Úvaha
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#26 Úvaha
s tou trkaciou to nebude az tak zle, jazdim na univerzalnych gumach a zatial som vysiel vsetko vratane rozjazdu do kopca. Obcas to sice nejde samo a treba zapojit rozum a cit ale az taka tragedia to vobec nie je, aj ked priznavam, ocakaval som pred kupou viac, na severske auto, ale uz som si zvykol a nemam problem. Na rozdiel od poniektorych susedov, ktory su schopny kratky briezok pred nasim panelakom doslova vysmykat do hladka, volvo tade prejde, pripadne sa aj pohne s noblesou vikinga. Pokial teda pouzivam rozum a nejazdim stylom viac plynu = lepsi zaber a podbne. Samotny TRACS sa zapne raz za 500 km, ak si nahodou nedam pri rozjazde do kopca pozor.
Ako skolu, komu to 850-tke nejde, odporucam lahuckeho trabanta s minimalnym pritlakom na predne pohanane kolesa, tam sa clovek nauci mnoho ...
Ako skolu, komu to 850-tke nejde, odporucam lahuckeho trabanta s minimalnym pritlakom na predne pohanane kolesa, tam sa clovek nauci mnoho ...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#27 Úvaha
Já jsem předtím měl lehoučkýho Citroëna AX a ten vyjel a projel naprosto všechno a stačily mu na to letní gumy se slušným vzorkem. Když jsem pak koupil zimní protektory tak jsem musel prohrnovat stejnej vjezd kde se s V70 bez posypání nepohnu, až když bylo od cca 10 čísel sněhu nahoru.Tomas BB, SK píše:.
Ako skolu, komu to 850-tke nejde, odporucam lahuckeho trabanta s minimalnym pritlakom na predne pohanane kolesa, tam sa clovek nauci mnoho ...
TDI má proti benzínu eště zátěžovou regulaci otáček, nebo co to je, prostě, když se rozjedeš na volnoběh, tak si to samo přidá, takže to vyjede celej strmej vjezd bez toho abych se dotknul plynu... a to právě znemožňuje ultracitlivej rozjezd na sněhu, protože ať pouštíš spojku s jakým citem chceš, stejně si to samo přidá. Možná by pomohlo šlapat při tom na brzdu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#28 Úvaha
já sjezdil trabanta,žigula moskviče... Všechno to byly auta kterejm člověk plivl pod kolo a byl uveznenej,ale 850 me opravdu zklamala. Tam kde se sedma s devitkou daj bez problému do pohybu,tam se 850 klouže a člověk se musí chvilku trápit aby kopec zdolal...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#29 Úvaha
850predny nahon a 7/9 ma kardan...Sarkasmic píše:já sjezdil trabanta,žigula moskviče... Všechno to byly auta kterejm člověk plivl pod kolo a byl uveznenej,ale 850 me opravdu zklamala. Tam kde se sedma s devitkou daj bez problému do pohybu,tam se 850 klouže a člověk se musí chvilku trápit aby kopec zdolal...
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 Úvaha
Při záběru zadokolky se hnaná náprava ještě zatíží, kdežto předokolka se při záběru odlehčuje, takže je jasný, že rozjezd s ní na kluzkym povrchu je horší, takže se 7xx, 9xx a 850 nedá férově porovnávat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#33 Úvaha
Kamoš má BMW 5 asi 2002 a říká zlatej předohrab! Na rovném uklouzaném parkovišti je to s tím očistec. Jezdil jsem spoustu let Volvem 340 no myslím že v 460-ce se cítím líp
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#34 Úvaha
Tak jo pojďme se hádat, ale za mnou stojí spousta řidičů policejních, sanitních a záchranářských V70, provozovaných ve Švédsku. A to ještě upozorňuji pro rýpaly, že nemají všechna nauta XC, nebo AWD. Zvláště sanity mají těžiště hodně vzadu a přesto bezproblémově fungují.
Pravda je ta, že nové automatky umožňují rozhoupání jen s dobrým nácvikem.
Co se týká Barumek P2, tak je mám momentálně na zadní nápravě a fungují skvěle. Dvojí tuhost dezénu a dvojí lamelování dělají hodně. Pozor, tento typ pneu funguje nejlépe, pokud je fouknu na 2,7 at
Pravda je ta, že nové automatky umožňují rozhoupání jen s dobrým nácvikem.
Co se týká Barumek P2, tak je mám momentálně na zadní nápravě a fungují skvěle. Dvojí tuhost dezénu a dvojí lamelování dělají hodně. Pozor, tento typ pneu funguje nejlépe, pokud je fouknu na 2,7 at
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#35 Úvaha
Nedám dopustit na zadohrab. V zimě je to úžasné svezení, co si rád vychutnávám. BMW to ovšem hodně udusilo elektronikou a auta už nejsou tak hravá. Jasně pocitově je lepší předohrab, ale jen pocitově a pro ty co si jízdu na kluzkém povrchu neumí, nebo nechtějí vychutnávat.karelvolvo píše:Kamoš má BMW 5 asi 2002 a říká zlatej předohrab! Na rovném uklouzaném parkovišti je to s tím očistec. Jezdil jsem spoustu let Volvem 340 no myslím že v 460-ce se cítím líp
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#36 Úvaha
Předokolky nebrat. Dneska jsem s V40 zapadnul a to bylo na silnici pouhých 20 cm sněhu!
- Přílohy
-
- snih_a_v40.jpg (92.92 KiB) Zobrazeno 292 x
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#38 Úvaha
Nechci se hádat jestli to jede,ale ta trakce oproti jinejm autum je opravdu nizka-navíc pokud není žádnej el. systém co to hlídá a pomůže je to katastrofa... A švédskejma V70 bych se moc neoháněl-pochybuju,že jezdí bez hřebů....jarek.krizan píše:Tak jo pojďme se hádat, ale za mnou stojí spousta řidičů policejních, sanitních a záchranářských V70, provozovaných ve Švédsku. A to ještě upozorňuji pro rýpaly, že nemají všechna nauta XC, nebo AWD. Zvláště sanity mají těžiště hodně vzadu a přesto bezproblémově fungují.
Pravda je ta, že nové automatky umožňují rozhoupání jen s dobrým nácvikem.
Co se týká Barumek P2, tak je mám momentálně na zadní nápravě a fungují skvěle. Dvojí tuhost dezénu a dvojí lamelování dělají hodně. Pozor, tento typ pneu funguje nejlépe, pokud je fouknu na 2,7 at
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#39 Úvaha
Tam je normálně cesta. Akorát pozapomněli odhrnout posledních 500 metrů.Peťo píše:libre Ty takto trapis svojho krizom cez pole
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#40 Úvaha
presiel si to ci zapadol?libre píše:Tam je normálně cesta. Akorát pozapomněli odhrnout posledních 500 metrů.Peťo píše:libre Ty takto trapis svojho krizom cez pole
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#41 Úvaha
kdysi dávno za doby Škodovek a Žigulů se říkalo do žigula na zimu dva pytle cementuSarkasmic píše:Nechci se hádat jestli to jede,ale ta trakce oproti jinejm autum je opravdu nizka-navíc pokud není žádnej el. systém co to hlídá a pomůže je to katastrofa... A švédskejma V70 bych se moc neoháněl-pochybuju,že jezdí bez hřebů....jarek.krizan píše:Tak jo pojďme se hádat, ale za mnou stojí spousta řidičů policejních, sanitních a záchranářských V70, provozovaných ve Švédsku. A to ještě upozorňuji pro rýpaly, že nemají všechna nauta XC, nebo AWD. Zvláště sanity mají těžiště hodně vzadu a přesto bezproblémově fungují.
Pravda je ta, že nové automatky umožňují rozhoupání jen s dobrým nácvikem.
Co se týká Barumek P2, tak je mám momentálně na zadní nápravě a fungují skvěle. Dvojí tuhost dezénu a dvojí lamelování dělají hodně. Pozor, tento typ pneu funguje nejlépe, pokud je fouknu na 2,7 at
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#42 Úvaha
a normalne sa davali dve vrecia piesku a do MB sa stale davaju olovene gulicky ma tam na to specialne upraveny kuforkarelvolvo píše: kdysi dávno za doby Škodovek a Žigulů se říkalo do žigula na zimu dva pytle cementu
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#43 Úvaha
Nakonec se mi podařilo 100 metrů vycouvat a vrátit se zpátky.Peťo píše:presiel si to ci zapadol?
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#44 Úvaha
No vidíš když jsi couval tak to byl vlastně zadohrablibre píše:Nakonec se mi podařilo 100 metrů vycouvat a vrátit se zpátky.Peťo píše:presiel si to ci zapadol?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#45 Úvaha
Hřeby nejsou argument. Buď jedou všichni na hřebech, nebo bez nich a přesto si V70 chválí. Ti co byli na severu jak v zimě, tak i v létě určitě dosvědčí. Pokud zajdu do extrému, tak jsou odtahovky na podvozcích V70 a jen jako předokolky a přesto jezdí i v těžkých podmínkách.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#47 Úvaha
Ok,ted uz ale naposled a končím... Možná jo,možná ne. Ale pokud porovnám to,co sem zatím jezdil,je naše 850 při potřebě rozjezdu do namrzlýho kopce jedno z horsich co sem ridil... Je taky pravdou,že nepocházím z normálního kraje... Asi horší zatím byl jen MB sprinter-prázdnej (pokud nepočítám socialistický výdobytky a 340ku)jarek.krizan píše:Hřeby nejsou argument. Buď jedou všichni na hřebech, nebo bez nich a přesto si V70 chválí. Ti co byli na severu jak v zimě, tak i v létě určitě dosvědčí. Pokud zajdu do extrému, tak jsou odtahovky na podvozcích V70 a jen jako předokolky a přesto jezdí i v těžkých podmínkách.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#48 Úvaha
Mám na V70-ce pneu nic moc a neměl jsem žádnej problém teda tady na skoro rovinatej Hané a to už ji mám čtvrtou zimu sem tam si vyzkouším jak funguje ESP auto mám na dopravu z bodu A do bodu B ne na nějaky blbnutí ale kámoš co má toho bavora ten to říct nemůžejarek.krizan píše:Hřeby nejsou argument. Buď jedou všichni na hřebech, nebo bez nich a přesto si V70 chválí. Ti co byli na severu jak v zimě, tak i v létě určitě dosvědčí. Pokud zajdu do extrému, tak jsou odtahovky na podvozcích V70 a jen jako předokolky a přesto jezdí i v těžkých podmínkách.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#49 Úvaha
loni jsem se s V70 trápil jenom při vyparkovávání, letos je to v pohodě. Loni jsem měl Fulda kristal montero s 5-6 mm vzroku, pořád to podkluzovalo, letos fungl nové matadory a ty mi nehrabou. Jede mi to nějako lépe. V noze to nebude, mám automat. Standardním porovnávacím prvkem je pro mě silnice nahoru k nemocnici a letnímu kinu, kterou jsem vloni nedal, letos pohodka.
Na 850 mám vredestein a nemůžu si vynachválit. Dovolím si trvdit, že bych projel i tu libreho silnici k baráku. Taky automat
460 je klasicky supr. Na zimu ji mám nejradši. S tou jsem se vyhrabal vždy odevšud, gumy Dunlop wintersport, manuál bez tracs, a klouzání přes ručku to je prostě bomba. Jezdím furt smykem kruháč, co mám 100m od baráku a pak na příjedovce 2 zatáčky 90°
Na 850 mám vredestein a nemůžu si vynachválit. Dovolím si trvdit, že bych projel i tu libreho silnici k baráku. Taky automat
460 je klasicky supr. Na zimu ji mám nejradši. S tou jsem se vyhrabal vždy odevšud, gumy Dunlop wintersport, manuál bez tracs, a klouzání přes ručku to je prostě bomba. Jezdím furt smykem kruháč, co mám 100m od baráku a pak na příjedovce 2 zatáčky 90°
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#50 Úvaha
Jo když jsem si 460 koupil tak první dvě zimy na letních a v pohodě co jezdím zimní polarisi tak jsem hlavně rychlejší. jo v dubnu ji budu mít 10 let auto k nezaplacenídoktor píše:loni jsem se s V70 trápil jenom při vyparkovávání, letos je to v pohodě. Loni jsem měl Fulda kristal montero s 5-6 mm vzroku, pořád to podkluzovalo, letos fungl nové matadory a ty mi nehrabou. Jede mi to nějako lépe. V noze to nebude, mám automat. Standardním porovnávacím prvkem je pro mě silnice nahoru k nemocnici a letnímu kinu, kterou jsem vloni nedal, letos pohodka.
Na 850 mám vredestein a nemůžu si vynachválit. Dovolím si trvdit, že bych projel i tu libreho silnici k baráku. Taky automat
460 je klasicky supr. Na zimu ji mám nejradši. S tou jsem se vyhrabal vždy odevšud, gumy Dunlop wintersport, manuál bez tracs, a klouzání přes ručku to je prostě bomba. Jezdím furt smykem kruháč, co mám 100m od baráku a pak na příjedovce 2 zatáčky 90°
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek