Ahoj, pokud budeš chtít pohlídat jestli nekouří navrhuji společně na Ještěd na plný. Může být, že při klidné jízdě s manželkou v závěsu je vše ok, na plno může být vše jinak. Na fóru je "TondaLbc", také liberečák, který motorům rozumí, možná by uměl pomoct a nebo bude znát ty správné lidi. DanPetr.L píše:Jela za mnou žena a měla instrukce, tak koukala...Nějak se mi to nezdá, aby to takhle moc bralo a nebylo to nikde vidět.
Petr.L - Volvo 850 2.5 20V a V70 2.5 TDi
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#26 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
_________________
S90 B5
S90 B5
#27 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Ahoj, tuto nabídku bych velice rád přijal, takže pokud se Vám bude o víkendu chtít, požádám i kolegu Tondu a můžeme to zkusit.
#28 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Tak jsem byl v Cvikově u profíků na Volva a tam mi řekli, že předchozí majitel, který u nich vozidlo servisoval, doléval cca 1L na 1000km.... Takže dejme tomu, že se to srovná, budu to hlídat.
Jinak srazu pár lidí tady z Liberce se nebráním, třeba u Arény o víkendu ? Rád z vás vysaju nějaké informace
Jinak srazu pár lidí tady z Liberce se nebráním, třeba u Arény o víkendu ? Rád z vás vysaju nějaké informace
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#29 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
na motor bez turba mi to příjde docela dost.Petr.L píše:Tak jsem byl v Cvikově u profíků na Volva a tam mi řekli, že předchozí majitel, který u nich vozidlo servisoval, doléval cca 1L na 1000km.... Takže dejme tomu, že se to srovná, budu to hlídat.
Jinak srazu pár lidí tady z Liberce se nebráním, třeba u Arény o víkendu ? Rád z vás vysaju nějaké informace
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#30 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
na motor bez turba je to moc.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#31 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Ahoj, mám čas v neděli 13 - 15. Pokud Ti to vyhovuje, jsem k dispozici.Petr.L píše:Tak jsem byl v Cvikově u profíků na Volva a tam mi řekli, že předchozí majitel, který u nich vozidlo servisoval, doléval cca 1L na 1000km.... Takže dejme tomu, že se to srovná, budu to hlídat.
Jinak srazu pár lidí tady z Liberce se nebráním, třeba u Arény o víkendu ? Rád z vás vysaju nějaké informace
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
#32 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Postup mi doporučili následující...první změřit kompresi válců. Pokud bude vše v pořádku, tak půjde dolů hlava a přetěsní se nějaké těsnění na ventilech a dá se nové těsnění pod hlavu. Horší bude, když nebude komprese...
Dane v neděli jsem pryč Tak zkusíme jinej termín ?
Dane v neděli jsem pryč Tak zkusíme jinej termín ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#33 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Petr.L píše:Postup mi doporučili následující...první změřit kompresi válců. Pokud bude vše v pořádku, tak půjde dolů hlava a přetěsní se nějaké těsnění na ventilech a dá se nové těsnění pod hlavu. Horší bude, když nebude komprese...
Dane v neděli jsem pryč Tak zkusíme jinej termín ?
Ten postup je rozumný. Ještě před rozebíraním motoru bych ale objektivně vyloučil ztráty směrem vně. T.j. podívat se na auto na zvedáku a zkontrolovat, jestli někde nekape. Když bude komprese špatná na jednom - dvou válcích, neznamená to, že je vše ztracené, pouze je ten motor vyběhanej a zasloužil by G.O.
Ale přesto pojede dál, bude žrát o něco víc oleje a mít menší výkon, ale fungovat bude.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#34 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
To by jeden nerekl kolik Volv stejneho zakladu ma tady problem s jezdenim na olej... Tak drzim palec, kdyz rikas ze nedymis tak omrkni hlavne tesneni gufera, tesneni pod vekom motora (nejen vicko), a celej zadek bloku, jestli ti to nekde vzadu kde to nevidis netlaci, nedivil bych se kdyby to bylo pred prodejem umyto..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#35 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Kvůli výměně gufer na ventilech se hlava sundávat nemusí. Alespoň já jsem to nikdy nedělal. A že už jsem jich pár vyměnil. Je pravda, že na Volvu ještě ne, ale myslím si, že to bude stejný.
Co vy na to Marra a Martinopel?
Co vy na to Marra a Martinopel?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#36 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Přesně tak, já jsem měl na V70 vadné těsnění pod víkem ventilů, únik byl směrem k motorové stěně, kde to stékalo a kapalo dolů, ale bylo to dost málo, takže jsem to ani nezpozoroval (za půl roku jsem dolil asi 0,5L ). Marra přetěsnil a teď se zdá, že spotřeba oleje je nulová.st_Andy píše:To by jeden nerekl kolik Volv stejneho zakladu ma tady problem s jezdenim na olej... Tak drzim palec, kdyz rikas ze nedymis tak omrkni hlavne tesneni gufera, tesneni pod vekom motora (nejen vicko), a celej zadek bloku, jestli ti to nekde vzadu kde to nevidis netlaci, nedivil bych se kdyby to bylo pred prodejem umyto..
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#37 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Taky by chtělo zkontrolovat oddech motoru jesti není ucpaný. Pak to tlačí všude okolo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#38 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
jo Marra se tech 40 srub uz musel natocit...doktor píše:Přesně tak, já jsem měl na V70 vadné těsnění pod víkem ventilů, únik byl směrem k motorové stěně, kde to stékalo a kapalo dolů. Marra přetěsnil a teď se zdá, že spotřeba oleje je nulová.
#39 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Mohl bych ještě poprosit, kde je oddech motoru ? A někde jsem četl, že to stačí profouknout přes měrku. Chci zatím zkoušet, co zvládnu sám, a pak domluvím servis na všechno, co sám nezvládnu.
#40 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Ahoj Manesko. To moje Volvo má nalítáno už 280 tisíc km. Tak mu vyšší spotřebu oleje odpustím, pokud to bude ten 1l na 1000 km, tak to nebudu řešit. Prostě ho beru jako starší auto, které vyžaduje pozornost. Jsem zvědavej, jakou kompresi naměří mě. Zajímavej postřeh s tím kroužkem, zajímalo by mě, zda se to nemůže zadřít.
#41 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Tak dobrá zpráva, spotřeba oleje se usadila, teď už po desítkách kilometrů nemizí. Uvidím za 1000km kolik budu dolévat, ale myslím, že litr maximálně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 308
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
#42 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Ahoj!
Dobrá volba auta,jen ta spotřeba oleje mi příjde trochu moc.Vím že tento problém se vyskytuje především u starších dvou a půl litrových deseti ventilů a dvaceti ventili tolik na to netrpěli,tedy pokud se nepletu.Je pravda,že je to starší motor a pokud s ním nebylo zacházeno šetrně,může mít tyhle neduhy,ale stejně litr na tisíc je už dost.Měl jsem jako první desetiventila a přesně takhle baštil olej.No uvidíš,možností je víc,jen to nepodcenit.Hlavně ať dobře a dlouho slouží!
S pozdravem hoffi
Dobrá volba auta,jen ta spotřeba oleje mi příjde trochu moc.Vím že tento problém se vyskytuje především u starších dvou a půl litrových deseti ventilů a dvaceti ventili tolik na to netrpěli,tedy pokud se nepletu.Je pravda,že je to starší motor a pokud s ním nebylo zacházeno šetrně,může mít tyhle neduhy,ale stejně litr na tisíc je už dost.Měl jsem jako první desetiventila a přesně takhle baštil olej.No uvidíš,možností je víc,jen to nepodcenit.Hlavně ať dobře a dlouho slouží!
S pozdravem hoffi
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
#43 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Tak patálie pokračují. Mám několik dalších poznatků. Část oleje uniká přes víčko plnícího otvoru, kudy se dolívá olej. Nevím, zda je špatné víčko nebo těsnění, už mám objednané nové. Ale, když sundám víčko za běhu motoru, tak to dost odfoukne, přijde mi, že tam je dost velký přetlak, asi jako když se sundá víčko z nádržky chladící kapaliny. Nemůže to být tím odvětráním ? Mám zkusit profouknout přes to plnící otvor ? Další věc, na kterou jsem přišel je ta, že v ohebné trubce, která vede od filtru sání k motoru, je malá dirka, když do ní čichnu tak cítím benzín a po jízdě se z ní lehoulince kouří, je to normální, že troška spalin může proniknout do sání ?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#44 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
když jsem naposledy omylem sundal víčko pro plnění oleje na centrále, nestačil jsem se divit, co všechno se dělo. Myslím, že to není správný způsob manipulace s motorem...to víčko by se mělo sundavat jenom když motor stojí.Petr.L píše:T Ale, když sundám víčko za běhu motoru, tak to dost odfoukne, přijde mi, že tam je dost velký přetlak, asi jako když se sundá víčko z nádržky chladící kapaliny.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#45 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Ano,je to uplne normální e spaliny jdou do sání-proto tam ta trubka je-aby spaliny co projdou kolem pístních kroužků etlakovaly blok motoru. Pokud máš v motoru přetlak,začni tím,že zkontroluješ průchodnost odlučovače oleje z odtahu motoru a všechny trubky co od tama vedou. Jestli je toto všechno průchozí,hledej dál...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#46 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Za chvíli jde auto na hever, bude se hledat únik oleje, tak jsem zvědavej. Olej minimálně uniká přes víčko a pak někde, kde zatím nevím kde, zkusíme se podívat na tu zadní stěny, jestli to není tím špatným těsněním víka ventilů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#47 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Na všech mých autech dělám to že když dotáhnu víčko oleje tak ho potom kousek vrátím zůstane napružené a nemám s únikem oleje problém
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#48 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
Tak motor je zezadu politej olejem tak, že není možné zjistit příčinu úniku. Dnes to asi hodím do Volvo servisu, protože tam kam jezdím neuměj přijít na to, kde je odvětrání skříně. Večer jsem pročítal snad celé zdejší fórum, a opravdu se vyskytují problémy s odvětráním skříně a mají přesně příznaky co jsem měl já. Takže bych to chtěl vyloučit jako první variantu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#49 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
problémy s odvětráváním klikové skříně se jen tak nevyskytují ... jde o zanedbanou údržbu. Je popsána v servisním plánu Volvo.Petr.L píše:Tak motor je zezadu politej olejem tak, že není možné zjistit příčinu úniku. Dnes to asi hodím do Volvo servisu, protože tam kam jezdím neuměj přijít na to, kde je odvětrání skříně. Večer jsem pročítal snad celé zdejší fórum, a opravdu se vyskytují problémy s odvětráním skříně a mají přesně příznaky co jsem měl já. Takže bych to chtěl vyloučit jako první variantu.
Samozřejmě je otázka, zda se to nedalo kontrukčně vyřešit tak, aby se to nemuselo pravidelně čistit.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#50 Petr.L - Volvo 850 2.5 20V
to by sedělo na vadné těsnění pod víkem ventilů.Petr.L píše:Tak motor je zezadu politej olejem tak, že není možné zjistit příčinu úniku. Dnes to asi hodím do Volvo servisu, protože tam kam jezdím neuměj přijít na to, kde je odvětrání skříně. Večer jsem pročítal snad celé zdejší fórum, a opravdu se vyskytují problémy s odvětráním skříně a mají přesně příznaky co jsem měl já. Takže bych to chtěl vyloučit jako první variantu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 882 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od petr GT6
-
- 6 Odpovědi
- 415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 2 Odpovědi
- 337 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 8 Odpovědi
- 1866 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 11 Odpovědi
- 525 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007