info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary

#726 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od trantik »

myslím že termostat oproti přehřátí, dnes mi to znovu vyplo, motor zahřatý na 1,5 dílku topení se krásně rozeběhlo běželo cca 10 8minut a pak najednou párkrat zakouřilo a jen už to vyfukovalo... :(
_________________
xc 90 executive 2005 D5 180tkm Titanium grei, manuál.
Chip D5T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 155
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#727 nt

Příspěvek od René »

Boža píše:Dobrý den.
Mám problémy s bufíkem na Volvo S 60 2.4 D, r.v. 2006.
Po vyčištění bez problému. Za pár dní -topení naskočí, ale za pár minut zhasne. Zas a vše se opakuje. Nyní naskočí a do 5 min zhasne.
Diagnostika - ventilátor a nějaké nesnímání otáček nebo něco podobného. Ventilátor s motorkem je dmychadlo ? Snímač otáček je v motorku ? Jde toto opravit ?


Děkuji mnohokráte s pozdravem

Monar Božetěch
Po mých zkušenostech bych to viděl na zadírání motorku nebo teče tryska. Oboje se dá vyzkoušet mimo topení a bude jasné po rozebrání co je v háji. Nebo druhá možnost je koupit celou turbínu a bude klid.

https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/standheizung/brenneraggregat-standheizung/2012/
http://aukro.cz/volvo-s80-v70-xc90-audi-a4-nezavisle-topeni-diesel-i2926518027.html
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 76
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V60 D6

#728 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od beavis »

Mam v aute S80 T6 benzinovej bufik kdyz se pusti zacvaka asi cerpadilko co je jeste v zadu pod autem ale ani do nej nejde benzin. Jak je tady resenej privod toho benzinu? Cerpadlo v nadrzi tlaci do obou hadicek jak do motoru tak do bufiku? nebo je to tam nak oddelene?

Nevite nekdo?
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015

sumi
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 235
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Vrchlabí

#729 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od sumi »

cerpadlo u zadniho praveho kola samostatne
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 76
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V60 D6

#730 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od beavis »

sumi píše:cerpadlo u zadniho praveho kola samostatne
To i neco dela ale do nej je ta hadicka taky sucha. Tak sem si rikal zda do ni treba nak nezene i hlavni cerpadlo. Ale k tomu sem se nebyl schopny dostat.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#731 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mr1 »

Stala se mě taková zajímavá věc s bufetem. Nedávno jsem měl bufík z důvodu většího hluku na servisu u Jou81, kde to Jou očistil, vše odzkoušel a vrátilo se to na gaykchár. Samozřejmě se to projelo DIAG a vše naprosto ok. Perfektně to fungovala, bez kouře, bez hluku... ale, teď jsem si jel do hokny, a normálně vše fungovalo, krásně topilo asi po kilometru. Z práce už asi po 5km, a téměř plně zahřátém motoru mě to vypsalo:NEZ. TOP. VYPNUTO-MÁLO PALIVA, neřešil jsem to - dojezd ukazoval 80km, domů jsem to měl asi 17. Druhý den jsem ráno jel hned na benzinu. Samozřejmě - bufík normálně bufetil, fungoval, topil (nehlučil, nekouřil). Asi po 4km se hláška o vypnutí opakovala - dojezd 60km. Po natankování plné jsem pokračoval v jízdě. Bufík se patrně sám zapnul, protože motor nebyl asi ještě úplně teplý. Po asi 4-5 km jsem zastavil před vlak. přejezdem. Po chvilce vidím jak se kouří z pod motoru??? Asi to i trochu smrdělo naftou. Raději jsem to vypnul. Později jsem to chtěl zkusit znovu, a kouřilo to ještě mnohem, mnohem víc. Auto se doslova ztrácelo v bílém dýmu. Tak jsem to zase vypnul a teď mám skoro strach do toho sednout. Co s tím?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#732 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Honza »

mr1 píše:Stala se mě taková zajímavá věc s bufetem. Nedávno jsem měl bufík z důvodu většího hluku na servisu u Jou81, kde to Jou očistil, vše odzkoušel a vrátilo se to na gaykchár. Samozřejmě se to projelo DIAG a vše naprosto ok. Perfektně to fungovala, bez kouře, bez hluku... ale, teď jsem si jel do hokny, a normálně vše fungovalo, krásně topilo asi po kilometru. Z práce už asi po 5km, a téměř plně zahřátém motoru mě to vypsalo:NEZ. TOP. VYPNUTO-MÁLO PALIVA, neřešil jsem to - dojezd ukazoval 80km, domů jsem to měl asi 17. Druhý den jsem ráno jel hned na benzinu. Samozřejmě - bufík normálně bufetil, fungoval, topil (nehlučil, nekouřil). Asi po 4km se hláška o vypnutí opakovala - dojezd 60km. Po natankování plné jsem pokračoval v jízdě. Bufík se patrně sám zapnul, protože motor nebyl asi ještě úplně teplý. Po asi 4-5 km jsem zastavil před vlak. přejezdem. Po chvilce vidím jak se kouří z pod motoru??? Asi to i trochu smrdělo naftou. Raději jsem to vypnul. Později jsem to chtěl zkusit znovu, a kouřilo to ještě mnohem, mnohem víc. Auto se doslova ztrácelo v bílém dýmu. Tak jsem to zase vypnul a teď mám skoro strach do toho sednout. Co s tím?
Reklamovat u joua. :D
Příště včas tankovat nemůžu stále pochopit jak někdo tankuje po pěti litrech, vždy plnou a bufíka pro jistotu nepoštět když je menší dojezd jak 200.
To že kouří bíle značí nespálenou naftu ale pokud hučí a kouří tak nechat běžet až se vypálí nejspíš bude trochu nafty ve vejfuku.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#733 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mr1 »

:Yahoo!: já beru vždycky plnou Honzo, a nikdy to takle nevyjždím. To se opravdu stalo poprvé, a už se to nebude opakovat - fakt mami slibuju :ROFL: Ne no vážně, já spěchal domů, a nějak sem to prostě chtěl nechat na druhé ráno. Je evidentní, že to souvisí s tou vyprázdněnou nádrží. Zítra ráno odzkouším, a kolem 6,00 poreferuji. Sám sem zvědav. Opravdu to může hulit tak strašně moc? Při stojícím autě se v tom dýmu docela ztráci.

Jinak díky Honzo! :good:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#734 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

hulit to umí slušně. já s tím taky měl/mám problémy v tomhle ohledu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#735 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Honza »

mr1 píše::Yahoo!: já beru vždycky plnou Honzo, a nikdy to takle nevyjždím. To se opravdu stalo poprvé, a už se to nebude opakovat - fakt mami slibuju :ROFL: Ne no vážně, já spěchal domů, a nějak sem to prostě chtěl nechat na druhé ráno. Je evidentní, že to souvisí s tou vyprázdněnou nádrží. Zítra ráno odzkouším, a kolem 6,00 poreferuji. Sám sem zvědav. Opravdu to může hulit tak strašně moc? Při stojícím autě se v tom dýmu docela ztráci.

Jinak díky Honzo! :good:
No psal jsi žes měl poprvé 80 dojezd, k pumpě a dojezd 60. Pokud zvuk odpovídá plnej funkci tak nechat vypáli.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#736 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mr1 »

Nee, prví vypnutí při 80km dojezdu - jel jsem domů, druhé vypnutí při 60km dojezdu - jel jsem na benzinu. Potom plná, a potom to začalo hulit. Ale jako prase! Já to ráno odzkouším a uvidíme. Za jak dlouho se to může vypálit?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#737 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Honza »

mr1 píše:Nee, prví vypnutí při 80km dojezdu - jel jsem domů, druhé vypnutí při 60km dojezdu - jel jsem na benzinu. Potom plná, a potom to začalo hulit. Ale jako prase! Já to ráno odzkouším a uvidíme. Za jak dlouho se to může vypálit?
do dvou minut by mohlo stačit jen než se pořádně rozpálí, ale sousedi tě milovat nebudou.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#738 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mr1 »

:) udělám to za jízdy.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#739 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

běžně občas se mi stane že mám málo nafty a bufík se asi po minutě vypne normálně vyvětrá a nic ale tady si myslím že bude nějaký jiný problém
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#740 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Honza »

karelvolvo píše:běžně občas se mi stane že mám málo nafty a bufík se asi po minutě vypne normálně vyvětrá a nic ale tady si myslím že bude nějaký jiný problém
Dyť jsem taky psal že, pokud normálně funguje tak je zaplavený když nebude hořet tak je to v (_).(_).
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#741 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

Honza píše:
karelvolvo píše:běžně občas se mi stane že mám málo nafty a bufík se asi po minutě vypne normálně vyvětrá a nic ale tady si myslím že bude nějaký jiný problém
Dyť jsem taky psal že, pokud normálně funguje tak je zaplavený když nebude hořet tak je to v (_).(_).
A jako proč by se zaplavilo ???
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#742 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mr1 »

Tak je to něčím jiným. Ráno jsem přišel k autu:

1) přímý start
2) odfouknutí
3) cvakání čerpadla - žádný dým - říkám si, asi to začne až za chvilku, startuji...
4) jedu cca km(1min) jdu ven, od výfuku bufíku to jen tak lehce odfuňuje...
5) sedám do auta a jedu dál. Po cca 3km (2min) se bufík sám vypnul bez další hlášky (pouze PŘÍMÝ START NEZ.TOP.VYPNUTO
6) v polonasrání, že bufík asi nefunguje jsem dal znovu přímý start
7) po asi dalších 6-7 minutách se to opět vypnulo..

už jsem s tím nic nedělal. Co se teda podle Vás děje? Může to být kvůli předchozímu nedostatku paliva zavzdušněný?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 155
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#743 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od René »

mr1 píše:Tak je to něčím jiným. Ráno jsem přišel k autu:

1) přímý start
2) odfouknutí
3) cvakání čerpadla - žádný dým - říkám si, asi to začne až za chvilku, startuji...
4) jedu cca km(1min) jdu ven, od výfuku bufíku to jen tak lehce odfuňuje...
5) sedám do auta a jedu dál. Po cca 3km (2min) se bufík sám vypnul bez další hlášky (pouze PŘÍMÝ START NEZ.TOP.VYPNUTO
6) v polonasrání, že bufík asi nefunguje jsem dal znovu přímý start
7) po asi dalších 6-7 minutách se to opět vypnulo..

už jsem s tím nic nedělal. Co se teda podle Vás děje? Může to být kvůli předchozímu nedostatku paliva zavzdušněný?
b


Myslím, že to nebude zavzdusnene. Natankoval si dobrou naftu? Mě to takto zlobilo s uvolněnou vrtulkou turbiny. Pak spadla do topení a už to nehrálo vůbec. Stejně tě demontáž nemine.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#744 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mr1 »

Jezdím výhradně na vervu.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#745 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Honza »

mr1 píše:Jezdím výhradně na vervu.
Zkus se podívat na vejfuk, stalo se mi že jsem lehce zavadil na parkovišti o obrubník a splácnul vejfuk, příznaky byli podobné.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#746 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mr1 »

Podívám se, ale moc tomu nevěřím.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#747 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Honza »

mr1 píše:Podívám se, ale moc tomu nevěřím.
Já tumu taky nevěřil.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#748 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mr1 »

No já tomu nevěřím proto, že topilo - netopí. Parkování mezi tím pouze v garáži. :shock: ale podívám se samozřejmě. Víš co, já tam jdu hned...

Tak dkepak - trubka rovná, nezmáčklá. Vevnitř bordel - špatně spálená nafta, černá. Nechtělo to vůbec chytnou, najednou to baflo, šíleně,ale šíleně to kouřilo. Bílo do doslova zahalilo auto, kolegové chtěli volat hasiče. No ale pokrok - ráno to nechytlo vůbec. Tak já to odpoledne někde zkusím opravdu pořádně nechat vyhořet. Ale vážně Honzo - opravdu to neskutečně neskutečno moc kouřilo. Doslova oblaka dýmu, že auto se v tom ztratí. Je to vážně možný nechat takle chvilku běžet?
Nechci zfajrovat nebo tak něco.

Myslím, že ještě o něco víc jak tady :shock: :%)
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#749 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Honza »

mr1 píše:najednou to baflo,
Jakej to mělo zvuk jako když normálně plynule hoří, nebo poblafával, houpalo to, chytnout by tam nic nemělo.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#750 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mr1 »

Nejdřív se zdálo že to nechce chytnou, jenom to poblafávalo. Vzhledem k tomu, že sem si řekl, že to vlastně ani ráno už nechtělo chatnout, jsem usoudil, že už to asi nechytne. Ale čerpadlo cvakalo. Bufík nehučel. V okamžiku, kdy jsem bufík vypínal jsem si všiml, že to má snahu začít hučet... bohužel - jsem to vypnul. Ale právě proto jsem si všiml, že to hoří, tak jsem ho znovu zkusil zapnout. A trošičku si poblafával, ale asi do deseti sekund normálně chytl. Začal čadit jako prase, ale zvuk měl podle mě normální, huček rovnoměrně jako kráva. Bohužel, pro ten velký dým jsem to raději hned típnul - stojím pod oknem ředitele, i tak si toho hned všimnul pochopitelně. Musím vyzkoušet pořádně po cestě domů.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“