info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1826 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pravda, dal bych třeba 1500kč, ale tohle nedám...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1827 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No, taky dám raději nové brzdy než se pak zabít, ale mít vyhřáté auto časovačem. Prostě ta cena je dost...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1828 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Časovač mám, stejně tak přímej start. Mě šlo jen o to dodatečný vyhřívání...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1829 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Vím, ale je to na stejno, dohrátí časovačů 3000 bez dph. Není to moc, ale ani málo. Pro tak stará auta, navíc bez nutnosti něco složitě předělávat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1830 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak to já si naopak myslim, že je to poměrně dost, nahrajou to za cca 10min? A 3600kč?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1831 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Daně platíme (DPH) s tím nic nenaděláš.
Časovač už dávno nestojí 3tis (https://d5t5.com/article/pricelist). 10 minut to taky úplně není (navíc se musí odemykat CEM, což zaprvé není jednoduché, za druhé ani levné).
Tím pádem ty nejjednodušší úpravy (u neodblokovaného auta) nejsou snadné. Naopak když je toho vícero po kupě, dáváme velkorysé slevy. Jen se zeptat.
/PL
P.S. Hodnotit jen ten "výsledný" čas, co je vidět na konci (10 minut) je v této branži trochu nefér. Stovky a tisíce hodin "na pozadí" jen nejsou vidět. Je to jiné, jak dělat třeba rozvody nebo brzdy.
Časovač už dávno nestojí 3tis (https://d5t5.com/article/pricelist). 10 minut to taky úplně není (navíc se musí odemykat CEM, což zaprvé není jednoduché, za druhé ani levné).
Tím pádem ty nejjednodušší úpravy (u neodblokovaného auta) nejsou snadné. Naopak když je toho vícero po kupě, dáváme velkorysé slevy. Jen se zeptat.
/PL
P.S. Hodnotit jen ten "výsledný" čas, co je vidět na konci (10 minut) je v této branži trochu nefér. Stovky a tisíce hodin "na pozadí" jen nejsou vidět. Je to jiné, jak dělat třeba rozvody nebo brzdy.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 67
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
#1832 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jak se to v autě zapína nebo pozná abych zjistil jestli to v autě mám nebo ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 168
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
#1833 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kdyz kouknes pod naraznik u leveho predniho kola (ridic), tak tam uvidis takovou banku s vyfukem a cerpadlem
https://www.google.com/search?q=ardic+p2&sxsrf=ALeKk023y4EKzVXYIqNofH2_h1QbAbsp3g:1610450465577&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjm7La_o5buAhWFzqQKHQAyAS0Q_AUoAXoECBMQAw&biw=1920&bih=1040#imgrc=6P5rpLv2P9MGfM&imgdii=oVwv9kmpredr5M
https://www.google.com/search?q=ardic+p2&sxsrf=ALeKk023y4EKzVXYIqNofH2_h1QbAbsp3g:1610450465577&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjm7La_o5buAhWFzqQKHQAyAS0Q_AUoAXoECBMQAw&biw=1920&bih=1040#imgrc=6P5rpLv2P9MGfM&imgdii=oVwv9kmpredr5M
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1834 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
tuším, že se cubrd ptal, jak se zapíná topení zbytkovým teplem. Na V70 II jsme to měl. Je to pod stejnou volbou, jako ventilace interiéru. Akorát myslím na položce ventilace interiéru zmáčkneš krátce RESET a přepneš se do topení zbytkovým teplem. dlouhým podržením RESET tuto funkci aktivuješ/deaktivuješ.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1835 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jen doplním. Přepínáš RESETem režimy mezi TOPENÍ a VENTILACE.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1836 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Smířim se s tim, že dodatečný výhřev mít nebudu, ale mam další dotaz:
Auto bylo zahřátý, zaparkuju a sedim v autě. Po cca 15min zkoušim, jestli si můžu zatopit. Topení sepne, hučí, ale nehoří...
Zkoušim to cca po 30min a topení začne normálně hořet. Hoří, hoří a najednou vypne a začne se chladit. A hned po tom, co se vypne i větrák, začne foukat teplej vzduch do interiéru. Po nějaký době, se topení zas seplo a začlo hořet...
Má topení danou nějakou maximální teplotu motoru, při který nezapne? A pokud je voda v okruhu horká, ale interiér ještě neni vyhřátej na požadovanou teplotu tak vypíná a zapíná podle teploty vody?
Auto bylo zahřátý, zaparkuju a sedim v autě. Po cca 15min zkoušim, jestli si můžu zatopit. Topení sepne, hučí, ale nehoří...
Zkoušim to cca po 30min a topení začne normálně hořet. Hoří, hoří a najednou vypne a začne se chladit. A hned po tom, co se vypne i větrák, začne foukat teplej vzduch do interiéru. Po nějaký době, se topení zas seplo a začlo hořet...
Má topení danou nějakou maximální teplotu motoru, při který nezapne? A pokud je voda v okruhu horká, ale interiér ještě neni vyhřátej na požadovanou teplotu tak vypíná a zapíná podle teploty vody?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1837 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
nezapne, když je motor teplejší než 70° nebo tak nějak, ale jinak topí samozřejmě až do 90°, respektive myslím podle vody v chladiči, nevím přesně
jestli vypíná zapíná u přímého startu netuším
ale u časovače posouvá start (délku topení) podle venkovní teploty a tam si myslím, že nevypne, protože se nestihne přehřát
jestli vypíná zapíná u přímého startu netuším
ale u časovače posouvá start (délku topení) podle venkovní teploty a tam si myslím, že nevypne, protože se nestihne přehřát
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 116
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1838 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jo topení při přímém startu cykluje podle teploty vody v bufíku. Běží pořád čerpadlo a honí ohřátou vodu do topení, kde se ochlazuje a když teplota klesne pod nějakou hranici tak bufík zase nastartuje a ohřeje vodu na nějakou teplotu, kde zase vypne a tak furt dokola.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1839 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Je to dobře vymyšlený, krom toho dodatečnýho výhřevu. Mohli to dát do všech aut a spouštělo by se to třeba pootočením knoflíku na větrák...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 67
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
#1840 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za vysvětlění. Haben měl pravdu, jen mě zajíma zapnutí té dodatečné funkce. S bufíkem už mám také pár zážitků, takže vím zhruba oč jde. Příhřev i časovač mám, a tohle schválně vyzkouším, jestli byl předchozí majitel natolik štědrý s darem této funkce.
Čarokrásný den přátelé.
Čarokrásný den přátelé.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#1841 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak ještě jeden dotaz... Při přímém startu mi to vyžene na 90st., pri časovači jen na druhý dílek. Je to tak v pořádku? V interiéru teplo a auto bez známky námrazy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1842 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano, časovače topí na teplotu v kabině, přímý start dokud to nevypneš nebo se voda nezahřeje na 90
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#1843 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak super, díky, už jsem v klidu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 32
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostravice
- Vůz: xc90
- Bydliště: Kladno
#1844 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mám dotaz mimo téma bufíků- díval jsem se na odkaz s ceníkem a vidím tam i EGR and/or DPF OFF, a chci se zeptat v jaké variantě to provádíte? Trošku to sleduji na zahraničních fórech a tam se často nedoporučuje dělat samostatné a úplné EGR OFF kvůli tomu, že to výrazně snižuje životnost DPF. A jak to pak je např s STK pokud se udělá i DPF OFF? Často doporučované řešení (i pro jiné značky) je úpravy mapy EGR tak, že se ventil nechává (částečně) otevřený v některých režimech s nižšími otáčkami a DPF se nechává funkční. Vy doporučujete resp provádíte jaké řešení?ok2ucx píše: ↑11 led 2021 19:39 Daně platíme (DPH) s tím nic nenaděláš.
Časovač už dávno nestojí 3tis (https://d5t5.com/article/pricelist). 10 minut to taky úplně není (navíc se musí odemykat CEM, což zaprvé není jednoduché, za druhé ani levné).
Tím pádem ty nejjednodušší úpravy (u neodblokovaného auta) nejsou snadné. Naopak když je toho vícero po kupě, dáváme velkorysé slevy. Jen se zeptat.
/PL
P.S. Hodnotit jen ten "výsledný" čas, co je vidět na konci (10 minut) je v této branži trochu nefér. Stovky a tisíce hodin "na pozadí" jen nejsou vidět. Je to jiné, jak dělat třeba rozvody nebo brzdy.
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1845 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mam dotaz. Už několikrát se mě stalo a teď ráno zase, že zapnu bufíka, normálně začne topit. Po cca půl minutě se vypne, ochladí... A pak se znovu zapne a už běží normálně. Čím to muže bejt?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 116
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1846 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Těžko říct, možná blbne teplotní čidlo, které když dosáhne nějaké teploty - plácnu 30° - tak najednou hodí údaj třeba 90°, který vypne bufíka a než ho ochladí, lépe řečeno vyfouká, tak to tu teplotu přeleze a čidlo zase začne ukazovat normálně a bufík jede dál. Nebo může zablbnout senzor plamene.
Muselo by se sledovat diagnostikou celý proces.
Muselo by se sledovat diagnostikou celý proces.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1847 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hmmm... Tak jen předběžně, copak stojí teplotní čidlo?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1848 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak bufíkáři, v jakém máte stavu ta svoje zařízení? Poslední šance to rozhodit v nějakém normální počasí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1849 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Prihrev mi poprvé sepnul čtrnáct dní zpět bez známky kouře, až jsem se divil.
Ale už měsíc se snažím domluvit na odemknuti cem a dohrani casovacu, snad příští týden...
Ale už měsíc se snažím domluvit na odemknuti cem a dohrani casovacu, snad příští týden...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1850 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Funguje, dneska sem vyhřejval auto pro malou...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek