Záleží na ceně, ale asi jsem tvrdohlavej nebo natvrdlej, ale nejspíš mě těžko někdo přesvědčí že někdo kdo v mým autě nikdy neseděl ani nikdy nebude pomocí nadálku udělanýho softwaru dosáhne u auta s najetýma 300tkm stejnej nebo lepší výsledek, než když ho postavím na brzdu, a někdo nejdřív přečte a pak přepíše mapu. Až uvidím ceny, třeba pod tlakem eště změním názor .karlos píše:pro 850R (a asi ani S70R atd.) nejsou mapy na 18T/19T + 3" výfuk problém a mám dodavatele ze Švédska...co jsem se s ním bavil, tak toto je tam docela běžný upgrade, stejně jako jinde v Evropě a v USA. Navíc třeba IPD a RICA umí taktéž dodat sw na tuto konfiguraci...
eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#76 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#77 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
a kde je ten topic hoshi?Bohouš píše:jj dle Doktorova topicu ohledně motorů bych tam měl mít 18T......jdu se stydět do kouta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#78 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Tak mám odpověď: montáž vrtule včetně vyvážení (vyvážení je nutný) 1500 - 2000,-/kus, pokud nebude třeba měnit ložiska. Což mi přijde naprosto OK cena.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#79 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
st_Andy píše:a kde je ten topic hoshi?Bohouš píše:jj dle Doktorova topicu ohledně motorů bych tam měl mít 18T......jdu se stydět do kouta
ideš: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=22555
ale já jsem jenom opisoval z wiki, google a jinych zdojů. takže až bude někdo mít nějakou revizi textu, ta mi napise SZ a ja to opravim.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#80 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
oh yeah, clanok luxus! jeden ukazkovy popis motorizacii a dobra robotadoktor píše:ideš: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=22555
ale já jsem jenom opisoval z wiki, google a jinych zdojů. takže až bude někdo mít nějakou revizi textu, ta mi napise SZ a ja to opravim.
(to by chcelo nejako zvyraznit bratu lebo sa ktomu neda prekopat ani ked zadas hladat klucove slova nadpisu, a to je fakt skoda)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 302
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#81 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
stejně, jako vezmeš OEM chip na origo motor, tak se dá udělat OEM chip na jiný typ turba a výfuku...mě se tenkrát dokonce i ptal, co mám za výfuk a jaké turbo, že mi podle toho pošle mapu...prostě pokud si nehraješ s dalšími nastaveními, nýbrž jen vyměníš turbo a výfuk, není takový problém dopočítat mapy a posléze to hodit na chipdali píše:Záleží na ceně, ale asi jsem tvrdohlavej nebo natvrdlej, ale nejspíš mě těžko někdo přesvědčí že někdo kdo v mým autě nikdy neseděl ani nikdy nebude pomocí nadálku udělanýho softwaru dosáhne u auta s najetýma 300tkm stejnej nebo lepší výsledek, než když ho postavím na brzdu, a někdo nejdřív přečte a pak přepíše mapu. Až uvidím ceny, třeba pod tlakem eště změním názor .karlos píše:pro 850R (a asi ani S70R atd.) nejsou mapy na 18T/19T + 3" výfuk problém a mám dodavatele ze Švédska...co jsem se s ním bavil, tak toto je tam docela běžný upgrade, stejně jako jinde v Evropě a v USA. Navíc třeba IPD a RICA umí taktéž dodat sw na tuto konfiguraci...
PS: samozřejmě, na brzdě se dá ladit lépe, ovšem otázka je, zda to má v tomto případě (tedy pro běžnou jízdu) smysl z finančního hlediska
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
#82 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Tak tahle cena mi taky přijde OK a pokud jsou načatý ložiska, tak bude jen dobře, když se to udělá hned a nenechá dojít až do hořkýho konce.dali píše:Tak mám odpověď: montáž vrtule včetně vyvážení (vyvážení je nutný) 1500 - 2000,-/kus, pokud nebude třeba měnit ložiska. Což mi přijde naprosto OK cena.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
#83 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Tak jestli vyjde úprava turba na 19T ( výfuk už je na autě ) tak bych možná tvůj kontakt na SW využil. Samozřejmě záleží na ceně. Mě spíš jde o to, aby SW odpovídal instalovanému HW a bylo to nějak rozumně sladěný i pro normální jízdu a ne udělat z toho individuální úpravou přebroušenou pilu.karlos píše:pro 850R (a asi ani S70R atd.) nejsou mapy na 18T/19T + 3" výfuk problém a mám dodavatele ze Švédska...co jsem se s ním bavil, tak toto je tam docela běžný upgrade, stejně jako jinde v Evropě a v USA. Navíc třeba IPD a RICA umí taktéž dodat sw na tuto konfiguraci...
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
#84 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Chlapi poraďte......mám nechat naroubovat nějaký sportovní kat (100 CPSI) na stávající užší první část výfukového potrubí, nebo dokoupit první část širšího potrubí včetně sportovního katu (400 CPSI) od BSR ???? Tzn. zvednout BSR stage II na BSR stage III. Nyní mám BSR střední a zadní díl výfuku tzn. širší.
Rozdíl je v tom finanční a to značně v neprospěch BSR, ale zase si řikám, že když jsem do erka zatím nacpal vše od BSR, tak jestli to mám "kazit" nějakým katem od Magnaflow apod.
Dnes jsem se v BSR zastavil a naroubování 100 CPSI katu do systému mě nedoporučili, že by to nemuselo dělat dobrotu se zbytkem auta. Ale oni ve mě zase vidí 20.000,- které jim vysypu za tu první část výfuku včetně montáže, takže teď mám dilema, abych nešetřil na místě kde to není zrovna vhodné.
Rozdíl je v tom finanční a to značně v neprospěch BSR, ale zase si řikám, že když jsem do erka zatím nacpal vše od BSR, tak jestli to mám "kazit" nějakým katem od Magnaflow apod.
Dnes jsem se v BSR zastavil a naroubování 100 CPSI katu do systému mě nedoporučili, že by to nemuselo dělat dobrotu se zbytkem auta. Ale oni ve mě zase vidí 20.000,- které jim vysypu za tu první část výfuku včetně montáže, takže teď mám dilema, abych nešetřil na místě kde to není zrovna vhodné.
#85 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
No asi ti neporadím, ale můj názor : 400CPI není sportovní ale normální kat s hustotou 400 kanálů na čtvereční palec ( tím se pro mě BSR eliminuje). Čím nižší číslo tím lepší průchodnost ( a vyšší cena), pro sportovní bych viděl alespoň 200 CPI, ideál je těch 100 CPI. Když se koukneš na všechny výfukové kity, tak je downpipe 3" a zbytek např 2,5". Na downpipe nejvýš záleží a je lepší mít větší průměr ( zbytek výfuku už je prakticky o ničem - stage 1 a 2 mají taky stejný výkon). Navíc sériová downpipe má strašlivý tvar, takže bych jí vyhodil rovnou do koše... Zkus se kouknout ještě na downpipe na http://www.jt-tuning.se Já od mich mám celý komplet výfuk bez katu a spokojenost. A pak bych jen upgradeoval jednotku na Stage 3.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
#86 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Ray - díky něco takového jsem potřeboval slyšet. Mimochodem, slušné stránky Jinak jsem se vrátil od mechanika a ten mě také nedoporučil naroubování nějakého katu na stávající downpipe, takže se vydám cestou nákupu nového downpipu.
A pokud mě BSR nebude moci dodat downpipe s katem s CPSI max. 200, objednám si to z tohoto shopu..... Ale doufám, že to s BSR klapne, protože pak po nich budu chtít úpravu jednotky na stage III.
A pokud mě BSR nebude moci dodat downpipe s katem s CPSI max. 200, objednám si to z tohoto shopu..... Ale doufám, že to s BSR klapne, protože pak po nich budu chtít úpravu jednotky na stage III.
#87 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Tak jsem napsal přímo na centrálu BSR, že chci stage III, ale s 200 CPSI katem, jinak to budu muset koupit u konkurence (http://www.jt-tuning.se/shop/) a zda je případně možné si nechat jen upravit ŘJ.
Uvidíme co mě chlapci odpoví.
Uvidíme co mě chlapci odpoví.
#88 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Já myslím, že koupit pouze soft by neměl být problém. Teď jsem v podobný situaci - mám komplet výfuk a sportovní filtr, teda HW na stage 3, a budu od BSR chtít jen jednotku. I jsem se v tomto smyslu nějak bavil klukama v Adusumu.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
#89 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
V Adusumu jsem byl právě včera, ale byl tam "jen" brácha hlavního komunikátora s centrálou BSR...... Takže jsem dotaz vznesl přímo na BSR a uvidíme.
No já jsem zvědav co budou chtít případně jen za soft, když už od nich mám stage II.....přece jen je to takovej upgrejdek
No já jsem zvědav co budou chtít případně jen za soft, když už od nich mám stage II.....přece jen je to takovej upgrejdek
#90 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Upgradek to sice je, ale když k tomu napočítáš dopravu a všechny ty tanečky kolem, tak to podle mě nějakou sumičku hodí. Proto jsem napřed dal celý výfuk a až teď jdu do jednotky. I když jsem se s "hlavním bráchou" původně domlouval, že by mi prodali i na std auto stage 3 jednotku a časem bych si ten HW doladil na správnou konfiguraci. Což by moc košér asi nebylo...
Ještě mám políčeno na přední brzdy a už by to moje auto mohlo být docela fajn.
Ještě mám políčeno na přední brzdy a už by to moje auto mohlo být docela fajn.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
#91 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Tak tady je odpověď z BSR:
All BSR softwares are calibrated either with stock hardware (Stage 1) och using BSR hardware (Stage 3). This means that if you are using other hardware we can not anticipate what the result will be. It might affect power, it might affect drivability and it might affect durability.
Best regards /BSR
Takže klasická naučená odpověď, ale nic co jsem chtěl vědět. To fakt nejsou schopni do toho jejich downpipu nacpat 200 CPSI kat ??? Nechápu.....
All BSR softwares are calibrated either with stock hardware (Stage 1) och using BSR hardware (Stage 3). This means that if you are using other hardware we can not anticipate what the result will be. It might affect power, it might affect drivability and it might affect durability.
Best regards /BSR
Takže klasická naučená odpověď, ale nic co jsem chtěl vědět. To fakt nejsou schopni do toho jejich downpipu nacpat 200 CPSI kat ??? Nechápu.....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#92 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Dalsi specialisti na Volvo performance tuning http://www.volvomotorsports.com/catalog a na modely od r.v. 2000 a dal od Volva na downpipes jsou napr. ELEVATE http://www.elevatecars.com a primo urcene na V70R je http://www.elevatecars.com/elevate-v70r/engine-performance/elevate-v70r-turbo-35-downpipe akorat ta cena je $1450 babek.
Taky se zaobiram tim, co s katem...asi to po vytluceni vnitrku skonci vymenou...takze otazka je, kde a co koupit a nebo nechat vyrobit...
kvalitni sportovni katy delaji:
Dynomax http://www.dynomax.com/
HJS http://www.hjs-motorsport.de/english/produkte_kart.php
nebo neco levnejsiho:
http://www.davesport.com/cgi-bin/davesport/DCAT100.html
Taky se zaobiram tim, co s katem...asi to po vytluceni vnitrku skonci vymenou...takze otazka je, kde a co koupit a nebo nechat vyrobit...
kvalitni sportovni katy delaji:
Dynomax http://www.dynomax.com/
HJS http://www.hjs-motorsport.de/english/produkte_kart.php
nebo neco levnejsiho:
http://www.davesport.com/cgi-bin/davesport/DCAT100.html
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#93 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
2 Bohouš: já bych asi vydražil tohle: obx downpipe k tomu koupil 100CPSI 3" Magnaflow kat a kus trubky a nechal si to napasovat na ten BSR koncák... Podle mě ušetříš tak 5000Kč + oproti tomu jejich přicpanýmu zázraku. OBX už mám na autě ten komplet vejfuk a kvalita fakt moc pěkná. Stejně mi moc neleze do hlavy jak může BSR se sériovým katem dostat 330 koní /460 Nm... kolik to potom podle nich musí mít bez katu? 350? a na co jsou potom větší turba a vstřiky
#94 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Tak jsem to zkoušel horem dolem na BSR a zde je odpověď na dotaz zda by nebylo možné od nich získat down pipe se 100 CPSI katem:
That is not possible.
