eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
karlos
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 301
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

#51 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od karlos »

no...nebudu se pouštět do debat - jen odkaz na tento článek:

http://volvospeed.com/vs_forum/index.php/topic/86240-modifying-fwd-turbo-volvos-read-dont-comment/

..aneb Amerika už dávno objevena byla :wink:
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 470
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#52 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od láďa »

Marek píše:Tak co se puvodniho CBV tyka,tak urcite.Prioteviral by se a dochazelo by k pretaceni turba...
Nehlede na to,ze jine BOVka maji i vetsi propustnost.
Ohledne uprav je to jedno s druhym,nikdy nezustane jen u zakladu,ale to je jasny... :P
Marra tusim daval vstriky 440ccm + ja mu dodaval regulator tlaku paliva a stejnak to bylo uplne ve vrsku slabsi.
Ale nechci tady balamutit hlavy,nejsem si tak uplne jistej.
Pokud je to eRkovej motor,tak je jasny,ze v zakladu bude 100pro silnejsi,nez treba obyc. T5.
Tak já si myslím, že T5 mají vstřiky dostatečně silný, tuším ,že 390ccm??? a Tlak turba stačí poladit táhlo na turbu a hnedle tlačí přez 1.0bar.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

Bohouš

#53 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Bohouš »

karlos píše:no...nebudu se pouštět do debat - jen odkaz na tento článek:

http://volvospeed.com/vs_forum/index.php/topic/86240-modifying-fwd-turbo-volvos-read-dont-comment/

..aneb Amerika už dávno objevena byla :wink:

Teďka se už necítím na anglický večer, ale zítra si to přečtu...... :good:
Tak jsem na to ještě skočil a nakonec si zapamatuji toto:

The setup I would recommend to most users: TD04HL-18T turbocharger, IPD intercooler upgrade, SAMCO silicon boost hoses, 3" exhaust system, 350cc or larger injectors with custom ECU programming from a reputable tuner, and either manual transmission swap or automatic with aftermarket cooler and nice fresh fluid. This will produce an extremely quick car in the 18-21 psi range, and will be relatively reliable as it utilizes all Volvo factory parts and design considerations while not exceeding the safe limitations for the stock block.
Naposledy upravil(a) Bohouš dne 05 dub 2010 22:39, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#54 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od dali »

láďa píše:Tak já si myslím, že T5 mají vstřiky dostatečně silný, tuším ,že 390ccm??? a Tlak turba stačí poladit táhlo na turbu a hnedle tlačí přez 1.0bar.
Koukám máš nějaký novinky v podpisu... :twisted: BSR?

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 470
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#55 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od láďa »

dali píše:
láďa píše:Tak já si myslím, že T5 mají vstřiky dostatečně silný, tuším ,že 390ccm??? a Tlak turba stačí poladit táhlo na turbu a hnedle tlačí přez 1.0bar.
Koukám máš nějaký novinky v podpisu... :twisted: BSR?
Ne e nikoli, autochiptunning...mám v té firmě známého tak mi to udělal za pakatel, ale zítra jedu na reklamačku, bo mi to od té doby jede v nouzáku a Márra mi to napíchnul a řekl, že mám chybu softwaru :cry: Vymazal mi to a za deset minut to svítilo znovu....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#56 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od dali »

láďa píše:Ne e nikoli, autochiptunning...mám v té firmě známého tak mi to udělal za pakatel, ale zítra jedu na reklamačku, bo mi to od té doby jede v nouzáku a Márra mi to napíchnul a řekl, že mám chybu softwaru :cry: Vymazal mi to a za deset minut to svítilo znovu....
Doufám, že jestli se jim to podaří dát dopořádku (nemyslím vrátit zpátky do série, ale zvýšenej výkon a bez nouzáku), že to vezmeš ověřit na brzdu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 134
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#57 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Ray Doyle »

Bohouš píše:dali - tak já pořeším s mechanikem ten sportovní kat a pak můžeme společně objednat toto. Nebo to objednáme hnedka ??? :roll:
Kdybyste objednávali 19T vrtuli a compressor housing, tak pro mě pls taky:)
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 134
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#58 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Ray Doyle »

dali píše:Omyl... moje a tvoje auto má jen jednu lambdu před katem, Bohoušovo už má dvě, jednu před, jednu za katem. Všechny 850R 2,3 plnily pouze Euro I, byl bys velká výjimka.
Měl si pravdu. Na 850R mám jen jednu lambdu před katem (ale v papírech mám Euro II). Dneska se montuje komplet 3" výfuk bez katu, takže jsem si docela oddechl, že tam ta druhá lambda není. Další krok by teď mohla být jednotka. Ideální by bylo teď instalovat 19T vrtulku a pak software v jednotce přímo napasovat na tenhle hardware.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 470
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#59 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od láďa »

dali píše:
láďa píše:Ne e nikoli, autochiptunning...mám v té firmě známého tak mi to udělal za pakatel, ale zítra jedu na reklamačku, bo mi to od té doby jede v nouzáku a Márra mi to napíchnul a řekl, že mám chybu softwaru :cry: Vymazal mi to a za deset minut to svítilo znovu....
Doufám, že jestli se jim to podaří dát dopořádku (nemyslím vrátit zpátky do série, ale zvýšenej výkon a bez nouzáku), že to vezmeš ověřit na brzdu.
Vezmu, ale až zítra, dnes to nestihnu....teď mi volal, že prý mi tam dá nějaký nový sofwar a mělo by to být v pořádku....tak jsem zvědav. :)
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 117
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#60 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Marek »

Softy - softy - softy. :lol:
Jo s tema je vetsinou pr..l . :Yahoo!:
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#61 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od dali »

Ray Doyle píše:Měl si pravdu. Na 850R mám jen jednu lambdu před katem (ale v papírech mám Euro II). Dneska se montuje komplet 3" výfuk bez katu, takže jsem si docela oddechl, že tam ta druhá lambda není. Další krok by teď mohla být jednotka. Ideální by bylo teď instalovat 19T vrtulku a pak software v jednotce přímo napasovat na tenhle hardware.
Tak to máš dobrý, za prvý si ušetřil nádrž benzínu při přepisu, a co se týče budoucího provozu auta, a výmyslů z Bruselu, vždycky na tom budeš líp :wink:
Co přesně zač je ten 3" co dáváš? Já už se nemůžu dočkat až dorazí ten můj.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 134
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#62 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Ray Doyle »

dali píše:Tak to máš dobrý, za prvý si ušetřil nádrž benzínu při přepisu, a co se týče budoucího provozu auta, a výmyslů z Bruselu, vždycky na tom budeš líp :wink:
Co přesně zač je ten 3" co dáváš? Já už se nemůžu dočkat až dorazí ten můj.
Je to švédský JT, provedení s 2 tlumiči, od turba průměr 3", kulatá koncovka 4". Není to nerez ale nějaký plech s hliníkovou povrchovou úpravou, nerez je jen koncovka. Už jsem ho měl na Saabu 9-5 a spokojenost. A hlavně mě komplet výfuk i s dopravou a montáží vyšel sakumprdum na 14tKč, což je podle mě prima. http://www.jt-tuning.se
A co dáváš ty?
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#63 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od dali »

Já OBX. Na JT jsem taky koukal. Nebejt těch dvou downpipů (s tím co zbyde mám taky plány) co se dodávaj s OBX, taky bych do něj asi šel. OBX je nerez, předek 3" až po trubku místo katu, od půlky pak 2,5" a je o něco levnější. O kolik přesně uvidím až ho budu mít v ruce.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 134
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#64 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Ray Doyle »

dali píše:Já OBX. Na JT jsem taky koukal. Nebejt těch dvou downpipů (s tím co zbyde mám taky plány) co se dodávaj s OBX, taky bych do něj asi šel. OBX je nerez, předek 3" až po trubku místo katu, od půlky pak 2,5" a je o něco levnější. O kolik přesně uvidím až ho budu mít v ruce.
No na ten jsem koukal zas já někde na ebay:) Ale u JT už jsem tak nějak věděl do čeho jdu, s OBX žádný zkušenosti nemám. Tak na nějakém srazu porovnáme...
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#65 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od dali »

Na druhý straně louže říkaj že OBX je "Best bang for buck" jenže je to vyjde i s dopravou až pod nos v přepočtu na 8000 Kč....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 134
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#66 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Ray Doyle »

dali píše:Na druhý straně louže říkaj že OBX je "Best bang for buck" jenže je to vyjde i s dopravou až pod nos v přepočtu na 8000 Kč....
Mě poštovný ze Švédska taky vyšla na skoro 2000Kč:(
Kdybyste s Bohoušem objednávali tu 19T vrtuli a compressor housing, tak bych do toho šel taky, ať se ta doprava rozpočítá na víc lidí.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#67 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od dali »

