Velký problém D5 -únik nafty do oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#51 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Tak ja som sa uz stihol objednat na technicku prehliadku v suvislosti s tymto problemom. Nechceli do telefonu moc hovorit, ale potvrdili, ze sa bude nahravat novy SW, a cela procedura zahrna aj kontrolu motora (blizsie nespecifikovanu pre koncoveho spotrebitela). Nepredpokladam, ze budu robit aj tribologicke testy, no nakolko som pred mesiacom vysosal z motora asi dva litre oleja dnes je ho tam zasa o centimeter nad rysku ako predtym, tak ich tlacim aj do bezplatnej vymeny oleja. Nebudem predsa mazat motor zmesou olej/nafta 50/50. Mimo zaznam, bolo pocut aj debatu medzi technikmi, ze cakaju na "ten specialny olej". Tak som zvedavy, co tm naleju. Kazdopadne mam doma 8l 0W30 Castrol pre Volvo, takze ich budem tlacit k tomu, aby tam dali to, co tam patri. Ani do 10 rocneho diesla od zabozrutov nedavam 10W40 ale 5w30 alebo 0w30
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 239
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#52 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
jedná sa o :
S40-V50___2006-2010
C30-C70___2007-2010
S60_______2006-2009
S80_______2007-2009
XC70-V70__2008-2009
XC60______2009
S40-V50___2006-2010
C30-C70___2007-2010
S60_______2006-2009
S80_______2007-2009
XC70-V70__2008-2009
XC60______2009
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V60D3 aut
- Bydliště: Olomouc
#53 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
jo, jo kde jste všichni byli, když jsem si zde stěžoval na naftu v oleji u V70 III a byl jsem pro smích ?? po roce TRÁPENÍ se blížím do cíle. budu mít spotřebu stejnou jako na V70 II a bude pokoj, já totiž to jejich slavný DPF zlikviduju. oleje mám v garáži tolik, že s ním budu mazat lištu na motorové pile celou sezónu. poslední dobou jsem si již připadal jako blázen = zkontrolovat hladinu oleje, vyjet do německa, po návratu opět kontrola = odsání oleje nad ryskou a zase za volant a tak furt dokola celej rok . . . kdybych to auto neměl jako srdeční záležitost, dávno bych ho někomu omlátil o hlavu. vše ostatní je totiž super.
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#54 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
jarek.krizan píše:Článek je sice hezký, ale nějaký divný. Jednak pokud by bylo v oleji mnoho nafty, tak mi přijde divné, že by si motor sám přidal.
Co když majitel úplnej ignorant a hladina vystoupá tak vysoko, že si motor nasaje olej přes odvětrání bloku?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#55 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V60D3 aut
- Bydliště: Olomouc
#56 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
dobrý den všem, tak DPF je pryč, auto jede SUPER a z výfuku nic nečmoudí, od úpravy jsem najel cca 5000 km, konečně mi po roce nepřibývá olej. s DPF jsem jel Německo na otočku při průměrné rychlosti 116 se spotřebou 8,5 a ještě mi přibyl olej v motoru, nyní jsem docílil na stejné trase stejný průměr 110 km/hod ale spotřeba je průkazně 6,8 ( měřeno od špuntu po špunt ). Poslední část cesty jsem ujel na jednu nádrž 1029 km a dolil jsem do nádrže 69,2 litrů vervy diesel když posledních cca 15 km mi už počítač hlásil dojezd 0 km . . . dám Všem, kteří řeší podobný trable jednu radu zdarma: nedejte na rady každýho šikuly, kterej již zvládnul nějaký koncernový TDI, a dobře zvažte postup opravy, je to opravdu složitý auto a následný opravy by Vás mohly finančně potrápit. Rok jsem se trápil, a když čtu na různejch fórech názory "odborníků" žasnu, jak je dodnes tento problém pro spoustu lidí absolutně neznámou oblastí včetně servisů. Je téměř nemožný vysvětlit majiteli vozidla, že stejná hladina oleje není známkou vynikajícího stavu, ale může být jeho spotřeba "maskovaná" přibývající naftou . . . potom je z minulýho příspěvku zcela na místě.
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#57 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Jakým způsobem si ten filtr nechal odstranit? Jestli to tedy není tajné, nebo snad přímo v autorizáku?mirek OLBE píše: dobrý den všem, tak DPF je pryč, auto jede SUPER a z výfuku nic nečmoudí, od úpravy jsem najel cca 5000 km, konečně mi po roce nepřibývá olej. s DPF jsem jel Německo na otočku při průměrné rychlosti 116 se spotřebou 8,5 a ještě mi přibyl olej v motoru, nyní jsem docílil na stejné trase stejný průměr 110 km/hod ale spotřeba je průkazně 6,8 ( měřeno od špuntu po špunt ). Poslední část cesty jsem ujel na jednu nádrž 1029 km a dolil jsem do nádrže 69,2 litrů vervy diesel když posledních cca 15 km mi už počítač hlásil dojezd 0 km . . . dám Všem, kteří řeší podobný trable jednu radu zdarma: nedejte na rady každýho šikuly, kterej již zvládnul nějaký koncernový TDI, a dobře zvažte postup opravy, je to opravdu složitý auto a následný opravy by Vás mohly finančně potrápit. Rok jsem se trápil, a když čtu na různejch fórech názory "odborníků" žasnu, jak je dodnes tento problém pro spoustu lidí absolutně neznámou oblastí včetně servisů. Je téměř nemožný vysvětlit majiteli vozidla, že stejná hladina oleje není známkou vynikajícího stavu, ale může být jeho spotřeba "maskovaná" přibývající naftou . . . potom je z minulýho příspěvku zcela na místě.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#58 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Není to nic jiného než, že automobilky nechtěj přiznat, že s tím mají velké problémy. Tak to pak maskují různým vysvětlováním. Problémy mají všichni, například mercedes teď testoje problémy s DPF v pražském provozu.mirek OLBE píše: dobrý den všem, tak DPF je pryč, auto jede SUPER a z výfuku nic nečmoudí, od úpravy jsem najel cca 5000 km, konečně mi po roce nepřibývá olej. s DPF jsem jel Německo na otočku při průměrné rychlosti 116 se spotřebou 8,5 a ještě mi přibyl olej v motoru, nyní jsem docílil na stejné trase stejný průměr 110 km/hod ale spotřeba je průkazně 6,8 ( měřeno od špuntu po špunt ). Poslední část cesty jsem ujel na jednu nádrž 1029 km a dolil jsem do nádrže 69,2 litrů vervy diesel když posledních cca 15 km mi už počítač hlásil dojezd 0 km . . . dám Všem, kteří řeší podobný trable jednu radu zdarma: nedejte na rady každýho šikuly, kterej již zvládnul nějaký koncernový TDI, a dobře zvažte postup opravy, je to opravdu složitý auto a následný opravy by Vás mohly finančně potrápit. Rok jsem se trápil, a když čtu na různejch fórech názory "odborníků" žasnu, jak je dodnes tento problém pro spoustu lidí absolutně neznámou oblastí včetně servisů. Je téměř nemožný vysvětlit majiteli vozidla, že stejná hladina oleje není známkou vynikajícího stavu, ale může být jeho spotřeba "maskovaná" přibývající naftou . . . potom je z minulýho příspěvku zcela na místě.
#59 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Když ti oleje tolik přibývalo a ty neustále odsával nechápu,že jsi motor nezadřel.Vždyť ve finále jsi už jezdil prakticky na naftu.mirek OLBE píše: jo, jo kde jste všichni byli, když jsem si zde stěžoval na naftu v oleji u V70 III a byl jsem pro smích ?? po roce TRÁPENÍ se blížím do cíle. budu mít spotřebu stejnou jako na V70 II a bude pokoj, já totiž to jejich slavný DPF zlikviduju. oleje mám v garáži tolik, že s ním budu mazat lištu na motorové pile celou sezónu. poslední dobou jsem si již připadal jako blázen = zkontrolovat hladinu oleje, vyjet do německa, po návratu opět kontrola = odsání oleje nad ryskou a zase za volant a tak furt dokola celej rok . . . kdybych to auto neměl jako srdeční záležitost, dávno bych ho někomu omlátil o hlavu. vše ostatní je totiž super.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V60D3 aut
- Bydliště: Olomouc
#60 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
v jakým finále, vždyť já ho měnil max po 10 tisících, většinou ale ještě castěji . . . toho motoru mi prostě bylo líto. a taky jsem přešel hned po zjištění problému z 0W30 na 5W30 ( alespoň ), jinak tajnosti žádný nemám, více bude na bitpower.cz. na fabriku zatím nehledím, oni se zřejmě opravdu velmi snaží, ale je to prostě nad jejich síly. však počkejte, až tyto auta začnou vozit z venku páprdi šetřiví a začnou tam lít naftu made in JZD, to bude mazec. kdo rozumí německy, ať se podívá na jejich diskusní forum, jak tam na to vesele nadávají.
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#61 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Mohu tedy otazku?mirek OLBE píše: v jakým finále, vždyť já ho měnil max po 10 tisících, většinou ale ještě castěji . . . toho motoru mi prostě bylo líto. a taky jsem přešel hned po zjištění problému z 0W30 na 5W30 ( alespoň ), jinak tajnosti žádný nemám, více bude na bitpower.cz. na fabriku zatím nehledím, oni se zřejmě opravdu velmi snaží, ale je to prostě nad jejich síly. však počkejte, až tyto auta začnou vozit z venku páprdi šetřiví a začnou tam lít naftu made in JZD, to bude mazec. kdo rozumí německy, ať se podívá na jejich diskusní forum, jak tam na to vesele nadávají.
Jak si vyndal DPF filtr, stejne jak se vyndava katalyzator (vymena za trubku)
tak at Ti to jezdi
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#62 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Vypadá to, že kluci v BitPower jsou fakt dobří.
Vytlouct tento slavný filtr majzlíkem ven není asi žádná věda, podstatně zajímavější je asi to, jak přesvědčit zbytek (elektroniky) auta, že je vše v pořádku a nic nevadí: http://www.bitpower.cz/index.php?module=clanky&clanek=Odstran%ECn%ED-filtru-pevn%FDch-%E8%E1stic-PEUGEOT-307-2.0HDI-120CV. Upřímně by mě zajímalo, jak se tohle dělá u Volva, které vždycky bylo poněkud specifičtější a tajemnější, než profláknuté koncernové vozy.
Tento odkaz si zkusím zapamatovat, až si koupím v budoucnu auto s DPF, budu vědět kam s tímto k**vítkem...
Pavel
Vytlouct tento slavný filtr majzlíkem ven není asi žádná věda, podstatně zajímavější je asi to, jak přesvědčit zbytek (elektroniky) auta, že je vše v pořádku a nic nevadí: http://www.bitpower.cz/index.php?module=clanky&clanek=Odstran%ECn%ED-filtru-pevn%FDch-%E8%E1stic-PEUGEOT-307-2.0HDI-120CV. Upřímně by mě zajímalo, jak se tohle dělá u Volva, které vždycky bylo poněkud specifičtější a tajemnější, než profláknuté koncernové vozy.
Tento odkaz si zkusím zapamatovat, až si koupím v budoucnu auto s DPF, budu vědět kam s tímto k**vítkem...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#63 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Som s tohoto velmi sklamany , miloval som volvo ale toto je asi posledne co mam , momentalne mam S60 D5 r.v.2009 auto nebolo najlacnejsie , mam najazdenych tak 70000km , auto ide ako hodinky ziadny problem , kym sa nepozrem na risku oleja , som s toho znechuteny a najhorsie je to ze volvo to stale tlaci smerom ze nic sa nedeje nahrame novy SW . pravda je taka ze novy SW vam nic nepomoze iba upravi vypustanie PDF filtra nic viac , tak ci tak oleja bude stale pribudat je to hamba ako sa ktomu postavili , aspon keby dali na kazdom vymenit olej ale nic .... vlastne clovek co pride do volva na novom aute a da si urobit servis za min. 600euro tak za mesiac ma v oleji zase naftu a takto na jazdit 30.000 do dalsieho servisu , myslite ze to je uplne normalne????
Proste Volvo to tlaci tak aby vsetkym autam skoncila zaruka potom im to bude jedno ze ti odisiel motor .... az casom sa ukaze co nafta v oleji dokazala , sice videl som uz auta ktore maju tiez tuto zvolavaciu akciu a maju skoro 200.000km a idu stale bez problemov , no uvidime co cas ukaze....
Ale jedno uz viem VOLVO uz NIKDY a to som nikdy nemohol na volvo povedat zle slovo ale s takymto pristupom si mna neziskaju
Stare dobre volva kde su tie casy ..............
Proste Volvo to tlaci tak aby vsetkym autam skoncila zaruka potom im to bude jedno ze ti odisiel motor .... az casom sa ukaze co nafta v oleji dokazala , sice videl som uz auta ktore maju tiez tuto zvolavaciu akciu a maju skoro 200.000km a idu stale bez problemov , no uvidime co cas ukaze....
Ale jedno uz viem VOLVO uz NIKDY a to som nikdy nemohol na volvo povedat zle slovo ale s takymto pristupom si mna neziskaju
Stare dobre volva kde su tie casy ..............
