To je právě to co bufík nemá rád, když to chceš zkoušet tak musíš mít čas a prostor aby se prohřál.mr1 píše: Bohužel, pro ten velký dým jsem to raději hned típnul - stojím pod oknem ředitele, i tak si toho hned všimnul pochopitelně. Musím vyzkoušet pořádně po cestě domů.
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#751 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#752 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak už seš doma? Jak to dopadlo?mr1 píše:Musím vyzkoušet pořádně po cestě domů.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#753 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
takže mi chcete říct, že mi to hulilo a blokovalo se jenom kvůli nízkému stavu paliva??? a jak já se s tím nazlobil...až jsem to radši odpojil
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#754 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
myslím že určitě nehayney píše:takže mi chcete říct, že mi to hulilo a blokovalo se jenom kvůli nízkému stavu paliva??? a jak já se s tím nazlobil...až jsem to radši odpojil
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#755 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak jak si dopad? Bylo by dobrý se podělit o výsledek ať je jakýkoliv.mr1 píše:Nejdřív se zdálo že to nechce chytnou, jenom to poblafávalo. Vzhledem k tomu, že sem si řekl, že to vlastně ani ráno už nechtělo chatnout, jsem usoudil, že už to asi nechytne. Ale čerpadlo cvakalo. Bufík nehučel. V okamžiku, kdy jsem bufík vypínal jsem si všiml, že to má snahu začít hučet... bohužel - jsem to vypnul. Ale právě proto jsem si všiml, že to hoří, tak jsem ho znovu zkusil zapnout. A trošičku si poblafával, ale asi do deseti sekund normálně chytl. Začal čadit jako prase, ale zvuk měl podle mě normální, huček rovnoměrně jako kráva. Bohužel, pro ten velký dým jsem to raději hned típnul - stojím pod oknem ředitele, i tak si toho hned všimnul pochopitelně. Musím vyzkoušet pořádně po cestě domů.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#756 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
asi je ještě v práci
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#757 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Podělím se. Předem se omlouvám, že to píšu takle zpožděně. Zkoušel jsem to několikrát - přímý start, nebo automat. Bufík se chová pořád stejně. Poblafává, asi pořádně nechytne. Teď už ani nehulý, protože si myslím že prostě nemůže pořádně chytnout. Řekl sem si, že auto nechám chvilku odpočnout, a teď jezdím převážně TDíčkem. Ale slibuju, že to co nejdříve vyzkouším a hned to sem vpísnu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#758 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak to už tě kompletní vyčištění nemine, radši to už ani nezkoušej rozběhat. Když jen poblafává tak to vypadá na málo vzduchu.mr1 píše:Podělím se. Předem se omlouvám, že to píšu takle zpožděně. Zkoušel jsem to několikrát - přímý start, nebo automat. Bufík se chová pořád stejně. Poblafává, asi pořádně nechytne. Teď už ani nehulý, protože si myslím že prostě nemůže pořádně chytnout. Řekl sem si, že auto nechám chvilku odpočnout, a teď jezdím převážně TDíčkem. Ale slibuju, že to co nejdříve vyzkouším a hned to sem vpísnu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#759 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já už s tím tak trochu počítám
#760 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Takže vyřešeno. Samo to nějak začlo fungovat. Dnes ráno jsem dal přímý start, bufík normálně chytnul, bez škubání a kuckání. Trochu si zasmrděl, trochu si bíle zadýmil - ale opravdu mírně. Po cca 1km jízdy již automatika foukala teplý vzduch do kabiny. Vystoupil a šel sem ten buf omrknout. Normální zvuk, bez smradu a kouře. Jediné, co mě trochu zaráží je fakt, že před trubku výfuku bufa jsem mohl dát normálně ruku - nějaké extra horko nevyfuňoval. To je v pořádku? Na konci jízdy při vypnutí si trochu zadýmil a zasmrděl. Tak doufám, že už se dočistí, vypálí pořádně, a bude fungovat jak má.
Příčiny poruchy vidím de facte jen dvě možné, a čekám co mě odbornící vyvrátíte/potvrdíte Málo paliva v nádrži, že to automatika vypla.... dojezd 60km, nikdy před tím se to takle nehroti, vždy beru do plné hned, jak zasvítí hladové oko. Takže co se mohlo stát:
1) nasálo to nějaký bordel z nádrže - tam klidně může být? Přeci mezi vstřikama a nádrží je filtr. Mezi bufem a nádrží není nic. Takže si myslím že do trysky se dostal nějaký bordel, a docházelo k nedokonalému hoření, což zapříčinolo to ohromné dýmení při každém dalším startu (nevypálená nafta).
2) může se stát, že se to nějak zvzdušní? Může to podávací čerpadlo teoreticky nasát vzduch? To je jednopístkové? Teoreticky se to stát může... důsledek stejný.
Tako co si o tom myslíte pánové?
Příčiny poruchy vidím de facte jen dvě možné, a čekám co mě odbornící vyvrátíte/potvrdíte Málo paliva v nádrži, že to automatika vypla.... dojezd 60km, nikdy před tím se to takle nehroti, vždy beru do plné hned, jak zasvítí hladové oko. Takže co se mohlo stát:
1) nasálo to nějaký bordel z nádrže - tam klidně může být? Přeci mezi vstřikama a nádrží je filtr. Mezi bufem a nádrží není nic. Takže si myslím že do trysky se dostal nějaký bordel, a docházelo k nedokonalému hoření, což zapříčinolo to ohromné dýmení při každém dalším startu (nevypálená nafta).
2) může se stát, že se to nějak zvzdušní? Může to podávací čerpadlo teoreticky nasát vzduch? To je jednopístkové? Teoreticky se to stát může... důsledek stejný.
Tako co si o tom myslíte pánové?
#761 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pokud máš málo nafty bufík se nerozjede,ale ty si koleduješ o zničené čerpadlo.
#762 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No ano, říkám - dojezd byl při startu 60km, a bufík se přesto nastartoval automatem. Po asi 4km napsal: "NEZ.TOP.VYPNUTO-MALO PALIVA Nikde nic nehulilo, všechno se tvářilo normálně, až po dotankování do plné, to takle začalo blbnout. Teď mě tak nějak ještě dochází - tankoval jsem 66 litrů, takže tak ještě kapka byla. Opravdu se mě to stalo poprvé a určitě naposled. No, a po tom dotankování to začalo tak zlobit. Takže tím tankováním jsem patrně rozvíříl bordel na dně nádrže, a ten so potom dostal k trysce? Pak potíže s pořádnou dávkou paliva a je vymalováno.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#763 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Běžně se mi toto stává už šestou zimu prostě občas mám málo nafty tak bufík po chvilce vypne myslím že to nemá na nic vliv, ale u tebe se za chvíli myslím něco vysype. Mně snad když to ten Němec prodal tak tam dal novej komplet pajšl, šestou zimu jede jak švýcarské hodinky
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#764 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mám najeto poctivých 101t. Bufík byl onehdy rozebírán, a odborníkem shledán ve stavu 1A. Já bych opravdu přisuzoval celý průser tomu dočerpání. Proč?
A) i když bylo málo nafty, a bufíl se vypnul, nikde nic nekouřilo a jelo to normálně.
B) po dotankování to začalo takle kryplovat. To s tím musí přece něco společnýho.
Uvidímě, hned jak pojedu, dám si tu práci a před tím natočím video přímého startu a dám se odkaz. To snad řekne víc než moje blafy
A) i když bylo málo nafty, a bufíl se vypnul, nikde nic nekouřilo a jelo to normálně.
B) po dotankování to začalo takle kryplovat. To s tím musí přece něco společnýho.
Uvidímě, hned jak pojedu, dám si tu práci a před tím natočím video přímého startu a dám se odkaz. To snad řekne víc než moje blafy
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#765 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
je tady vůbec někdo, komu ten bufik normálně funguje??
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#766 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
johayney píše:je tady vůbec někdo, komu ten bufik normálně funguje??
tada az na to, ze sa nezapne sam ked nastartujem auto a je velmi chladno, ale vraj je to vec nastavenia v RJ.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#767 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mě to taky pracuje jak má. Předchozí průser sem si zavinil sám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 195
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#768 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Před zimou jsem měnil trysku a od té doby zatím vše v pořádku,
1. automatické zapnutí při teplotě menší než 6°C
2. přímý start
3. nastavení časovače TIMER I, TIMERII
1. automatické zapnutí při teplotě menší než 6°C
2. přímý start
3. nastavení časovače TIMER I, TIMERII
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#769 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
to mi neříkej, že ti to hulí jen kvůli málo nafty v nádrži, to je blbost, nemá to přece logikumr1 píše:Mě to taky pracuje jak má. Předchozí průser sem si zavinil sám.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#770 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já sem to přece popsal. Nehulilo - naopak bufík byl čerstvě vyčistěn - ani to moc nepotřebavl, ale Jou to preventivně všechno udělala. Takže ještě jednou - nekouřilo. Najednou málo nafty, tak se to vyplo. Po nabrání nafty si to automat znovu zapnul, a po cca kilometru to začalo šíleně hulit. Myslím, že to bylo tím, že při tankování jsem promíchal spodek nádrže s usedlým bordelem. Ten se nějak dostal k dýze bufíku, ta díky tomu nemohla dávkovat palivo jak je třeba, protože to jednopístkové čerpadlo je přeci jen takový sloubočky poddimenzovaný krám. Díky tomu to pořádně nefajrovalo, v bufíku se naopak zhromažďovala nespálená nafta, nejvíce asi ve výfuku - ten byl úplně mokrý -plný černé nafty. Pak se to asi nějak uvolnilo a vypálilo. Teď už je to prostě dobrý nó.
Naposledy upravil(a) mr1 dne 25 úno 2013 18:52, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#771 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
jo tak o tomhle bylo to kouření...tam je takovejch věcí, kvůli kterejm to může kouřit, že mi je z toho blbě
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#772 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
M.j. má tu někdo zkušenosti s benzínovým bufíkem? Hoří, ale smrdí (asi normální stav). Něco, nač je třeba dávat bacha?
Pavel
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#773 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
možná špatný natural? Hajcus tak dlouho řešil bufík , až zjistil, že mu to nejede kvůli tankování N98ok2ucx píše:M.j. má tu někdo zkušenosti s benzínovým bufíkem? Hoří, ale smrdí (asi normální stav). Něco, nač je třeba dávat bacha?
Pavel
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#774 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
mne nesmrdi. ze bezi poznat len podla zvuku. ked sa zohnem ku kolesu, tak je velmi malicko citit, ze su tam nejake spaliny.ok2ucx píše:M.j. má tu někdo zkušenosti s benzínovým bufíkem? Hoří, ale smrdí (asi normální stav). Něco, nač je třeba dávat bacha?
Pavel
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7492
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#775 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já s ním mám stejné zkušenosti jako Lucki. Funguje bezvadně a cítit je jen minimálně. Slyšet je ale dost. Bydlíme ale na samotě u lesa, takže pokud někdo parkuje v rušné ulici uprostřed města, může mít trochu jiné hodnocení. Protože v garáži parkuje manželka, která vozí každý den děti do školy a školky tak já musím parkovat venku a celou zimu bufík používám. Dá se říct, že téměř každý den a nijak zvlášť se o něj nestarám. Benzín se snažím tankovat jen u renomovaných pump a vyhýbám se jezedáckým čerpačkám na návsích v Horní / Dolní. Takže snad jen jediná prevence dobré funkčnosti je, že ho během jara až podzimu nechávám zhruba jednou měsíčně běžet. Nejčastěji před nějakou noční jízdou - ono to bývá příjemné i v létě, protože těch tropických nocí si stejně moc neužijeme.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek