Úvaha
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#101 Úvaha
No tak ono v podstatě se to dá shrnout jen na krátko , pokud to vyjde tak bych rád udělal úpravy ve stylu Rka + nový přední světla , dál pak kompletní audio , kámoš si upravoval Octávii , ač teda škodivky přímo nesnášim tak tahle je jediná co se mi fakt líbí , má TDi a předělanou do RSka s výbavou Laurin a Klement , ale musím říct že ty sedačky ač vypadaj docela pěkně tak jsou stejně tvrdý jako u obyčejný Octávky ale tj jedno , píšu to jen proto že jsem chytil inspiraci a když jsem tak koukal na fotky eRek tak jsem si všiml hlavně třeba předního nárazníku že vypadá sportovněji , potom se mi moc líbí kola takže ty mám na seznamu jako první , na léto nějaké 17" originální Volvácký když se mi podaří sehnat :)aač jsem X-Tuner tak to s tuningem nemá nic společnýho , je to spíše jen že mě to napadlo ten nick , já mám radši auta v originálním stavu a myslím že když udělám jen takovéhle lehké úpravy že to originální bude stále protože to pořád budou Volvácký díly a ne z nějakýho tjůning šopu ale v prvé řadě nejdřív musím technický stav upravit/opravit a pak teprv tyhle doplňky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#102 Úvaha
budu držet palce.. na jaře mě čeká podobná procedura opravit karoserii, rozleštit lak a na auto přijde nový přední nárazník.. z tjůning šopu ale na první pohled si toho podle mně spousta lidí ani nevšimne + nový xenonový výbojky a LED parkovačky... Bohužel na volvácký 17" mi už nezbydou prachy Sada ráfků za 18 klacků...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#103 Úvaha
Neřikám že budu mít na všechno , nejdřív potřebuju ten základ udělat a pak až vzhledové úpravy , to jsem jen vypsal co všechny bych chtěl udělat když na to budou peníze
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#104 Úvaha
kola 7,5 - 10 tis., gumy 10 tis. (plus/minus) , světla + směrovky 10 tis, maska XC cca 3 tis, nárazník R 7 -10 tis. + stříknutí za 2 tis., zadní kšilt 2 tis + střik.
Rozpěrná tyč do 2 tis (utlumí pazvuky od palubky při průjezdu nerovnostmi)
Tak šetři ty kluku.
Rozpěrná tyč do 2 tis (utlumí pazvuky od palubky při průjezdu nerovnostmi)
Tak šetři ty kluku.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#105 Úvaha
Tohle je moc pěkně udělanej Volvík http://bpfoto.wordpress.com/2008/03/09/volvo-v70-r-awd-evolve-och-volkswagen-golf-3-gti/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#106 Úvaha
Hezký , no tak to jsem na to zvědavej co všechno vyjdedoktor píše:kola 7,5 - 10 tis., gumy 10 tis. (plus/minus) , světla + směrovky 10 tis, maska XC cca 3 tis, nárazník R 7 -10 tis. + stříknutí za 2 tis., zadní kšilt 2 tis + střik.
Rozpěrná tyč do 2 tis (utlumí pazvuky od palubky při průjezdu nerovnostmi)
Tak šetři ty kluku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#107 Úvaha
nevím, jak je to s tím předním nárazníkem, ale možna by šlo nabastlit laminátový lízatko - najaká replika V70 R místo klasického spojleru a stříknout - minimálně je tam v těch místech rýha - takže asi je to tam svařované - pak bych to viděl za polovinu ceny.
Cokoliv, co bude směřovat ostře dopředu, bude sportovnější, než originál na V70.
(zrovna na ty modrý, cos odkazoval, je to nesjpíš takto udělané)
No a kšilt bys i při troše stěstí mohl sehnat v barvě, stačí jenom čekat a koukat.
( třeba já jsem čekal rok a nakonec sehnal kšilt v barvě a ušetřil 2 tis )
O křídlu na eR nemluvě...
Cokoliv, co bude směřovat ostře dopředu, bude sportovnější, než originál na V70.
(zrovna na ty modrý, cos odkazoval, je to nesjpíš takto udělané)
No a kšilt bys i při troše stěstí mohl sehnat v barvě, stačí jenom čekat a koukat.
( třeba já jsem čekal rok a nakonec sehnal kšilt v barvě a ušetřil 2 tis )
O křídlu na eR nemluvě...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#108 Úvaha
takovy rozpocet na facelift jsem mel take, ale pak jsem zacal vic hledat v Polsku a vysledek je vice nez uspokojivy
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#109 Úvaha
Já mám teda manuál u obou autíček, ale měl jsem možnost jezdit s automatem a kdybych na to měl při koupi mého volvíka, tak bych do toho teda určitě šel. Automat je prostě super. Kvedlačka má sice výhodu, že si člověk zařádí, ale pokud za tím člověk sedí často, tak to pohodlíčko je prostě super.
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#110 Úvaha
igi75 píše:Já mám teda manuál u obou autíček, ale měl jsem možnost jezdit s automatem a kdybych na to měl při koupi mého volvíka, tak bych do toho teda určitě šel. Automat je prostě super. Kvedlačka má sice výhodu, že si člověk zařádí, ale pokud za tím člověk sedí často, tak to pohodlíčko je prostě super.
Souhlas. Navíc 850 a V70 mají automat na svou dobu hodně slušný. Myslím, že ani některé novější auta se nechytají.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#111 Úvaha
S/V40 maju automat daleko pred S/V70 v danej dobe
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: volvo S80 V8
- Bydliště: Slovensko
#112 Úvaha
Tak to je snaď logické, nie?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#114 Úvaha
ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#115 Úvaha
čo iné sa dá od teba čakať..Peťo píše:ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: volvo S80 V8
- Bydliště: Slovensko
#116 Úvaha
Vskutku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#117 Úvaha
ehm ... nevím na "čem jsi" nebo co si šleháš, ale v S40/V40 je stejná automatická převodovka jako v S/V70. A to Aisin Warner AW50-42Peťo píše:ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#118 Úvaha
to nevadí že jsou stejné, v S/V40 je podle Peťa stejně všechno nejlepší ....eLzyx píše:ehm ... nevím na "čem jsi" nebo co si šleháš, ale v S40/V40 je stejná automatická převodovka jako v S/V70. A to Aisin Warner AW50-42
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#119 Úvaha
hlboko sa Vam ospravedlnujem bolo mi tvrdene majitelom S70 ze je tam GM dakujem za pochopenie samozrejme ze najlepsia je V960II
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#120 Úvaha
nejlepší jsou mötorhead
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#121 Úvaha
No ja suhlasim s petom. automat v malom S,Vcku proste zije dlhsie. mam to potvrdene aj od volvo-servisaka, ktory mi tiez povedal ze este nevidel rozbity automat u S,V40, a to dokonca ani na nacipovanej T4ke. predsa len je to lahsie auto, mozno to suvisi s tym...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#122 Úvaha
GM automaty se dávali jen do S80 T6 a XC90 T6
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#123 Úvaha
skor to suvisi s tým, že načipovaná T4 sa nedožije 400.000 km.lucki píše:No ja suhlasim s petom. automat v malom S,Vcku proste zije dlhsie. mam to potvrdene aj od volvo-servisaka, ktory mi tiez povedal ze este nevidel rozbity automat u S,V40, a to dokonca ani na nacipovanej T4ke. predsa len je to lahsie auto, mozno to suvisi s tym...
Problém bude v tom, že diaľničné koráby V70 budu mať k datu 2011 nalietané 1,5-2x toľko, čo S/V40 - logicky budu mať i častejšie závady v prevodovke.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#124 Úvaha
automaty v 40kach jsou lepsi, i kdyz jsou stejne - to proste musi byt pravda. ale je taky pravdou, ze jsou min namahany (mensi vykon, mensi hmotnost)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#125 Úvaha
co ine sa da cakat od moderatora na VK foredoktor píše:čo iné sa dá od teba čakať..Peťo píše:ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek