info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 91
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náchodsko

#126 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Libunda »

JJ, sice ji mám na jiném místě, ale je to ona.
Takže kdybych měl odpovídající kabel, (nemám) tak bych se mohl připojit třeba na horách k chalupě a ráno si zatopit, aniž bych rasoval baterku??
Edit: jééééé a teď koukám, podle manuálů k instalci, že mám i tu druhou zástčku na místě spolujezdce. Ono to nějak souvisí. Jsem z toho jelen :-)
_________________
XC90 V8 2007 Executive Inscription (moje) - prodáno
S80 D5 2002 automat (manželky)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 63
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#127 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

Libunda píše:JJ, sice ji mám na jiném místě, ale je to ona.
Takže kdybych měl odpovídající kabel, (nemám) tak bych se mohl připojit třeba na horách k chalupě a ráno si zatopit, aniž bych rasoval baterku?? --- ANO :)
Edit: jééééé a teď koukám, podle manuálů k instalci, že mám i tu druhou zástčku na místě spolujezdce. Ono to nějak souvisí. Jsem z toho jelen :-)
Ta druha zasuvka v interieru - na ni muzes pripojit treba toto... :)
http://vccs.volvocars.se/AccessoriesWeb/AccessoriesWeb.mvc/en-GB/CZ/XC90/2007/V8%20AWD/Automatic/L.H.D/ShowDocument/VCC-423338
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 91
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náchodsko

#128 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Libunda »

No a teď mi k tomu můj servisák říká, že to asi odblokovat nepujde, že sice diagnostiku má, ale neví, co by kde co.....
Jak to dělají v autorizáku?? Jenom smáznou chybová hlášení z paměti a je to OK, ne??
Nebo to je nějaký hlubší zásah??
_________________
XC90 V8 2007 Executive Inscription (moje) - prodáno
S80 D5 2002 automat (manželky)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 63
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#129 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

Libunda píše:No a teď mi k tomu můj servisák říká, že to asi odblokovat nepujde, že sice diagnostiku má, ale neví, co by kde co.....
Jak to dělají v autorizáku?? Jenom smáznou chybová hlášení z paměti a je to OK, ne??
Nebo to je nějaký hlubší zásah??
Spravne, jen smazat vypis chyb a odpojit diag.
Zadne spesl odblokovavaci zaklinadlo tam neni :) Ale nevim, zda to pujde i "neVolvo" diagnostikou..
Tema univerzalnima asi nepochodis. Nicmene v autorizaku za tohle chctej 200 do kapsy, nebo 300 s uctem...
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 91
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náchodsko

#130 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Libunda »

Díky moc
_________________
XC90 V8 2007 Executive Inscription (moje) - prodáno
S80 D5 2002 automat (manželky)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 63
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#131 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

Libunda píše:Díky moc
NZ. Dej pak feedback, jak jsi dopadl, zda bufas a jak je to s tim elektickym...! To nas tu taky zajima! ;o)
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 91
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náchodsko

#132 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Libunda »

Tákže, můj problém s elektrickým nezávislým topením není problém.
Protože na NoName diagnostice nemohl servisák žádnou závadu najít, tak jsem nelenil a zavolal do autorizáku.
A hádejte co??
To moje topení je funkční pouze v případě, že mám auto napíchnuté do el.sítě. :D
Taky mě to mohlo napadnout, když vím, že tam mám v nárazníku zásuvku.
Prostě severská verze no.
Kdybyste někdo věděl o kabelu, tak rád koupím.... :roll:
_________________
XC90 V8 2007 Executive Inscription (moje) - prodáno
S80 D5 2002 automat (manželky)

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#133 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ing.Magor »

Libunda píše: Kdybyste někdo věděl o kabelu, tak rád koupím.... :roll:
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=9451649&odeslat=+&trideni=1
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 63
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#134 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

Toz, tak jsem pokrocil o dalsi kousek dal...
Cela "Burner unit" je vycistena, motor rozebrany, vycisteny - zmereny, opravdu mu pod vetsi zatezi trochu kolisaji otacky - od nominalu 8000RPM ma na kazdou druhou sekundu pokles tak na 7700RPM.
(No, dle meho nazoru bude ale problem spis s dopravou paliva, protoze mam jeste model NT, kde na jeho tele je el-mag.pumpa, ale od pozdejsich dob zacalo Volvo davat tohle cerpadlo dozadu k nadrzi, protoze je pro nej snazsi palivo tlacit pred sebou, nez nasavat - tahat od nadrze...)
Chtel jsem to tedy smontovat, ale jedna vec mi ted nejde do hlavy...
Po pripojeni motoru ke zdroji napeti dle +/- se zacala hridel spolu s miskou a vrtulkou otacet ve smeru hodinovych rucicek (viz sipka fixkou).
IMG_0785.JPG
IMG_0785.JPG (40.61 KiB) Zobrazeno 2497 x
Duvod proc mi to cele prijde divne je, ze topeni by melo nahore nabirat cerstvy vzduch, ktery je tlacen smerem dolu, kde se smicha s palivem odstredenym z misky, zazehne se od svicky a vrtulka by zapalenou smes mela jako mala turbinka tlacit smerem dolu tim tubusem, kde pak ohreje vymenikove teleso s chlad.kapalinou a vyfoukne se vyfukem ven...
Zni to logicky??? Pokud ano, tak proc pri takto nasazene vrtulce vznika pri otaceni se "fuk"-proud vzduchu, ktery smeruje nahoru - tedy proti pomyslnemu toku vzduchu...?
Odpoved muze byt ta, ze nahoru smeruje, aby se palivo dostalo lepe k zhavici svicce a argumentem by mohlo byt, ze proud vzduchu z horni "vrtulky-hribku" je silnejsi a proud pretlaci...
Ale stejne mi to moc nejde do makovice.
Problem je ten, ze kdyz jsem rozebiral NT Haynymu, tak tam tu vrtuli mel tak, jak je ted na fotce. Stejne ji ma namontovanou i RobertH. (oba ale naftove NT)
Ale na schematku NT je sic mizerne, ale videt, jakoby smerovala prave dolu (podporujic spis mou prvni teorii).
Vrtulka.JPG
Vrtulka.JPG (10.56 KiB) Zobrazeno 2497 x
Otazka tedy zni...
MUZE SE MI PROSIM NEKDO PODIVAT DO VADISu / VIDA ZDA TO TAM NEEJNI NEJAK LEPE ZNAZORNENO, POPSANO (BENZINOVE NT)? NEBO NEVI NEKDO, JAK TA VRTULE MA FAKT BYT PRIDELANA, POPR.KDE TO ZJISTIT??? DIKY MOC!

EDIT> Nedalo mi to a sel jsem to premontovat a znovu odzkouset na 12V... V obou pripadech mala vrtulka fuci vzduch smerem nahoru k zhavici svicce.
A potvrdilo se, ze velka vrtule zenouci vzduch ma vazne tah a "prefoukne".
Nicmene, co je mi stale divne, je tvar te male vrtulky...
Pokud ji namontuju obracene, ma az napadne stejny radius kopirujici tu spodni misku a tim tam ma smysl i ta valeckovita podlozka cca 2mm vysoka, ktera krasne vymezuje, aby vrtulka tvar misky kopirovala... A za druhe! -pri smeru otaceni pak lopatky vrtulky opravdu jakoby "nabiraji" na zaberovou stranu (toho eL-ka) ..
Jak patri.JPG
Jak patri.JPG (35.91 KiB) Zobrazeno 2493 x
No ja uz jsem z toho fakt magor :fool:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#135 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

Dnešní den jsem strávil zprovozňováním NT v mým autě, D5. Troufám si říct že mám tu vrtulku tak jako na levé fotce, tedy vlaječky vrtulky směrem nahoru.

Co bylo příčinou toho že mi topení nefungovalo:

1/ Nekvalitní konektor žhavící svíčky, vyměněn, nastala hold doba šetření a trvanlivost elektroinstalace je opravdu velice žalostná. Kromě konektoru bylo potřeba vyměnit kabely flame senzoru, a další zkřehnuté kabely.

2/ Zanešený flame senzor, stačí uchošťourem a nějakým čistidlem očistit, má být opravdu skleněný, ne šedý či černý.

3/ Vstřikovací tryska a k ní přidělaný pružinový ventil. Chápu že z bezpečnostních důvodů bylo potřeba přidat ventil, ale jeho vnitřní gumička fušerácká, která se rozleptá, poté propouští palivo tím bílým plastíkem a nakonec guma ucpe trysku je opravdu k pláči. Viz rozdělaná tryska, k originální gumě jsme přilepili ještě jednu gumu, a to znovu složili. Odzkoušeli na extra zapojeném čerpadle a vše bylo OK. Jakou dobu to vydrží, těžko říct, každopádně shodli jsme se že tohle bude asi nejčastější kurvítko v celém topení.

4/ Čerpadlo vody nečerpá pokud není DOKONALE zatopeno, nekupujte zbytečně nové dokud nebude stoprocentně vyzkoušeno, tzn odpojit, připojit na externí zdroj, zaplavit.

5/ Výfuk jako takový, asi vlivem parkování atd byl potrhaný, neriskujte a kupte opět nerezový kvalitní vlnovec a vyměňte jej, teplota zplodin je opravdu velice vysoká.

Tímto veřejně děkuji Standovi z jihomoravského Volvoklanu a smekám nad jeho zkušenostmi :Yahoo!:

Potvrdilo že jeho topení ve dvojce je vyrobeno z mnohem kvalitnějších materiálů, není zbytečně přetechnizované, je mnohem jednodušeji opravitelné bez nutnosti kompletní demontáže, po těch letech funguje perfektně s minimem oprav.

Přikládám fotky, třeba se budou hodit.

[img]http://img816.imageshack.us/img816/7899/img0002s.th.jpg[/img]

[img]http://img820.imageshack.us/img820/2847/img0003if.th.jpg[/img]

[img]http://img600.imageshack.us/img600/3783/img0004tr.th.jpg[/img]
Naposledy upravil(a) jou81 dne 07 led 2011 23:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 63
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#136 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

jou81 píše:Dnešní den jsem strávil zprovozňováním NT v mým autě, D5. Troufám si říct že mám tu vrtulku tak jako na levé fotce, tedy vlaječky vrtulky směrem nahoru.
Co bylo příčinou toho že mi topení nefungovalo:
1/ Nekvalitní konektor žhavící svíčky, vyměněn, nastala hold doba šetření a trvanlivost elektroinstalace je opravdu velice žalostná. Kromě konektoru bylo potřeba vyměnit kabely flame senzoru, a další zkřehnuté kabely.
2/ Zanešený flame senzor, stačí uchošťourem a nějakým čistidlem očistit, má být opravdu skleněný, ne šedý či černý.
3/ Vstřikovací tryska a k ní přidělaný pružinový ventil. Chápu že z bezpečnostních důvodů bylo potřeba přidat ventil, ale jeho vnitřní gumička fušerácká, která se rozleptá, poté propouští palivo tím bílým plastíkem a nakonec guma ucpe trysku je opravdu k pláči. Viz rozdělaná tryska, k originální gumě jsme přilepili ještě jednu gumu, a to znovu složili. Odzkoušeli na extra zapojeném čerpadle a vše bylo OK. Jakou dobu to vydrží, těžko říct, každopádně shodli jsme se že tohle bude asi nejčastější kurvítko v celém topení.
4/ Čerpadlo vody nečerpá pokud není DOKONALE zatopeno, nekupujte zbytečně nové dokud nebude stoprocentně vyzkoušeno, tzn odpojit, připojit na externí zdroj, zaplavit.
5/ Výfuk jako takový, asi vlivem parkování atd byl potrhaný, neriskujte a kupte opět nerezový kvalitní vlnovec a vyměňte jej, teplota zplodin je opravdu velice vysoká.
Mily Jou, moc Ti dekuju za prispevek a reakci na umisteni vrtule!
Z vypsanych bodu mam vse v cajku, az NA>>>!
bod c.3 - to chces jako rict, ze kdyz foukam do vstrik.jehly a raduju se, jak krasne je pruchozi, tak to je vlastne spatne???? Protoze pruchozi byt nema, resp.ma, ale jen pod tlakem cerpadla a ne snadno, "jako prutokac" ????????!!!!
Diky J.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#137 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

Ono je potřeba zjistit kudy je průchozí, protože když se podíváš na tu trysku jako celek - v části z mosazi kde jsou dvě dírky - jedna je vstupní, druhá výstupní - to je zakryto takovou černou gumičkou a potom přiklopeno druhou částí, v principu tedy pokud není dostatečný tlak, který tlačí na gumičku a ta přetlačí pružinky, teprve poté je nafta druhou dírkou dopravena do trysky a rozprášena - může se třeba stát že to netěsní, je rozežrané /je to pogumovaná textilie/ a poté propouští do části z pružinkama a tam už je pak prostor pro protečení přímo do spalovací komory. V takovém případě prostě tryska netryská a palivo teče snažší cestou přes rozežranou gumičku, navíc jak jsem psal, guma může ucpat samotnou trysku.

Tenhle ventilek Standa ve dvojce nemá, zřejmě je tam z bezpečnostních důvodů, snad aby se do topení nedostala v žádném případě nafta. Takže v případě netěsnosti se může stát že za jistých podmínek a může do spalovací komory proniknout větší množství nafty a topení potom při nastartování extrémně kouří.

To je teorie, přijde mi to logický, z toho co jsme dnes zjistili.

Rozhodně je fajn tu trysku vytáhnout a připojit jen na čerpadlo a spustit, pak člověk ví na čem je. Palivo musí procházet tryskou opravdu perfektně, pokud prochází okraji toho bílýho plastíku ve ventilku, je to špatné. Nebo alternativně použít stříkačku místo čerpadla.

[img]http://img441.imageshack.us/img441/4397/img0023cy.jpg[/img]

[img]http://img688.imageshack.us/img688/213/img0004tr1.jpg[/img]
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#138 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od standa »

Hajcus píše:
...to chces jako rict, ze kdyz foukam do vstrik.jehly a raduju se, jak krasne je pruchozi, tak to je vlastne spatne???? Protoze pruchozi byt nema, resp.ma, ale jen pod tlakem cerpadla a ne snadno, "jako prutokac" ????????!!!!
Diky J.
Tryska má začít stříkat palivo až po překonání jemné pružinky ve ventilu - jestli to jde přefouknout hubou, to teda nevím - podstatné ale je, aby palivo (nebo zkušební vzduch) nevycházelo kolem bílého terčíku na plechové straně ventilotrysky.
Myslím si, že kdyby tam ventil nebyl, tak by se celkem prd stalo, starší ebry a webasta nic takovýho nemají.

Když jsme s Jou81 objevili v 9.30 odpojený konektor od žhavičky, tak jsem si rozhodně nemyslel, že skončíme v osm večer... :%)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 63
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#139 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

standa píše:
Hajcus píše:
...to chces jako rict, ze kdyz foukam do vstrik.jehly a raduju se, jak krasne je pruchozi, tak to je vlastne spatne???? Protoze pruchozi byt nema, resp.ma, ale jen pod tlakem cerpadla a ne snadno, "jako prutokac" ????????!!!!
Diky J.
Tryska má začít stříkat palivo až po překonání jemné pružinky ve ventilu - jestli to jde přefouknout hubou, to teda nevím - podstatné ale je, aby palivo (nebo zkušební vzduch) nevycházelo kolem bílého terčíku na plechové straně ventilotrysky.
Myslím si, že kdyby tam ventil nebyl, tak by se celkem prd stalo, starší ebry a webasta nic takovýho nemají.

Když jsme s Jou81 objevili v 9.30 odpojený konektor od žhavičky, tak jsem si rozhodně nemyslel, že skončíme v osm večer... :%)
Dekuju Stando!
No, nikde benzin neprosakuje cela tryska je v dobrem stavu a kolem terciku, ktery nemam bily (plastovy?) ale cerny, kovovy je to suche a v pohode. Nicmene hubou to profouknout jde a neklade to skoro zadny odpor. Direcka v trysce je tak malinka, ze asi nemam obavu, ze by to buhvijak teklo - i kdyz by ta gumova membrana byla rozpustena a cerpadlo necerpalo, tak nejakym "samospadem", nebo proste zbytek benzinu, co zustane v trubicce tam tak maximalne do-odkape...
Nemam se teda v tom stourat? (do jehly) a spis se zamerit na pozici vrtulky a pak tou otazkou umisteni cerpadla benzinu z NT dozadu k nadrzi...
Co si myslis Stando o te vrtulce, Ty bys mohl vedet, nebo zjistit, jak patri, jako Brnensky guru na NT ;o) Hm?
A co si myslis o tom, ze bych mel prendat cerpadlo k nadrzi..?
(Mam benzinove NT!)
DIKY MOC!!!! J.-
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#140 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od tymon »

lidi.... muj bufik ZIJE! :Yahoo!:

zjistil jsem, ze ozije jen kdyz jedu se studenym motorem hooodne pomalu nebo kdyz stojim na miste, tak naskoci a frci jak raketa.... parkrat kdyz jsem to zdechnul jeste nez se to ohralo, tak to delalo zvuk, jako kdyz jde letadlo na pristani :ROFL:
predpokladam, ze to je standardni chovani... jo a strasne smrdi :bad:

predpokladam, ze kdyz to funguje takhle, tak by stacilo opravdu jen nahrat SW a mam z toho nezavisle topeni, ze? :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 63
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#141 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

tymon píše:lidi.... muj bufik ZIJE! :Yahoo!:
zjistil jsem, ze ozije jen kdyz jedu se studenym motorem hooodne pomalu nebo kdyz stojim na miste, tak naskoci a frci jak raketa.... parkrat kdyz jsem to zdechnul jeste nez se to ohralo, tak to delalo zvuk, jako kdyz jde letadlo na pristani :ROFL:
predpokladam, ze to je standardni chovani... jo a strasne smrdi :bad:
predpokladam, ze kdyz to funguje takhle, tak by stacilo opravdu jen nahrat SW a mam z toho nezavisle topeni, ze? :)
Yo-p :) Karelvolvo tady psal i cenu 4200.- s DPH... J.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#142 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

ale možná je to u V50 jinak. musíš se poptat v autorizáku
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#143 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od tymon »

kucí, já jsem tak rád, že ta potvora potvoroidní něco dělá :D ....už jsem to viděl na dalších 20k za repas bufíka :o
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#144 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

Našel jsem kompletní návod pro instalaci topení k motoru D5, je tam seznam dílů, pozice atd, třeba se to bude hodit - http://tinyurl.com/22k98tn .
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#145 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od standa »

Hajcus píše:
Dekuju Stando!
No, nikde benzin neprosakuje cela tryska je v dobrem stavu a kolem terciku, ktery nemam bily (plastovy?) ale cerny, kovovy je to suche a v pohode. Nicmene hubou to profouknout jde a neklade to skoro zadny odpor. Direcka v trysce je tak malinka, ze asi nemam obavu, ze by to buhvijak teklo - i kdyz by ta gumova membrana byla rozpustena a cerpadlo necerpalo, tak nejakym "samospadem", nebo proste zbytek benzinu, co zustane v trubicce tam tak maximalne do-odkape...
Nemam se teda v tom stourat? (do jehly) a spis se zamerit na pozici vrtulky a pak tou otazkou umisteni cerpadla benzinu z NT dozadu k nadrzi...
Co si myslis Stando o te vrtulce, Ty bys mohl vedet, nebo zjistit, jak patri, jako Brnensky guru na NT ;o) Hm?
A co si myslis o tom, ze bych mel prendat cerpadlo k nadrzi..?
(Mam benzinove NT!)
DIKY MOC!!!! J.-
Myslím, že orientace vrtulky není kritická, protože rovina proložená lopatkou prochází vždy i osou otáčení vrtulky a druhak celá vrtulka je z hlediska aerodynamiky navržena značně romanticky (čti na úrovni pětiletého dítěte :D ) , a navíc při vichru buzeném plastovým dmychadlem má vrtulka malý vliv...
Čerpadlo bych nestěhoval.
Hlavně musí být tryska průchozí.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

pepino cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 162
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 '02 D5 AT

#146 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od pepino cz »

Takže hlásím ,že jsem si konečně nechal nahrát ten soft. :Yahoo!: :Yahoo!: Šlapeto parádně!!! Jinak cena v Brně 3960,- a za 20min sem odjížděl.
_________________
VOLVO V70 rv2002,automat,motor D5

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#147 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

Hm, bezva. Mě to stálo minulej rok 14tis =@
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

pepino cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 162
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 '02 D5 AT

#148 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od pepino cz »

jou81 píše:Hm, bezva. Mě to stálo minulej rok 14tis =@
To jako ve volvu v Brně? :%) :%) To je masakr
_________________
VOLVO V70 rv2002,automat,motor D5

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#149 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

to bylo ve volvu všude. pak jim došlo, že je to zlodějna a jou to odnesl
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#150 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marra »

stejně tak se hejbou ceny všech dilů včera to stalo tolik dnes tolik a zitra to bude zase jinak nikdo neni vědma a nemůžeme tušit jak se budou hejbat ceny. stejně tak jako s jazykem v PC nikdo nemohl tušit že ze dne na den půjde cena o 300% nahoru. tak nikdo nemohl tušit že cena NT půjde tak markantně dolů. prostě jsou věci mezi nebem a zemí........
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“