
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 867
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A jak jsou na tom žhavicí svíčky? Pokud máš potor předehřátý od bufíku není tolik závislý na žhavení a normálně naskočí, ale pokud nemáš předehřáto má problémy. Jen malej nápad 

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
žhavičky jsou měnění cca před 14dny, ale problém je že předchozí majitel měl auto garážovaný takže neměl problém se starty, já myslím že to bude předvstřikem ale to mě tolik netrápí, spíš mě štve ten bufík, kdyby šlapal tak i auto krásně startuje ale prostě jen bzučí a cvaká a po minutě se vypne..vityjan píše:A jak jsou na tom žhavicí svíčky? Pokud máš potor předehřátý od bufíku není tolik závislý na žhavení a normálně naskočí, ale pokud nemáš předehřáto má problémy. Jen malej nápad
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No bylo by záhodno ty koncerny vymazat a dát tam pořádný auto. Jinak bych ti doporučoval se spojit s Marrou a vyrazit do Prahy.volvolvo píše:Asi už mám taky problém, ve čtvrtek jsem načasoval bufík na 7.30 ráno a v pátek když jsem šel ke zvířatům tak vidím jak se z auta hulí, takže radost jak bufík pěkně funguje (i přes kouření), vlez jsem do krásně vytopenýho auta a proběhl nádherný start.. V neděli jsem načasoval na pondělí ráno a ejhle, v pondělí ráno v autě zima jak svina, nejhorší bylo že jsem nemoh ani nastartovat - povedlo se až na popátý.. Během dne jsem to ještě třikrát zkusil a nic a když jsem byl venku kouřit tak jdu k autu a slyším takový bzučení a potom cvakání, ale asi po minutě cvak a nic, takže bufík umřel.. Zkoušel jsem to i zapnout ručně a taky prd. Nejvíc mě na tom s.e.r.e. že auto na hovno startuje. Mám naftu.. poradíte někdo s podobnou zkušeností? díky. jo ještě ho nemám v popise je to V70 2.5 tdi r.v. 99
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Byl jsem tam za posledních 14 dní dvakrát a musím se psychycky srovnatHonza píše:No bylo by záhodno ty koncerny vymazat a dát tam pořádný auto. Jinak bych ti doporučoval se spojit s Marrou a vyrazit do Prahy.volvolvo píše:Asi už mám taky problém, ve čtvrtek jsem načasoval bufík na 7.30 ráno a v pátek když jsem šel ke zvířatům tak vidím jak se z auta hulí, takže radost jak bufík pěkně funguje (i přes kouření), vlez jsem do krásně vytopenýho auta a proběhl nádherný start.. V neděli jsem načasoval na pondělí ráno a ejhle, v pondělí ráno v autě zima jak svina, nejhorší bylo že jsem nemoh ani nastartovat - povedlo se až na popátý.. Během dne jsem to ještě třikrát zkusil a nic a když jsem byl venku kouřit tak jdu k autu a slyším takový bzučení a potom cvakání, ale asi po minutě cvak a nic, takže bufík umřel.. Zkoušel jsem to i zapnout ručně a taky prd. Nejvíc mě na tom s.e.r.e. že auto na hovno startuje. Mám naftu.. poradíte někdo s podobnou zkušeností? díky. jo ještě ho nemám v popise je to V70 2.5 tdi r.v. 99

-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No spíš podpis slouží k tomu aby lidi hned věděli, o jakým autě mluvíš, ne zas tolik k chlubení, kolik pekáčů kdo sedlalvolvolvo píše: .. a mimochodem volvo není koncern?- bez urážky.....

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jasně, já jsem chtěl spíš něco vědět o tom bufíkuyoby píše:No spíš podpis slouží k tomu aby lidi hned věděli, o jakým autě mluvíš, ne zas tolik k chlubení, kolik pekáčů kdo sedlalvolvolvo píše: .. a mimochodem volvo není koncern?- bez urážky.....


-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Šikovnejvolvolvo píše: Jasně, já jsem chtěl spíš něco vědět o tom bufíkujdu teda změnit ten podpis no....


_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 165
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
volvolvo píše:Asi už mám taky problém, ve čtvrtek jsem načasoval bufík na 7.30 ráno a v pátek když jsem šel ke zvířatům tak vidím jak se z auta hulí, takže radost jak bufík pěkně funguje (i přes kouření), vlez jsem do krásně vytopenýho auta a proběhl nádherný start.. V neděli jsem načasoval na pondělí ráno a ejhle, v pondělí ráno v autě zima jak svina, nejhorší bylo že jsem nemoh ani nastartovat - povedlo se až na popátý.. Během dne jsem to ještě třikrát zkusil a nic a když jsem byl venku kouřit tak jdu k autu a slyším takový bzučení a potom cvakání, ale asi po minutě cvak a nic, takže bufík umřel.. Zkoušel jsem to i zapnout ručně a taky prd. Nejvíc mě na tom s.e.r.e. že auto na hovno startuje. Mám naftu.. poradíte někdo s podobnou zkušeností? díky. jo ještě ho nemám v popise je to V70 2.5 tdi r.v. 99
Bez diagnostiky to je jen drahá metoda pokusů a omylů. Může to být žavící svíčka nebo jako u mě čerpadlo nafty( taky cvakalo ale málo dávalo) nebo cokoliv jiného.Já bych to spíše tipnul na zamrzlou naftu v přívodu. Když jsem viděl tu ani ne milimetrovou dírku v trubičce k bufíku, ani bych se nedivil.
Držím palce.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
To už mám v plánu ale na diagnostiku musím nejspíš až do budějic, takže až bude čas..René píše:volvolvo píše:Asi už mám taky problém, ve čtvrtek jsem načasoval bufík na 7.30 ráno a v pátek když jsem šel ke zvířatům tak vidím jak se z auta hulí, takže radost jak bufík pěkně funguje (i přes kouření), vlez jsem do krásně vytopenýho auta a proběhl nádherný start.. V neděli jsem načasoval na pondělí ráno a ejhle, v pondělí ráno v autě zima jak svina, nejhorší bylo že jsem nemoh ani nastartovat - povedlo se až na popátý.. Během dne jsem to ještě třikrát zkusil a nic a když jsem byl venku kouřit tak jdu k autu a slyším takový bzučení a potom cvakání, ale asi po minutě cvak a nic, takže bufík umřel.. Zkoušel jsem to i zapnout ručně a taky prd. Nejvíc mě na tom s.e.r.e. že auto na hovno startuje. Mám naftu.. poradíte někdo s podobnou zkušeností? díky. jo ještě ho nemám v popise je to V70 2.5 tdi r.v. 99
Bez diagnostiky to je jen drahá metoda pokusů a omylů. Může to být žavící svíčka nebo jako u mě čerpadlo nafty( taky cvakalo ale málo dávalo) nebo cokoliv jiného.Já bych to spíše tipnul na zamrzlou naftu v přívodu. Když jsem viděl tu ani ne milimetrovou dírku v trubičce k bufíku, ani bych se nedivil.
Držím palce.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pokud kouří tak je něco špatně uvnitř, tryska, motor , větrák a další. Napřed bufík musí jít čistě bez kouře a potom až špekulovat vypínání.volvolvo píše:To už mám v plánu ale na diagnostiku musím nejspíš až do budějic, takže až bude čas..
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
inak nemas slabu baterku? bufik si ju kontroluje a ak je slaba, tak sa nezapne.volvolvo píše: To už mám v plánu ale na diagnostiku musím nejspíš až do budějic, takže až bude čas..
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Je tam varta silver dynamic 77ah, udajně 1,5roků stará.. točí dobře..lucki píše:inak nemas slabu baterku? bufik si ju kontroluje a ak je slaba, tak sa nezapne.volvolvo píše: To už mám v plánu ale na diagnostiku musím nejspíš až do budějic, takže až bude čas..
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Někde jsi psal že jsi to několikrát neúspěšně zkoušel. Takže 3x a dost - zablokovaný.volvolvo píše:Je tam varta silver dynamic 77ah, udajně 1,5roků stará.. točí dobře..
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lučenec
- Vůz: Volvo S80 D5 136kw Summum AT6
- Bydliště: Slovensko-Lučenec
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Odporučam ti cele kurenie vybrať vonku a cele to pozrieť a hned vieš načom si. Ja to viem z vlastnej skusenosti. Na moje S60 D5 tiež som špekuloval čo môže byť chyba diagnostika to bolo prve riešenie vcelku dobre- ukázalo že je vadný žhavič,tak som bol rad že len to.Potom som ho vymenil za nový nahodil nárazník a kurenie nefungovalo.Opäť diagnostika tá ukazala vadný snimač plameňa.Kurenie opäť nefungovalo.Tak som sa nasral a cele som ho vymontoval z auta von a bol vadný vstrkovač paliva. Cela oprava ma stála 250 eur to len za súčiastky opravu som si robil sám ale žhavič ešte mám a je funkčný mal som vadný len vstrekovač a ten snímač plameňa. Keby som ho bol hned vymontoval tak by som hned vedel kde je chyba a mohol som ušetriť 80 eur za žhavič. Ak by niekto potrboval do S60 D5 žhavič tak mám na nezávisle kurenie volvo ARDIC. Tak to cymontuj a ušetríš peniaze možno ho stačí len vyčistiť.
_________________
Volvo S80 D5 136kw Summum AT6
Volvo S80 D5 136kw Summum AT6
-
Offline
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kdyby jste nekdo vedel o nejakem funkcnim, pouzitem BENZINOVEM bufiku Webasto, Eberspacher, dejte pls link i sem...dik
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 867
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Roger píše:Kdyby jste nekdo vedel o nejakem funkcnim, pouzitem BENZINOVEM bufiku Webasto, Eberspacher, dejte pls link i sem...dik
Jedno použité, ve značce se nevyznám:
http://aukro.cz/volvo-v70-xc70-s60-nezavisle-topeni-komplet-benzin-i2094580839.html
Jedno nové, ale na novější modely

http://aukro.cz/volvo-s80-v70-c70-nezavisle-topeni-webasto-nove-i2121822717.html
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dik za tip, to prodava Martin Lambl, znamy z fora...uz jsem od nej nejake veci bralvityjan píše:Roger píše:Kdyby jste nekdo vedel o nejakem funkcnim, pouzitem BENZINOVEM bufiku Webasto, Eberspacher, dejte pls link i sem...dik
Jedno použité, ve značce se nevyznám:
http://aukro.cz/volvo-v70-xc70-s60-nezavisle-topeni-komplet-benzin-i2094580839.html
Jedno nové, ale na novější modely![]()
http://aukro.cz/volvo-s80-v70-c70-nezavisle-topeni-webasto-nove-i2121822717.html
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 867
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
já též 

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: melnik
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Taky pěkná věcička:
Short-stop/residual heater
Op. No.: 87585
Příslušenství, které je pozitivní pro blaho a naše životní prostředí!
Funkce znamená, že chladicí kapalina motoru proudí asi 20 minut poté, co motor vypne. Tímto způsobem mohou cestující získat teplo po dobu až 20 minut po zastavení vozu. Ideální pro taxi čekající na zákazníky. To je také šetrnější k životnímu prostředí, protože není třeba ke spuštění motoru při volnoběžných otáčkách udržet teplo v prostoru pro cestující.
Funkce se spouští pomocí ovládacího stonku a topení běží po dobu 20 minut.
Short-stop/residual heater
Op. No.: 87585
Příslušenství, které je pozitivní pro blaho a naše životní prostředí!
Funkce znamená, že chladicí kapalina motoru proudí asi 20 minut poté, co motor vypne. Tímto způsobem mohou cestující získat teplo po dobu až 20 minut po zastavení vozu. Ideální pro taxi čekající na zákazníky. To je také šetrnější k životnímu prostředí, protože není třeba ke spuštění motoru při volnoběžných otáčkách udržet teplo v prostoru pro cestující.
Funkce se spouští pomocí ovládacího stonku a topení běží po dobu 20 minut.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12488
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
To červené naprosto nechápu. Pro blaho jo, udržim cirkulaci přes topení, ale co to má společnýho se zlepšnim žp, když naopak tim rychleji vychladim motor a pak ho startuju studenější a tim pádem horší emise. Vidim to na překlad dementův.ondra1976 píše:Taky pěkná věcička:
Short-stop/residual heater
Op. No.: 87585
Příslušenství, které je pozitivní pro blaho a naše životní prostředí!
Funkce znamená, že chladicí kapalina motoru proudí asi 20 minut poté, co motor vypne. Tímto způsobem mohou cestující získat teplo po dobu až 20 minut po zastavení vozu. Ideální pro taxi čekající na zákazníky. To je také šetrnější k životnímu prostředí, protože není třeba ke spuštění motoru při volnoběžných otáčkách udržet teplo v prostoru pro cestující.
Funkce se spouští pomocí ovládacího stonku a topení běží po dobu 20 minut.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
myslím že je to pořád lepší než na někoho čekat s nastartovanym motorem. Toto je třeba u kamionů běžné u aut (sklápěčky, rozvoz zboží) prostě které nemají spací kabinu a nemají bufíka
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jenže tohle je řešení na pár minut a jak psal urvanej, tak to odebere teplo, které musíš stejně dodat. Ale chápu že u rozvážkových aut popř. taxíků je to celkem slušné řešení, když zastavují na pár minut.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
ono ta voda zase nevychladne az tak rychlo. v zime ked bolo -5 tak po hodine aj nieco stania, bola teplota vody stale v 1/4 pola.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 II. 2,5D 103kW 2000
- Bydliště: Praha 4
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak já nevím..
Mám tedy bufíka s naftovým čerpadlem u bufíka, hned vedle toho vodního čerpadla.
Můj bufík se chová naprosto podivně.. X-krát se ho vůbec nepodařilo nastartovat, pak se ho ale podařilo nabourat. Tím se zničilo čerpadlo vody a krabička řídící jednotky, ale u nefunkčního bufíka mě to netrápilo. Teď jsem koupil funkční čerpadlo a ŘJ olepil stříbrňačkou. Říkal jsem si, že ho časem nechám odblokovat a uvidí se co s ním je dalšího.
Jenže bufík se vůbec nezablokovává. Taky ale netopí. Zapnu ho Direct Start, v bufíkovi zacvaká pak je 15s klid, pak 45s vrní a fouká výfukem studený vzduch a pak 1min přidá a fouká studený vzduch větší silou. Pak se vypne. Tuhle proceduru si můžu zapnout kolikrát chci. Žádné třikrát a dost..
Mám tedy bufíka s naftovým čerpadlem u bufíka, hned vedle toho vodního čerpadla.
Můj bufík se chová naprosto podivně.. X-krát se ho vůbec nepodařilo nastartovat, pak se ho ale podařilo nabourat. Tím se zničilo čerpadlo vody a krabička řídící jednotky, ale u nefunkčního bufíka mě to netrápilo. Teď jsem koupil funkční čerpadlo a ŘJ olepil stříbrňačkou. Říkal jsem si, že ho časem nechám odblokovat a uvidí se co s ním je dalšího.
Jenže bufík se vůbec nezablokovává. Taky ale netopí. Zapnu ho Direct Start, v bufíkovi zacvaká pak je 15s klid, pak 45s vrní a fouká výfukem studený vzduch a pak 1min přidá a fouká studený vzduch větší silou. Pak se vypne. Tuhle proceduru si můžu zapnout kolikrát chci. Žádné třikrát a dost..
_________________
V70 II TDI 103kW, r.v. 2000, 5st. man.
VAZ 2102 1,2 karb. 44kW, r.v. 1981, 4st. man.
V70 II TDI 103kW, r.v. 2000, 5st. man.
VAZ 2102 1,2 karb. 44kW, r.v. 1981, 4st. man.
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nevím jak se chová tento bufík při zablokování ale podobně se chová zablokovaný buf v kamionu
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé