850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#26 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od eLzyx »

blba otazka ... nosniky jsou v poradku? Neni to nejaka spatne svarena naborenina?
To ulozeni napravnice dela hodne, ale ze by melo na svedomi houpani nahoru-dolu, to se mi nezda.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#27 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

eLzyx píše:blba otazka ... nosniky jsou v poradku? Neni to nejaka spatne svarena naborenina?
To ulozeni napravnice dela hodne, ale ze by melo na svedomi houpani nahoru-dolu, to se mi nezda.
Urcite to je nebourane, ma to historii (s cimz se da carovat), ale samozrejme to slo hned po koupi nahoru na detalini pruzkum a opravdu netknute.

Nejde o houpani, jde proste a skakani na dirach / nerovnostech. Vjedu napr. na serii hrbolku a preskacu to vicemene ve vzduchu. Kola nadskakujou nad silnici na sebemenesich prkotinach, spatny kontakt s vozovkou.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#28 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od raolsa »

To má nějakou divnou mašinu. Já byl na testu taky, můj dvorní gumař si pořídil novou zkušebnu, a ve předu jsem měl 94% a 93% a vzadu na obou 100%. :jaj:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#29 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

raolsa píše:To má nějakou divnou mašinu. Já byl na testu taky, můj dvorní gumař si pořídil novou zkušebnu, a ve předu jsem měl 94% a 93% a vzadu na obou 100%. :jaj:
Tak masiny jsou ruzny, tohle byl SACHS 200 EFD. Podstatny je, ze to nehazi jiny vysledky nez auta, co jsou prokazatelne v poradku ve smyslu tlumicu/pruzin/ulozeni.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#30 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od Sarkasmic »

Jestl dobře chápu tebou popisovaný nadskakování,tak tlumič prostě neudrží pružinu. Uplne stejne mi nadskakovalo auto po implantaci novejch pružin na stávající tlumiče.... Jestli ti to nadskakuje,tak jinde než v pružinach verzus tlumičích by mě to hledat nenapadlo...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#31 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

Zrejme to chapes dobre.

OK, ale co s tim? Cislo Sachsu kterej tam prisel jsem psal vyse. Takze dat tam mekci pruziny? Jak to vybrat? A jak se muze stat, ze se to neudrzi tlumic, kterej tam patri? Vim, ze se pruziny nejak lisily, ale presnejs se v tom neorientuju ...
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#32 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud můžu posoudit z toho co tu čtu, tak to shrnu. Použity tlumiče nejnižší kategorie co bych si na auto asi nikdy nedal a nikomu nedoporučil. Doporučil bych plynokapalinové Kayaba. Výrobky značky TRV i TRW mi na auto už také nesmí. Pokud je celé přední zavěšení poskládáno z takových dílů, bude to brzy bída. Ovšem to nic nemění na věci, že ze začátku by to mělo chvíli fungovat normálně. Takže tím se dostáváme k hornímu uložení tlumičů, je třeba dávat oba díly současně, jinak to moc nefunguje, pokud už byla vůle. Uložení řízení umí taky udělat své a což teprve silenbloky nápravnice.
Jen tak pro informaci, pokud by auto na naší hopsaštráse opravdu připomínalo spíše vznášedlo, poháněná kola by se protáčela a tím by skákal rychloměr a pneu by byly silně nepravidelně ojeté. Vznikla by tzv "pilka"
Je velký rozdíl, jestli je auto tvrdé jen pocitově, nebo skutečně. Měl by se vyjádřit někdo znalý, kdo má zkušenosti a s daným vozem jel.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#33 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

jarek.krizan píše:Pokud můžu posoudit z toho co tu čtu, tak to shrnu. Použity tlumiče nejnižší kategorie co bych si na auto asi nikdy nedal a nikomu nedoporučil. Doporučil bych plynokapalinové Kayaba. Výrobky značky TRV i TRW mi na auto už také nesmí. Pokud je celé přední zavěšení poskládáno z takových dílů, bude to brzy bída. Ovšem to nic nemění na věci, že ze začátku by to mělo chvíli fungovat normálně. Takže tím se dostáváme k hornímu uložení tlumičů, je třeba dávat oba díly současně, jinak to moc nefunguje, pokud už byla vůle. Uložení řízení umí taky udělat své a což teprve silenbloky nápravnice.
Jen tak pro informaci, pokud by auto na naší hopsaštráse opravdu připomínalo spíše vznášedlo, poháněná kola by se protáčela a tím by skákal rychloměr a pneu by byly silně nepravidelně ojeté. Vznikla by tzv "pilka"
Je velký rozdíl, jestli je auto tvrdé jen pocitově, nebo skutečně. Měl by se vyjádřit někdo znalý, kdo má zkušenosti a s daným vozem jel.
Vsechny dily vyse psane sly soucasne (ramena znovu ted nedavno). BTW ulozeni tlumicu byla velice dobra, nepotrhana, presto jsem dal nova.

S Kayabou mam spatne zkusenosti z Fordu - uz nikdy vice. Tyto sachsy jsou udajne totozne s tim, co tam jde jako prvovyroba, proto jsem je vzal.

Slovni obrat s tim, ze tarvim vestsinu cesty ve vzduchu, je samozrejme do jisty miry nadsazka. Jde o to, ze kola porste nedrzi na silnici, poskakuji, a hodne. Nenajezdim toho ale po D1 a podobnych silnicich tolik, aby to pilkovalo (presto mi to vadi, kdyz specham a chci jet aspon 140).

V850 jsem jezdil ctyri nebo pet, mam s cim srovnavat a opravdu nejsem laik. A jeste jak jsi psal "cele zaveseni", tak to fakt neni poskladane z TRW. Ramena original volvo, ulozeni rovneztak, dorazy tlumicu taky. Kulaky, tycky stabilizatoru a ax. tahla jsou trw. Takze tam kde to tlumi, jsem dal jen original.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#34 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od jarek.krizan »

S Kayabou mám jen dobré zkušenosti a to opravuji auta už hodně dlouho. Naopak u Sachsu byla spousta reklamací. Takže ve tvém případě asi vyjímka potvrzující pravidlo, a nebo mě vozí jen speciálně lepší Kayaby. Ale o tom to tu není. Pokud použiješ Sachs podle nějakého čísla z tak to ještě nic neznamená, zvláště u tlumičů a také proto, že několikrát došlo k přečíslování dílů a ne vždy je v tom jasno. Navíc stále zastávám názor, že použít klasický olejový tlumič na naši D1 je špatná volba. Pro naše super silnice japonského stylu ( samajama ), jsou dle mého plynokapalinové se shockabsorbérem. Ten je tam právě kvůli změkčení rázů a lepším kontaktu s vozovkou. Ale možná to tím není. Z tvého popisu není úplně zřejmé co auto přímo na silnici vlastně dělá. Možná by neškodilo situaci jednoduše natočit.
Protože buď má auto vlastnosti motokáry a prostě je tak tvrdé, že poskakuje celé, jak kdyby nemělo odpružení, nebo prostě plave nad silnicí a kola pod ním poskakují a nemají přítlak, nebo tohle vše funguje, ale auto samovolně mění směr. Také může být problém u silentbloků vedoucích zadní nápravu. proto jsem chtěl posudek i od jiného řidiče.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#35 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

jarek.krizan píše:S Kayabou mám jen dobré zkušenosti a to opravuji auta už hodně dlouho. Naopak u Sachsu byla spousta reklamací. Takže ve tvém případě asi vyjímka potvrzující pravidlo, a nebo mě vozí jen speciálně lepší Kayaby. Ale o tom to tu není. Pokud použiješ Sachs podle nějakého čísla z tak to ještě nic neznamená, zvláště u tlumičů a také proto, že několikrát došlo k přečíslování dílů a ne vždy je v tom jasno. Navíc stále zastávám názor, že použít klasický olejový tlumič na naši D1 je špatná volba. Pro naše super silnice japonského stylu ( samajama ), jsou dle mého plynokapalinové se shockabsorbérem. Ten je tam právě kvůli změkčení rázů a lepším kontaktu s vozovkou. Ale možná to tím není. Z tvého popisu není úplně zřejmé co auto přímo na silnici vlastně dělá. Možná by neškodilo situaci jednoduše natočit.
Protože buď má auto vlastnosti motokáry a prostě je tak tvrdé, že poskakuje celé, jak kdyby nemělo odpružení, nebo prostě plave nad silnicí a kola pod ním poskakují a nemají přítlak, nebo tohle vše funguje, ale auto samovolně mění směr. Také může být problém u silentbloků vedoucích zadní nápravu. proto jsem chtěl posudek i od jiného řidiče.
Je to mozny, ale daval jsem oba predky a pozdeji na jinou sierru oba zadaky a na vsech shodne odeslo upevneni, na zadnich to oko a na predkach dole - ohnulo se to mechanicky, namahou, pistnice apod. byly ok. Ale mohl jsem mi smulu na kusy, byly vsechny od toho samyho dodavatele.

Ohledne tlumicu, respektuju, co pises, proto jsem taky tady, protoze jsou samozrejme ve vecech kvality a zameny dilu mnohem zkusenejsi lidi nez ja (napr. Ty). Z Tvych popisu je to nejbliz tomu, co nazyvas tou motokarou. Je to proste hodne tvrde. Neplave to ve smyslu plavani - zmen smeru aniz bys zmenil polohu volantu - ale v dusedku toho, ze to ktery kolo ztratilo kontakt se silnici. Co ty kayaby stoji? Ty sachsy me staly 4000 jeden, takze nejsem uplne happy z toho je dat po 5000 km pryc, ale na druhou stranu bych rad, aby to jelo spolehlivejs v tom smyslu, jak tu resime.

Silentbloky vzadu jsem kontroloval jako jednu z prvnich veci, jsou zdaleka neslusnejsi ze vsech tri 850/V70 I co mame v rodine (nebo z tech dvou predchozich). Pro jistotu jsem to jeste nechal zkontrolovat ve t6r, i tam na nich niz zlyho neshledali.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od Ing.Magor »

J77 píše: Pro jistotu jsem to jeste nechal zkontrolovat ve t6r, i tam na nich niz zlyho neshledali.
Bohužel v T6R nepoznaj ani hučící ložisko na kole, natož kolik má být oleje v převodovce :no: :bad:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#37 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

Ing.Magor píše:
J77 píše: Pro jistotu jsem to jeste nechal zkontrolovat ve t6r, i tam na nich niz zlyho neshledali.
Bohužel v T6R nepoznaj ani hučící ložisko na kole, natož kolik má být oleje v převodovce :no: :bad:
To je vtip, nebo vlastni zkusenost? Ja jsem si dost veci delal sam, ale na napravu nemam naradi. Takze proto nejdriv ta anabaze s lemplama z Mesic. V T6R jsem zatim nemel problem (ale byl jsem tam jen 2x, pravda, zrovna na olej v prevodovce jeste driv ;)
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od Ing.Magor »

J77 píše:
Ing.Magor píše:
Bohužel v T6R nepoznaj ani hučící ložisko na kole, natož kolik má být oleje v převodovce :no: :bad:
To je vtip, nebo vlastni zkusenost? Ja jsem si dost veci delal sam, ale na napravu nemam naradi. Takze proto nejdriv ta anabaze s lemplama z Mesic. V T6R jsem zatim nemel problem (ale byl jsem tam jen 2x, pravda, zrovna na olej v prevodovce jeste driv ;)
Vlastní zkušenost. Když mi hučelo ložisko, tak říkali že oni nic neslyšej že to bude asi něco jinýho, tak jsem je skoro musel prosit na kolenou ať mi ho vyměněj. A převodovku mi přelili snad víc jak o litr.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#39 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud se to chová jak motokára, tak je špatná kombinace tlumiče - pružiny. Tlumiče nevyhazuj, pokud je to v záruce, zkus vyměnit. U nás plynokapalinový Sachs 3500 kč a Kayaba 3000 kč oboje cena za kus
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#40 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

jarek.krizan píše:Pokud se to chová jak motokára, tak je špatná kombinace tlumiče - pružiny. Tlumiče nevyhazuj, pokud je to v záruce, zkus vyměnit. U nás plynokapalinový Sachs 3500 kč a Kayaba 3000 kč oboje cena za kus
Tak to me borci v Mesicich pekne natahli i na tlumicich (ani me to neprekvapuje, vzhledem k ostatnim cenam, ale cela ta navsteva tam byla chyba). Mne stal jeden only kapalinovej super touring sachs 3600.- a to to na me zkousel za 4400 nejprve. Ve finale mi nedali ani danovej doklad, ac jsem o nej zadal asi 5x. Proste smidraci od zacatku az do konce (a i po konci, kdyz pocitam, co jsem si tam musel dodelat sam).

Kdosi mi vyrazne doporucuje Monroe Reflex (cca 2000 / kus na toto auto). Ze pry vsechny monroe shit, ale ze tyto jsou opravdu dobre. Co Ty na to?

(jinak v zaruce to je, ale pochbyju, ze mi tihle zebraci neco vymeni, budu rad, kdyz tam vyreklamuju to polsky rameno)
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#41 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

Vlastní zkušenost. Když mi hučelo ložisko, tak říkali že oni nic neslyšej že to bude asi něco jinýho, tak jsem je skoro musel prosit na kolenou ať mi ho vyměněj. A převodovku mi přelili snad víc jak o litr.[/quote]

Tak obcas se jim vskutku neco nepovede, ale ja uz nemam cas opravovat si auto sam, a oproti Puchnarovi i Petronimu (to je ultra tragedie a jeste predrazena) jsou prece jen o poznani lepsi. Plus maji slusne zasobenej vrakac, to se na 850 a starsi hodi. Faktem je, ze mi tam ted taky zbytecne sundavali to falesny dreveny oblozeni z palubky kvuli vymene zarovicek pod budikama (na to se to opravdu odlepovat nemusi) a poskodili ho pri tom, plus nebyli schopni diagnostikovat / odstranit kovovy klepani od desticek na pravym zadnim kole. Ale to jsou drobnsti. Mne auto vetsinou vsude zkruvej, jsem na to neuveritelnej smolar - to skutecne nema obdoby - a u nich to jakz-takz jde.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

GDPR_user

#42 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od GDPR_user »

Podle toho co píšeš bych typoval,že tam máš nějaké extra tvrdé pružiny.

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#43 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

martinopel píše:Podle toho co píšeš bych typoval,že tam máš nějaké extra tvrdé pružiny.
No, v podstate mame jen dve moznosti.

a) dat pryc ty olejovy sachsy a dat tam nejaky dobry plynokapalinovy

b) nechat tam tohle a sehnat nejmekci mozny pruziny na tohle TDI

Asi by bylo o neco levnejsi to b), ale otazka je, jestli to ma smysl. I sebetvrdsi pruziny po 350 000 km stejne o neco zmeknou a presto to "nestaci" na to, aby si sedly s novym olejovym tlumicem. Takze bych moh' po vymene pruzin za mekci zustat tam, kde jsem.

Dnes se pokusim sehnat doklad na ty sachsy. Jinak rameno mi udajne nevyreklamujou, prestoze to neni ani trictvrte roku od montaze a ani 10 000 km. Udajne reklamace na tyto dily onen dodavatel ukoncuje vyjadrenim "zaruka neuznana z duvodu nesetrne jizdy".

Jeste dodatek ... divam se do katalogy KYB a pro 850 TDI kombik mi to tam zadny plynokapalinovy nenachazi, pouze olejovy (ty "premimu", zadny excel-g ani ty druhy plynokap.). Dotycny dodavatel teoreticky mozna ty tlumice zvladne vymenit, nicmene nedela kayabu, avsak teoreticky by byl sto dodat ty monroe reflexy (taky plynokapalina). Cili jarku.krizane, pokud muzes, vyjadri se k nim prosim, konkretne k tomuto modelu monroe, ze obecne nestoji za moc cela tato znacka v levnejsich verzich, je mi znamo ;)
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#44 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od jarek.krizan »

Nové tlumiče máš, tak už je blbost kupovat další, to snad jedině až zkolabují. Podívej se po rozborkách a vracích na díly, jestli někdo něco neprodává za pár korun a vyzkoušej jiná péra. Pokud to bude ono a použitá nebudou už nic moc, můžeš uvažovat o koupi nových. Pokud nevíš co s penězi, tak to přivez a dostaneš sladěné péra i tlumiče a můj šéf bude zase bohatší.
Ne vážně, aby se to zbytečně neprodražovalo, vyzkoušej to na jetých.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#45 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

OK, dekuju, zkusim. Jeste dotaz. Ciste teoretcicky, mohly by tuhle tvrdost delat i ty nejhornejsi ulozeni, takovy to lozisko se ctytrma sroubama, co se pritahuje primo do kastle? Taky mi ovsem pripadaji ty pera nejpravdepodobnejsi, zatim.

A mel bych na Tebe jeste jeden dotaz, a to na ty Monroe Reflexy. Teoreticky je mozne, ze mi je ten puvodni dodavatel za ty jety Sachsy vymeni, na revans za tu tehdy problematickou opravu.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#46 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od jarek.krizan »

Horní uložení může být hlučné, může způsobovat problémy se zatáčením a vracením volantu, může mít špatný vliv na geometrii podvozku, ale na tvrdost odpružení vliv nemá.
Ty Monroe, já nevím, aby to nebylo ještě horší.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#47 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

Dobre, diky za oboje. Zkusim teda sehnat ty mekci nivomatovy pera (ac nivomat nemam). Houpak mi nevadi, hlavne uz ne motokaru :)

A napsoled k tem tlumicum. Muzes mi prosimte napsat part numbery tech plynokapalinovych sachsu i kayab + co to je za model? Kdyby nahodou ... jak uz jsem rek', nenasel jsem pro V850 '96 TDI zadny plynokapalinovy kayaby na predek, jen kapalinovy.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#48 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od jarek.krizan »

Jo v práci na to mrknu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#49 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od J77 »

OK, dekuju Ti.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#50 850 - jizdni stabilita po opravach nezlepsena

Příspěvek od eLzyx »

ještě jedna věc ... co pneumatiky?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“