Tirpitz - hádanka
- Autor
- Zpráva
#1 Tirpitz - hádanka
Copa je tohle?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 Tirpitz - hádanka
Příprava k sešrotování. Super že uvědoměle třídíš odpad.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#3 Tirpitz - hádanka
...TE ?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
#4 Tirpitz - hádanka
Jo. Dneska šel ven skoro celej interiér. Pokračování příští sobotu...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#5 Tirpitz - hádanka
a...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#6 Tirpitz - hádanka
Ledy fjordů se hnuly a Tirpitz pomalu ožívá Takový pohled taky znám, ale dále jsem se nedostal...hmm...budu držet palce, Jojo! Škoda, že tu teď nebudeme, pomohl bych...ale třeba až přijde čas strojení...
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#7 Tirpitz - hádanka
tyvoe tak to znám taky,ale bohužek časem dojde úplně všechno,čas ,chuť peníze ,nálada a hlavně kamarádi kteří slibovali s pomocí a skutek utekPablo píše:Ledy fjordů se hnuly a Tirpitz pomalu ožívá Takový pohled taky znám, ale dále jsem se nedostal...hmm...budu držet palce, Jojo! Škoda, že tu teď nebudeme, pomohl bych...ale třeba až přijde čas strojení...
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
#8 Tirpitz - hádanka
Pravda. Tímto chci poděkovat Jerrymu, kterej mi pomohl s odstrojováním.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#9 Tirpitz - hádanka
A máme tady pokračování!
Tentokrát jsme z Tirpitze trhali motor. Předcházelo pečlivé odstrojení předku. Podle Adama by mělo vyndání motoru i s případnými problémy trvat maximálně dvě hodiny. Nám to trvalo celej den a problémy nebyly. To jen tak pro představu, jaký jsme "odbornící". Když PRVčko i s převodovkou a částí kardanky konečně spočinulo na paletě, považovali jsme to za velký úspěch.
I tentokrát musím poděkovat Jerrymu a Roon.cz -ovi za neocenitelnou pomoc a Jerryho choti za bezvadnej oběd pro nás tři.
Tentokrát jsme z Tirpitze trhali motor. Předcházelo pečlivé odstrojení předku. Podle Adama by mělo vyndání motoru i s případnými problémy trvat maximálně dvě hodiny. Nám to trvalo celej den a problémy nebyly. To jen tak pro představu, jaký jsme "odbornící". Když PRVčko i s převodovkou a částí kardanky konečně spočinulo na paletě, považovali jsme to za velký úspěch.
I tentokrát musím poděkovat Jerrymu a Roon.cz -ovi za neocenitelnou pomoc a Jerryho choti za bezvadnej oběd pro nás tři.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 94
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hrušovany u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#10 Tirpitz - hádanka
No já mám kamaráda který vytahoval ze dvojky motor i s převodovkou sám(předem) jen mi volal,abych mu přišel pomoct,protože dostat to sám ven přes vypouštěcí šroub oleje...ted mě tak napadá,že si měl vypustit olej Dlouho opravoval nákladáky,tak takový prkotiny dělá bez vybavení...a taky po něm nejde nic povolit
_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 869
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#11 Tirpitz - hádanka
to je hardcore sportova uprava, vsetko co nieco vazi slo prec
#12 Tirpitz - hádanka
Předek má teď jako tatrovka zadní nápravu. Pěkně do úhlu.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#13 Tirpitz - hádanka
A co za poskytnutý suchý dok pro ten tvůj křižník, za ten se neděkuje, volve?jojo píše:A máme tady pokračování!
Tentokrát jsme z Tirpitze trhali motor. Předcházelo pečlivé odstrojení předku. Podle Adama by mělo vyndání motoru i s případnými problémy trvat maximálně dvě hodiny. Nám to trvalo celej den a problémy nebyly. To jen tak pro představu, jaký jsme "odbornící". Když PRVčko i s převodovkou a částí kardanky konečně spočinulo na paletě, považovali jsme to za velký úspěch.
I tentokrát musím poděkovat Jerrymu a Roon.cz -ovi za neocenitelnou pomoc a Jerryho choti za bezvadnej oběd pro nás tři.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#14 Tirpitz - hádanka
Od té doby co pan Jameson poprvé nechal protéci obilný mošt přes dřevěné uhlí, netřeba ti děkovat. No ne?
Kdo mi to jen sakra nedávno psal?
Kdo mi to jen sakra nedávno psal?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#15 Tirpitz - hádanka
To je naprosto v pořádku, obchodní podmínky ročního nájmu netřeba rozvádět. Ale huba by ti neupadla, kdybys udělal reklamu blahosklonnému buržujovi, který ve své neskonalé dobrotivosti a o své nesmírné újmě poskytl Tvé vlajkové lodi možnost spočinout.jojo píše:Od té doby co pan Jameson poprvé nechal protéci obilný mošt přes dřevěné uhlí, netřeba ti děkovat. No ne?
Kdo mi to jen sakra nedávno psal?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#16 Tirpitz - hádanka
masakr. držím palce. TE je totiž nejvíc. největší, nejdražší a nejúžasnější...
a jedna fotografie z dobového prospektu 1979
a jedna fotografie z dobového prospektu 1979
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17 Tirpitz - hádanka
píšou "great comfort"..., copat TEčko nemá tu metrákovou tuhou zadní nápravu, dobrou leda tak pro žebřiňáky a ostatní pracovní a terénní stroje?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#18 Tirpitz - hádanka
tuha naprava? myslim,ze kdyby dotoho sedlo tech 7 zralych chlapu,jak tam pisou,tak zadni kola budou schovana navrchu v blatnicich,ponevac Stando mame zkusenosti s vahou na zadek,vychazim zvlastniho.....
_________________
Volvo 945, D24TIC, manual 5q,96 white polar locker webasto
sen: hnuujdaj i10 uz dost bylo krabic!!!
Volvo 945, D24TIC, manual 5q,96 white polar locker webasto
sen: hnuujdaj i10 uz dost bylo krabic!!!
#19 Tirpitz - hádanka
Mluví z vás závisť kucí.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#20 Tirpitz - hádanka
Rosťo dej vědět kdy budeš pokračovat Možná by VRZČ dojela na inspekci a případnou pomoc
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#21 Tirpitz - hádanka
Druhej tejden v září to odjíždí do Průhonic ke klempíři a na lak.
D té doby tomu dám ještě jednu sobotu na dočištění detailů, takže bychom se mohli stihnout u toho sejít.
Moc možností už ovšem není. Bude to asi poslední příležitost vidět Tirpitze v předrenovačním stavu.
D té doby tomu dám ještě jednu sobotu na dočištění detailů, takže bychom se mohli stihnout u toho sejít.
Moc možností už ovšem není. Bude to asi poslední příležitost vidět Tirpitze v předrenovačním stavu.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#22 Tirpitz - hádanka
Po vyřešení potíží s formátem obrázků, můžu (díky Roon.cz-ovi) konečně vložit pár obrázků z demontáže motoru:
- Přílohy
-
- P8210187.jpg (116.65 KiB) Zobrazeno 6920 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#23 Tirpitz - hádanka
Co to tam sakra trčí?
- Přílohy
-
- P8210189.jpg (122.67 KiB) Zobrazeno 6919 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#24 Tirpitz - hádanka
V celé své kráse. Aj s převodofkou a kardankou...
- Přílohy
-
- P8210194.jpg (103.39 KiB) Zobrazeno 6918 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#25 Tirpitz - hádanka
Jen vyfouk tam zvostal.
- Přílohy
-
- P8210196.jpg (113.67 KiB) Zobrazeno 6915 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci