Úvaha
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#51 Úvaha
Taky jeden zadohrab https://www.stream.cz/video/541802-zena-s-autem-na-snehu-dokoukejte-do-konce
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#52 Úvaha
Ja mel minulou zimu taky polarisky a uz bych si je na auto nedal. Nevyjel sem asi 3x a uz ani nespocitam, kolikrat sem musel vyjizdet stylem plnej knedlik v garazi a diky setrvacnosti do mirnyho kopce az na ulici. Letos obouvam Continental ContiWinterContact TS830 a je to uplne neco jinyho, zatim naprosto bez problemu. Je mi fuk, jestli si Continental nechal zaplatit kazdorocni testy pneu, me staci muj test, kterej absolvuju kazdy rano. Vubec bych se nedivil, kdyby X-tunerovy problemy byly zpusobeny prave barumkama.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#53 Úvaha
Jo 850 a V70 II mají úplně jinou trakci. Taky je hodně velký rozdíl v kombinacích benzín - diesel - automat - manuál. 850 benzín a v automatu je proti 850 ( nebo V70 I ) v dieselu a manuálu jak z jiného světa. Taky moc dělají zvolené pneumatiky a disky. Úplně jinak se chovají pneu s vyšším profilem , jak s nižším. Vyšší lépe kopírují nerovnosti a tím mají lepší přilnavost. Také zvolená směs pneu dělá moc zvláště na ledě. Pneu se silikou se i při stejném dezénu chovají jinak. Třeba Barum a Conti dělají stejný dezén, ale 2 druhy směsi. I to je třeba brát v úvahu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#54 Úvaha
Sarkasmic - jasně 850 se s 9xx a 7xx nedá srovnat. Tyto skvělé dva druhy krabic dokáží na kluzkém povrchu neskutečné věci. Já jen že 850 proti jiným značkám s předohraby nejsou nijak znevýhodněny, pokud beru v úvahu stejný typ karoserie.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#55 Úvaha
Měl jsem VW Transportera-nejlepší auto co jsem na sněhu řídil. Vytáhl jsem ze škarpy auto co nevytáhla A6 4x4. Opravdu jízda jak na suchu. s40-katastrofa, ale zimáky stály za prd, s70 T5-tracs nefunkční,ale celkem to šlo-dobrý zimáky, pak 850 benzin bez turba-nové Polaris 2-katastofa, V70 T5-Polaris 2 rok staré vzaté z 850-traks funguje super...., když se nedá rozjet vypnu a vyhrabu se, za jízdy stabilita a taková ta jistota hodně velká, maličko horší brždění. V70 je fajn auto na sníh, ale Barumky jsem koupil naposled. Nehledě na to, že za například Dunlopy dám o pár kč víc. Mám 205/55-R16. Na služebáku máme Dunlopy, dříve tam byly zimní Barumky a je to až neuvěřitelný rozdíl.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
#57 Úvaha
nejenom rukamamartinopel píše:Koukám koukám všechno se svádí na auto,ale mnohdy je to rukama.
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 159
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#58 Úvaha
Já teda nevim... Žiju na malý vesnici na Vysočině, každej den jezdim 15-20km do práce, sněhu je tu pořád víc než jinde (kromě hor), vítr pořád, údržba silnic žádná zlatá, žádnej superřidič nejsem a přesto se mi podařilo za dlouhý léta se zahrabat jak s Felicií, tak z Volvem jen v situacích, kdy sem si chtěl užít a schválně vjel na nějaký neudržovaný čtyřky zablbnout si ve sněhovejch jazycích. Jak se vám to daří?
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#59 Úvaha
Zalezi hodne na tom, kde bydlis. Treba v Liberci je to letos uplna parada, zajedte si tam podivat. Nezavidim tem, co tam bydli celou zimu
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
- Bydliště: Rumburk (okres Děčín)
#60 Úvaha
S80ku si nemůžu tady u nás na drsnym severu vynachválit, prostě se s ní líta na sněhu pěkně. Sněhu tu je habaděj, když to začne tak všude skoro neprohrnuto...prostě se musím smát, v Praze napadně 10 cm a už maj krizovej štáb a kdoví co...to je děs, v čem tu normálně jezdíme, tak jinde to už je kalamita největší a už všechno uzavíraj...
Když sem zjistil, že po měsíci ježdění sem si ze zmáků udělal slicky (no už byly na hraně) a na čem sem to vlastně jezdil, tak skoro žádný problém...teď sem tam hodil Dunlop Wintersport a pohoda klídek hlavně miluju ty lidi, když je trochu sněhu a jedou hned 40...pak se divěj, že ty kopce tady zasekaj, když se ani nerozjedou. A vůbec všude, kdo má tyhle brzdy pořád předjíždět...hlavně nesnáším ty rozsolený silnice, kde je pak z toho břečka, zlatý uježděný sníh, na tom je to pak poježdění
Jinak s 80kou se dá krásně blbnout a vůbec nejlepší jsou jízdy bokem apod, což de úplně krásně a člověk si to užije
Když sem zjistil, že po měsíci ježdění sem si ze zmáků udělal slicky (no už byly na hraně) a na čem sem to vlastně jezdil, tak skoro žádný problém...teď sem tam hodil Dunlop Wintersport a pohoda klídek hlavně miluju ty lidi, když je trochu sněhu a jedou hned 40...pak se divěj, že ty kopce tady zasekaj, když se ani nerozjedou. A vůbec všude, kdo má tyhle brzdy pořád předjíždět...hlavně nesnáším ty rozsolený silnice, kde je pak z toho břečka, zlatý uježděný sníh, na tom je to pak poježdění
Jinak s 80kou se dá krásně blbnout a vůbec nejlepší jsou jízdy bokem apod, což de úplně krásně a člověk si to užije
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#61 Úvaha
Je to dost možný že by třeba s lepšíma pneu e hrabalo líp , nezkoušel jsem to protože a jelikož jsem student a udržuju auto jak nejlíp umim takže mi pak nezbývá moc financí na pneu , na léto jsem potřeboval pneu a naštěstí mi je věnoval kamarád že se mu válely doma a on je dostal k autu , které díky divé zvěři rozbořil na odpis , ale prostě koupím 4kolku protože taky hodně jezdím a hlavně v zimě v noci kdy silničáři už dávno spí a podle toho pak vypadaj silniceL4W píše: Vubec bych se nedivil, kdyby X-tunerovy problemy byly zpusobeny prave barumkama.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#62 Úvaha
Informace navíc , u nás je risk rozboření vrat a to z toho důvodu že pokud to rozpálim už ze silnice , tak 90° zatáčku na sněhu neustojim takže musim mírně , mám tam cca 3 metry mezi sloupkem a sloupkem od vrat , takže nic moc a ten kopec je poměrně prudkej , ale to neni jedinej důvod proč chci 4kolku , viz. předchozí koment. a taky že to auto má moc velkej nájezd a já se ho prostě bojim i přes to že o auto pečuju myslím si že dost dobře
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#63 Úvaha
kdo se aut bojí nesmí s nima jezdit, míval jsem podobný stavy, ale postupem času jsem zjistil že se tomu člověk musí postavit čelemX-Tuner píše: auto má moc velkej nájezd a já se ho prostě bojim i přes to že o auto pečuju myslím si že dost dobře
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#64 Úvaha
No víš , mě jde hlavně o finance , nekradu , navíc sem jen student , i pře sto že mám nějaké výdělky tak prostě to co vydělám nacpu do auta a pro mě nic nezbyde , takže peníze nic mocOndra. píše:kdo se aut bojí nesmí s nima jezdit, míval jsem podobný stavy, ale postupem času jsem zjistil že se tomu člověk musí postavit čelemX-Tuner píše: auto má moc velkej nájezd a já se ho prostě bojim i přes to že o auto pečuju myslím si že dost dobře
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#65 Úvaha
a myslíš si že když svoje auto rodáš za směšnou cenu vzhledem k nájezdu (se kterým jako slušnej volvist nebudeš manipulovat) a koupíš si něco jinýho určitýho stáří a ve čtyřkole za tobě dostupnej peníz že situace se nějak rapidně změní?X-Tuner píše: No víš , mě jde hlavně o finance , nekradu , navíc sem jen student , i pře sto že mám nějaké výdělky tak prostě to co vydělám nacpu do auta a pro mě nic nezbyde , takže peníze nic moc
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#66 Úvaha
btw , chtěl bych zkusti pokud by někdo bydlel blíž Benešovu , kdyby s a V70 I MANUÁLEM se pokusil zládnout kopec k nám k baráku , byl bych za to rád , abych viděl rozdíl mezi automatem a manuálem , hlavně bych si to chtěl vyzkoušet sám (samozřejmě že bych zbytečně neriskoval , mám něco vyzkoušeno jak s AT tak s MT )takže pokud by se nějaký odvážlivec našel kdo by mi půjčil manuál samozzřejmě s předešlou zkušební jízdou po sněhu někde mimo provoz , třeba bych změnil názor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#67 Úvaha
Jistě , Subaru mají dobré preference a navíc , zkus si to k nám vyjet bez pálepí pneu , s Citroenem C8 jsem neměl problém a je to předokolka , navíc hodně jezdím , a hlavně teď v zimě , jezdím denně včetně víkendů , jsem zvukový technik a akce jsou do 3 do rána , silničáři v tu dobu spíOndra. píše:a myslíš si že když svoje auto rodáš za směšnou cenu vzhledem k nájezdu (se kterým jako slušnej volvist nebudeš manipulovat) a koupíš si něco jinýho určitýho stáří a ve čtyřkole za tobě dostupnej peníz že situace se nějak rapidně změní?X-Tuner píše: No víš , mě jde hlavně o finance , nekradu , navíc sem jen student , i pře sto že mám nějaké výdělky tak prostě to co vydělám nacpu do auta a pro mě nic nezbyde , takže peníze nic moc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#68 Úvaha
nepomohly by tě na to vyjetí třeba řetízky??? já třeba vozim echt lopatu za 150 z železářství ne žádnou metrosexuální za 2000 skládací a pytel písku a zatm jsem letos neměl větší problém...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#69 Úvaha
Nasazovat řetězy v 5 ráno kvůli 50ti metrum , nevim no , zbytečnost , zvukařinu by jsi musel zažít člověk za sezení za "pultem" a po 100 km jízdy je dost unavenej , za tim pultem skoro usínáš protože se nehýbeš teda jen o 10ti minutových pauzách , je to dost vyčerpávající , navíc řetězy neumim nasadit a kvuli těm 100m mi to za to nestojí , navíc ty cesty v noci nejsou prohrnuté a dálniční známku si kupovat nehodlém protože jezdím o dálnici minimálně , proto volím 4kolkuOndra. píše:nepomohly by tě na to vyjetí třeba řetízky??? já třeba vozim echt lopatu za 150 z železářství ne žádnou metrosexuální za 2000 skládací a pytel písku a zatm jsem letos neměl větší problém...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#70 Úvaha
tak si tedy kup subáčko no Ale jsem názoru že to není takovej überwagen. Subaru je mýtus, nejsou to špatný auta, ale myslm si že stejně jako Volva jsou přechvalovaný Měl jsem služební Legacy ´95 a vim že se na tom pořád řešily nějaký kravinky a za nemalý prachy
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#71 Úvaha
Já se tomu moc nesměju , sice mě Subaru přitahujou už od začátku ale Volvo mě uspokojilo bezpečností a spolehlivostí , ale prostě pro mě je nájezd už moc a výjezdnost nic moc , je to dost škoda že Volva nedělaly 4kolky co vyjedou více viz. youtobe já tomu i věřim , četl jsem hodně článků i diskusí na fórechOndra. píše:tak si tedy kup subáčko no
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#72 Úvaha
tak v tom případě jsi rozhodnutej a další diskuze je zbytečná, dobrou noc
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#73 Úvaha
Nějak tak , až si to budu moci dovolit , dám určitě i na Volvo , je to můj další favorit , ale momentálně potřebuju něco co vyjede hodně , udrží mě na vozovce a nebude mít vysoký nájezdOndra. píše:tak v tom případě jsi rozhodnutej a další diskuze je zbytečná, dobrou noc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#74 Úvaha
Kup si na zimu Subaru Justy za pár kaček a máš klid:-) Koupíš ho za cenu dobrých zimáků když budeš chvíli hledat .-) A povinné ručení hooodně levné.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#75 Úvaha
Nemam na PC zvuk, ale postrehy k videu:X-Tuner píše:Já se tomu moc nesměju , sice mě Subaru přitahujou už od začátku ale Volvo mě uspokojilo bezpečností a spolehlivostí , ale prostě pro mě je nájezd už moc a výjezdnost nic moc , je to dost škoda že Volva nedělaly 4kolky co vyjedou více viz. youtobe já tomu i věřim , četl jsem hodně článků i diskusí na fórechOndra. píše:tak si tedy kup subáčko no
1- so Subaru sa typek rozbehol a isiel pod jemnym plynom dalej do kopca, pri volve isiel pomalicky a vzdy pred kazdou nerovnostou ubral aby auto takmer zatavilo takze na rozdiel od subaru nemohol vyuzit kyneticku energiu volva na prekonanie drobnych kopcekov. Keby volil rovnaky styl jazdy ako so subaru, volvo by to vyslo v pohode.
2- z videa by som povedal, ze volvo bolo 2WD a nie svorkolka. Zadok skratka vobec nezabral ani raz.
myslim ze subaru je v pohone 4x4 na tom lepsie, ale taketo tendencne tocene videa ma sakra seru...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek