eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#51 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
no...nebudu se pouštět do debat - jen odkaz na tento článek:
http://volvospeed.com/vs_forum/index.php/topic/86240-modifying-fwd-turbo-volvos-read-dont-comment/
..aneb Amerika už dávno objevena byla
http://volvospeed.com/vs_forum/index.php/topic/86240-modifying-fwd-turbo-volvos-read-dont-comment/
..aneb Amerika už dávno objevena byla
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
#52 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Tak já si myslím, že T5 mají vstřiky dostatečně silný, tuším ,že 390ccm??? a Tlak turba stačí poladit táhlo na turbu a hnedle tlačí přez 1.0bar.Marek píše:Tak co se puvodniho CBV tyka,tak urcite.Prioteviral by se a dochazelo by k pretaceni turba...
Nehlede na to,ze jine BOVka maji i vetsi propustnost.
Ohledne uprav je to jedno s druhym,nikdy nezustane jen u zakladu,ale to je jasny...
Marra tusim daval vstriky 440ccm + ja mu dodaval regulator tlaku paliva a stejnak to bylo uplne ve vrsku slabsi.
Ale nechci tady balamutit hlavy,nejsem si tak uplne jistej.
Pokud je to eRkovej motor,tak je jasny,ze v zakladu bude 100pro silnejsi,nez treba obyc. T5.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
#53 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
karlos píše:no...nebudu se pouštět do debat - jen odkaz na tento článek:
http://volvospeed.com/vs_forum/index.php/topic/86240-modifying-fwd-turbo-volvos-read-dont-comment/
..aneb Amerika už dávno objevena byla
Teďka se už necítím na anglický večer, ale zítra si to přečtu......
Tak jsem na to ještě skočil a nakonec si zapamatuji toto:
The setup I would recommend to most users: TD04HL-18T turbocharger, IPD intercooler upgrade, SAMCO silicon boost hoses, 3" exhaust system, 350cc or larger injectors with custom ECU programming from a reputable tuner, and either manual transmission swap or automatic with aftermarket cooler and nice fresh fluid. This will produce an extremely quick car in the 18-21 psi range, and will be relatively reliable as it utilizes all Volvo factory parts and design considerations while not exceeding the safe limitations for the stock block.
Naposledy upravil(a) Bohouš dne 05 dub 2010 22:39, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#54 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Koukám máš nějaký novinky v podpisu... BSR?láďa píše:Tak já si myslím, že T5 mají vstřiky dostatečně silný, tuším ,že 390ccm??? a Tlak turba stačí poladit táhlo na turbu a hnedle tlačí přez 1.0bar.
#55 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Ne e nikoli, autochiptunning...mám v té firmě známého tak mi to udělal za pakatel, ale zítra jedu na reklamačku, bo mi to od té doby jede v nouzáku a Márra mi to napíchnul a řekl, že mám chybu softwaru Vymazal mi to a za deset minut to svítilo znovu....dali píše:Koukám máš nějaký novinky v podpisu... BSR?láďa píše:Tak já si myslím, že T5 mají vstřiky dostatečně silný, tuším ,že 390ccm??? a Tlak turba stačí poladit táhlo na turbu a hnedle tlačí přez 1.0bar.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#56 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Doufám, že jestli se jim to podaří dát dopořádku (nemyslím vrátit zpátky do série, ale zvýšenej výkon a bez nouzáku), že to vezmeš ověřit na brzdu.láďa píše:Ne e nikoli, autochiptunning...mám v té firmě známého tak mi to udělal za pakatel, ale zítra jedu na reklamačku, bo mi to od té doby jede v nouzáku a Márra mi to napíchnul a řekl, že mám chybu softwaru Vymazal mi to a za deset minut to svítilo znovu....
#57 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Kdybyste objednávali 19T vrtuli a compressor housing, tak pro mě pls taky:)Bohouš píše:dali - tak já pořeším s mechanikem ten sportovní kat a pak můžeme společně objednat toto. Nebo to objednáme hnedka ???
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
#58 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Měl si pravdu. Na 850R mám jen jednu lambdu před katem (ale v papírech mám Euro II). Dneska se montuje komplet 3" výfuk bez katu, takže jsem si docela oddechl, že tam ta druhá lambda není. Další krok by teď mohla být jednotka. Ideální by bylo teď instalovat 19T vrtulku a pak software v jednotce přímo napasovat na tenhle hardware.dali píše:Omyl... moje a tvoje auto má jen jednu lambdu před katem, Bohoušovo už má dvě, jednu před, jednu za katem. Všechny 850R 2,3 plnily pouze Euro I, byl bys velká výjimka.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
#59 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Vezmu, ale až zítra, dnes to nestihnu....teď mi volal, že prý mi tam dá nějaký nový sofwar a mělo by to být v pořádku....tak jsem zvědav.dali píše:Doufám, že jestli se jim to podaří dát dopořádku (nemyslím vrátit zpátky do série, ale zvýšenej výkon a bez nouzáku), že to vezmeš ověřit na brzdu.láďa píše:Ne e nikoli, autochiptunning...mám v té firmě známého tak mi to udělal za pakatel, ale zítra jedu na reklamačku, bo mi to od té doby jede v nouzáku a Márra mi to napíchnul a řekl, že mám chybu softwaru Vymazal mi to a za deset minut to svítilo znovu....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#60 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Softy - softy - softy.
Jo s tema je vetsinou pr..l .
Jo s tema je vetsinou pr..l .
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#61 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Tak to máš dobrý, za prvý si ušetřil nádrž benzínu při přepisu, a co se týče budoucího provozu auta, a výmyslů z Bruselu, vždycky na tom budeš lípRay Doyle píše:Měl si pravdu. Na 850R mám jen jednu lambdu před katem (ale v papírech mám Euro II). Dneska se montuje komplet 3" výfuk bez katu, takže jsem si docela oddechl, že tam ta druhá lambda není. Další krok by teď mohla být jednotka. Ideální by bylo teď instalovat 19T vrtulku a pak software v jednotce přímo napasovat na tenhle hardware.
Co přesně zač je ten 3" co dáváš? Já už se nemůžu dočkat až dorazí ten můj.
#62 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Je to švédský JT, provedení s 2 tlumiči, od turba průměr 3", kulatá koncovka 4". Není to nerez ale nějaký plech s hliníkovou povrchovou úpravou, nerez je jen koncovka. Už jsem ho měl na Saabu 9-5 a spokojenost. A hlavně mě komplet výfuk i s dopravou a montáží vyšel sakumprdum na 14tKč, což je podle mě prima. http://www.jt-tuning.sedali píše:Tak to máš dobrý, za prvý si ušetřil nádrž benzínu při přepisu, a co se týče budoucího provozu auta, a výmyslů z Bruselu, vždycky na tom budeš líp
Co přesně zač je ten 3" co dáváš? Já už se nemůžu dočkat až dorazí ten můj.
A co dáváš ty?
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#63 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Já OBX. Na JT jsem taky koukal. Nebejt těch dvou downpipů (s tím co zbyde mám taky plány) co se dodávaj s OBX, taky bych do něj asi šel. OBX je nerez, předek 3" až po trubku místo katu, od půlky pak 2,5" a je o něco levnější. O kolik přesně uvidím až ho budu mít v ruce.
#64 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
No na ten jsem koukal zas já někde na ebay:) Ale u JT už jsem tak nějak věděl do čeho jdu, s OBX žádný zkušenosti nemám. Tak na nějakém srazu porovnáme...dali píše:Já OBX. Na JT jsem taky koukal. Nebejt těch dvou downpipů (s tím co zbyde mám taky plány) co se dodávaj s OBX, taky bych do něj asi šel. OBX je nerez, předek 3" až po trubku místo katu, od půlky pak 2,5" a je o něco levnější. O kolik přesně uvidím až ho budu mít v ruce.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#65 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Na druhý straně louže říkaj že OBX je "Best bang for buck" jenže je to vyjde i s dopravou až pod nos v přepočtu na 8000 Kč....
#66 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Mě poštovný ze Švédska taky vyšla na skoro 2000Kč:(dali píše:Na druhý straně louže říkaj že OBX je "Best bang for buck" jenže je to vyjde i s dopravou až pod nos v přepočtu na 8000 Kč....
Kdybyste s Bohoušem objednávali tu 19T vrtuli a compressor housing, tak bych do toho šel taky, ať se ta doprava rozpočítá na víc lidí.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#67 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Určitě. Momentálně se snažím zjistit, co by stála odborná montáž s vyvážením. Asi by taky bylo ideální to kdyžtak řešit třeba 3 kusy najednou. Určitě to jde přehodit i doma, ale moc nevěřím tomu, že bez vyvážení to bude to pravý.Ray Doyle píše: Kdybyste s Bohoušem objednávali tu 19T vrtuli a compressor housing, tak bych do toho šel taky, ať se ta doprava rozpočítá na víc lidí.
#68 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
dali píše:Určitě. Momentálně se snažím zjistit, co by stála odborná montáž s vyvážením. Asi by taky bylo ideální to kdyžtak řešit třeba 3 kusy najednou. Určitě to jde přehodit i doma, ale moc nevěřím tomu, že bez vyvážení to bude to pravý.
No já bych to na samodoma určitě neviděl. Turbo má docela slušný otáčky a každá nevyváženost je sakra znát. Takže bych se přidal i s montáží.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
#69 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
Také bych to nechal případně přehodit profíky........dali zjisti prosím ten optimalizační soft, neboť toto mě dnes odpověděli z BSR:
Dobrý den,
optimalizační software BSR je primárně navržen na originální turbodmychadla.
Pokud se do vozu namontuje turbo s vyšším výkonem, nebude mapa výkonu plně
korespondovat s možnostmi tohoto turbodmychadla.
Nicméně optimalizační software BSR lze s tímto turbodmychadlem použít.
Dobrý den,
optimalizační software BSR je primárně navržen na originální turbodmychadla.
Pokud se do vozu namontuje turbo s vyšším výkonem, nebude mapa výkonu plně
korespondovat s možnostmi tohoto turbodmychadla.
Nicméně optimalizační software BSR lze s tímto turbodmychadlem použít.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#70 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
To je právě přesně bod, kde běžný nalévači softwaru končí a pokud po nich chceš individuální řešení, zpravidla se začínaj kroutit ... Na tohle už žádnej koupenej soft bohužel neexistuje ani metoda y=(x+n) na to nezabírá. Chce to postavit na brzdu a někoho kdo si dokáže přečíst mapy z řídící jednotky a na základě toho je přepsat přímo na míru toho auta. Výsledek oproti univerzálnímu softwaru by měl bejt nebe a dudy. Nejdřív zjistím kolik za tu výměnu vrtule a vyvážení (dotaz už jsem hodil).Bohouš píše:Také bych to nechal případně přehodit profíky........dali zjisti prosím ten optimalizační soft, neboť toto mě dnes odpověděli z BSR:
Potom se budu snažit zjistit co by stálo to ladění na brzdě u člověka kterej na mně dělá dojem, že ví o čem mluví, má zázemí a z více stran jsem slyšel, že benzínový motory mu jdou. Co jsem viděl hodnoty jeho benzínovýho auta, trouf bych si říct, že za ním stojí i výsledky. Obávám se ale, že to bude docela rána za tu individuální úpravu. Snad by to mohlo víc aut ve zhruba stejný konfiguraci dělaných najednou aspoň trochu naředit. Další trochu problém je, že pro nás pro všechny je tenhle člověk trochu z ruky (400+km).
Máš konkrétní plán, komu to svěřit, někoho osvědčenýho? Třeba by byl blíž.Ray Doyle píše:Další krok by teď mohla být jednotka. Ideální by bylo teď instalovat 19T vrtulku a pak software v jednotce přímo napasovat na tenhle hardware.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#71 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
btw, to ze chteji bastlit dali a ray doyle chapu (16T), ale bohous s 18T? Je to takovej rozdil mezi 18T a 19T aby to stalo za namahu?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#72 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
pro 850R (a asi ani S70R atd.) nejsou mapy na 18T/19T + 3" výfuk problém a mám dodavatele ze Švédska...co jsem se s ním bavil, tak toto je tam docela běžný upgrade, stejně jako jinde v Evropě a v USA. Navíc třeba IPD a RICA umí taktéž dodat sw na tuto konfiguraci...
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
#73 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
wickey - já jsem taková volvo lama, že jsem doteďka žil v domění, že tam mám 16T turbo......kua já sem fakt guma.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#74 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
mohu se taky plest, ale jsem presvedcen o tom, ze S70/V70 T5 meli 16T a S70R/V70R/V70R AWD meli 18T. 19T nasledne V70R AWD 2000.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#75 eRko vs katalyzátor - nechat / vyndat ???
jj dle Doktorova topicu ohledně motorů bych tam měl mít 18T......jdu se stydět do kouta
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek