940, 2liter, 16 ventil

Všechno o sedmách a devítkách!

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2004 16:00
Bydliště: Poprad-Tatry

940, 2liter, 16 ventil

Příspěvek od marian244 »

zberam sa na obhliadku auticka s tymto motorom. ma to nejakych 240 tis km nabehanych, ale inak o nom neviem vobec nic. mate s tym motorom niekto nejake skusenosti? myslim prednosti, chulostive miesta , spotreba, etc. na co dat pozor vacsi,na co mensi...., s benzinom zatial vela skusenosti nemam. dik za pomoc.m
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

OT - ak mas na mysli tu z autovia.sk - ako vies, ze je to 16V??? Ak sa nemylim, tak pokial to nie je Turbo-motor, tak to nie je stvorventilova technika... + tam pise 82 kw - to by svedcilo o motore B200G - ale to su len moje dohady ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2004 16:00
Bydliště: Poprad-Tatry

Příspěvek od marian244 »

pohovoril som s majitelom, takze citujem. ci je to naozaj tak, ukaze az kapota :-D
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2004 16:00
Bydliště: Poprad-Tatry

16 ventil, dohc

Příspěvek od marian244 »

tak su z toho jelen, z toho co je na motore, som vycital, ze je to 16 ventil , dohc, udajne teda ma 82 kw, tak mi niekto povedzte ktory volvacky benzinovy dvojliter to vlastne je. co to som hladal na http://www.vlvorld.com, ale akosi mi tam nic z toho nepasuje.alebo neviem citat :? ak sa naucim prikladat obrazky, prilepim aj foto.zatial teda aspon zaciatok z VIN- YV194S292M.....m
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 08 pro 2003 21:49
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Příspěvek od DejFe »

Podle VIN bys tam mel mit B204E coz je 16v (podle te 4 na konci) a E by melo znamenat ze je to mechanicka strikacka ale nejsem si jist jestli se to delalo k 16V i kdyz i VADIS uvadi ze B204E vskutku existuje .. tak to je tvuj 16v motor 2,0 :idea:
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

B - benzin
20 - dvoulitr
4 - 4 ventily na válec
E: vstřikování paliva, motor s vysokou kompresí
Naposledy upravil(a) crtec dne 02 pro 2005 23:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

no podla bible svatej (udelam si reklamu) - je to opravdu B204E, ale ten by mal mat 102 kW / 139 koni... Vid http://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 04-m79.txt
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2004 16:00
Bydliště: Poprad-Tatry

ty vole

Příspěvek od marian244 »

no super, teda ak to kupim, tak neviem, co s tolkyma HP budem robit. inak, mate s niecim podobnym nejake skusenosti? ak ano, ake?
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

jo. auto který JEDE je boží! ;)
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2004 16:00
Bydliště: Poprad-Tatry

pre mna delo

Příspěvek od marian244 »

poviem pravdu, ze po corse, felicii, R19,smarte, corolle a dieslovej 244-ke je to kua fakt auto jak se patri. a preto hlad po info o skutocnom volvo motore. :lol:
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

Benzínovej Volvomotor je nezabitelný zvíře!!! 500 tkm je běžně se objevující hodnota:) S tímhle zkušenost nemám ale mám v dílně řadovej 6-tiválec Volvo z 960 a ten nejede jen pro to, že majitel tam lil fuj olej, jesi ho vůbec měnil, zatuhly hydroštely ventilů a 2 ventily se propálily. No ale je jich tam 24 a tohle byla 1. závada po 450 tkm, ještě kvůli oleji.... ;)
Naposledy upravil(a) crtec dne 03 pro 2005 00:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ber to tak, ze pokial nie je na tom aute provedeny divny bastl, tak ma naozaj 139 konikov a to je fajn :lol: - ja mam 131 a spokojenost..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2004 16:00
Bydliště: Poprad-Tatry

a este cosi

Příspěvek od marian244 »

a ked uz ma tak pekne skolite, poprosim este jedno male prakticke dovysvetlenie?motor s vysokou kompresi?
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

F je motor s vstřikováním s nískou kompresi

Podle kompresního poměru asi...

FT je vysokotlaké turbo, K karburátor
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2004 16:00
Bydliště: Poprad-Tatry

Příspěvek od marian244 »

mal som skor na mysli prakticke dosledky- vplyv na dynamiku ci ekonomiku jazdy.d.
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

jva1
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 06 lis 2003 00:41
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

hele, mel jsem 740, ve který měl být. Teda myslel jsem si, že tam je, ale pak jsem šel u Marry za blbce, protože jsem tam měl asi 230F. Ale hodně jsem o tom motoru našel na webu. A varování!! je to strašně chytrej motor, na dvoulitr poměrně výkonnej, ale taky hooodně náročnej na údržbu. Takže se mu rádi potkávaj ventily (nutný pravidelně dělaný rozvody a další blbosti). Proto jich je v reálu dneska celkem málo, protože pokud se na něj nějakej majitel vykašlal, tak se mu potkal. Takže nesouhlas (tuším s Rojem), že Volvo motory benzín jsou držáky, který nezničíš. To platí o B230F, ale ne o tomto B204E. S kýmkoliv jsem mluvil třeba na vrakovišti, tak pokud měl zkušenosti s Volvama, tak říkal, že by se mu vyhnul, že je poruchovější, než třeba B230F. Ale pokud je v tomhle autě v pohodě, tak pokud se o něj budeš dál dobře starat, tak si s ním můžeš užít asi celkem dost zábavy. Ale asi bych byl opatrnej při kupu "na slepo".
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km

Honza
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7937
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

jva1 píše:Takže nesouhlas (tuším s Rojem), že Volvo motory benzín jsou držáky, který nezničíš.
To snad nemyslíš vážně?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Honza píše:To snad nemyslíš vážně?
no on to myslel na B204, B230 su ok, to uznal aj jva1 :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 08 dub 2005 17:59
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

crtec píše:F je motor s vstřikováním s nískou kompresi

Podle kompresního poměru asi...

FT je vysokotlaké turbo, K karburátor
ne ne motory označené F jsou s katalisátorem

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

jj, se omlouvám, ale byl jsem z tohoto omylu před hodinkou vyveden ;)
F je opravdu řízený katalyzator
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 08 pro 2003 21:49
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Příspěvek od DejFe »

Ja mel teda navic za to ze E je predevsim K-Jetronic (mechanicka strikacka)

a jeste k tem vydrzim motoru , motor az na hlavu (16v) je stejne konstrukce a stejnak je od Volva,neni to v tom ze motor ma veci poruchovost jde hlavne o to jaky "pako" s tim motorem jezdi a hlavne jak se o nej stara , ano kdyz nemaz penize na vymenovani dilu (pr:rozvodak , a jinne) tak se pak nediv ze se ti to muze podelat.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2004 16:00
Bydliště: Poprad-Tatry

je to on?!

Příspěvek od marian244 »

_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

s najvacsou pravdepodobnostou hej :) - isty si mozes byt, ked sa pozries pod sacie parohy - na bloku je vyrazeny typ motora - blzsie k prednej casti
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 08 pro 2003 21:49
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Příspěvek od DejFe »

Ale ja vidim el. striky dle meho nazoru je to B204F 2,0 16v El. strikacka .

Pokud me teda nekdo nevyvede z omylu ohledne E/F v typu motoru.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

DejFe píše:Ja mel teda navic za to ze E je predevsim K-Jetronic (mechanicka strikacka)
Ja mam B200ET a je tam motronic, bez rizeneho KAT.
V technicaku mam taky neco kolem nesmyslnych 84 kw :roll:

Jinak s B204F bych si dovolil souhlasit, jestli me nekdo nevyvede z omylu tez :)
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
This topic is 14 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“