Stručně jasně, nic jiného Viditelně mě mají u zadku. Prostě páni z BSR mají downpipe se 400 CPSI katem a basta přes to vlak nejede a pokud tam dám něco jiného než BSR, tak nemůžou zaručit ani ťuk.
Teď je otázka zda je mezi těmi dvěma katy takový rozdíl. Na papíře samozřejmě ano, ale mechanik mě začal vysvětlovat, že pokud je ten kat spočítán a dimenzován na určitý druh výfuku a auta, tak by to nemuselo být tak hrozné......ale možná si to jen omlouvám, abych si v klidu koupil ten BSR downpipe.
That is not possible.
Stručně jasně, nic jiného Viditelně mě mají u zadku. Prostě páni z BSR mají downpipe se 400 CPSI katem a basta přes to vlak nejede a pokud tam dám něco jiného než BSR, tak nemůžou zaručit ani ťuk.
Teď je otázka zda je mezi těmi dvěma katy takový rozdíl. Na papíře samozřejmě ano, ale mechanik mě začal vysvětlovat, že pokud je ten kat spočítán a dimenzován na určitý druh výfuku a auta, tak by to nemuselo být tak hrozné......ale možná si to jen omlouvám, abych si v klidu koupil ten BSR downpipe.
#95 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Tak jsem tak brousil po netu.......a kuk
- Přílohy
-
- motor II.jpg (98.59 KiB) Zobrazeno 1326 x
-
- motor.jpg (75.29 KiB) Zobrazeno 1326 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#96 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Když vidím ten jejich přístup, jak se ti za každou cenu snažej prostřelit downpipe za cenu převyšující to za co jinde seženeš komplet vejfuk, asi bych je poslal k šípku. Moc faktorů, který ovlivňujou výsledek tam neni: tloušťka potrubí, plynulost ohybů a průtok katu.Bohouš píše: That is not possible.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 302
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#97 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
bohužel...jak jsem již řešil osobně, BSR opravdu asi není z pohledu zákazníka nic jiného, než třeba bitpower (pozařmo COKOLIVJINEHO) u nás...nicméně nehodlám nikomu kazit obchody a proto více info přes SZ.
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
#98 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Já bych za to moc nedal, že to bude mít tyhle hodnoty. Ani s tím nepočítám, ale doufám, že tam znatelný rozdíl bude...dali píše:Stejně mi moc neleze do hlavy jak může BSR se sériovým katem dostat 330 koní /460 Nm... kolik to potom podle nich musí mít bez katu? 350? a na co jsou potom větší turba a vstřiky
Mě spíš zaráží, že nepožadují ani pro stage 3 sportovní filtr nebo otevřené sání, to je přece úplný základ.
A taky doufám, že mi to vůbec pojede, když nemám kat a pánové na centrále BSR říkají " it's not possible"
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bylany
- Vůz: Volvo C70 cabrio
#99 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Mohl by mi někdo polopatě vysvětlit co je na downpipu tak zázračnýho ,že si ho třeba konkrétně BSR cení na 17tis? To je vevnitř nějaká technika od NASA? Respektivě co mě brání nechat si ho svařit někde u firmy?
_________________
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#100 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Když je někdo obkladač, tak i šroubek od něj může stát litr... Jak píšu někde tady na fóru, komplet nerezovej vejfuk obx od turba dozadu mě vyšel na 12500,- Kdykoli ho slyším, nenapadlo by mě těch peněz litovat...andreC70 píše:Mohl by mi někdo polopatě vysvětlit co je na downpipu tak zázračnýho ,že si ho třeba konkrétně BSR cení na 17tis?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek