Nezávislý elektrický předehřev motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Nezávislý elektrický předehřev motoru
nasel jsem to u Golfu, Xantie, Focusu a Oktavky.
takto to treba vypada u Focusu.
takto to treba vypada u Focusu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 939
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Nezávislý elektrický předehřev motoru
na volvu na motoru D5252t je to taky, jsou tam dvě žhavičky na koleni vody do topení, spínají se podle teploty a volné kapacity alternátoru.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Nezávislý elektrický předehřev motoru
tak to se musim podivat..
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Nezávislý elektrický předehřev motoru
josef.paur píše:na volvu na motoru D5252t je to taky, jsou tam dvě žhavičky na koleni vody do topení, spínají se podle teploty a volné kapacity alternátoru.
tak to jsem slepy jak patrona. nasel jsem to vlevo nahore schovane pod rourou od sani..
mam teda pocit, ze mi to ale nefunguje. ted jak je venku kolem nuly, tak se mi rucicka teplomeru tak po 4km pohne..
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 939
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Nezávislý elektrický předehřev motoru
ono to asi moc neohřeje, nevím, já ty žhavičky proměřoval, když jsem měnil ty na motoru a byly ok, nevím jak to má druhá generace, ale u mýho auta se tenhle příhřev spíná relátkama v takový krabičce přichycený na schránce řídící jednotkymalwin píše: tak to jsem slepy jak patrona. nasel jsem to vlevo nahore schovane pod rourou od sani..
mam teda pocit, ze mi to ale nefunguje. ted jak je venku kolem nuly, tak se mi rucicka teplomeru tak po 4km pohne..
ještě jsem našel obrázek https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=53371&mode=view
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1782
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Nezávislý elektrický předehřev motoru
tie zhaviace sviecky maju 2,5tdi 103kW, potom 1,9tdi 70kW a 1,9Dci 75 a 85kW. ono trocha pomaha, ale zazrak to nieje![Obrázek]()

-
Offline
- Příspěvky: 729
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Nezávislý elektrický předehřev motoru
možná taky záleží na roku výroby auta, mám v70 1997 tdi a topí hůř a pomaleji než manželky v70 z roku 1999,,tý to topí během chvilky a je tam vedro jak prase, což u mě nehrozí
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rudice/BK
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Já si myslím, že na TDI (D5252T) to už bez výměny žhavek nefunguje nikomu. Ale při těchto teplotách mě (na obou) stačí dva - tři kilometry rovinky s lehkou nohou, a už si topím. Z kopce se to nezahřeje ani za týden. Zlatej bufík. Když funguje, je to radost. A myslím, že při správným zacházení vydrží docela hodně - já ho mám pořád ve stavu novém, a mám najeto kolem 107tkm.
-
Offline
- Příspěvky: 662
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mor. Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
Nezávislý elektrický předehřev motoru
A jak dlouho vám trvá v současném počasí, než se zahřeje motor na provozní teplotu? Mě cca 10min ráno, ale mám pocit, že bufík nefunguje ... žádný hluk ani kouř od něj nejde.
-
Offline
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rudice/BK
Nezávislý elektrický předehřev motoru
No, já bohužel jezdím ráno tak 7-8 km dolů bez plynu. Ale teplota v podstatě jen z bufíku vyleze na čtvrtinu po cca 3minutách. Na ideální teplotu to chce tak těch deset minut určitě. Ale nevím, jestli bych jel dál bez plynu, jestli to dá jenom bufík. Protože když si nechávám vyhřát auto před továrnou, Tak 15 minut předem, vlezu do auta, a je tam krásně teplo, ale teplota vody!!! v okruhu je tak na slabé 1/3. Jestli vůbec. A to se bavím o počasí kolem -5. Až budou ty -15°, tak si pamatuju, že to chtělo klidně 25 minut. Ale pak už bylo teplo jak v kabině, tak skoro!!! v motoru.
-
Offline
- Příspěvky: 729
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Nezávislý elektrický předehřev motoru
no podle ručičky mám motor zahřátý tak po 5km klidné jízdy,ale topit naplno to začne tak po 14km a ještě to není ono, manželky kára topí po ujetí asi 3km, takže chyba je nevím kde...termostat? přicpaný radiátor? Miluju opravy auta v zimě, má to takový nádech romantiky , všude je sníh, ticho, všichni jsou doma u kamen...a jenom já se mrdám s topením






_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 662
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mor. Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
Nezávislý elektrický předehřev motoru
skreči píše:no podle ručičky mám motor zahřátý tak po 5km klidné jízdy,ale topit naplno to začne tak po 14km a ještě to není ono, manželky kára topí po ujetí asi 3km, takže chyba je nevím kde...termostat? přicpaný radiátor? Miluju opravy auta v zimě, má to takový nádech romantiky , všude je sníh, ticho, všichni jsou doma u kamen...a jenom já se mrdám s topením![]()
![]()
![]()
![]()
Když to máš tak rád skreči, tak já se zastavím až pojedu z práce někdy, jezdím do Libčic, takže Velvary jsou kósek po řece. Aspoň mi řekneš, jestli mám bufík funkční nebo ne

-
Offline
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rudice/BK
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Ten bufík musíš slyšet. Myslím venku. Zevnitř ne. Pokud teda funguje. Hučí to solidně.
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Nezávislý elektrický předehřev motoru
tak u 2.5TDi je Volvo cislo tech zhavek 1275580.
od Bosche cca. 500,-/ks
od Bosche cca. 500,-/ks
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 662
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mor. Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
Nezávislý elektrický předehřev motoru
mr1 píše:Ten bufík musíš slyšet. Myslím venku. Zevnitř ne. Pokud teda funguje. Hučí to solidně.
Pravě jsem ho neslyšel ani z venku, když jsem měl ucho u levého předního kola. I když jsem na bufík sáhl tak žádné vibrace nic. Ale zase kámoš co má mercedes, tak mi říkal, že ho taky vůbec neslyší a funguje mu. Mě osobně auto topí teď asi po 5-8 minutách, ale motor se ohřeje až za těch 10-15min. Nevím no

-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: KROMĚŘÍŽ
- Vůz: S80 II D5
- Bydliště: Kroměříž
Nezávislý elektrický předehřev motoru
A co tohle pánové,
http://www.predehrevmotoru220v.cz/
myslím, že největší výhodou je el. čerpadlo, které je součástí této krabičky.
http://www.predehrevmotoru220v.cz/
myslím, že největší výhodou je el. čerpadlo, které je součástí této krabičky.
_________________
VOLVO S80 II D5
VOLVO S80 II D5
-
Offline
- Příspěvky: 729
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Nezávislý elektrický předehřev motoru
no tak to bych neřešil,ale klidně se zastav na kafemot píše:mr1 píše:Ten bufík musíš slyšet. Myslím venku. Zevnitř ne. Pokud teda funguje. Hučí to solidně.
Pravě jsem ho neslyšel ani z venku, když jsem měl ucho u levého předního kola. I když jsem na bufík sáhl tak žádné vibrace nic. Ale zase kámoš co má mercedes, tak mi říkal, že ho taky vůbec neslyší a funguje mu. Mě osobně auto topí teď asi po 5-8 minutách, ale motor se ohřeje až za těch 10-15min. Nevím no
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Nezávislý elektrický předehřev motoru
ten pán píše, že je dostupnej 24hodin 7dní v týdnu, asi ho kolem třetí v noci zkusímhonza.850 píše:A co tohle pánové,
http://www.predehrevmotoru220v.cz/
myslím, že největší výhodou je el. čerpadlo, které je součástí této krabičky.

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
Nezávislý elektrický předehřev motoru
hayney píše:ten pán píše, že je dostupnej 24hodin 7dní v týdnu, asi ho kolem třetí v noci zkusímhonza.850 píše:A co tohle pánové,
http://www.predehrevmotoru220v.cz/
myslím, že největší výhodou je el. čerpadlo, které je součástí této krabičky.



_________________
Subaru Forester 2.0X
VW Caddy maxi 2.0 TDI tramper
VW T5 Carravelle Long
Volvo V70 2.5 aut 121Kw 1999
Bylo: Volvo V70 2.5TDI MY 1999 Volvo V70 2.5 T aut.154Kw MY 2004
Volvo 850 T5 kombi aut.166Kw MY 96
Volvo V70 2.5 106Kw aut. 99
Subaru Forester 2.0X
VW Caddy maxi 2.0 TDI tramper
VW T5 Carravelle Long
Volvo V70 2.5 aut 121Kw 1999
Bylo: Volvo V70 2.5TDI MY 1999 Volvo V70 2.5 T aut.154Kw MY 2004
Volvo 850 T5 kombi aut.166Kw MY 96
Volvo V70 2.5 106Kw aut. 99