřevo (jak už to tak mívá v popisu práce) díky tření, zahřátým kotoučům a letnímu vedru pod jižním sluncem vzplálo. Vezmu-li v úvahu, co všechno se mohlo stát mojí rodině, i zpětně bych tomu "Spořínkovi" nafackoval. Nejen z této zkušenosti důrazně varuji před tutově "výhodnou" koupí. To že se celí vrátíte domů k těm co Vás mají rádi se ničím zaplatit nedá ! Dnes už do všech vozů kupuji pouze Ferodo a zatím maximální spokojenost. Směs je měkčí - dobře přilne ke kotouči, zbytečně ho neopotřebuje a nemá tendenci k přehřívání na dlouhých trasách či při větší zátěži. Na Volvo V40 (mimochodem prý jsou zadní destičky u všech typů stejné) stojí sada zadních destiček Ferodo 1.516,- Kč včetně DPH. V Praze je jezdím kupovat do Chabrů do firmy Fate v ulici Dopraváků (vedle šmejdů z AAA) - prodávají ještě spojky, svíčky Brisk a filtry od firmy Mann. Hned vedle proti Hornbachu je i rychloservis, kde vám je bez objednání (a bez dokladu
) schopný mechanik vymění za 200,- Kč a asi 35 minut........
Lachtan: nějak se ti tady ten příspěvek naklonoval, tak jsem je smáznul - doufám že k tomu nebyl nějaký umělecký důvod, to tady mít 6x



Lachtan: nějak se ti tady ten příspěvek naklonoval, tak jsem je smáznul - doufám že k tomu nebyl nějaký umělecký důvod, to tady mít 6x

_________________
Dřívější vozy:
Volvo V40 T4 (2000) "Cirrus"
Volvo V4O T4 (1999) "Ventus"
Volvo V40 T4 (1998) "Nimbus"
Nyní:
Již bez Volva . . .
Dřívější vozy:
Volvo V40 T4 (2000) "Cirrus"
Volvo V4O T4 (1999) "Ventus"
Volvo V40 T4 (1998) "Nimbus"
Nyní:
Již bez Volva . . .
-
Offline
- Příspěvky: 1809
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Jinak zajímavý příspěvek, takovéto šetřílky znám a narovinu taky bych jim dal za to pěstí... když na to nemám a nebo nechci mít tak radši využiji MHD než riskovat cizí životy.
Naposledy upravil(a) Sibr dne 13 úno 2007 23:53, celkem upraveno 2 x.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 270
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6193
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Já nakupuju zde - http://www.saabtuning.cz/ a naprostá spokojenost 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Tyy jo hezky, no bazaristi...ti opravuji na oko 

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
I kotouce? Ani neuvadi vyrobce...asi hodim dotaz.Lachtan píše:Já nakupuju zde - http://www.saabtuning.cz/ a naprostá spokojenost
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6193
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Bral jsem od nich přední destičky, zadní destičky a zadní kotouče - brzdí to, nepíská to - prostě jsem spokojenej (i s cenou (pro členy VK by měla být slevička), na značku si zaboha nemůžu vzpomenout, ale Starline to není).......a dál to neřeším 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bratislava
Ahoj, nemôžem nájsť topic kde sa píše o problémoch pri brzdení a pod. Tak navazujem na Pavlíka s tým zátežákom. Včera sa mi zrovna stala dosť nepríjemná vec s brzdením. Keď sa pred mňa dostal na dálnici jeden zmrd na renaulte 5, tak som z asi 170 km/hod musel viac ako prudko brzdiť, teda až na doraz. Predok držal pekne rovno, ani na volante som necítil žiatny ťah do strany ani nič podobné,iba bolo cítiť prácu ABS, ale zadok sa mi začal vytáčať do strany,proste sa mi začal zadok auta otáčať ako keby okolo volantu. Odhadujem to tak na 1 meter vychýlenia do strany. Brzdy mám premerané, predné aj zadné. P a Ľ nemajú odchýlky,alebo iba veľmi minimálne. Doteraz som to nikdy nezažil, asi nebolo treba tak núdzovo brzdiť. V čom môže byť problém? Rozloženie váhy auta, slabý brzdný účinok na zadnej náprave, alebo predsa ten zátežový regulátor, ak tam je? Podotýkam, že povrch vozovky bol úplne suchý, teplota vzduchu 8 C, pneu zimné Continetal, dezén 80%...Kdo mal už podobnú skúsenosť?
_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo V40 1.8 B4184S Black 1998
- Bydliště: Brno(Chrlice) / občas Jeseník
Něco podobného se mi stalo tak před třemi měsíci, taky dědula s Favoritem na dálnici stojící po tmě bez trojúhelníku. Stalo se mi to sice s eskortem, ale odezva bylo vpodstatě stejná.
Předpokládám že tomu chování hodně napomohly zimní pneu(pěkně to zaplavalo), zadek však šel nalevo. Naštěstí se mi uvolnil levej pruh tak se to dalo srovnat.
předpokládám že za to mohl špatný účinek zadních brzd (špatná součinost L a P) a rozložení hmotnosti.
Vpodstatě nebudu situaci nějak řešit, neočekávám že by vyladění brzd mělo nějak výrazný účinek. Navíc již vím jak se auto chová, tak jsem na něj připraven. A ty krizovky se snad nebudou opakovat každou jízdu.
Předpokládám že tomu chování hodně napomohly zimní pneu(pěkně to zaplavalo), zadek však šel nalevo. Naštěstí se mi uvolnil levej pruh tak se to dalo srovnat.
předpokládám že za to mohl špatný účinek zadních brzd (špatná součinost L a P) a rozložení hmotnosti.
Vpodstatě nebudu situaci nějak řešit, neočekávám že by vyladění brzd mělo nějak výrazný účinek. Navíc již vím jak se auto chová, tak jsem na něj připraven. A ty krizovky se snad nebudou opakovat každou jízdu.
_________________
Volvo V40 1.8 16v 85kW 1998 motor B4184S
Bylo: Ford Escort 1.8TD 1997 51kW
Volvo V40 1.8 16v 85kW 1998 motor B4184S
Bylo: Ford Escort 1.8TD 1997 51kW
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jablonec n.N.
Nevím jak starší ročníky,ale V40 od 2000 má EBD,což by mělo kontrolovat zadek.
Jinak to vychýlení při prudkém brždění můžou klidně dělat zarostlé destičky.Já když jsem kupoval svoje autí,tak mu bylo 2,5 roku,jezdilo po Německu a destičky nešly ze třmenů ani vyndat,natož aby tam chodily tak jak mají
Přitom když jsem byl na technický,tak mi to na válcích ukázalo vzadu taky odchylku která byla bohatě v normě.Technik říkal že to může být nějaká mastnota,nebo prach a že je to OK.
Docela mě překvapilo jak to bylo schopný zarůst.Byl jsem rád,že jsem je "vystřelil" ven VELIKÝM šroubovákem.Pak přišly ke slovu škrabák,šmirgl a odrezovač.

Jinak to vychýlení při prudkém brždění můžou klidně dělat zarostlé destičky.Já když jsem kupoval svoje autí,tak mu bylo 2,5 roku,jezdilo po Německu a destičky nešly ze třmenů ani vyndat,natož aby tam chodily tak jak mají

Docela mě překvapilo jak to bylo schopný zarůst.Byl jsem rád,že jsem je "vystřelil" ven VELIKÝM šroubovákem.Pak přišly ke slovu škrabák,šmirgl a odrezovač.

_________________
V40 2003 1,9D 85kw
V40 2003 1,9D 85kw
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti
Pokud by si chtěl super kvalitu tak značku Zimmerman, nebo Formula brake disk. "Zima" je těžší sehnat a formuli zaplatit. Je totiž keramická a ks se bohybuje v cenách kolem 10 000 kč/ks
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Žilina
Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti
-co sa tyka -desticek- ,Tak len Ferodo,svagrova -nahodou-pracuje uz dlhsie v tomto obchode a pouzil som ich uz na vs autach-okrem Skodovky a plna pohoda,radsej 2x vymenim a zaroven skontrol. brzdy,ak je vonku mokro -podla H.R.Etzolda-pred kazdym zaparkovanim,vysusim brzdy jemnym brzdenim,sa mi to osvedcilo,lebo korozia je svina--lepi a brusi
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti
V poslední době montuji na auta kotouče i destičky Hart a prozatím maximální spokojenost.super cena.
Naposledy extrémně vyzkoušeny v sobotu na Valašské rallye když jsem si před závodem projížděl trať a hledal nejvýhodnější místo.A že jsem nejel pomalu.
Krásně svítí.
Naposledy extrémně vyzkoušeny v sobotu na Valašské rallye když jsem si před závodem projížděl trať a hledal nejvýhodnější místo.A že jsem nejel pomalu.



Krásně svítí.

-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Vůz: V40 1,9D (D4192T2) 2000 green
- Bydliště: stověžatá
Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti
dnes jsem objednával u Elitu, chtěl jsem původně komplet od Bosche, ale neměli-lhůta dodání měsíc.Objednal jsem tedy kotouče Brembo a desky Tex...cena cca 6tkč komplet na přední osu.Jsem zvědavej, jak to bude brzdit po zajetí.
Dělám jsem to kvůli dovolený, povezu vozejk cca 700kg.Je mi líto vyhazovat desky co tam mám, maj přes půlku života, ale dávat jetý desky na fungl kotouče mi neštymuje...
EDIT : tak jsem to vyměnil a originál destičky s potiskem Volvo jsou také Texstary zatím bych řekl, že to brzdí stejně jako předtím, po 3km pomalého zajíždění desek
(trojka kvalt, 100metrů jet 30m lehce brzdit) jsem si krásně spálil prsty o kotouč
Dělám jsem to kvůli dovolený, povezu vozejk cca 700kg.Je mi líto vyhazovat desky co tam mám, maj přes půlku života, ale dávat jetý desky na fungl kotouče mi neštymuje...
EDIT : tak jsem to vyměnil a originál destičky s potiskem Volvo jsou také Texstary zatím bych řekl, že to brzdí stejně jako předtím, po 3km pomalého zajíždění desek
(trojka kvalt, 100metrů jet 30m lehce brzdit) jsem si krásně spálil prsty o kotouč

_________________
V40 1,9D (D4192T2) 2000 a fertik!
V40 1,9D (D4192T2) 2000 a fertik!
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Vůz: v40_1.9d_115hp
- Bydliště: Praha
Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti
No jo, a nevite nekdo, jak cenove vychazi nakup z http://www.partsforvolvosonline.com oproti http://www.saabtuning.cz ? Koukal jsem na desticky na V40 ( http://www.partsforvolvosonline.com/def ... =52_53_916 )
a od nich by set predni+zadni od firmy TMD Friction (delaji napr. Texary) vysel na cca 1300 KC (placeno v librach, v dolarech pak jen na 1100 KC) + postovny (cca 1000 KC ), coz mi prijde docela dost vpohode...
a od nich by set predni+zadni od firmy TMD Friction (delaji napr. Texary) vysel na cca 1300 KC (placeno v librach, v dolarech pak jen na 1100 KC) + postovny (cca 1000 KC ), coz mi prijde docela dost vpohode...
_________________
Volvo V40 1.9D 85kW, r.v. 2001
Volvo V40 1.9D 85kW, r.v. 2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6193
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti
Nedíval jsem se teď na ceny v Saabtuningu, ale mám pocit, že takovouhle dardu (s poštovným) jsem u nich teda rozhodně neplatil 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti
HART? nemas predstavu o cenach napr. na V70 R AWD? Budu muset brzo menit, pac uz hazou...dikmartinopel píše:V poslední době montuji na auta kotouče i destičky Hart a prozatím maximální spokojenost.super cena.
Naposledy extrémně vyzkoušeny v sobotu na Valašské rallye když jsem si před závodem projížděl trať a hledal nejvýhodnější místo.A že jsem nejel pomalu.![]()
![]()
![]()
Krásně svítí.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
Re: Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti
Rád se zapojím do této debaty,dlouho jsem montoval Feroda,nemě¨l jsem s tím žádný problém,dělají i různé tvrdosti,co se týče závodníků a tuningářů.Pak jsem to opustil a dávám těď Bendix a za ty čtyři roky zatím žádný problém.
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989