#64 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
re Vsetkych s tymto problemom!!!!!!!!
Volvo ma s týmto velky problém snažia sa to potichu riesit ale len tak na oko , lebo menit motory na kazdom je neunostne....
O tomto probleme uz vedeli davno pred rokom mozno aj viac,,Skusaju badaju ale stale nic proste to nevislo , mozu sa hambit aspon keby dali na kazdom vymenit olej ale nic
Natahuju to naschval aby vadcsina aut s tymto problemom bola uz po zaruke , potom to bude zaujimat iba teba kde zohnat novy motor
1.V servise sa vas budu snazit ukludnit tupym softwerom ktory tomu ma pomoct ..HAHAHA nepomoze vobec iba to upravi spustanie cistenia PDF filtra ,takze olej bude pribudat dalej a vsetci sa budu tvarit ze sa nic nedeje . SW nic nepomoze mam to oskusane
2.Samozrejme potom sa uz mozte iba hadat v servise co vam nic nepomoze lebo ani ty servisaci za to nemozu ze volvo to prezentuje sposobom ze nic sa nedeje , co urobi nafta v oleji uvidime kazdy az casom , mozno nic , mozno novy motor ..
3.Akurat pri pravidelnych servisoch nakazali liat o liter oleja menej , viete preco lebo vam ho doplni nafta.....
4.Mne po nahrani softweru olej stale stupa dalej a nikoho to nezaujima aspon sa v servise tak tvaria , po 3000km idem do servisu zase, zase bude vela som zvedavy co si vymyslia ....
5.Takto to urobim 3 krat... a mam 3krat opakovanu zavadu ktoru nevedia odstranit ..Cize na stvrty krat pridem uz rovno s pravnikom a budem to riesit takymto sposobom
6.Zatial nam nic ine neostava iba pravnik alebo pred koncom zaruky naliat do motora dalsie 2litre oleja nech motor vyleti rovno von na cestu a dat si namontovat novy motor......alebo jedine nejako deaktivovat tie prijebane PDF filtre
Ludia co maju auta v zaruke ,nenehajte to tak lebo casom mozte na to doplatit
plati to na vsetky motory D5 od roku 2006 ,, 185k , vsetky s PDF filtrami
Zdravim vsetkych ........Miloval som volvo, ale kde su tie stare dobre volva?????????
PS:Aspon by sa mohli pokusit nejako deaktivovat tie DPF filtre inac to nevyriesia nikdy
Volvo ma s týmto velky problém snažia sa to potichu riesit ale len tak na oko , lebo menit motory na kazdom je neunostne....
O tomto probleme uz vedeli davno pred rokom mozno aj viac,,Skusaju badaju ale stale nic proste to nevislo , mozu sa hambit aspon keby dali na kazdom vymenit olej ale nic
Natahuju to naschval aby vadcsina aut s tymto problemom bola uz po zaruke , potom to bude zaujimat iba teba kde zohnat novy motor
1.V servise sa vas budu snazit ukludnit tupym softwerom ktory tomu ma pomoct ..HAHAHA nepomoze vobec iba to upravi spustanie cistenia PDF filtra ,takze olej bude pribudat dalej a vsetci sa budu tvarit ze sa nic nedeje . SW nic nepomoze mam to oskusane
2.Samozrejme potom sa uz mozte iba hadat v servise co vam nic nepomoze lebo ani ty servisaci za to nemozu ze volvo to prezentuje sposobom ze nic sa nedeje , co urobi nafta v oleji uvidime kazdy az casom , mozno nic , mozno novy motor ..
3.Akurat pri pravidelnych servisoch nakazali liat o liter oleja menej , viete preco lebo vam ho doplni nafta.....
4.Mne po nahrani softweru olej stale stupa dalej a nikoho to nezaujima aspon sa v servise tak tvaria , po 3000km idem do servisu zase, zase bude vela som zvedavy co si vymyslia ....
5.Takto to urobim 3 krat... a mam 3krat opakovanu zavadu ktoru nevedia odstranit ..Cize na stvrty krat pridem uz rovno s pravnikom a budem to riesit takymto sposobom
6.Zatial nam nic ine neostava iba pravnik alebo pred koncom zaruky naliat do motora dalsie 2litre oleja nech motor vyleti rovno von na cestu a dat si namontovat novy motor......alebo jedine nejako deaktivovat tie prijebane PDF filtre
Ludia co maju auta v zaruke ,nenehajte to tak lebo casom mozte na to doplatit
plati to na vsetky motory D5 od roku 2006 ,, 185k , vsetky s PDF filtrami
Zdravim vsetkych ........Miloval som volvo, ale kde su tie stare dobre volva?????????
PS:Aspon by sa mohli pokusit nejako deaktivovat tie DPF filtre inac to nevyriesia nikdy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#65 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
K čemu softvér, na opravu problému stačí jenom imbusák, majzlík a kladivo. A sloupový zvedák.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#66 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Dione tak to si kup benzín, nebo budeš brzy chodit pěšky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#67 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Ze budem chodit peso sa bat nemusis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#68 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
tiez firma http://www.rls-chiptuning.sk z Presova, je to znamy tak viem vyzistit podrobnosti v pripade zaujmu
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#69 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
To je to poslední co by mi na tom DPF vadilo vybombardovat to ven ale ten soft je důležitější!doktor píše:K čemu softvér, na opravu problému stačí jenom imbusák, majzlík a kladivo. A sloupový zvedák.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#70 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Jezdím se služebákem už roky na servis do Auto Jarov. Schválně jsem tedy dnes vyzvídal, zda se u fauvů setkali s něčím podobným. Odpověď zněla ne, měli pouze problém s ucpanými filtry což se stávalo pokud lidi neposlechli varovnou kontrolku, že je třeba motor projet někde mimo město. U nových CR motorů se už s tímhle problémem nesetkávají. No nevím tenhle technik je tam dlouho a nemyslím, že by kecal. A přes Auto Jarov projde ročně možná i několik tisíc koncernových aut.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#71 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Kecá, já ve značkovém nedělám a problém jsem už viděl snad u všech značek co používají ten nesmysl. Jen je to v menší nebo větší míře.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 239
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#72 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Podla mňa je problém niekde úplne inde.Problém je to,že ludia prepadli "dieselmánii",nakúpili diesle,lebo to je v móde a používajú ich ako obyčajné mestské auto,čiže štart,500 m prejdeš,stop,štart, 500 m prejdeš,stop a tak dookola.Na to tieto motory neboli vôbec stavané,tie boli stavané na prekonávanie dlhých úsekov,kde nie je problém s časom na regeneráciu DPF filtra.Ja som volvíka kúpil pred rokom a nabehal som na ňom len 8000 km.To preto,lebo nechodím krátke trasy,krátke trasy sú pre diesel smrť aj bez DPF filtra.Niekde som čítal,že Ford alebo ochcávka? má indikáciu alebo proste nejaký výstup pre šoféra,že prebieha regenerácia DPF filtra,nech udržuje otáčky motora nad (dajme tomu)2000 ot/min po dobu približne 5min.Ak to vodič dlhodobo nerešpektuje riskuje poškodenie motora.Švédsky inžinieri nerátali s tým,že ich dialničné expresy búdú behať celý svoj život po meste
Ja mám D5 a či mám filter alebo nie neviem,predávajúci nemec tvrdil že hej,podla mňa nie,lebo 04/2005 DPF filtre ešte nemali.ALE :mám automat a pri jazde z kopca niekedy automat neodradí do päťky a ja neschádzam kopec na volnobeh,ale sám drží zaradený prevodový stupeň taký,aby otáčky motora neklesli pod 1800 ot/min.Robí to bez ohladu či je zahriaty alebo studený,podla toho usudzujem že sa vypaluje DPF filter.
Čiže rada pre tých,čo majú DPF filtre:nejazdiť krátke trasy a pravidelne kontrolovať a vymieňať olej.Zabudnúť na nejaké longlife oleje!A kto bude kupovať auto s DPF by mal porozmýšlať o automate,ktorý sa mi javí ako taký ochranný prvok pre motor.Ďakujem za pozornosť
Vlasto
Ja mám D5 a či mám filter alebo nie neviem,predávajúci nemec tvrdil že hej,podla mňa nie,lebo 04/2005 DPF filtre ešte nemali.ALE :mám automat a pri jazde z kopca niekedy automat neodradí do päťky a ja neschádzam kopec na volnobeh,ale sám drží zaradený prevodový stupeň taký,aby otáčky motora neklesli pod 1800 ot/min.Robí to bez ohladu či je zahriaty alebo studený,podla toho usudzujem že sa vypaluje DPF filter.
Čiže rada pre tých,čo majú DPF filtre:nejazdiť krátke trasy a pravidelne kontrolovať a vymieňať olej.Zabudnúť na nejaké longlife oleje!A kto bude kupovať auto s DPF by mal porozmýšlať o automate,ktorý sa mi javí ako taký ochranný prvok pre motor.Ďakujem za pozornosť
Vlasto
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#73 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Tohle mi automat dělá taky, ale DPF na 100% nemám, naštěstí tento výdobytek v roce 2002 ještě nebyl zaveden.Ortový píše:...ALE :mám automat a pri jazde z kopca niekedy automat neodradí do päťky a ja neschádzam kopec na volnobeh,ale sám drží zaradený prevodový stupeň taký,aby otáčky motora neklesli pod 1800 ot/min.Robí to bez ohladu či je zahriaty alebo studený,podla toho usudzujem že sa vypaluje DPF filter...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#74 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Tak to tak rozhodne neni, mam doma nekolik D5 stejneho roku a stejneho motoru a z toho jedna jezdi jen dalkove jizdy tedy tim myslim 500km cesty bez zastavky, maximalne brani nafty z duvodu jejiho mizeni do OLEJE.Ortový píše:Podla mňa je problém niekde úplne inde.Problém je to,že ludia prepadli "dieselmánii",nakúpili diesle,lebo to je v móde a používajú ich ako obyčajné mestské auto,čiže štart,500 m prejdeš,stop,štart, 500 m prejdeš,stop a tak dookola.Na to tieto motory neboli vôbec stavané,tie boli stavané na prekonávanie dlhých úsekov,kde nie je problém s časom na regeneráciu DPF filtra.Ja som volvíka kúpil pred rokom a nabehal som na ňom len 8000 km.To preto,lebo nechodím krátke trasy,krátke trasy sú pre diesel smrť aj bez DPF filtra.Niekde som čítal,že Ford alebo ochcávka? má indikáciu alebo proste nejaký výstup pre šoféra,že prebieha regenerácia DPF filtra,nech udržuje otáčky motora nad (dajme tomu)2000 ot/min po dobu približne 5min.Ak to vodič dlhodobo nerešpektuje riskuje poškodenie motora.Švédsky inžinieri nerátali s tým,že ich dialničné expresy búdú behať celý svoj život po meste
Ja mám D5 a či mám filter alebo nie neviem,predávajúci nemec tvrdil že hej,podla mňa nie,lebo 04/2005 DPF filtre ešte nemali.ALE :mám automat a pri jazde z kopca niekedy automat neodradí do päťky a ja neschádzam kopec na volnobeh,ale sám drží zaradený prevodový stupeň taký,aby otáčky motora neklesli pod 1800 ot/min.Robí to bez ohladu či je zahriaty alebo studený,podla toho usudzujem že sa vypaluje DPF filter.
Čiže rada pre tých,čo majú DPF filtre:nejazdiť krátke trasy a pravidelne kontrolovať a vymieňať olej.Zabudnúť na nejaké longlife oleje!A kto bude kupovať auto s DPF by mal porozmýšlať o automate,ktorý sa mi javí ako taký ochranný prvok pre motor.Ďakujem za pozornosť
Vlasto
A autu ktere jezdi prevazne Prahu olej decentne ubyva.
No nicmene radost z toho nemam.
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V60D3 aut
- Bydliště: Olomouc
#75 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
už jsem tady toho plkání chtěl nechat, ale nedá mi to. předně doktore, pokud to nebylo v žertu, tak kladívkem a majzlíkem si pomůžeš akorát k nouzovýmu režimu po prvním překročení 2500 otáček, a potom cca 20.000,- za novej výfuk ( resp. cihlu ve výfuku ) MÁM OSOBNĚ vyzkoušený. dále k ortový, kdyby jsme spolu teď seděli u piva, tak řeknu - nemel nesmysly ( bez urážky ) , protože jezdím jak krátký trasy, tak rovněž delší cca 1800 km na jeden zátah. a vždy to bylo stejný, olej prostě přibýval, akorát s různou rychlostí. oficiálně mi bylo z volva odpovězeno - že mám prostě smůlu, zkrátka se ve výrobě potkalo různý množství odchylek a tolerancí - bohužel pro mne vždy v té horší variantě . . . novej soft vypadal nadějně do chvíle kdy jsem tankoval, zjistil jsem totiž zvýšení spotřeby cca o jeden litr, ale abych byl objektivní myslím, že se to prolínání nafty výrazně zpomalilo. nyní mám najeto 90 tis km a těším se na doufám dlouhý období klidnýho ježdění, už jsem to psal - jinak je V70 III SUPER.
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek