ostřikovače 740GL
- Autor
- Zpráva
ostřikovače 740GL
Prosím Vás nemůže mi někdo říct, jak mám opravit ostřikovače??? Vůbec nejdou....dík
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Re: ostřikovače 740GL
to zalezi na tom co na nich nejde, zkontroluj jestli na dratech k cerpadlu se po sepnuti ostrikovacu objevi 12V, pokud ne je problem v elektrice, zkontrolovat pojistky, spinac, rele, dratyMapiv píše:Prosím Vás nemůže mi někdo říct, jak mám opravit ostřikovače??? Vůbec nejdou....dík
pokud ano tak vyzkouset motorek, pripadne vymenit....
el. schema ti muzu poslat...
problemem typu odpojena hzadicka neboucopane trysky se ani nezabyvam, ocekevam ze tohle problem asi nebude... nebo ne?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
Re: ostřikovače 740GL
Ještě by to mohla být chybějící kapalina v ostřikovači.S tímto jsem se taky už setkal!travex píše:to zalezi na tom co nanich nejde, zkontroluj jestli na dratech k cerpadlu se po sepnuti ostrikovacu objevi 12V, pokud ne je problem v elektrice, zkontrolovat pojistky, spinac, rele, dratyMapiv píše:Prosím Vás nemůže mi někdo říct, jak mám opravit ostřikovače??? Vůbec nejdou....dík
pokud ano tak vyzkouset motorek, pripadne vymenit....
el. schema ti muzu poslat...
problemem typu odpojena hzadicka neboucopane trysky se ani nezabyvam, ocekevam ze tohle problem asi nebude... nebo ne?

-
Offline
- Příspěvky: 114
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Králův Dvůr
- Vůz: 740GL B230F, 1991
Kdysi jsem tu kreslil následující schema. Jestli je problém v hadičkách, tak by ti to mohlo pomoct...
http://forum.volvoklub.cz/album_pic.php?pic_id=37
http://forum.volvoklub.cz/album_pic.php?pic_id=37
_________________
744 r.v. 1991 B230F, M47
XC70 r.v. 2002 B5254T2, Geartronic, LPG Prins VSI
bylo 343 r.v. 1988 B14.4S, MT5
744 r.v. 1991 B230F, M47
XC70 r.v. 2002 B5254T2, Geartronic, LPG Prins VSI
bylo 343 r.v. 1988 B14.4S, MT5