Skutečně ujeté kilometry
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: VOLVO S40 12/08; 2,0; 107kW
- Bydliště: Karlovy Vary
Skutečně ujeté kilometry
Chtěl bych se zeptat jestli náhodou někdo nevíte jak se dá zjistit skutečný stav ujetých kilometrů?Na diagnostice mi řekli že to sedí s tachometrem,ale nevím jestli to náhodou nenačítá s tachometru.
_________________
Volvo S40 Momentum; 2009; 2,0, 107kw; 175000 km;
VOLVO S40 06/01;1,9D,75kW;185000 km - moje první Volvo
Volvo S40 Momentum; 2009; 2,0, 107kw; 175000 km;
VOLVO S40 06/01;1,9D,75kW;185000 km - moje první Volvo
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1242
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
stav se načítá z řídicí jednotky, takže bud ti to sedí a nebo by ti museli vyměnit řidicí jednotku což je dost nepravděpodobny. V ty jednotce to nevymažou.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dobříš
no a jak pravděpodobný je, že by někdo tu ř.j. vyměnil? respektive jakej problém by byl vzít ř.j. z totální havárie stejnýho typu a vrazit jí do auta, který třeba vypadá celkem slušně ale má nalítanejch mooc kilometrů? to by se vyplatilo, protože to jeho cenu může zvednout o docela dost, ne? nebo to ani potom není taková sranda a není to jenom výměna "cvak-cvak"?
(to jsem ale paranoidní, co?)
(to jsem ale paranoidní, co?)
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
-
Offline
- Příspěvky: 288
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
jak psal krtek tak mu sedí údaje z řj z údajem na tachometru,pokud by jsi vyměnil řj, tak aby to sedělo bys tam musel dát i budík k tej řj ( z toho samého auta )a sehnat tyto dvě věci aby k sobě pasovali,no asi problém dle mě a pak to ještě měnit no no,a vyměnit jenom řj a tachometr stočit přesně na údaj co je na tý nový řj,sakra nejni to moc sr..í,kdo by to dělal proboha
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1242
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Vyměnit ř.j. k tomu stočit stejnej počet kilometrů, imobilizer, plovoucí kod kterej nahraješ ve volvu (nevim jak 40ky ale novy modely už ho maj) jinak nejezdiš,jva1 píše:no a jak pravděpodobný je, že by někdo tu ř.j. vyměnil? respektive jakej problém by byl vzít ř.j. z totální havárie stejnýho typu a vrazit jí do auta, který třeba vypadá celkem slušně ale má nalítanejch mooc kilometrů? to by se vyplatilo, protože to jeho cenu může zvednout o docela dost, ne? nebo to ani potom není taková sranda a není to jenom výměna "cvak-cvak"?
(to jsem ale paranoidní, co?)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Nerad vám kazím iluze, ale vím o frajerovi, který tyhle ftípky dokáže (kromě jiného i umí zjistít kód k rádiu - což je důležitá informace) :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: VOLVO S40 12/08; 2,0; 107kW
- Bydliště: Karlovy Vary
Jenom doufám,že ten frajer nebo jemu někdo podobný se nehrabal v tom Volvíku který teď vlastním já.Jinak jste mě potěšili s tím,že udělat něco takovýho je dost složitý :smt102Lachtan píše:Nerad vám kazím iluze, ale vím o frajerovi, který tyhle ftípky dokáže (kromě jiného i umí zjistít kód k rádiu - což je důležitá informace) :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Volvo S40 Momentum; 2009; 2,0, 107kw; 175000 km;
VOLVO S40 06/01;1,9D,75kW;185000 km - moje první Volvo
Volvo S40 Momentum; 2009; 2,0, 107kw; 175000 km;
VOLVO S40 06/01;1,9D,75kW;185000 km - moje první Volvo
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1242
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
pokud mluvíš o volvu, tak o tomhle bych se rád nechal přesvědčit,Lachtan píše:Nerad vám kazím iluze, ale vím o frajerovi, který tyhle ftípky dokáže (kromě jiného i umí zjistít kód k rádiu - což je důležitá informace) :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 446
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Zjištění kódu k rádiu neni zas až tak složité, né že bych to já uměl, ale co mam info od lidí, co to dělaj, tak to zas tak složitý neni (podle značky rádia). Tu ŘJ bych odhadoval, že bude složitější.Lachtan píše:Nerad vám kazím iluze, ale vím o frajerovi, který tyhle ftípky dokáže (kromě jiného i umí zjistít kód k rádiu - což je důležitá informace) :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Hele nevím jestli umí zrovna Volvo, někdy na jaře jsem u něj byl, protože předchozí majitel vyměnil v v mém bývalém autě origo rádio za jiné a zapomněl mi zdělit kód. Ptal jsem se ho, co všechno ještě umí a říkal, že i ŘJ a pod. Ale jestli všechny značky, tak to fakt nevím.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: TPC
- Vůz: XC70 D5 2008 136KW AUT
- Bydliště: Teplice, CZ
hmm, zmena km v budiku neni nejak slozita pokud je dostatecne vybaveni..
o tom ze sou km i f ecu nevim, esli jo tak se ecu rozhodne menit nemusi bude stacit akorat poupravit eeprom nebo flash..
jinak kod pro radio je ulozen f samotnem radiu (delal sem tusim HU603), tak nevim na co potreboval ecu..
bRAd
o tom ze sou km i f ecu nevim, esli jo tak se ecu rozhodne menit nemusi bude stacit akorat poupravit eeprom nebo flash..
jinak kod pro radio je ulozen f samotnem radiu (delal sem tusim HU603), tak nevim na co potreboval ecu..
bRAd
-
Offline
- Příspěvky: 415
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
Skutečně ujeté kilometry
Chcem sa spytat ako sa da pripojit ta riadiacia jednotka? Vedia to len v servise ci je to mozne aj napr na nejaky notas
-
Offline
- Příspěvky: 172
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Skutečně ujeté kilometry
Verte mi.Vim z vlastni zkusenosti,ze vycist,smazat,nebo prepsat se da opravdu cokoli a kdekoli...
Mimojine na ridici jednotku (u 40tek) ,napriklad pro potreby upravy stavajicich palivovych map se pripojujes rovnou na EPROMku v ni...
Mimojine na ridici jednotku (u 40tek) ,napriklad pro potreby upravy stavajicich palivovych map se pripojujes rovnou na EPROMku v ni...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 1230
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Skutečně ujeté kilometry
Souhlasim s tim, ze upravit pocet km v ridici jednotce neni naprosto problem kdyz clovek vi, kam se napichnout a kde ta data hledat... v ridici jednotce neni nic vic, nez obycejny mikroprocesor se kterym sem sveho casu delal na skole psi kusy - kazdej dnesni prumyslovak to zna 

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Skutečně ujeté kilometry
Tak to sleduju, že to furt nechápete. Nejde o to že nejde něco přehrát, ale nemáte tam co nahrát. Si myslíte, že přijdete do Volva s fleškou a řeknete : hele potřebuju naklonovat SW do mojí ř.j. a oni vám ho dají jo ? Nebo si myslíte, že si nějaký prográmek splácáte jo ? Vím že nic není nemožné, ale tohle už by musela být dobře organizovaná skupina lidí a výsledný zisk je na pováženou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1352
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Skutečně ujeté kilometry
tak az nejakej prumyslovak priojde na to jak to u volva prepsat tak se milerad podivam jak se mu to povedlo...Drtic píše:Souhlasim s tim, ze upravit pocet km v ridici jednotce neni naprosto problem kdyz clovek vi, kam se napichnout a kde ta data hledat... v ridici jednotce neni nic vic, nez obycejny mikroprocesor se kterym sem sveho casu delal na skole psi kusy - kazdej dnesni prumyslovak to zna

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Skutečně ujeté kilometry
hmm, zajímavá debata. Trochu jsem se poptával a díval i po fórech v zahraničí, neb jsem měl podezření, že mé předchozí auto mělo o něco více najeto než deklarováno a bylo mi řečeno, že pokud měnil km člověk znalý a s vybavením, není praktická možnost to poznat a to platí pro naprostou většinu běžných aut. Vím také o člověku s V70, která měla když jí kupoval v ČR na tachu 160k, dva servisy mu potvrdily, že údaje souhlasí i v ECU ale posléze pátráním v holandsku dle VIN zjistil, že rok před prodejem v ČR byl tento taxík na servisní kontrole s 320k !!
Nicméně narazil jsem na zajímavou věc, originální počet km se dá prý poměrně spolehlivě odhadnout u většiny nových aut podle záznamů v řídící jednotce ABS, je tam někde binární hodnota proběhlých otáček kola a z toho se dá odvodit kilometráž (tedy pokuď nebylo ABS měněno). V německu na to někdo má nějaký vorichtung a za trinkgeld prý to změří. Byly tam i ohlasy na služby tohoto člověka s tím, že většina aut už v německu, která jsou nabízena jako bouračky či bez dokumentace má km stažené - resp údaje v ABS výrazně neseděly s údaji na tachu.
Takže jediná "ověřená" možnost je servisní knížka a následný dotaz v servisu. Ikdyž to taky nemusí být na 100%. Nevím jak u Volva ale jiný známý koupil Oktávku se serviskou ale dotazem u servisu, který tam měl razítka zjistil, že tam jeho auto nikdy nebylo.
Nicméně narazil jsem na zajímavou věc, originální počet km se dá prý poměrně spolehlivě odhadnout u většiny nových aut podle záznamů v řídící jednotce ABS, je tam někde binární hodnota proběhlých otáček kola a z toho se dá odvodit kilometráž (tedy pokuď nebylo ABS měněno). V německu na to někdo má nějaký vorichtung a za trinkgeld prý to změří. Byly tam i ohlasy na služby tohoto člověka s tím, že většina aut už v německu, která jsou nabízena jako bouračky či bez dokumentace má km stažené - resp údaje v ABS výrazně neseděly s údaji na tachu.
Takže jediná "ověřená" možnost je servisní knížka a následný dotaz v servisu. Ikdyž to taky nemusí být na 100%. Nevím jak u Volva ale jiný známý koupil Oktávku se serviskou ale dotazem u servisu, který tam měl razítka zjistil, že tam jeho auto nikdy nebylo.
_________________
S80 D5 2002
S80 D5 2002
-
Offline
- Příspěvky: 1230
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Skutečně ujeté kilometry
Ten na to prijde tezko..spise lidi, co se tim zabyvaji...nevim jak to delaji, nikdy jsem takovou jednotku nemel ale technicky to rozhodne neni nemozne a proste se to deje..muj nazor.travex píše:tak az nejakej prumyslovak priojde na to jak to u volva prepsat tak se milerad podivam jak se mu to povedlo...Drtic píše:Souhlasim s tim, ze upravit pocet km v ridici jednotce neni naprosto problem kdyz clovek vi, kam se napichnout a kde ta data hledat... v ridici jednotce neni nic vic, nez obycejny mikroprocesor se kterym sem sveho casu delal na skole psi kusy - kazdej dnesni prumyslovak to zna
V domacich podminkach to samozrejme nepujde - nemaz zadne schemata a ani nemas, co bys tam nahral, jak rika Jarek. Ovsem divil bych se ze volvo dokaze zabranit stoprocentne uniku informaci - mechanici jsou prece taky jen lidi a ty jsou uplatni. Urcite se nejaky ten soft drive ci pozdeji ven dostane a takove autobazary, jako napr. AAA - tem se vyplati si to sehnat a stacet km..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Skutečně ujeté kilometry
Jedna z alfy se mi doma válí, takže ti jí klidně mohu věnovat na hraníDrtic píše: nikdy jsem takovou jednotku nemel ale technicky to rozhodne neni nemozne a proste se to deje...

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1352
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Skutečně ujeté kilometry
pocitace mi nejsou cizi, jednocipaky umim taky, takze vim moc dobre co mozne je a neni.... doma si s tim samozrejme hrat nehodlam a ani nechci, protoze se to dozajista nevyplati....Drtic píše: Ten na to prijde tezko..spise lidi, co se tim zabyvaji...nevim jak to delaji, nikdy jsem takovou jednotku nemel ale technicky to rozhodne neni nemozne a proste se to deje..muj nazor.
V domacich podminkach to samozrejme nepujde - nemaz zadne schemata a ani nemas, co bys tam nahral, jak rika Jarek. Ovsem divil bych se ze volvo dokaze zabranit stoprocentne uniku informaci - mechanici jsou prece taky jen lidi a ty jsou uplatni. Urcite se nejaky ten soft drive ci pozdeji ven dostane a takove autobazary, jako napr. AAA - tem se vyplati si to sehnat a stacet km..
Zatim jsem se s tim, ze by to mozne bylo nesetkal, stoceny tacho jsem uz videl, ale vzdy byl videt rozdil proti ECU...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 479
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Skutečně ujeté kilometry
Nejsem počítačový odborník, ale pouze uživatel, nicméně jsem se ptal znalého člověka v oboru PC a ten mi řekl, že nahrát jde cokoli odkudkoli. Pokud čip v ECU zapisuje kilometry, tak to jde technicky přepsat velmi snadno. Pouze se musí vědět jak (konektory, cesta v software, struktura software apod.) A právě to je asi to největší tajemství lidí co to dělají. Ale technicky je to prý velmi triviální. Je X lidí, kteří se tím živí a to velmi dobře. Vím o člověku v Brně, který přepisuje ECU, palubní desky, rádia apod z BMW a AUDI. Nestíhá dělat a vše to probíhá v jedné kanceláři. Ovšem ten člověk dokáže prý skoro všechno, pravděpodobně se pohybuje za hranicí zákona, ale dělá to už 7 let a ještě ho nechytli a většinu volného času tráví u PC a studuje nové technologie a shání. Prý vypadá jako účetní ze spořitelny, nikdo by to do něho neřekl. Holt tichá voda břehy mele. A nedělám si iluze o tom, že Volvo je nějak výjmečný v ochraně dat na ECU, když to u BMW a AUDI není problém.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 1230
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Skutečně ujeté kilometry
Pak vis, o cem mluvimtravex píše:pocitace mi nejsou cizi, jednocipaky umim taky, takze vim moc dobre co mozne je a neni.... doma si s tim samozrejme hrat nehodlam a ani nechci, protoze se to dozajista nevyplati....Drtic píše: Ten na to prijde tezko..spise lidi, co se tim zabyvaji...nevim jak to delaji, nikdy jsem takovou jednotku nemel ale technicky to rozhodne neni nemozne a proste se to deje..muj nazor.
V domacich podminkach to samozrejme nepujde - nemaz zadne schemata a ani nemas, co bys tam nahral, jak rika Jarek. Ovsem divil bych se ze volvo dokaze zabranit stoprocentne uniku informaci - mechanici jsou prece taky jen lidi a ty jsou uplatni. Urcite se nejaky ten soft drive ci pozdeji ven dostane a takove autobazary, jako napr. AAA - tem se vyplati si to sehnat a stacet km..
Jasne, snadnejsi je do ecu nehrabat..podstatou diskuse je jestli to technicky jde nebo ne. Ja tvrdim ze jde.. Je fakt, ze se to asi jentak neuvidi, nicmene jak poznas, ze je stocene oboje? Nepoznas, cili mozna jses s tim setkal a ani o tom nevistravex píše: Zatim jsem se s tim, ze by to mozne bylo nesetkal, stoceny tacho jsem uz videl, ale vzdy byl videt rozdil proti ECU...

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Skutečně ujeté kilometry
Volvo mělo jedny z prvních ř.j. ABS, které umí zaznamenávat a ukládat km, je jen složitější se k tomu dostat. Jsou jednotky, z bezpečnostních důvodů nebudu jmenovat, které sice půjdou ( i když koplikovaně ) upravit, ale zůstane v nich uloženo, že byl proveden zásah, a kdy. Ovšem neumí zapsat jaký, jen zařízení, kterým to bylo provedeno. Jen tak mimochodem zabezpečení ř.j. Volva a nějakého trapného VW apod. má tak 5 generací předstih.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
Skutečně ujeté kilometry
stočené km poznat jdou!konkrétně u volva je hodně parametrů které ti hoši co stočí jen km,nedokážou změnit.je to systémový čas vozu,doba uplynulá od posledního servisu,motohodiny atd.a to jsou ůdaje které musí sedět.jak neseděj tak je jasné že stím někdo manipuloval.a je jedno jestli stočil 10 nabo 100000km.ten zásah je tam danej.navíc volva od roku 99 už uměj i na diagnostice sami určit chybovej kod manipulace s km.už i ten pitomej fiat pár let ukládá km do jednotky motoru a tam se to už dost komplikovaně odstraňuje.