
1- osvětlení ovladače palubního počítače - nutná demontáž rádia a krytu středového panelu - použitá žárovka je shodná se škodováckou (např Felicie) žárovkou na podsvícení přístrojů palubní desky (plastová bajonetová patice)
2- osvětlení popelníku a zapalovače- nutná demontáž rádia a krytu středového panelu - použitá žárovka je 5mm celoskleněná bezpaticová (standartní součást každé sady náhradních autožárovek)
3a- podsvícení ovládacích prvků rádia (orig. Volvo) Tady začíná zábava. Z demontovaného rádia je potřeba tahem prostým sundat kolečko ovládání hlasitosti a packy od basů, výšek atd. Dále je potřeba sundat boční zámky (při montáži nepoplést který je který), horní kryt a všechny obvodové šroubky přední části rádia. Potom odaretovat všechny obvodové západky(je jich tam asi 150 000- a pochopitelně když odcvakáváš poslední, tak ta první se zase vrátí nazpátek a začínáš znova

3b-podsvícení displeje - Z předního panelu odpojit placatý propojovací kabel (pro lepší manipulaci). Sundat 5-6 šroubků a vyndat tišťák. Dále odpájet plechový kryt displeje z tišťáku a pod ním je připájená osvětlovací žárovka - 12VDC/40mA 4,1x11mm s drátovými vývody. Toť vše - jednoduché a prosté

4- podsvícení panelu osvětlení - Na spodku panelu je třeba odmontovat dva samořezy a s mírným násilím vytáhnout celý nesmysl i s průduchem. Zezadu, mezi konektorama je žárovka (stejný patent jako výše zmiňované škodovácké, ale v dlouhém provedení - aby byla správně umístěna mezi světlovody) Za pomoci štípaček a pájky jsem sice do původní patice instaloval novou celoskleněnou žárovku 12VDC/40mA 4,1x11mm s drátovými vývody, ale vzhledem k pracnosti bych doporučoval originál :? Nová žárovka se musí do patice naletovat a to je právě kámen úrazu.
5- žluté pozičky na blatníku- Vevnitř je přes diody připojená 5mm celoskleněná bezpaticová žárovka a to celé je zalité nějakým gumoplastem

Závěr: veškeré tyto výměny (vyjma bodu 5) jsou jednoduché a zvládne je každý trochu šikovný člověk. Je to maximálně pouze o trpělivosti
