Tahle MAHA by měla bejt 4x4, měření za 1200Kč
http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=1944
2x 850T na trubce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#27 2x 850T na trubce
cosi jsem nasel treba tady http://www.awdoc.cz/drupal/image/tid/40 delaji Subaru, Mitsubishi 4x4, tak jsou na AWD zarizeni...raolsa píše:A kucí nevíte kam na brzdu s AWDéčkem??? Marra říkal, že tady to neumějí.
nebo http://race.dieselpower.cz/Zvysovani-Vykonu/valcova-zkusebna.php
a nebo je moznost sundat zadni kola, radne podlozit a upevnit a nebo taky kardan...to uz je ale na dyl a mozna zbytecne.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#28 2x 850T na trubce
Ee kucí, proběhli 2 měření a to co mám po ruce má hodnotu 146,5kw a 274,05Nm... Místo 155Kw a 300Nm.
Takže zase tak hrozný to neni, nic jsem na autě nedělal jen ty svíčky, a má neběháno kolem 200-220k km
Filtry jsou staré, vzduchovej je klasickej a ještě špinavej, novej až s olejem.
Jako matky D5ku to zpráská maximálkou, ale jinak se na ní nechytá Hlavně po tom co dostala ten TuneKit tady z fóra.
Je trapný s jakou lehkostí vás zamáčkne do sedačky ve 180ti Ropa trestá!
Takže zase tak hrozný to neni, nic jsem na autě nedělal jen ty svíčky, a má neběháno kolem 200-220k km
Filtry jsou staré, vzduchovej je klasickej a ještě špinavej, novej až s olejem.
Jako matky D5ku to zpráská maximálkou, ale jinak se na ní nechytá Hlavně po tom co dostala ten TuneKit tady z fóra.
Je trapný s jakou lehkostí vás zamáčkne do sedačky ve 180ti Ropa trestá!
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#29 2x 850T na trubce
no nejdriv ku Marrovi do dilny rozpojit, a pak kamkoli (jenom aby pak neuletela ůůhlovka.. )[img]http://www.pic4ever.com/images/21b7wpk.gif[/img]raolsa píše:A kucí nevíte kam na brzdu s AWDéčkem??? Marra říkal, že tady to neumějí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#30 2x 850T na trubce
Kolik stojí jedno měření, že tam chodíte jak na klavír?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#31 2x 850T na trubce
To je jak kdyby ses pozastavoval nad tím, že někdo chodí do hospody . I tady ve vidlákově se dá za jeden páteční večer propít víc, natož v Prágludoktor píše:Kolik stojí jedno měření, že tam chodíte jak na klavír?
#32 2x 850T na trubce
Mě by také zajímalo místo a cena, že bych si tam z dlouhé chvíle někdy zajel, ať vím co mě bije pod kapotou..........