Úvaha

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
X-Tuner
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 362
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

#101 Úvaha

Příspěvek od X-Tuner »

No tak ono v podstatě se to dá shrnout jen na krátko , pokud to vyjde tak bych rád udělal úpravy ve stylu Rka + nový přední světla , dál pak kompletní audio , kámoš si upravoval Octávii , ač teda škodivky přímo nesnášim tak tahle je jediná co se mi fakt líbí , má TDi a předělanou do RSka s výbavou Laurin a Klement , ale musím říct že ty sedačky ač vypadaj docela pěkně tak jsou stejně tvrdý jako u obyčejný Octávky :D ale tj jedno , píšu to jen proto že jsem chytil inspiraci a když jsem tak koukal na fotky eRek tak jsem si všiml hlavně třeba předního nárazníku že vypadá sportovněji , potom se mi moc líbí kola takže ty mám na seznamu jako první , na léto nějaké 17" originální Volvácký když se mi podaří sehnat :)aač jsem X-Tuner tak to s tuningem nemá nic společnýho , je to spíše jen že mě to napadlo ten nick , já mám radši auta v originálním stavu :) a myslím že když udělám jen takovéhle lehké úpravy že to originální bude stále protože to pořád budou Volvácký díly a ne z nějakýho tjůning šopu :ROFL: ale v prvé řadě nejdřív musím technický stav upravit/opravit a pak teprv tyhle doplňky

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1464
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#102 Úvaha

Příspěvek od metju »

budu držet palce.. na jaře mě čeká podobná procedura 8) opravit karoserii, rozleštit lak a na auto přijde nový přední nárazník.. z tjůning šopu :-D ale na první pohled si toho podle mně spousta lidí ani nevšimne :wink: + nový xenonový výbojky a LED parkovačky... Bohužel na volvácký 17" mi už nezbydou prachy :( Sada ráfků za 18 klacků...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

X-Tuner
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 362
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

#103 Úvaha

Příspěvek od X-Tuner »

Neřikám že budu mít na všechno , nejdřív potřebuju ten základ udělat a pak až vzhledové úpravy , to jsem jen vypsal co všechny bych chtěl udělat když na to budou peníze :wink:

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#104 Úvaha

Příspěvek od doktor »

kola 7,5 - 10 tis., gumy 10 tis. (plus/minus) , světla + směrovky 10 tis, maska XC cca 3 tis, nárazník R 7 -10 tis. + stříknutí za 2 tis., zadní kšilt 2 tis + střik.
Rozpěrná tyč do 2 tis (utlumí pazvuky od palubky při průjezdu nerovnostmi)

Tak šetři ty kluku. :friends:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

X-Tuner
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 362
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

#105 Úvaha

Příspěvek od X-Tuner »


X-Tuner
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 362
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

#106 Úvaha

Příspěvek od X-Tuner »

doktor píše:kola 7,5 - 10 tis., gumy 10 tis. (plus/minus) , světla + směrovky 10 tis, maska XC cca 3 tis, nárazník R 7 -10 tis. + stříknutí za 2 tis., zadní kšilt 2 tis + střik.
Rozpěrná tyč do 2 tis (utlumí pazvuky od palubky při průjezdu nerovnostmi)

Tak šetři ty kluku. :friends:
Hezký , no tak to jsem na to zvědavej co všechno vyjde :unknown:

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#107 Úvaha

Příspěvek od doktor »

nevím, jak je to s tím předním nárazníkem, ale možna by šlo nabastlit laminátový lízatko - najaká replika V70 R místo klasického spojleru a stříknout - minimálně je tam v těch místech rýha - takže asi je to tam svařované - pak bych to viděl za polovinu ceny.

Cokoliv, co bude směřovat ostře dopředu, bude sportovnější, než originál na V70.
(zrovna na ty modrý, cos odkazoval, je to nesjpíš takto udělané)

No a kšilt bys i při troše stěstí mohl sehnat v barvě, stačí jenom čekat a koukat.

( třeba já jsem čekal rok a nakonec sehnal kšilt v barvě a ušetřil 2 tis Obrázek )

O křídlu na eR nemluvě... Obrázek
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#108 Úvaha

Příspěvek od ..::Philip::.. »

takovy rozpocet na facelift jsem mel take, ale pak jsem zacal vic hledat v Polsku a vysledek je vice nez uspokojivy :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 99
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
Bydliště: Pardubice

#109 Úvaha

Příspěvek od igi75 »

Já mám teda manuál u obou autíček, ale měl jsem možnost jezdit s automatem a kdybych na to měl při koupi mého volvíka, tak bych do toho teda určitě šel. Automat je prostě super. Kvedlačka má sice výhodu, že si člověk zařádí, ale pokud za tím člověk sedí často, tak to pohodlíčko je prostě super.
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#110 Úvaha

Příspěvek od doktor »

igi75 píše:Já mám teda manuál u obou autíček, ale měl jsem možnost jezdit s automatem a kdybych na to měl při koupi mého volvíka, tak bych do toho teda určitě šel. Automat je prostě super. Kvedlačka má sice výhodu, že si člověk zařádí, ale pokud za tím člověk sedí často, tak to pohodlíčko je prostě super.

Souhlas. Navíc 850 a V70 mají automat na svou dobu hodně slušný. Myslím, že ani některé novější auta se nechytají.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#111 Úvaha

Příspěvek od Peťo »

S/V40 maju automat daleko pred S/V70 v danej dobe
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 112
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: volvo S80 V8
Bydliště: Slovensko

#112 Úvaha

Příspěvek od alfaman »

Tak to je snaď logické, nie?

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#113 Úvaha

Příspěvek od st_Andy »

daleko, a hlboko :D

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#114 Úvaha

Příspěvek od Peťo »

ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#115 Úvaha

Příspěvek od doktor »

Peťo píše:ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
čo iné sa dá od teba čakať.. :fool:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 112
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: volvo S80 V8
Bydliště: Slovensko

#116 Úvaha

Příspěvek od alfaman »

Vskutku.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#117 Úvaha

Příspěvek od eLzyx »

Peťo píše:ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
ehm ... nevím na "čem jsi" nebo co si šleháš, ale v S40/V40 je stejná automatická převodovka jako v S/V70. A to Aisin Warner AW50-42
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#118 Úvaha

Příspěvek od doktor »

eLzyx píše:ehm ... nevím na "čem jsi" nebo co si šleháš, ale v S40/V40 je stejná automatická převodovka jako v S/V70. A to Aisin Warner AW50-42
to nevadí že jsou stejné, v S/V40 je podle Peťa stejně všechno nejlepší .... :crazy:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#119 Úvaha

Příspěvek od Peťo »

hlboko sa Vam ospravedlnujem bolo mi tvrdene majitelom S70 ze je tam GM dakujem za pochopenie samozrejme ze najlepsia je V960II 8)
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#120 Úvaha

Příspěvek od Ondra. »

nejlepší jsou mötorhead :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#121 Úvaha

Příspěvek od lucki »

No ja suhlasim s petom. automat v malom S,Vcku proste zije dlhsie. mam to potvrdene aj od volvo-servisaka, ktory mi tiez povedal ze este nevidel rozbity automat u S,V40, a to dokonca ani na nacipovanej T4ke. predsa len je to lahsie auto, mozno to suvisi s tym...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#122 Úvaha

Příspěvek od eLzyx »

GM automaty se dávali jen do S80 T6 a XC90 T6
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#123 Úvaha

Příspěvek od doktor »

lucki píše:No ja suhlasim s petom. automat v malom S,Vcku proste zije dlhsie. mam to potvrdene aj od volvo-servisaka, ktory mi tiez povedal ze este nevidel rozbity automat u S,V40, a to dokonca ani na nacipovanej T4ke. predsa len je to lahsie auto, mozno to suvisi s tym...
skor to suvisi s tým, že načipovaná T4 sa nedožije 400.000 km.

Problém bude v tom, že diaľničné koráby V70 budu mať k datu 2011 nalietané 1,5-2x toľko, čo S/V40 - logicky budu mať i častejšie závady v prevodovke.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#124 Úvaha

Příspěvek od wickey »

automaty v 40kach jsou lepsi, i kdyz jsou stejne :D - to proste musi byt pravda. ale je taky pravdou, ze jsou min namahany (mensi vykon, mensi hmotnost)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#125 Úvaha

Příspěvek od Peťo »

doktor píše:
Peťo píše:ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
čo iné sa dá od teba čakať.. :fool:
8) co ine sa da cakat od moderatora na VK fore :jaj:
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“