Ray Doyle píše: Kdybyste s Bohoušem objednávali tu 19T vrtuli a compressor housing, tak bych do toho šel taky, ať se ta doprava rozpočítá na víc lidí.
Určitě. Momentálně se snažím zjistit, co by stála odborná montáž s vyvážením. Asi by taky bylo ideální to kdyžtak řešit třeba 3 kusy najednou. Určitě to jde přehodit i doma, ale moc nevěřím tomu, že bez vyvážení to bude to pravý.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 134
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#68 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Ray Doyle »

dali píše:Určitě. Momentálně se snažím zjistit, co by stála odborná montáž s vyvážením. Asi by taky bylo ideální to kdyžtak řešit třeba 3 kusy najednou. Určitě to jde přehodit i doma, ale moc nevěřím tomu, že bez vyvážení to bude to pravý.

No já bych to na samodoma určitě neviděl. Turbo má docela slušný otáčky a každá nevyváženost je sakra znát. Takže bych se přidal i s montáží.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Bohouš

#69 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Bohouš »

Také bych to nechal případně přehodit profíky........dali zjisti prosím ten optimalizační soft, neboť toto mě dnes odpověděli z BSR:

Dobrý den,

optimalizační software BSR je primárně navržen na originální turbodmychadla.
Pokud se do vozu namontuje turbo s vyšším výkonem, nebude mapa výkonu plně
korespondovat s možnostmi tohoto turbodmychadla.
Nicméně optimalizační software BSR lze s tímto turbodmychadlem použít.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#70 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od dali »

Bohouš píše:Také bych to nechal případně přehodit profíky........dali zjisti prosím ten optimalizační soft, neboť toto mě dnes odpověděli z BSR:
To je právě přesně bod, kde běžný nalévači softwaru končí a pokud po nich chceš individuální řešení, zpravidla se začínaj kroutit ... Na tohle už žádnej koupenej soft bohužel neexistuje ani metoda y=(x+n) na to nezabírá. Chce to postavit na brzdu a někoho kdo si dokáže přečíst mapy z řídící jednotky a na základě toho je přepsat přímo na míru toho auta. Výsledek oproti univerzálnímu softwaru by měl bejt nebe a dudy. Nejdřív zjistím kolik za tu výměnu vrtule a vyvážení (dotaz už jsem hodil).
Potom se budu snažit zjistit co by stálo to ladění na brzdě u člověka kterej na mně dělá dojem, že ví o čem mluví, má zázemí a z více stran jsem slyšel, že benzínový motory mu jdou. Co jsem viděl hodnoty jeho benzínovýho auta, trouf bych si říct, že za ním stojí i výsledky. Obávám se ale, že to bude docela rána za tu individuální úpravu. Snad by to mohlo víc aut ve zhruba stejný konfiguraci dělaných najednou aspoň trochu naředit. Další trochu problém je, že pro nás pro všechny je tenhle člověk trochu z ruky (400+km).
Ray Doyle píše:Další krok by teď mohla být jednotka. Ideální by bylo teď instalovat 19T vrtulku a pak software v jednotce přímo napasovat na tenhle hardware.
Máš konkrétní plán, komu to svěřit, někoho osvědčenýho? Třeba by byl blíž.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#71 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od wickey »

btw, to ze chteji bastlit dali a ray doyle chapu (16T), ale bohous s 18T? Je to takovej rozdil mezi 18T a 19T aby to stalo za namahu?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

karlos
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 301
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

#72 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od karlos »

pro 850R (a asi ani S70R atd.) nejsou mapy na 18T/19T + 3" výfuk problém a mám dodavatele ze Švédska...co jsem se s ním bavil, tak toto je tam docela běžný upgrade, stejně jako jinde v Evropě a v USA. Navíc třeba IPD a RICA umí taktéž dodat sw na tuto konfiguraci...
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

Bohouš

#73 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Bohouš »

wickey - já jsem taková volvo lama, že jsem doteďka žil v domění, že tam mám 16T turbo......kua já sem fakt guma.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#74 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od wickey »

mohu se taky plest, ale jsem presvedcen o tom, ze S70/V70 T5 meli 16T a S70R/V70R/V70R AWD meli 18T. 19T nasledne V70R AWD 2000.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Bohouš

#75 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???

Příspěvek od Bohouš »

jj dle Doktorova topicu ohledně motorů bych tam měl mít 18T......jdu se stydět do kouta :oops:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“