Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#176 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No zjistil sem, že se v úplně stejným rozměru montovali na xc70 2002-2007, jen s tim rozdílem že jsou jednodílný, katalog. číslo 9475266
Já objednal Mtec z Anglie, cena jako za běžný kotouče
Já objednal Mtec z Anglie, cena jako za běžný kotouče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#177 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
A co držáky třmenů?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#178 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
To asi jedině společně s brzdičem (ten je taky jinej), nevim, já je tam měl z výroby...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#179 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Brzdič vypadá stejně jako standart, ale držák by měl bejt jinej. Když jsem dával 302mm, tak ten držák jsem musel měnit, jinak nic. U tebe je i hadice delší, předpokládám. Jak to brzdí oproti sérii?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#180 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No je to možný že ten brzdič bude stejnej, každopádně jsou jiný desky a hadice... Bohužel nevim jak brzdí 280/302 takže nemůžu srovnávat oproti starým kotoučům nějakou zásadní změnu nepozoruju, ale to spíš až si to ještě pořádně sedne
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#181 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Řekl bych, že ani žádnou změnu pociťovat nemůžeš, páč ti to asi brzdilo pěkně - máš kotouče obržděné pěkně po celé šířce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#182 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Muzes prozrditcenu kotoucu? Adesky davas jake? Dik
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#183 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
90liber, desky origo
#184 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Tak to by podle mě mohly být jakýkoliv kotouče z P2 platformy, co měly 320mm kotouče, jinak brzdič mi přijde hodně podobný jako mám na S60, no kdyby jste někdo věděl kde tyhle brzdiče a případně kotvy sehnat, bral bych je hned, na C70 mám 302mm a na léto i na zimu mám stejně 17ky
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#185 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Otvaram nanovo tuto temu, kedze som bol s autom jazdit na okruhu a seriove brzdy su tazko v srackach tak budem asi muset robit upgrade pretoze po najblzisej hodine tam sa mi platnicky uz asi nadobro rozpadnu.
Nejake slusne referencie som cital na EBC zlte platnicky, je to posledny krok pred okruhovou zmesou a potrebujem natom jazdit aj normalne cesty.
Ked sa povodne kotuce odporucaju tak rozmyslam dierovane zimmermanny lebo jednak su na ne celkom slusne reference a dalsia vec je, ze ich viem kupit za velkohochodne ceny a vypada to "sportovo", pripadne klasicke hladke. Podla nejakych zdrojov je zimmermann OEM dodavatel pre BMW. Dierovane lubia pri velkej zatazi praskat smerom od dier, otazne je ci to je len kozmeticky problem alebo aj realny.
Este dotaz, je mozne dat na jazdene kotuce nove platnicky? sadne si to?
Aktualny stav kotucov po jazde, zadne su natom rovnako.
EDIT: tak dierovane zimmermanny asi nie
http://img145.imageshack.us/img145/2571/zimmermannfailure05.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/7858/zimmermannfailure04.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/6287/zimmermannfailure03.jpg
http://img692.imageshack.us/img692/8739/zimmermannfailure02.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/442/zimmermannfailure01.jpg
Nejake slusne referencie som cital na EBC zlte platnicky, je to posledny krok pred okruhovou zmesou a potrebujem natom jazdit aj normalne cesty.
Ked sa povodne kotuce odporucaju tak rozmyslam dierovane zimmermanny lebo jednak su na ne celkom slusne reference a dalsia vec je, ze ich viem kupit za velkohochodne ceny a vypada to "sportovo", pripadne klasicke hladke. Podla nejakych zdrojov je zimmermann OEM dodavatel pre BMW. Dierovane lubia pri velkej zatazi praskat smerom od dier, otazne je ci to je len kozmeticky problem alebo aj realny.
Este dotaz, je mozne dat na jazdene kotuce nove platnicky? sadne si to?
Aktualny stav kotucov po jazde, zadne su natom rovnako.
EDIT: tak dierovane zimmermanny asi nie
http://img145.imageshack.us/img145/2571/zimmermannfailure05.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/7858/zimmermannfailure04.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/6287/zimmermannfailure03.jpg
http://img692.imageshack.us/img692/8739/zimmermannfailure02.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/442/zimmermannfailure01.jpg
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#186 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
To že děrované praskaj je běžná věc,ty se hoděj tak akorát na auta pro důchodce..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#187 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
jakože při normálním ježdění mimo okruhy? to snad ne,tyhle musely dostávat strašnou čočku,nebo se pletu? chci je teď kupovat,a tohle mě nahlodalo,jezdim celkem normálně,svižnějc teda,ale žádný prasení na okruhu,spíš rychlejší svezení na okreskách a občas nutné dobržďování z vyšších rychlostí...(začínajících dvojkou)cuhan píše:To že děrované praskaj je běžná věc,ty se hoděj tak akorát na auta pro důchodce..
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#188 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Ja hladam kotuce co zvladnu okruh. Na beznu jazdu ti vydrzia a je to pekne na pohlad inak to nema ziaden prinos.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 AT ´98 tmavomodre
#189 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
_________________
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#190 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
neco takoveho bych si vybral, pokud bych upgradoval brzdy https://www.apracing.com/products/race_car/brake_discs/ventilated_discs.aspx
Pro jistotu jen vyrobce AP racing nebo EBC...
Zatim jsem vyzkousel cca 5 beznych prvo i druho vyrobnich dodavatelu a vetsinu zkroutil, soustruhoval a zase zkroutil, desky davam Textar nebo Pagid...mozna to spatne zajizdim, i to je potreba udelat poradne.
Pro jistotu jen vyrobce AP racing nebo EBC...
Zatim jsem vyzkousel cca 5 beznych prvo i druho vyrobnich dodavatelu a vetsinu zkroutil, soustruhoval a zase zkroutil, desky davam Textar nebo Pagid...mozna to spatne zajizdim, i to je potreba udelat poradne.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#191 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No nevypada to spatne, zatim to je novinka...za cca 280eur a neruci za dobu dodani
K tomu co maji aktualne Ultimax> http://ebcbrzdy.sk/disc_ultimax.php
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#192 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Borec zoshopu mi doporucil black diamond (spojky, brzdy) kotuce, ze su kalene a vydrzia. Lenze par stoji cez 300 eur . To neni vobec malo.
Keby davam obyc kotuce a radsej ich vymenim ked sa zoderu? Ci to potom ked su nove kotuce treba aj platnicky nove?
Ja chem natom normlane jazdit ale raz za cas ked s tym pojdem na okruh chcem aby to brzdilo a nie mi zabilo oblozenie.
Keby davam obyc kotuce a radsej ich vymenim ked sa zoderu? Ci to potom ked su nove kotuce treba aj platnicky nove?
Ja chem natom normlane jazdit ale raz za cas ked s tym pojdem na okruh chcem aby to brzdilo a nie mi zabilo oblozenie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 192
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
#193 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
kalené kotouče to slyším poprvé, takové bych nechtěl když něco zakalíš tak je to strašně tvrdé,ale taky extrémně křehké. navíc většina kotoučů je ocelolitina.MarekV píše:Borec zoshopu mi doporucil black diamond (spojky, brzdy) kotuce, ze su kalene a vydrzia. Lenze par stoji cez 300 eur . To neni vobec malo.
Keby davam obyc kotuce a radsej ich vymenim ked sa zoderu? Ci to potom ked su nove kotuce treba aj platnicky nove?
Ja chem natom normlane jazdit ale raz za cas ked s tym pojdem na okruh chcem aby to brzdilo a nie mi zabilo oblozenie.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 192
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
#194 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
sem v práci vrtal klasické kotouče ještě nejsou nasazené, ale testovat je bude martinopel
jsou to 320mm ATE díry 5.9mm
jsou to 320mm ATE díry 5.9mm
- Přílohy
-
- kotouc.jpg (94.77 KiB) Zobrazeno 1311 x
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#195 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Tvl Marku tos mi teda nasr... Mam je pro Jarunku koupený ve skříni a čekaji jen na montáž :O
Ale je to divný, ty moje maji nějakou povrchovou úpravu, která určitě nedovolí takovouhle "lišku", pokud to neni prach od desek, kterej ale bejvá víc do černa...
Ale je to divný, ty moje maji nějakou povrchovou úpravu, která určitě nedovolí takovouhle "lišku", pokud to neni prach od desek, kterej ale bejvá víc do černa...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#196 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Tak opravujem kalene na kriogenicky upravene, zevraj sa meni struktura zliatiny.
Urvanej tak zimmermany hentak koncia po okruhu a nie bezne santenie na okreske,to sa zasa neboj
Urvanej tak zimmermany hentak koncia po okruhu a nie bezne santenie na okreske,to sa zasa neboj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#197 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
To není o zimmermannech jako spíš o stylu kotouče derovany prostě praskaj a lepší sou drazkovany a udělat k nim naporovy chlazení
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#198 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No já mam právě origo děravýho zimmermana a tak trochu sem si řikal, že bych letos ten okruh mohl stihnout (letos znamená tak do 5ti let)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#199 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Dneska som bol znova jazdit. Celkova bilancia 150 km na trati a platnicky KO, ledva to brzdi za normalneho provozu.
Je to bieda.
Je to bieda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#200 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Jako nechci vam do toho kecat,ale vrtat obyc.kotouce a jeste navic ATE,ktery se umej zkroutit uz v serii? O strojarine vim prdlajs,ale tohle myslim nebude delat dobrotu. Minimalne budou dost hlucny,bych rekl...sline píše:sem v práci vrtal klasické kotouče ještě nejsou nasazené, ale testovat je bude martinopel
jsou to 320mm ATE díry 5.9mm
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 1387 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od passport5
-
- 9 Odpovědi
- 276 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ELARY
-
- 9 Odpovědi
- 630 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 3 Odpovědi
- 478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 3 Odpovědi
- 1160 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ..::Philip::..