čerpadlo 244

Kategorie věnovaná dvojkám
This topic is 15 years a 3 days old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 22
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Poprad-Tatry

čerpadlo 244

Příspěvek od marian244 »

po prehliadke u technika sme zistili, ze kvidovi/244gl d6,r.v.81// dochadza dych, presnejsie povedane, pada palivo, cerpadlo ho neudrzi, do privodnej hadicky sa od č. dostava vzduch. kdesi mi tam dokonca zacina tiect nafta, co robi starosti hlavne pri startovani. repase netesniaceho cerpadla stoji cez 5 tis/podla aktualneho cennika/, za kolko idu fcne cerpadla z jazdenych vozov. nemate niekto nejake poruke?dik,m
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

Anonymous

Re: čerpadlo 244

Příspěvek od Anonymous »

marian244 píše:po prehliadke u technika sme zistili, ze kvidovi/244gl d6,r.v.81// dochadza dych, presnejsie povedane, pada palivo, cerpadlo ho neudrzi, do privodnej hadicky sa od č. dostava vzduch. kdesi mi tam dokonca zacina tiect nafta, co robi starosti hlavne pri startovani. repase netesniaceho cerpadla stoji cez 5 tis/podla aktualneho cennika/, za kolko idu fcne cerpadla z jazdenych vozov. nemate niekto nejake poruke?dik,m
No chlape mě tohle opravovali i se seřízením (1000,-) za celkem 3000,-, tedy 2000,- oprava (výměna těsnícího o kroužku - zanedbatelná položka, ložisko osičky plynu a vše nutné okolo)
A určitě se to vyplatilo. Krom toho mi řekli že čerpadlo je jinak OK, pokud by to u Tebe bylo jinak, možná by se opravdu jakákoli oprava/repase nevyplatila...a koupě z pojízdného vozu je stejně sázka do loterie.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: čerpadlo 244

Příspěvek od marra »

marian244 píše:po prehliadke u technika sme zistili, ze kvidovi/244gl d6,r.v.81// dochadza dych, presnejsie povedane, pada palivo, cerpadlo ho neudrzi, do privodnej hadicky sa od č. dostava vzduch. kdesi mi tam dokonca zacina tiect nafta, co robi starosti hlavne pri startovani. repase netesniaceho cerpadla stoji cez 5 tis/podla aktualneho cennika/, za kolko idu fcne cerpadla z jazdenych vozov. nemate niekto nejake poruke?dik,m
Na čerpadle jsou namontovany dva průtokové šrouby a na jednom z nich je napsáno OUT ten vyměn (pasuje i z avie :-D ) Pokud bys to nemohl najít tak je to ten šroub do ktereho jde poslední přepadova hadička od vstřiku...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
This topic is 15 years a 3 days old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200 - opravy“