Zamena prevodovky V40 M5P za Reanult JC5-222
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovakia
Zamena prevodovky V40 M5P za Reanult JC5-222
Pokazila sa mi prevodovka M5P a zháňam druhú. Kedže prevodovku M5P je ťažko zohnať chcem sa spýtať či je táto prevodovka 100% zámenná s prevodovkou napr. z Laguny 2.0 označovanou JC5-222. Niekde som sa dočítal že sú zámenné, niekde že nebudú pasovať úchyty a zase niekde že sú rovnaké iba koncepčne. Aká je pravda?
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 148
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
Zamena prevodovky V40 M5P za Reanult JC5-222
Myslím, že problém je s iným umiestnením štartéra na Lagúne a na S/V 40, inak sú tie skrine rovnaké
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
-
Offline
- Příspěvky: 148
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
Zamena prevodovky V40 M5P za Reanult JC5-222
mám jednu skriňu M3P (1.8 benzín), len zatiaľ nepredávam, čo ak mi ju bude treba ??? Skús pozrieť na aukro.cz, zadaj si tam vyhľadávanie vo všetkých krajinách. Poliaci toho predávajú spústu, teda aj tieto prevodovky cca od 250 do 350 Eur.
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovakia
Zamena prevodovky V40 M5P za Reanult JC5-222
Igor píše:mám jednu skriňu M3P (1.8 benzín), len zatiaľ nepredávam, čo ak mi ju bude treba ??? Skús pozrieť na aukro.cz, zadaj si tam vyhľadávanie vo všetkých krajinách. Poliaci toho predávajú spústu, teda aj tieto prevodovky cca od 250 do 350 Eur.
Tak už som zohnal za 250eur. Označenie na prevodovke nieje M5P ale JC5 222 a je na nej "pekny" znak Renaultu.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 580
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Zamena prevodovky V40 M5P za Reanult JC5-222
tak twď máš RENOLVO 

_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovakia
Zamena prevodovky V40 M5P za Reanult JC5-222
Takže dnes som si dal v servise vymeniť prevodovku. Prevodovka M5P je vlastne Renault JC5-222 a darmo budete hľadať na prevodovke označenie M5P. Z boku na prevodovke je "krásny" znak Renaultu. Nepodarilo sa mi nájsť na žiadnom renaultfóre či bola táto prevodovka montovaná aj do nejakých Renaultov, alebo bola určená iba pre Volvo. Dal som tam naliať olej Elf Tranself 75W-80. A bol som milo prekvapený ako sa super radia rýchlosti - skoro ako na novom aute. Ale najhoršie ma čakalo doma keď som z kufra vybral tú pôvodnú prevodovku. Zrejme bola už menená pretože bola popísaná červenou farbou "Volvo V40 benzín". To by až tak nebolo zlé až keď som sa pozrel na jej označenie, ktoré bolo JB3 069!!! Asi už viem prečo mi zrejme odišla. Bola určená zrejme pre slabšie motory a neuniesla točivý moment ale to je len môj dohad.
Renault prevodovky boli asi najväčším omylom Volva.
Renault prevodovky boli asi najväčším omylom Volva.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12511
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Zamena prevodovky V40 M5P za Reanult JC5-222
Potkalo podobný moji bejvalku, tak info prdnu semka, třeba se to někomu šikovnějšímu šikne.
Dohledal jsem, že problém je to poměrně standardní, odchází, začne to tim, že vypadává pětka. Vypadávání lze "opravit dotažením matice a výmenou ložiska kitu renckový číslo 77 01 472 396. Výhoda je, že kuli tomu nemusí skříň z auta...
Dohledal jsem, že problém je to poměrně standardní, odchází, začne to tim, že vypadává pětka. Vypadávání lze "opravit dotažením matice a výmenou ložiska kitu renckový číslo 77 01 472 396. Výhoda je, že kuli tomu nemusí skříň z auta...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.