Nazory na AUDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#51 Nazory na AUDI
joo, dneska uz nove auto,ktere ma byt spolehlive - na delsi dobu, pohodlne a trochu prakticke zaroven se uz tezko shani...jestli nebude levnejsi jit do nejakeho levneho krapu a servisovat jen tak, aby jezdil a kdyz uz to nepujde, tak to vzit na vahu do srotu a koupit dalsi...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#52 Nazory na AUDI
presne tak! to je pointa aut.Roger píše:joo, dneska uz nove auto,ktere ma byt spolehlive - na delsi dobu, pohodlne a trochu prakticke zaroven se uz tezko shani...jestli nebude levnejsi jit do nejakeho levneho krapu a servisovat jen tak, aby jezdil a kdyz uz to nepujde, tak to vzit na vahu do srotu a koupit dalsi...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#53 Nazory na AUDI
Není lepší jezdit staršími auty a nové jim nechat, ať si v nich jezdí výrobce. Ano, stará auta nejsou v záruce a taky se můžou pokazit. Jenže v jednoduchosti je síla a spolehlivost. Nové auta přecpané technologiemi jsou sice hezká věc, ale jestli jsou jen na to, aby se na ně člověk chodil koukat do servisu, tak je to trochu o ničem.
I když co to tu píšu, nic takového, pěkně si kupujte nová auta a nechávejte je v servise, něčím se živit musím a ještě by ste mi vykoupili ta ojetá.
I když co to tu píšu, nic takového, pěkně si kupujte nová auta a nechávejte je v servise, něčím se živit musím a ještě by ste mi vykoupili ta ojetá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#54 Nazory na AUDI
Zlatej Willis
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#55 Nazory na AUDI
JJ, Bruce je fakt formát , jedinej kdo ho může zastínit je Chuck NorrisLachtan píše:Zlatej Willis
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#56 Nazory na AUDI
dali píše:JJ, Bruce je fakt formát , jedinej kdo ho může zastínit je Chuck NorrisLachtan píše:Zlatej Willis
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#57 Nazory na AUDI
jarek.krizan píše:Nové auta přecpané technologiemi jsou sice hezká věc, ale jestli jsou jen na to, aby se na ně člověk chodil koukat do servisu, tak je to trochu o ničem.
Já měl vždycky tyhle technologie rád, ale - jezdím teď denně passatem r. 2008 a ta jejich ruční brzda v podobě tlačítka je neskutečně debilní vynález. Hlavně že světla musím zapínat manuálně Aspoň že se rádio zapne samo po startu. Opravdu auto hodné honimírů nad véfau.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#58 Nazory na AUDI
Myslím, že nejlepší je najít zlatou střední cestu U Volva si myslím, že se jedná o V70 I. generace. Nevím jak druhá generace, tam jsou díly asi dražší, jak je na tom poruchovost I.gen vs. II.gen nevím.jarek.krizan píše:Není lepší jezdit staršími auty a nové jim nechat, ať si v nich jezdí výrobce. Ano, stará auta nejsou v záruce a taky se můžou pokazit. Jenže v jednoduchosti je síla a spolehlivost. Nové auta přecpané technologiemi jsou sice hezká věc, ale jestli jsou jen na to, aby se na ně člověk chodil koukat do servisu, tak je to trochu o ničem.
I když co to tu píšu, nic takového, pěkně si kupujte nová auta a nechávejte je v servise, něčím se živit musím a ještě by ste mi vykoupili ta ojetá.
Když se tu bavíme o Audi, tak kamarád má A6 Allroad 3.0 Tdi a platit 10tis za výměnu oleje nebo po 80.tis.km zaplatit 60tis. za výměnu kotoučů a destiček by se mi fakt nechtělo To že v VW-Audi servise mají litr oleje za 900 kč (sudový) a jinak je v prodeji ve flašce za 250 kč, to je věc druhá
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#59 Nazory na AUDI
A myslíš, že v autorizáku u Volva ty ceny jsou nějak výrazně nižší?LukášM píše: Když se tu bavíme o Audi, tak kamarád má A6 Allroad 3.0 Tdi a platit 10tis za výměnu oleje nebo po 80.tis.km zaplatit 60tis. za výměnu kotoučů a destiček by se mi fakt nechtělo To že v VW-Audi servise mají litr oleje za 900 kč (sudový) a jinak je v prodeji ve flašce za 250 kč, to je věc druhá
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#60 Nazory na AUDI
kdybych si měl kupovat nový auto a nechtělo by se mi dávat za autorizák takový prachy tak fakt nevim, do čeho bych šel, protože všechny značky, které by přicházely v úvahu maj ty servisy pekelně drahý. pak zbýva škoda a pár žabožroutů, nevím jak jsou na tom cenově japonci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#61 Nazory na AUDI
Nissan má přijatelný ceny, Honda vyšší ceny ale zase dobrý přístup, v Hodně Řečkovice Brno.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#62 Nazory na AUDI
Jen píšú, že by se mi to platit nechtělo, zase tak dobrá ta A6 není btw: myslím, že na V70 I.gen, kterou považuji jako kompromis mezi starým a novým autem, rozhodně brzdy na 60tis. nevyjdou ani v servise.Ing.Magor píše:A myslíš, že v autorizáku u Volva ty ceny jsou nějak výrazně nižší?LukášM píše: Když se tu bavíme o Audi, tak kamarád má A6 Allroad 3.0 Tdi a platit 10tis za výměnu oleje nebo po 80.tis.km zaplatit 60tis. za výměnu kotoučů a destiček by se mi fakt nechtělo To že v VW-Audi servise mají litr oleje za 900 kč (sudový) a jinak je v prodeji ve flašce za 250 kč, to je věc druhá
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#63 Nazory na AUDI
Někde bylo porovnání opravy bouraček včetně práce a dílů, Škoda Octavia byla dražší než Ford i Peugeot.hayney píše:kdybych si měl kupovat nový auto a nechtělo by se mi dávat za autorizák takový prachy tak fakt nevim, do čeho bych šel, protože všechny značky, které by přicházely v úvahu maj ty servisy pekelně drahý. pak zbýva škoda a pár žabožroutů, nevím jak jsou na tom cenově japonci
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#64 Nazory na AUDI
Já A6 Allroad 3.0 Tdi, zná až moc dobře, neboj Ale přeci nemůžeš srovnávat cenu náhradních dílů na aktuální model a s cenami na auto, které už se pěknou řadu let nevyrábíLukášM píše:Jen píšú, že by se mi to platit nechtělo, zase tak dobrá ta A6 není btw: myslím, že na V70 I.gen, kterou považuji jako kompromis mezi starým a novým autem, rozhodně brzdy na 60tis. nevyjdou ani v servise.Ing.Magor píše: A myslíš, že v autorizáku u Volva ty ceny jsou nějak výrazně nižší?
Zkus si zavolat do volvo autorizáku a zeptat se kolik by stály destičky a kotouče na XC 60,70 nebo 90. Možná to bude levnější, ale nemyslím si, že o moc
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#65 Nazory na AUDI
ruska produkce...starsi kusy opravujes doma a dily byvaji vetsinou stovkove polozkyhayney píše:kdybych si měl kupovat nový auto a nechtělo by se mi dávat za autorizák takový prachy tak fakt nevim, do čeho bych šel, protože všechny značky, které by přicházely v úvahu maj ty servisy pekelně drahý. pak zbýva škoda a pár žabožroutů, nevím jak jsou na tom cenově japonci
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#66 Nazory na AUDI
To si mě ale nepochopil, já ceny neporovnávám, jen reaguji na příspěvek Jarka, který psal o výhodě starých aut, já psal, že je třeba najít kompromis, pokud nechceš nebo nemůžeš platit velké částky za servis.Ing.Magor píše:
Já A6 Allroad 3.0 Tdi, zná až moc dobře, neboj Ale přeci nemůžeš srovnávat cenu náhradních dílů na aktuální model a s cenami na auto, které už se pěknou řadu let nevyrábí
Zkus si zavolat do volvo autorizáku a zeptat se kolik by stály destičky a kotouče na XC 60,70 nebo 90. Možná to bude levnější, ale nemyslím si, že o moc
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#67 Nazory na AUDI
Já beru staré auto do r.v. 2005. Pak je to pro mne už nové. Ve vztahu ke spolehlivosti a ceně a mým kupním možnostem ( no to byla blbost, teď mám tak na žárovku )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#68 Nazory na AUDI
Když se tu bavíme o Audi, tak kamarád má A6 Allroad 3.0 Tdi a platit 10tis za výměnu oleje nebo po 80.tis.km zaplatit 60tis. za výměnu kotoučů a destiček by se mi fakt nechtělo To že v VW-Audi servise mají litr oleje za 900 kč (sudový) a jinak je v prodeji ve flašce za 250 kč, to je věc druhá [/quote]
ale pánové,je nutno kouknout z druhé strany, akcionáři chtějí po managmentu zisk,dividendy,
vývoj auta něco stojí, a kdyby většina financí šly na vývoj,tak kolikpak zůstane do kapsičky,takže
s pořádnou reklamou, zblblým zákazníkem zaplatí někteří i zde zmíněné sumičky. No a akcionáři jenom spokojeně mlaskají. hlavně se musí někdo najít ochoten calovat. zde zmíněné ceny nejsou určitě o hodnotě práce a přiměřeném zisku.
ale což,však akciový podíl si lze zakoupit. a pak tzv.bohatnout.
ale pánové,je nutno kouknout z druhé strany, akcionáři chtějí po managmentu zisk,dividendy,
vývoj auta něco stojí, a kdyby většina financí šly na vývoj,tak kolikpak zůstane do kapsičky,takže
s pořádnou reklamou, zblblým zákazníkem zaplatí někteří i zde zmíněné sumičky. No a akcionáři jenom spokojeně mlaskají. hlavně se musí někdo najít ochoten calovat. zde zmíněné ceny nejsou určitě o hodnotě práce a přiměřeném zisku.
ale což,však akciový podíl si lze zakoupit. a pak tzv.bohatnout.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#69 Nazory na AUDI
Tak opravdu stará auta jsou tak do 1975 Poctivá auta max. do roku 2000 a kompromis pro mě do zmíněných 2005jarek.krizan píše:Já beru staré auto do r.v. 2005. Pak je to pro mne už nové. Ve vztahu ke spolehlivosti a ceně a mým kupním možnostem ( no to byla blbost, teď mám tak na žárovku )
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#70 Nazory na AUDI
Jak to tak pozoruji, tak se Vóólvika opravdu nebudu zbavovat
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#71 Nazory na AUDI
Poslední ročník který bych zvládnul ( a to jen v určitém provedení, motorizaci a výbavě ) je 2005. Ovšem nejraději bych S 90 Royal a je mi jedno jaký ročník.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#72 Nazory na AUDI
V mém případě bude mít vyjímku C30jarek.krizan píše:Poslední ročník který bych zvládnul ( a to jen v určitém provedení, motorizaci a výbavě ) je 2005. Ovšem nejraději bych S 90 Royal a je mi jedno jaký ročník.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#73 Nazory na AUDI
jelikoz byl jen jedenjarek.krizan píše:Ovšem nejraději bych S 90 Royal a je mi jedno jaký ročník.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#74 Nazory na AUDI
Dva nie? 96/97wickey píše:jelikoz byl jen jeden
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#75 Nazory na AUDI
to jou81
Já měl vždycky tyhle technologie rád, ale - jezdím teď denně passatem r. 2008 a ta jejich ruční brzda v podobě tlačítka je neskutečně debilní vynález. Hlavně že světla musím zapínat manuálně Aspoň že se rádio zapne samo po startu. Opravdu auto hodné honimírů nad véfau.[/quote]
to má el.brzdu ?
Já měl vždycky tyhle technologie rád, ale - jezdím teď denně passatem r. 2008 a ta jejich ruční brzda v podobě tlačítka je neskutečně debilní vynález. Hlavně že světla musím zapínat manuálně Aspoň že se rádio zapne samo po startu. Opravdu auto hodné honimírů nad véfau.[/quote]
to má el.brzdu ?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek