V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#1 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
Ahoj, mám V50 1.6D s DPF a blížím se ke 120tis, kdy výrobce doporučuje výměnu. V servisu mi řekli ať si připravím 20tis na výměnu, ale to moc nechci. Chtěl bych to nechat mechanicky i elektronicky vypnout, ale bohužel prý toto zatím u tohoto modelu nejde. Prosím poraďte. Díky
Naposledy upravil(a) zaludvaclav dne 24 zář 2010 12:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#2 V50 1.6D - výměna DPF
Pokud auto nic nehlasi, neres to.
mam pres 202tis a porad puvodni dpf. az ppc napise doplnte aditivum, poslechni ho.
Jinak vvypnuti umi bitpower za cca 11tis.
mam pres 202tis a porad puvodni dpf. az ppc napise doplnte aditivum, poslechni ho.
Jinak vvypnuti umi bitpower za cca 11tis.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 48
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
- Bydliště: Vyškov
#3 V50 1.6D - výměna DPF
Koukni sem http://www.fapoff.cz/cenik ,v nabídce mají skoro všechny auta.
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#4 V50 1.6D - výměna DPF
Co stojí to doplnění adetiva?..::Philip::.. píše:Pokud auto nic nehlasi, neres to.
mam pres 202tis a porad puvodni dpf. az ppc napise doplnte aditivum, poslechni ho.
Jinak vvypnuti umi bitpower za cca 11tis.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#5 V50 1.6D - výměna DPF
cca 3000,-
fapoff sice maji v nabidce plno aut, ale mysli si, ze volvo v50 ma stejny system jako peugeot 307, Ford focus, etc...byl bych u nich opatrny nebo sepsal radnou smlouvu. podle meho telefonatu s majitel, volvo v50 jeste nikdy nedelali, ale umi ho, protoze to je PSA motor
fapoff sice maji v nabidce plno aut, ale mysli si, ze volvo v50 ma stejny system jako peugeot 307, Ford focus, etc...byl bych u nich opatrny nebo sepsal radnou smlouvu. podle meho telefonatu s majitel, volvo v50 jeste nikdy nedelali, ale umi ho, protoze to je PSA motor
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#6 V50 1.6D - výměna DPF
Dle informaci FAPOFF dělali 1.6D i 2.0D na V50.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#7 V50 1.6D - výměna DPF
take jsem uvazoval nad odstranenim DPF, ale po referencich na firmy co se chvastaji umem typu Chiptuning volva, vypnuti DPF u volva, jsem doplnil aditivum ve 207tis a mam klid na dalsich az 100tis km. (naposled byla nadrzka doplnena ve 120tis km)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#8 V50 1.6D - výměna DPF
A kde beres jistotu za ti filtr vydrzi jeste 100tis. Az odejde, tak ho vymenis za novy?
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#9 V50 1.6D - výměna DPF
filtr se max. zaplni, vycistim ho a jedu dale.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#10 V50 1.6D - výměna DPF
Tak to mám za sebou (u http://www.FAPOFF.CZ). Auto má lepší zátah v nízkých otáčkách (do 1750). Spotřeba o 0,2l nižší. Z výfuku nic "nečoudí" ani při průdkém přidání plynu z nízkých otáček. Při volnoběhu motor méně vybruje.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#11 V50 1.6D - výměna DPF
Asi jsem to blbě napsal . DPF jsem nechal odtranit, protože dle servisu začla zlobit nádžka na adetivum (10tis za výměnu). Takže rozhodnutí bylo jasne. Při mém plánovaném nájezdu 500tis (50-60tis ročně) to znamená úsporu cca 120tis Kč (po 120tis se má měnit filtr+adetivum).zaludvaclav píše:Tak to mám za sebou (u http://www.FAPOFF.CZ). Auto má lepší zátah v nízkých otáčkách (do 1750). Spotřeba o 0,2l nižší. Z výfuku nic "nečoudí" ani při průdkém přidání plynu z nízkých otáček. Při volnoběhu motor méně vybruje.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#12 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
Spotřeba šla nakonec o 0,5l dolů. Jezdím 90%mimo město (dálnice, rychlost dle pravidel), před odstraněním cca 5,1-5,3 l/100 teď 4,6-4,7 l/100. Takže ta investice do odstranění se mi vrátí po ujetí 33tis km (to nepočítám, že už doufám nikdy nebudu měnit DPF+doplňovat adetivum).
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: S60 II D5 r.v. 2013 BSR úprava
#13 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
Chlapi, mám nově V50 s tímto motorem, dle všeho je tam nový filtr pevných částic, katalyzátor a turbo, mám k tomu fakturu od autorozovaného servisu. Dokonce byla nově dolita i ta močovina. Dle všeho to vypadá, že by auto mělo fungovat normálně, ale není to tak. Stále mi přibývá v motoru olej, hodně jsem toho o DPF četl a někde píšopu že za přibývání oleje může právě nedokončený cyklus regenerace DPF a potom se nespálená nafta tlačí přes pístní kroužky do morotového oleje.
Otázka zní - taky vám přibývá olej?
Při odstranění DPF tento jev ustane?
Díky
JB
Otázka zní - taky vám přibývá olej?
Při odstranění DPF tento jev ustane?
Díky
JB
_________________
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#14 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
OT: hoši, nechci rejpat, ale vy fakt chcete dobrovolně dejchat ty sračky z dízlu bez DPF?? A jinak se o své zdraví staráte? Na co tam ten DPF asi je?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: S60 II D5 r.v. 2013 BSR úprava
#15 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
OT: nechceme, ale nejsem milionář abych to věčně opravoval.old.fashioned píše:OT: hoši, nechci rejpat, ale vy fakt chcete dobrovolně dejchat ty sračky z dízlu bez DPF?? A jinak se o své zdraví staráte? Na co tam ten DPF asi je?
_________________
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
ale vždyť se ty usazeniny stejně jednou za čas dostávají ven, takže je to asi jen proto, aby se nedostávaly ven ve městech
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#17 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
smrtonosné saze např. zde a mnohde jinde:
http://www.tipcar.cz/filtry-pevnych-castic-jsou-casovanou-bombou-4645.html
jde o to, že při regeneraci se ty saze spálí, a to i ve městě (regenerace není závislá na místu průjezdu a může v závislosti na motoru probíhat i za volnoběžných otáček), takže už je nemůžeš vdechnout
Pokud k tomu má někdo racionální protiargumentaci, jsem na ní opravu zvědavej. Jinak chápu odstranění DPF jako hazard
http://www.tipcar.cz/filtry-pevnych-castic-jsou-casovanou-bombou-4645.html
jde o to, že při regeneraci se ty saze spálí, a to i ve městě (regenerace není závislá na místu průjezdu a může v závislosti na motoru probíhat i za volnoběžných otáček), takže už je nemůžeš vdechnout
Pokud k tomu má někdo racionální protiargumentaci, jsem na ní opravu zvědavej. Jinak chápu odstranění DPF jako hazard
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: S60 II D5 r.v. 2013 BSR úprava
#18 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
Hele, nechci do toho moc remcat, ale pokud sem dáš článek a jeho autor na konci článku doslova píše:
Co si o filru myslím? Blbost za težké peníze.
Dokonce v článku uvadí, že výsledný dopad na životní prostředí filru pevných částic je ve skutečnosti takový, jako by tam žádný nebyl.
O jakém hazardu to píšeš?
Co si o filru myslím? Blbost za težké peníze.
Dokonce v článku uvadí, že výsledný dopad na životní prostředí filru pevných částic je ve skutečnosti takový, jako by tam žádný nebyl.
O jakém hazardu to píšeš?
_________________
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
S60 II 2,4 D5 r.v. 2013 BSR úprava 289 HP
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#19 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
odkaz se týkal konkrétně problematiky "smrtelných sazí", o čemž se píše i jinde, netýkal se subjektivní úvahy jednoho člověka, jestli mu něco připadá nebo ne. Tj. mluvím o hazardu zdravotním, a stále se ptám, zda existuje zdravotní protiargumentace.KAPSCH píše:Hele, nechci do toho moc remcat, ale pokud sem dáš článek a jeho autor na konci článku doslova píše:
Co si o filru myslím? Blbost za težké peníze.
Dokonce v článku uvadí, že výsledný dopad na životní prostředí filru pevných částic je ve skutečnosti takový, jako by tam žádný nebyl.
O jakém hazardu to píšeš?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#20 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
Ahoj. V50 a S40 rok 2008 má stejný motor?. Je tam také 1,6D.Teprve začínám s volvem.Dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#21 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
jes, C30, S40II, V50 jsou stejne motorizace, pokud jde o 1,6D ...vlastne je to stejna platformajdol píše:Ahoj. V50 a S40 rok 2008 má stejný motor?. Je tam také 1,6D.Teprve začínám s volvem.Dík
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#22 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
Dále se chci zeptat, kde je ta nádobka na močovinu. A co mám první vyzkoušet. Přibývá mi olej........A to mam od nákupu ojetého vozu skoro 20 000 najeto. celkem 130 000 km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#23 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
z oleje který přibýval jsem byl vskutku neveselý, po odstranění filtru pohoda. Zajímalo by mě jak olej promíchaný s naftou muže mazat moc dobře ne že? Jinak k samotnému DPF až se budou striktně dodržovat emise na stk tak si koupím auto v benzínu. Jak už tu bylo mnohokráte napsáno jak muže něco co spálí o litr více nafty být ekologické zařízení taky nechápu.
#24 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
co to stálo a kde to dělají?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 201
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#25 V50 1.6D - výměna nebo odstranění DPF
Olej ti přibývá tou naftou co se nespálí. Proto je taky důležité měnit olej včas.Víc nafty to dává když je zahájený proces čištění dpf kdy ta nafta má shořet právě v tom filtru spolu se sazemi. Některé automobilky to dělají jinak, dávají vstřikovač nafty přímo do výfukovýho potrubí právě kvůli tomu aby nafta nekurvila olej v motoru. Tak to má třeba jeep vrangler . Můj názor na to že si člověk koupí diesel s dpf do města je takový že vyhazuje peníze oknem. Má to samá negativa, co ušetříš na naftě tak vrazíš do servisu. Na netu je toho o tom spousta napsaná. A když dpf vyhodíš tak se může stát že neprojdeš na technický. Co se tenhle fenomém vyndavání rozrostl už si toho všimla i legislativa. Jedna z rad je to prodat a koupit benzín. Motor je lehčí není tak poruchovej a citlivej na kvalitu paliva a když chceš šetřit dej ho do LPG. A kdo má LPG ve služebáku nemusí ani platit silniční daň protože auto je ekologický. A mělo by tedy dostat i tu zelenou nálepku do těch plánovanejch zón.
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1793 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 21 Odpovědi
- 2030 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 0 Odpovědi
- 388 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz