Petr.L - Volvo 850 2.5 20V a V70 2.5 TDi
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3410
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: kus vod Teplic
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
řekl bych, že ti ty gufera vylítaly kvůli tlaku, stejně tak jako "odešlo" těsnění na víčku.
V případě, že jsou špatné tlaky ve válcích a nechceš dělat GO, asi bych pro klid v duši řešil nějaké lepší odvětrání, než se to snažil všechno utěsnit - olej to vytlačí někde jinde a bude to furt dokola ... gufero támhle, těsnění pod hlavou, další gufero támhle jinde, opět již měněné gufero, opět těsnění pod hlavou ...
(ale nejsem mechanik - jde jen o můj laický názor)
V případě, že jsou špatné tlaky ve válcích a nechceš dělat GO, asi bych pro klid v duši řešil nějaké lepší odvětrání, než se to snažil všechno utěsnit - olej to vytlačí někde jinde a bude to furt dokola ... gufero támhle, těsnění pod hlavou, další gufero támhle jinde, opět již měněné gufero, opět těsnění pod hlavou ...
(ale nejsem mechanik - jde jen o můj laický názor)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
eLyzxi máš pravdu, takhle nějak by to asi dopadlo. Zkusím to udělat prasárničkou, že odvětrání vrchu odpojím a prodloužím někam k podvozku a nechám foukat do pryč pod auto... Sice bych si za to dal facku, ale než bude jiné řešení. Mluvil jsem předchozím majitelem a možná se se mnou bude na opravě podílet, třeba bude charakter. S autem jsem přecejen najel jen 1000km 

-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
ja bych to na tvem miste sel hodit predeslymu majiteli na hlavu. koupil jsi to predrazene (jestli si dobre vzpominam z topicu vedle) a v podstate je ten motor pred smrti.
zaroven mas pouceni, ze na koupi je nutnost vzit sebou nekoho kdo uz podobne auto videl..
zaroven mas pouceni, ze na koupi je nutnost vzit sebou nekoho kdo uz podobne auto videl..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Tak jsem mluvil s Marrou a podle něj jsou jen dvě možnosti. Buď GO, nebo výměna motoru. Nic jiného nemá smysl. Vytahat odvětrávací hadice nic nevyřeší...otvor pro odvětrávání zůstane stejný. Takže teď jen sehnat ten motor 

-
Offline
- Příspěvky: 3410
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: kus vod Teplic
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
do víčka pro nalejvání oleje udělat díru, protáhnout hadici a vyvést pod auto 

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 346
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Ze sa tak blbo pytam - nestaci vymenit len kruzky na piestoch? Co si tak matne pamatam zo starych casov, na stvortaktnych motoroch to za pomerne nizku ciastku stalo za to (treba u stare sade stacilo po 150 kkm vymenit kruzky a dalsich 50-100 km nabehala bez vybrusu ci vymeny vloziek). Nemyslim ze by boli valce na volvo motore po 300 kkm tak vybehane ze su zrele na vymenu. Skor by som to videl na zapecene kruzky, na tom jednom valci mozno aj zalomene. Za malo penez by ten motorcek este nejakych 100 000 km zvladol.
PS: Niekym tu navrhovany sposob riesenia problemu - predat a kupit ine - za to by som zabijal
nehnevajte sa! Potom mame plne bazare vrakov co putuju od majitela k majitelovi a vsetci nadavaju ze dnesne auta nic nevydrzia
...
PS: Niekym tu navrhovany sposob riesenia problemu - predat a kupit ine - za to by som zabijal


_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Prodat to nějakýmu chudákovy, na to nemám žaludek. Marra mi psal, že by MOŽNÁ stačili vyměnit kroužky, ale také je možné, že by to bylo k ničemu. Prostě buď a nebo 

-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Jednou jsem to už řešil a výměna gufer nic nevyřešila,prostě marra má recht.
K tomu prodeji,je prodávat a prodávat.Pokud zdělíš vše a nic neutajíš,tak proč neprodat někomu třeba na díly,nebo se najde blázen,kterej investuje do motoru.Tím chci říct,že tvé smýšlení jde špatným směrem a ne každej je ***** ...
K tomu prodeji,je prodávat a prodávat.Pokud zdělíš vše a nic neutajíš,tak proč neprodat někomu třeba na díly,nebo se najde blázen,kterej investuje do motoru.Tím chci říct,že tvé smýšlení jde špatným směrem a ne každej je ***** ...

_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 346
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Ja by som chcel vidiet toho blazna, co povie kupujecemu, ze motor aj ked ide hladko a neklepe tak je vlastne na vyhodenie a preto auto predava za 1/5 ceny za ktoru ho pred mesiacom kupil ...hoffi píše:K tomu prodeji,je prodávat a prodávat.Pokud zdělíš vše a nic neutajíš,tak proč neprodat někomu třeba na díly,nebo se najde blázen,kterej investuje do motoru.Tím chci říct,že tvé smýšlení jde špatným směrem a ne každej je píííp ...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Sorry,nevim jestli se tomu u vás říká bláznovství,ale mě řikaly že je to slušnost,i když připouštím v dnešní době,to je pojem skoro neznámí ...
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 346
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Tak tak. byt dnes slusny je blaznovstvo. Bohuzial... Preto neverim ze by mi predavajuci takuto zavadu, ktora priamo nebije do oci povedal, v pripade reklamacie by som asi dostal odpoved, ze opotrebenie je umerne veku auta a najazdenym kilometrom ...hoffi píše:Sorry,nevim jestli se tomu u vás říká bláznovství,ale mě řikaly že je to slušnost,i když připouštím v dnešní době,to je pojem skoro neznámí ...
Cest vynimkam.
Koncim debatu o slusnosti, nepatri to do tohto topicu.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Já bych na to právěl neměl žaludek, udělat někomu něco takového, co se stalo mě. I když věřím, že prodávající o této závadě nevěděl.Zatím jsem se při koupi auta nikdy nespálil, ne tak ale lidé kolem mě. Otec kupoval Hondu CRV se serviskou, vše pečlivě vedené. Laserová stolice však odhalila hnutou kastli, takže auto bylo bourané a opravené. Jeho cena by ale v tomto případě byla mnohem nižší.
Předchozí majitel mého Volva se k případu dobře postavil a vypadá to, že se na opravě pude podílet. Pomoc přislíbil také pan Formánek ze Cvikova, může prý sehnat motor za 500 Euro. Tak to snad dopadne pro moje Volvo dobře.
Předchozí majitel mého Volva se k případu dobře postavil a vypadá to, že se na opravě pude podílet. Pomoc přislíbil také pan Formánek ze Cvikova, může prý sehnat motor za 500 Euro. Tak to snad dopadne pro moje Volvo dobře.
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Držím pěsti, ať vše dobře a rychle vyřešíš. Dan
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Tak auto už mám doma a už je zase zdravé, motor zůstal, stočilo pár hodin v rukou zkušeného člověka a motor se chová jak má. Stačilo "důkladně" vyčistit odvětrání klikové skříně.
Co se týká špatných kompresních tlaků, tak s tím si nemám lámat hlavu, tyhle motory prý jezdí i s kompresí kolem 6 - 7, takže mám ještě rezervu
Co se týká špatných kompresních tlaků, tak s tím si nemám lámat hlavu, tyhle motory prý jezdí i s kompresí kolem 6 - 7, takže mám ještě rezervu

-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
čí to byly ruce?
Nakonec to dopadlo dobře..
Nakonec to dopadlo dobře..

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
p.Formánek ze Cvikova - je dobrej
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Volvo překvapilo...o víkendu najeto něco kolem 750ti kilometrů s výslednou spotřebou 6.92 přesně...to jsem nečekal, prostě paráda. Nicméně se zdá, že spojka pomalu a jistě odchází do věčných lovišť, takže mě čeká výměna. Pročítal jsem diskuzi ohledně setrváku, tak doufám, že nebude ještě po smrti.
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Staré odchází a nové přichází. Nový majitel si 850tku opraví, tak bude žít dál 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V a V70 2.5 TDi
Pár fotek ze sobotní očisty + ukázka přepravních schopností 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.