VYŘEŠENO !!! - V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#26 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak

Příspěvek od Toirtap »

Hmmm, stále mě to k tomu katu taky žene. Jak jsem psal. Prvotně nám přestal pracovat jeden vstřik a auto začalo hulit jak lokomotiva a s tím dýmem jsme jeli cca 20 km a to i do kopců, takže se klidně mohl přicpat... a bezprostředně po výměně toho vstřiku to už nejelo a od té doby jen řeším a řeším a platím a platím ....
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 42
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V60D3 aut
Bydliště: Olomouc

#27 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak

Příspěvek od mirek OLBE »

omlouvám se za moje výpady, ale já když čtu některý rady, tak mne prostě čerti berou. spousta lidí něco dělá, protože jim to třeba kdysi pomohlo na pežotu 205, a nechápe, že tohle je kompletně řízený počítačem a pokud chci něco vyhodit, jako já třeba DPF, MUSÍ se to nějak upravit nebo ošálit v ŘJ, jinak to prostě nejede a nejede, max. nouzovej režim do cca 2500 otáček. u mojí v70 II mi časem najednou chyběl výkon odspodu (bylo to cca při 200 tis.km ), podle diagnostiky bylo vše naprosto OK. odmontoval jsem tedy turbo od výfuku, že se podívám, jaka je vůle na hřídelce, zda není po smrti a zkontroluju zda se vůbec naklápí lopatky. výsledek : když jsem turbo uvolnil od výfuku a otáčel s ním v tom miniprostoru, kterej tam je, mi najednou z regulace turba začal vytíkat olej, a ne málo, cca půl deci - bodejť by potom ta regulace chodila, že ? následovalo vyčištění všech hadiček, některý jsem vyměnil za nový, a ejhle auto jelo jak divý. následovala kalibrace trysek přes diagnostiku - (musejí být všechny stejné třídy a né co dílna dala), dnes má najeto určitě 250 a stále dobře jede.
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#28 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak

Příspěvek od Toirtap »

OK, v poho. Emoce nám někdy dají zabrat :) Chápu to.
A simtě tobě to auto asi i kouřilo, ne? Když se do turba dostával olej. Naše auto si nezakouří ani při plným plynu. Vůbec nic.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 541
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#29 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak

Příspěvek od Dzambor »

palivovy filter, alebo neni nieco prasknute za turbom ze by sa tlak stracal tam?
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 42
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V60D3 aut
Bydliště: Olomouc

#30 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak

Příspěvek od mirek OLBE »

omyl, omyl, mně nebralo olej turbo, ale byl natečenej olej v regulaci turba, hadičkama který vedou od vývěvy přes ventil u filtru na vzuch, do silentbloku motoru, do regulace turba a já nevím kam ještě. naklápění lopatek turba má zásadní vliv na průběh výkonu od nízkejch otáček . . . . a protože u membrány byl místo podtlaku olej, kterej není moc pružnej, byl problém na světě.
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#31 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak

Příspěvek od Toirtap »

Aha, hmmm to zní zajímavě, další popud ke kontrole. Dík.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#32 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak

Příspěvek od ryba »

Taťkovi to samé dělal na vectře filtr pevných částic takže bych se podíval na kat a nebo ještě zkusit zapůjčit a vyměnit ř.j.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#33 V70 II stále nejede-málo vzduchu do motoru,váha OK,tlak

Příspěvek od Toirtap »

Na kat jsem se ještě nedíval, to je pravda. Pouze mám tvrzení od servisních machrů, že je OK, ale ... Vyměnit ř.j. to by bylo super, ale kdo mi ji půjčí? Byl jsem znovu na diagnostice a vše, ale opravdu vše je v normě. Už mají okolo mě všichni vykroucenou hlavu. Pravděpodobně vypíšu odměnu tomu, komu se podaří rozluštit naši záhadu nejedoucího a žravého auta!!!
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#34 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Toirtap »

A dost. V pondělí jedu do doporučeného Dekomu v Pardubicích. Už nenám dalších sil přemýšlet co ještě nebylo podrobeno kontrole. :( Už to trvá nekřesťansky dlouho.
Uvidím jak si podrbou hlavu profíci :).
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V70 D5 04´ černá
Bydliště: Náchodsko

#35 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od josef »

Ahoj Jindro, v Hradci nemají diagnostiku? Hlavně ti radím buď u toho. Mě v PU s V40 ošálili.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#36 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Toirtap »

Josefe, do Pardubic jsem dostal lepší doporučení, více než HK. V čem tě v Pcích ošálili? Mimochodem v HK jsem na otočku byl také a stálo mě to bezvýsledných 7tis - 1x CR vstřik - ale to jsou cca 1/4 náklady v rámci celého bádání nad autem.
Ještě jsem nevystřílel všechny možnosti co se všeobecných servismanů týká - viz Tvůj kontakt, ale už to prostě musíme řešit. Auto potřebujeme mít v pořádku, zvlášť před zimou a mé reference jsou na Pce vcelku dobré i co se týká referencí zde z fóra. Odvázaní nejsme, ale nedá se nic dělat.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#37 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od David Patočka »

Buď závada jednoho ze senzorů,jeho vedení....,jednotka,přívod vzduchu,odchod spalin.......
Chápu tvé zoufalství,ale tady asi pomůže jedině kanibalizovat jinou 96 KW a měnit a měnit....
Pokud to nepomůže tak hledat ve věcech,které se měnit nedaly.
Je pravda,že i přes dokonalou diagnostiku se některé špeky jen tak neodhalí.
To chce klid a čas,pak se to asi dá řešit.Na autorizák moc nespoléhej,tam se honí peníze na prohlídkách a brousí tužka na parádní čísla na faktuře. 8) No,třeba se mýlím......
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#38 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Toirtap »

Ahoj. Čas jsme tomu už právě dali. Přes půl roku hledám já i mnozí machři, ale bez úspěchu. Od včerejška to je ve Volvu v Dekomu v Pcích, tak uvidím.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

DarkLight

#39 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od DarkLight »

ahoj přátelé,no napadá mně od samýho začátku ŘJ motoru...
já vím že to sem nepatří ale uvedu jednu mou životní zkušenost....
kdysi za mých mladých let jsem si spnil tenkrát velkej sen o opelu Tigra,celej půlrok sem na ni šetřil abych si ji jeden den koupil,když jsem vbazaru hodil na stůl obálky s pětilitrama ale i stovkama a vesele ujíždel pryč přes buchlovský kopce,najednou se rožnula kontrolka porucha motoru a auto jelo na 2 válce.po vypnutí a opětovném nastartování začalo jet zase chvíli...v prvním autoservise udělali diagnostiku,vyměnili jakýsi čidlo a za 2tisíce nazdar!
když to i po této opravě dělalo furt tak jsem jel jinam.jakejsi autoservis kde se v autech rýpou prasata po třech dnech naznal že je KO řídící jednotka motoru,že se po chvíli ohřeje a odpojí zapalování na 2 válce,tak koupili z vrakoviště jinou řídící jednotku motoru-ident z 1,6tky vectry...
auto jelo 3 měsíce jak mělo,pak začali kolísat otáčky na volnoběh,to už byla doba když sem si koupil diagnostiku na oply a začal se zajímat o to co se děje za jízdy v motoru.zjistil jsem že mě asi pěkně odrbali a dali tam řídící jednotku z jakési vectry o které jsem si myslel že tam nemá co dělat (v autě 1,4/16v)
stejnou informaci mě potvrdili v BS auto brno.tak jsem kontaktoval prodejce NOVEJCH značkovejch autodílu z písku a ten mi za 10 000.-Kč poslal novou ŘJ
v autorizáku mi ji namontovali,spárovali s imobilizérem a já spokojeně odjížděl domů....co myslíte že se stalo,auto začalo jet na 2 válce :evil: až jsem v om autě-což byl můj splněnej sen utopil přes 100 000.-kč na opavách a vyměnování součástek
jsem tuhle válku vzdal a auto za pár korun prodal.další majtel kterej se pohyboval na foru o tigrách jako já po měsíci pátrání
vyměnil ŘJ motoru za něco z vrakoviště a jezdí dodnes 8)
jak to vždyt moje nová jednotka byla se zárukou a NOVÁ!!!!!!!!!!!!! :P

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#40 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Toirtap »

No nevím ŘJ to pravděpodobně nebude. Dnes jsem si vzal auto ze servisu v Pardubicích - Dekom. Bohužel neopraveno i přes snahu za kterou děkuju. Ihned jsem s autem zabočil na dálnici a při vší snaze jsem z auta na cca 3km úseku nedostal rychlost vyšší cca 150 km/hod. To auto makalo i 190 km/hod a mělo to na tachometru jako prd i při mém 96kw motoru. Je zajímavé, že na 1,2 i docela 3 to jakš takš jede i když ze začátku tam je velký "pytel", ale alespoň motor jde rychle do otáček, ale jakmile dám při 90ti pětku, tak je mrtvo. Vše nasvědčuje, že je možná postižené turbo. Ale proč v součinnosti s odejitým CR vstřikem viz začátek mých problémů....? Tedy další několikaměsíční laborování pokračuje. Turbo ještě venku nebylo :( a pravdědopobně - i dle Dekomu - nepracují lopatky jak mají, resp. neotvírají naplno. Diagnostika prý ukázala že plnící tlak je sice OK, ale prý to nemusí být pro 100% výkon relevantní aniž by PC vyhodil nějakou hlášku.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

DarkLight

#41 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od DarkLight »

pročítám si tady ty 2 stránky znovu a znovu....ten katalyzátor si ještě nevyndal?
pokud to dobře chápu tak tvoje problémy začaly když Ti odešel vsřik kterej si po pár kilometrech vyměnil a zkalibroval...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#42 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Toirtap »

Ahoj. Jezdili jsme bez výfuku a je to stejné. V pátek jdu na změření aktuálního výkonu na válce. Myslím že to také dost napoví o průběhu výkonu. Jak jsem psal. Turbo je snad už jediná součást auta, která nebyla podrobena vizuální "ruční" kontrole a to pro jeho nepřístupnost. Prý se mu nemusel líbit dým co z auta vycházel cca 20km co jsem s ním ještě jel co mi odešel ten vstřik. Sice nevím, proč v autorizáku nedokázali přesně říct, zda je tlak turba ve všech režimech OK, ale budiž. Už se ničemu nedivím. :( za ty prachy bychom už měli "cestu kolem světa" :(
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

DarkLight

#43 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od DarkLight »

,,bez výfuku,, ? myslím že tohle ti na výkonu nepřidá,spíš ubere,pro účely vyzkoušení.spíš bych sundal kat,rozříznulho vyndal vnitřek, znovu svařil a nastrojil zpátky...pokud říkam blbost tak mě nekamenujte :Yahoo!:

ještě mně napadá-podtlakový hadice jsi už měnil komplet všechny,viď?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#44 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od dali »

DarkLight píše:,,bez výfuku,, ? myslím že tohle ti na výkonu nepřidá,spíš ubere,pro účely vyzkoušení.
U přeplňovanýho motoru ti protitlak dělá turbo, takže hlavně u ropy je vpodstatě jedno co máš od turba dozadu (samozřejmě že se dá spočítat a vymyslet vejfuk tak aby to mělo lepší proudění než holá trubka a zvuk byl stále v normě, ale pro testovací účely stačí ta trubka).

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#45 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od ryba »

Nepodfukuje ti někde na svodech těsnění- měl jsem podobnou zkušenost na svém bývalém(nebylo to skoro slyšet)?
A ten kat jak jsem již psal měl jsi venku jen ho a podíval jsi se na tu mřížku?
Je na to nějaký sajrajt kterým se ti to může povést vyčistit- taky zkušenost mojeho otce.
A projevovalo se mu to stejně jako tobě i když to byl filtr pevných částit ale kat si taky můžeš přicpat a posléze spálit.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#46 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od David Patočka »

Mě připadá naprosto absurdní,že není nikdo schopný si sednout do
toho podělanýho auta na židli spolujezdce s notebookem obsahující příslušný program,a vyrazit na zkušební jízdu a za pomoci nějakého vola za volantem vyzkoušet všechny jízdní režimy,dálnice,důchodce,agresor.Nahraju si snímek hodnot...dosažených a požadovaných......a musim přece vidět co mi ve kterém okamžiku pracuje,a co nikoliv.Tlak paliva,vstřikované množství,tlak v sacím potrubí,egr ventil,koregulace vstřikovačů,tlak v rail.liště............a na základě výsledků měření-ne tápání,začnu
hledat příčinu. Takže se do toho asi nikomu v autorizáku nechce,protože bitva je předem prohraná,to znamená,že si dotyčnej nic nevydělá.Jo takhle spojka,nebo rozvody-to jo.
Ale jak je problém,tak to neumíme.No už jsem se vyvztekal-takže držím palce,ať to někdy-někdo opraví.Já bohužel řeším tyhle špeky dost často,ale ne na Volvech. :P
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#47 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od ok2ucx »

Hm, no přesně tak - mohu přidat svoji (už tu někde popsanou) zkušenost - když mi 'skvělá' firma KAPS Kojetín při repasi aut. převodovky zaměnila hadičky podtlaku regulace turba s hadičkou hydraulických silentbloků. Při jízdě na klobouka to nevadilo, ale při větším záběru to spadlo do nouzového režimu. A to ještě muselo být chladno.

Taky jsem se s tím trošku potrápil, nakonec jsem se vydal do nejbližšího Bosch Diesel servisu (v mém případě to je ve Frýdku-Místku - Auto Sobek: http://www.bosch-sobek.cz/?page=kontakt) - tam chlapík, evidentně velmi znalý - popsal jsem mu problém, chytil přenosnou diagnostiku Bosch a řekl - jedeme. Rychle - pomalu - plný plyn. Když měl údajů dost, zafrčeli jsme do depa, trubičky našel, nesoulad tlaku turba našel. Trubku jen přehodil, pak jsme se projeli ještě jednou. Nebylo to ono, tak trubku vyměnil celou (byla ucpaná hydraulickým olejem). Od té doby o motoru nevím.

Z toho plyne pro mě ponaučení - s motorem vždy k odborníkům na motory. Pro vstřikovačky Bosch do servisu Bosch.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#48 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Toirtap »

No to jste to s tím názorem na ochotu a hlavně chuť opravit jiný problém než brzdy, kotouče, oleje a jiné "běžné" věci, vystihli přesně. Při mém kolečku po servisních "machrech" jsem se již přesvědčil, že pokud jde o trable, které vyžadují přemýšlení, tak většinou není "vyhověno". Viďte páni opraváři ... :). Vyměňovat a dále účtovat díly s tvrzením, že původní jsou vadné se dělá lehce, ale když po té majitel vozidla zjistí, že vyhodil spousty tisíc za, profesionálem nerozpoznané, FUNKČNÍ díly ... to dost zamrzí. No nic.
Byl jsem na změření výkonu. Tak jen pro ty, co mi tvrdili, že moje auto je nejstabší 96 kw a že je výkon v pohodě ..... viz. příloha - celých 68 kW.
V příštím týdnu demontujeme ke kontrole turbo a při té příležitosti důkladně prověříme i kat.
Přílohy
Měření výkonu V70_11_2010 (Medium).jpg
Měření výkonu V70_11_2010 (Medium).jpg (14.23 KiB) Zobrazeno 1004 x
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#49 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od loskut »

No, pokud chce někdo naživo poznat Pata a Mata v akci doporučuji navštívit Dekom.
Konverzace:
Potřebuji přeměřit klep senzor na osciloskopu.
Přeměříme,vypsaná zakázka.
Po provedené službě:
Vystavena faktura.
Otázka: jaké jste naměřili hodnoty a kde?
Nevím, zavolám mechanika..
Stejná otázka.
No, ja jsem to zkoušel na diagnostice.
Já si ale objednal měření na osciloskopu.
Osciloskop tady nemáme asi je v HK.
Výsledek: Koupil jsem si osciloskop..
Tož tak.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#50 V70 II stále nejede - JEDU DO AUTORIZÁKU

Příspěvek od Toirtap »

Dekom sice moje trable neodstranil, ale zas můžu říct, že i přes to, že auto měli u sebe přes dva týdny, tak se snad snažili a se mnou pan Bartoš - technik - komunikoval vstřícně. Nicméně jak píši. Stav nezměněn. Zítra jde turbo ven a to u turbařů z Hronova.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“