Petr.L - Volvo 850 2.5 20V a V70 2.5 TDi
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
když máš olej zezadu motoru tak to očisti a podívej se jestli to teče zezhora, nebo níž. Podle mě je zbytečný a složitý přetěsňovat hlavu, když to může být jenom těsnění pod víkem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13008
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Pravdu díš Doktore. Ale třeba jsem taky spravoval únik oleje z motoru, pořád jsem nemohl přijít na to odkud to teče a nakonec jsem zjistil, že je zezadu prasklý blok motoru a klika to tudy házela ven. No zalepil jsem to dvousložkáčem a byl klid.doktor píše:když máš olej zezadu motoru tak to očisti a podívej se jestli to teče zezhora, nebo níž. Podle mě je zbytečný a složitý přetěsňovat hlavu, když to může být jenom těsnnění pod víkem.
Nechci strašit Petra, to byla jen taková perlička z dílny.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Takže dnes jsem byl na dílně kvůli čištění odvětrání klikovky, to popisuji zde :
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=23400&start=50
A u toho jsem přišel na to, že opravdu netěsní víčko, těsnění jsem objednal samostatně přímo ve volvu, přijde na 90,- kč takže paráda. Co je ale horší je to, že je špatný gufero na druhé vačce. Na první je rozdělovač, a tam je to vyměněné. Jsem blbec a mohlo mě napadnout, že na druhé to bude špatné také. Tam je zase nějakej snímač, nejspíš na snímání polohy vačkové hřídele. Je to nízkej váleček zasazenej do hlavy a z něj vede drát. Vyndal jsem ho, byl plnej oleje, ze spodní strany byla malá dírka, asi kdyby byl únik oleje, tak aby se ten snímač neutopil. Gufero bylo povylezlé, tak jsem ho opatrně nastrčil nazpátek. Z tohoto místa to teklo na motor, převodovku, poloosu a ta to statčně nacákala všude okolo, takže nešlo poznat odkud to teče. Guferko jdu zítra objednat nové a snad pak bude klid.
Také jsem měřil kompresi motoru a naměřil jsem 10-10-9,5-8-10 , jaké mají být hodnoty nevím, ale prý je to ještě únosné. Mám nalítáno 280 000 km.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=23400&start=50
A u toho jsem přišel na to, že opravdu netěsní víčko, těsnění jsem objednal samostatně přímo ve volvu, přijde na 90,- kč takže paráda. Co je ale horší je to, že je špatný gufero na druhé vačce. Na první je rozdělovač, a tam je to vyměněné. Jsem blbec a mohlo mě napadnout, že na druhé to bude špatné také. Tam je zase nějakej snímač, nejspíš na snímání polohy vačkové hřídele. Je to nízkej váleček zasazenej do hlavy a z něj vede drát. Vyndal jsem ho, byl plnej oleje, ze spodní strany byla malá dírka, asi kdyby byl únik oleje, tak aby se ten snímač neutopil. Gufero bylo povylezlé, tak jsem ho opatrně nastrčil nazpátek. Z tohoto místa to teklo na motor, převodovku, poloosu a ta to statčně nacákala všude okolo, takže nešlo poznat odkud to teče. Guferko jdu zítra objednat nové a snad pak bude klid.
Také jsem měřil kompresi motoru a naměřil jsem 10-10-9,5-8-10 , jaké mají být hodnoty nevím, ale prý je to ještě únosné. Mám nalítáno 280 000 km.
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Takže těsnění pod víčko a nové gufero nasazeno. Teď jestli je normální i ten vysokej tlak....
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Mě, když sundám víčko, tak maximálně hází vačka kapky oleje venku, jak se točí, ale netlakuje.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: okres Verona
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Vidim blbe, nebo mas opravdu tak rozzhaveny svody v posledni sekunde videa?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13008
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Měl by jsi nechat změřit tlaky ve válcích, jestli nemáš zapečené kroužky. Tohle není normální. Jsi si jistý, že máš to odvětrání v pořádku? Jestli to takhle odfukuje na volnoběch tak je cosi shnilého ve státě švédském.
Schválně jsem to byl teď zkusit a mám tam spíše malinký podtlak. I po oroštování. Víčko mě drží na místě a musím vyvinout určitý nepatrný tah abych ho sundal.
To EcoPower: Taky tam vidím cosi oranžového. Na začátku je to vidět taky.

Schválně jsem to byl teď zkusit a mám tam spíše malinký podtlak. I po oroštování. Víčko mě drží na místě a musím vyvinout určitý nepatrný tah abych ho sundal.
To EcoPower: Taky tam vidím cosi oranžového. Na začátku je to vidět taky.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1860
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
ale svody sou z druhý strany motoru... 

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13008
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Njn, asi jsme už z toho zblblí.Sarkasmic píše:ale svody sou z druhý strany motoru...

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Noooo, zeby to byla dabelska měrka?!raolsa píše:To EcoPower: Taky tam vidím cosi oranžového. Na začátku je to vidět taky.


-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
raolsa píše:Měl by jsi nechat změřit tlaky ve válcích, jestli nemáš zapečené kroužky. Tohle není normální. Jsi si jistý, že máš to odvětrání v pořádku? Jestli to takhle odfukuje na volnoběch tak je cosi shnilého ve státě švédském.![]()
Schválně jsem to byl teď zkusit a mám tam spíše malinký podtlak. I po oroštování. Víčko mě drží na místě a musím vyvinout určitý nepatrný tah abych ho sundal.
To EcoPower: Taky tam vidím cosi oranžového. Na začátku je to vidět taky.
o něco výš píše:
Jestliže komprese kolem 10 bude asi normální, tak 4. válec je docela K.O. - toť můj názor.Petr.L píše: Také jsem měřil kompresi motoru a naměřil jsem 10-10-9,5-8-10 , jaké mají být hodnoty nevím, ale prý je to ještě únosné. Mám nalítáno 280 000 km.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13008
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Nóóó jóóó, už jsme doma, tak to je jasný - minimálně kroužky K.O.
Ten příspěvek o tlacích jsem viděl, ale nemohl jsem si vzpomenout kde.

Ten příspěvek o tlacích jsem viděl, ale nemohl jsem si vzpomenout kde.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Jak je vidět na první pohled,pod víčkem teklo oleje poměrně dost.U starších vyběhanějších motorů se může stát,že trochu tlakuje(nemusí to znamenat nic významného pro chod motoru) a z toho videa se to nedá tak přesně odhadnou jestli je to moc či ještě v normě,ale spíš bych řekl že dost na to aby se to dalo ignorovat.Možností je víc,leč pokud tlakuje hodně,tak bych to viděl na pístní kroužky,což je generálka motoru a to je velká investice.Nikdo neví co má ten motor zasebou,jen se ví že má najeto přes 280tk a to nemusí být bohužel tak jisté.Tyhle motory vydrží hodně,ale ne vše.Pokud v minulosti dostal pěknej záhul,stoprocentně se to na něm podepsalo a bohužel pro tebe se to začíná projevovat zrovna teď.
Držím palec ať to dobře dopadne,ale moc dobře bych to neviděl .....
Držím palec ať to dobře dopadne,ale moc dobře bych to neviděl .....
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
No může být tabulkově i v normě,nahranici kolapsu,ale v normě.Tím neříkám že to je v pořádku......zrovna nedávno jsme dělali jeden spalovák a měřili tlaky.Kupodivu byli v normě,ale pořád nebylo něco v pořádku.Servisák motor rozebral a je fakt že to v pořádku nebylo,tím chci jen říct,že i relativně dobré tlaky nemusí být zárukou a někdy to může být i naopak,i když připouštím že je to výjmečnědoktor píše:raolsa píše:Měl by jsi nechat změřit tlaky ve válcích, jestli nemáš zapečené kroužky. Tohle není normální. Jsi si jistý, že máš to odvětrání v pořádku? Jestli to takhle odfukuje na volnoběch tak je cosi shnilého ve státě švédském.![]()
Schválně jsem to byl teď zkusit a mám tam spíše malinký podtlak. I po oroštování. Víčko mě drží na místě a musím vyvinout určitý nepatrný tah abych ho sundal.
To EcoPower: Taky tam vidím cosi oranžového. Na začátku je to vidět taky.
o něco výš píše:
Jestliže komprese kolem 10 bude asi normální, tak 4. válec je docela K.O. - toť můj názor.Petr.L píše: Také jsem měřil kompresi motoru a naměřil jsem 10-10-9,5-8-10 , jaké mají být hodnoty nevím, ale prý je to ještě únosné. Mám nalítáno 280 000 km.

_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13008
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Já když jsem měřil tlaky na motorech tak byl vždycky rozdíl pár desetin, a to i na 12-ti válcové Tatře. Maximálně 0,5, ale aby byl rozdíl 2 to už je strašně moc. 

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Popravdě je to hodně a co teď s tím ?raolsa píše:Já když jsem měřil tlaky na motorech tak byl vždycky rozdíl pár desetin, a to i na 12-ti válcové Tatře. Maximálně 0,5, ale aby byl rozdíl 2 to už je strašně moc.

_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Sakra sakra sakra, to jste mě moc nepotěšili. Kdyby bylo zacpané odvětrávání, tak by se to projevilo, ale takhle hodně by to asi nefoukalo. Takže to odvezu do cvikova k odborníkům na Volvo aby se podívali, jestli s tím něco půjde udělat a asi začnu shánět motor. Jenže to bude ranec a výměna motoru bude asi druhej ranec....to je na mašli pomalu. Kdybych do toho z prvu nenarval desítku, tak by bych to nějak zkousnul, ale takhle.....
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Nemáte zkušenost s někým tady z fóra že by zmáknul tu generálku. A alespoň nástřel od boku, na kolik to může vyšplhat ? Materiál jsem asi schopnej si sehnat, mám spojky na dobrých místech, ale na kolik přijde práce ?
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
máš SZPetr.L píše:Sakra sakra sakra, to jste mě moc nepotěšili. Kdyby bylo zacpané odvětrávání, tak by se to projevilo, ale takhle hodně by to asi nefoukalo. Takže to odvezu do cvikova k odborníkům na Volvo aby se podívali, jestli s tím něco půjde udělat a asi začnu shánět motor. Jenže to bude ranec a výměna motoru bude asi druhej ranec....to je na mašli pomalu. Kdybych do toho z prvu nenarval desítku, tak by bych to nějak zkousnul, ale takhle.....
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Generálku umí marra z Prahy, akorát když k němu budete všichni jezdit, tak mu nezbyde čas na nás.Petr.L píše:Nemáte zkušenost s někým tady z fóra že by zmáknul tu generálku. A alespoň nástřel od boku, na kolik to může vyšplhat ? Materiál jsem asi schopnej si sehnat, mám spojky na dobrých místech, ale na kolik přijde práce ?

Podle mě se generálka na tomhle autě s tímhle motorem fakt nevyplatí. Cena tě vyjde podle mě tak na 30-50 tis, když počítám vložky, písty, kroužky, ventily a buhví co všechno.
Spíš sehnat jiný motor, ale to může být stejnej pes.
To, že ten motor má jeden válec K.O. (anebo horší) ještě neznamená, že nepojede. Pojede, ale bude žrát o něco víc benzínu i oleje a bude mít o něco menší výkon. Otázka je, jestli toto přímo souvisí s tím tlakováním pod víčkem? Když by se nějak vysvětlilo a opravilo to tlakování - jestli to teda značí nějakou extra závadu, tak bych se na ty nižší tlaky vyprdnul a jezdil bych s tím normálně dál, co to přežije. Podle mě to musí ještě tak 200,000 km ujet..

Snad se vyjádří někdo znalej.
Ad rozžhavený svody z videa -


_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1243
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Když už GO, tak GO T5 motoru...
Sežeň si T5 endžin a naper ho tam
Sežeň si T5 endžin a naper ho tam

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
To že bude žrát více oleje a benzínu vem čert. Podle mě jede jak ďábel i teď. Marra psal, že by komprese měla být 13-15, a já mám 10....
, nicméně auto jezdí jako nic. Klidně bych ho prodal celé na ND, ale kdo mi za to co dá ? Asi to udělám jak píše Doktor. Zkusím nějak vyřešit to tlakování a budu jezdit dokud se nerozpadne....A u toho zkusím sehnat jinej motor.

-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
T5 by tam šel ? 

-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Nejlepší řešení asi bude pojezdit,neřešit,prodat a koupit lepší Volvo stroj ... T5 by tam šla,je to stejnej motor jen s turbem a fakt jede 

_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Asi jo, sice mě to štve, protože jsem si na něj rychle zvyknul, ale investovat padesát tisíc se mi moc nechce. Kdybych je měl, tak bych je tam vrazil, ale musel bych ubrat jinde a ono není moc kde. Spíše potřebuji udělat opatření, aby to tlakovalo co nejméně a aby to vydrželo co nejdéle 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: honzs