Brzdové destičky na V40 - Vaše rady a zkušenosti

Moderátor: wickey

This topic is 11 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

A co rikate na kotouce a desticky GALFER.Znate to nekdo?jestli jo hodilo by se me nejaky info. posting.php?m ... te&p=26697 tady mate na pokoukani kdo je jeste nevidel.

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Hany12 píše:A co rikate na kotouce a desticky GALFER.Znate to nekdo?jestli jo hodilo by se me nejaky info. posting.php?m ... te&p=26697 tady mate na pokoukani kdo je jeste nevidel.
:roll: :-k :roll:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7937
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Hany12 píše:A co rikate na kotouce a desticky GALFER.Znate to nekdo?jestli jo hodilo by se me nejaky info. posting.php?m ... te&p=26697 tady mate na pokoukani kdo je jeste nevidel.
To čumim , ale kde nic tu nic
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

[/quote]To čumim , ale kde nic tu nic[/quote] Jo jasne pardon.chyba v preklepu :) http://www.brzdy.cz/galfer/detailgalfer ... ruh=tuning tohle by uz melo bejt ok :-D

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

tak co vy na to hosi?co rikate tady te sade?ja se porad nemuzu rozhodnout:(a t ypredky uz potrebuju jako sul.Brzdim jen na takovejch slupkach:(

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 08 dub 2005 17:59
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

sice hezký,ale kup si bremba jsi na polovičních penězích a stejnej výsledek

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Na bremba jsem se taky dival ale nikde jsem nenasel ceny nebo kde je objednat.Nemas nejakej typ nebo odkaz?

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Hany12 píše:Na bremba jsem se taky dival ale nikde jsem nenasel ceny nebo kde je objednat.Nemas nejakej typ nebo odkaz?
Jsem schopen sehnat ATE powerdisk cca 2000Kč/ks

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Brembo

Příspěvek od Roger »

black hawk píše:sice hezký,ale kup si bremba jsi na polovičních penězích a stejnej výsledek

Bremba... myslis za polovic kotouce + desky tj. asi za 4200,- nebo jen kotouce za 4200,- to bych bral ale kde?
Desky na to musi byt Brembo nebo treba jen vhodny material ale znacka Ferodo?
Dik
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Luděk
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 19 led 2006 13:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Luděk »

No na své V40 2.0 16V jsem měl originály a vše se chovalo jak má. Potom jsem při kompletní výměně předek-zadek nasadil kotouče i desky ATE a po dvou měsících to v kabině tak vybrovalo, že mně málem palubka skočila do klína a při demontáži byla barva kotoučů předních i zadních lehce šedomodrá a i ručička indikátoru mně potvrdila že se zvlnily. Byl jsem docela zklamán, jelikož ATE by mělo být minimálně ve středu kvality, tedy dle mého. Vždy když jsem měl problém s brzdami použil jsem Bosch a i tentokrát mně nezklamaly. Jak jistě dobře všichni víte jde o to dobře spárovat tvrdost destiček s materiálem kotoučů. I v minulosti na VW když jsem upekl desky, nasadil jsem poté desky Bosch a byl pokoj. Jsou o něco měkčí a to není pro bezpečí na škodu i když vydrží o něco méně.
_________________
V40 2.0 16V/96 4x4

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Luděk píše:No na své V40 2.0 16V jsem měl originály a vše se chovalo jak má. Potom jsem při kompletní výměně předek-zadek nasadil kotouče i desky ATE a po dvou měsících to v kabině tak vybrovalo, že mně málem palubka skočila do klína a při demontáži byla barva kotoučů předních i zadních lehce šedomodrá a i ručička indikátoru mně potvrdila že se zvlnily. Byl jsem docela zklamán, jelikož ATE by mělo být minimálně ve středu kvality, tedy dle mého. Vždy když jsem měl problém s brzdami použil jsem Bosch a i tentokrát mně nezklamaly. Jak jistě dobře všichni víte jde o to dobře spárovat tvrdost destiček s materiálem kotoučů. I v minulosti na VW když jsem upekl desky, nasadil jsem poté desky Bosch a byl pokoj. Jsou o něco měkčí a to není pro bezpečí na škodu i když vydrží o něco méně.
Ono u ATE které je mimochodem na špičce kvality se tomu dosti podivuji.Je otázka zda montáž bala provedena tak jak to má být.

Luděk
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 19 led 2006 13:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Luděk »

Ono u ATE které je mimochodem na špičce kvality se tomu dosti podivuji.Je otázka zda montáž bala provedena tak jak to má být.[/quote]

Domnívám se, že montáž byla byla provedena bez chyby. Vše proběhlo bez problému a mechanik je zvyklý opravovat auta s daleko větším zátahem. Je to značkový servis Jaguaru. To se nechlubím, ale myslím že je to opravdu kvalitní servis. I když jak víme zkazit jde všechno a všude.
_________________
V40 2.0 16V/96 4x4

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Taky by mě docela zajímalo, co se u toho dá zkazit, aby zmodraly kotouče. Snad jedině nerozchozené pístky, ale jak jsem pochopil, bylo to na všech 4. Takže nevím. Mimochodem, našel jsem ty Boschovi kotouče na Feldu za cca 550,. Kč kus, takže asi i na 40-ku by nebyly drahé ;)

Luděk
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 19 led 2006 13:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Luděk »

Jarda S40 píše:Taky by mě docela zajímalo, co se u toho dá zkazit, aby zmodraly kotouče. Snad jedině nerozchozené pístky, ale jak jsem pochopil, bylo to na všech 4. Takže nevím. Mimochodem, našel jsem ty Boschovi kotouče na Feldu za cca 550,. Kč kus, takže asi i na 40-ku by nebyly drahé ;)
Myslím že cena nebyla nejhorší. Dva přední kotouče pr.256mm + 4 ks destiček celkem za 3950 Kč s DPH.
_________________
V40 2.0 16V/96 4x4

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

No ja bych chtel na svyho Volviska neco vic nez jen obycejny kotouce a brzdy.Dival jsem se na sadu od Bremba tak bez pistku chteji 14000,- a od Gaflera chteji asi 13000,-.zase tolik se mi davat nechce:( tak jsem si rikal ze kotouce dam Zimmerman a desticky gafler.Co myslite je to dobra konbinace nebo se k Zimmerman kotoucu bude hodit spise Ferodo 2000racing?Ja prave moc zkusenosti kombinacema brzd nemam.vzdy jsem daval sadu k sobe urcenou.Jo dneska jsem to meril ja uz mam kotouce 281mm a to mam 7/98 :shock:

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Ferodo

Příspěvek od Roger »

Hany12 píše:No ja bych chtel na svyho Volviska neco vic nez jen obycejny kotouce a brzdy.Dival jsem se na sadu od Bremba tak bez pistku chteji 14000,- a od Gaflera chteji asi 13000,-.zase tolik se mi davat nechce:( tak jsem si rikal ze kotouce dam Zimmerman a desticky gafler.Co myslite je to dobra konbinace nebo se k Zimmerman kotoucu bude hodit spise Ferodo 2000racing?Ja prave moc zkusenosti kombinacema brzd nemam.vzdy jsem daval sadu k sobe urcenou.Jo dneska jsem to meril ja uz mam kotouce 281mm a to mam 7/98 :shock:
Prave ze ja jsme hledal Feroda na mou V40T4..ale pry jen na zakazku...sada desticek kolem 10000,-
Takye je se rozhoduju, co tam dat za desticky,kotouce jeste vydrzi.....mozna textar...potrebuju aby fungovaly i po zahrati.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:Taky by mě docela zajímalo, co se u toho dá zkazit, aby zmodraly kotouče. Snad jedině nerozchozené pístky, ale jak jsem pochopil, bylo to na všech 4. Takže nevím. Mimochodem, našel jsem ty Boschovi kotouče na Feldu za cca 550,. Kč kus, takže asi i na 40-ku by nebyly drahé ;)
http://www.mjauto.cz/instalacebrembo.htm v bodu číslo 8 je odpověď na to co lze zkazit.A v 99 případech servisy tento bod nedodržují.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5792
Registrován: 16 pro 2005 21:41
Bydliště: J. Hradec

Příspěvek od dali »

No s ATEčky mám taky špatnou zkušenost. Nechal jsem si vyměnit na předku komplet kotouče + desky - vše ATE. Asi tak po 1000 Km mi auto při brzdění začalo jemně vibrovat. Podotýkám, že jsem si dával bacha abych někde prudce nenalítával na brzdy, prostě si myslím že jsem jejich zajetí nepodcenil. Řek sem si no dobře, třeba si to eště sedne. Pak sem jednou asi tak 3000 km po výměně dobržďoval z cca 180ti, a myslel sem že mi to vyrve volant z ruky - mlelo to s ním snad o čtvrt otáčky :shock: .
Řek sem si A dost! Nenechám si zkurvit nový díly na předku (pravý rameno, tyčky řízení, čepy řízení (čepy v náhražce, zbytek originál Volvo).
Koupil sem teda na německým eBayi originál Volvo kotouče + desky a vyšlo mě to na 5500 Kč za týden mi to přivezli DPDčkem (a to jen proto, že to fakt hořelo, tak sem to musel vzít jako SofortKauf za 159e +pošta 22e, kdybych moh čekat do konce aukce, vyšlo by to na 151e sakum prdum, což je při dnešním kurzu 4300,-, to vše za originál díly, s fakturou, od Volvo dealera) Nechal sem to tam dát a ....Pohoda :!:
Takže takový ty kecy prodejců náhražek, jak ATE dodává do prvovýroby... Ano, dodává, ale podle mě v jinejch tolerancích. Navíc rozdíl byl vidět na první pohled - příruba - nebo jak nazvat místo kde kotouč sousedí s kolem, která u ATEček svítila zrezlým povrchem skrz kolo, byla u těch originál (asi taky ATEček) ošetřená komaxem. Já vím, prkotina, ale potěší.
Jinak ATEčka jsem poslal na reklamaci, zatím vyjádření nedorazilo (je to už 3 měsíce) i kdyby mi to neuznali, beru to že jsem kotouče vyměnil jako výhru. Lepší než si zkurvit (minimálně) auto.
No a na ty vaše 40ky tam má ten samej dealer přední kotouče ty velký s destičkama za 109e vyvolávací, 139 SofortKauf a zadní s deskama 99 vyvolávací, 119 SofortKauf. Pošta ve všech případech 12 po německu, 22až domu za sadu. Všechno originál Volvo. No nestojí to za úvahu?
Zastávám názor, že když neni cena originálu dvojnásobná, nechci žádnou náhražku do domu!
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

GDPR_user

ATE

Příspěvek od GDPR_user »

No já koupil ATE PowerMax drážkované cena za oba cca 3500Kč desky Bremsa(levnější Brembo) mám najeto cca 10000 kdo mě zná ví že s ježděním se zrovna nese.u,a zatím žádné problémy.

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Asi kdo zrovna na co narazí - potom je nadáváno na značkové, chválení druhovýroby, anebo zrovna obráceně 8)
Už při samotné montáži leckdo nechtíc nebo nevědomky udělá botu a potom ti už nepomůže ani ta nejlepší kvalita ;)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Lachtan píše:Asi kdo zrovna na co narazí - potom je nadáváno na značkové, chválení druhovýroby, anebo zrovna obráceně 8)
Už při samotné montáži leckdo nechtíc nebo nevědomky udělá botu a potom ti už nepomůže ani ta nejlepší kvalita ;)
No právě pokud měníš staré kotouče za nové a na náboji necháš hromadu bordelu,těžko potom můžeš čekat od sebekvalitnějších kotoučů,že budou O.K.To je jaky bys koupil kvalitní archivní víno a nechal jej v kuchyni na lince dva roky a pak jsi šel reklamovat že z toho máš ocet :lol:
Píši to v druhé osobě jednotného čísla ale myslím to obecně.Nic proti tobě!!!

Luděk
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 19 led 2006 13:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Luděk »

Ahoj, ty kecy o tom že ATE dodává do prvovýroby jsem slyšel taky, ale jak už tady Dali podotkl záleží na tom, která je to jakost, je to stejné jako s ložisky a potažmo jako s brusnými kotouči. I tam se stane že určité série se nepovedou, nebo se špatně upeče a proto se třeba nedostanou přes vstupní kontrolu přímo do fabriky Volva, ale na maloobchodní pult kde se pak člověk nestačí divit. Jinak s těmi kotoučí na T4 od Feroda (přesně 282mm) si myslím že to nemusí být špatné, byly mi také doporučovány i když jsou údajně spíše tvrdší. Já teď protahuju mazlíka s těmi Boschy a zatím drží. Je to stejně alchimie, vyráběl jsem kotouče pro autokros protože se originály vlnily a byl jsem překvapen že se mi to povedlo na poprvé, přitom jsem použil téměř obyčejnou ocel a bylo po problému. Tam samozřejmě ale není takové namáhání jako na silnici ykdyž krouťák 700Nm s pětisty koníky brrrr to bych v tom Volvu snad i spával. :lol:
_________________
V40 2.0 16V/96 4x4

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Luděk píše:Ahoj, ty kecy o tom že ATE dodává do prvovýroby jsem slyšel taky, ale jak už tady Dali podotkl záleží na tom, která je to jakost, je to stejné jako s ložisky a potažmo jako s brusnými kotouči. I tam se stane že určité série se nepovedou, nebo se špatně upeče a proto se třeba nedostanou přes vstupní kontrolu přímo do fabriky Volva, ale na maloobchodní pult kde se pak člověk nestačí divit. Jinak s těmi kotoučí na T4 od Feroda (přesně 282mm) si myslím že to nemusí být špatné, byly mi také doporučovány i když jsou údajně spíše tvrdší. Já teď protahuju mazlíka s těmi Boschy a zatím drží. Je to stejně alchimie, vyráběl jsem kotouče pro autokros protože se originály vlnily a byl jsem překvapen že se mi to povedlo na poprvé, přitom jsem použil téměř obyčejnou ocel a bylo po problému. Tam samozřejmě ale není takové namáhání jako na silnici ykdyž krouťák 700Nm s pětisty koníky brrrr to bych v tom Volvu snad i spával. :lol:
Ocel na kotouče???A nezvlnily se??? :lol: :roll:
Pokud vím používá se nějaká legovaná litina ocel na 100% ne ale pokud má někdo zájem o ocelové mohu vám jich na plasmě napálit dle libosti :lol:

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

4 Luděk - a jaká byla jejich životnost? ;)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

jva1
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 06 lis 2003 00:41
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

Lachtan píše:4 Luděk - a jaká byla jejich životnost? ;)
alespoň jeden závod?? :-D
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
This topic is 11 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“