MOTOR: v40 2.0T / Kolísání otáček /
- Autor
- Zpráva
MOTOR: v40 2.0T / Kolísání otáček /
Po ujetí cca 20km po natankování benzínu mě predevším v nízkých otáčkách přestal motor "táhnout". Rozsvítila se kontrolka lambda sondy. Pokud držím plný plyn auto se už nerozjede. Až teprve když sešlápnu spojku a motor na volnoběh trochu protůruju běží zase chvíli normálně a potom zase ztratí výkon. Na volnoběh se to projevuje tak, že motor asi 5 vteřin drží stejné otáčky, pak se začne jako dusit a těsně před tím něž chcípne auto přidá plyn a tak se to stále opakuje. Jindy je vše OK a pak to zase začne. Nevíte někdo cím to je?
Re: v 40 2.0T / Kolísání otáček /
Asi to bude potenciometr na klapce. 40 na to dost trpěj.026200 píše:Po ujetí cca 20km po natankování benzínu mě predevším v nízkých otáčkách přestal motor "táhnout". Rozsvítila se kontrolka lambda sondy. Pokud držím plný plyn auto se už nerozjede. Až teprve když sešlápnu spojku a motor na volnoběh trochu protůruju běží zase chvíli normálně a potom zase ztratí výkon. Na volnoběh se to projevuje tak, že motor asi 5 vteřin drží stejné otáčky, pak se začne jako dusit a těsně před tím něž chcípne auto přidá plyn a tak se to stále opakuje. Jindy je vše OK a pak to zase začne. Nevíte někdo cím to je?
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praaaaagl
Mam tan samej problem, obcas se to zacne dusit a padaj otacky, dela to dost nahodile, uz sem udelal vsecko, co sem vedel:
vymena vzuchoveho filtru
vymena zapalovacich svicek
vycisteni vzduchove klapky
a dela to furt mrcha...
upresni to prosim s tim potakem na vzduchove klapce...
vymena vzuchoveho filtru
vymena zapalovacich svicek
vycisteni vzduchove klapky
a dela to furt mrcha...
upresni to prosim s tim potakem na vzduchove klapce...
_________________
V40 T4 98
V40 T4 98
-
Offline
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Vypadky
Hmm, tak presne ten samy problem se mi projevuje taky, hodne nahodile a velmi zridka, nechal jsem udelat diagnostiku, ve Volvu zkontrolovat potenciometr skrtici klapky vse vypada OK, vzdy podradim, a proslapnu to a pak to jede...zajimave...
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: praha
mno, mam neco podobneho na dieslu, ale neni to nahodile ale trval, pri konstantnich otackach a v soucasne dobe i pri zrychlovani .... dela to po kratkych intervalech, jakoby to neco pribrzdovalo, pristi tyden jedu na diagnostiku a pak uvidim, mechanik mi rikal, ze to muze byt i nejaky reostat plynu ci co .....
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žilina, SR
No možno je to blbosť, ale u benzínových turbo motorov sú katalyzátory dosť namáhané, a keď majú nalietané okolo 200 000 km, prípadne aj skôr, keď utržia nejaký ten úraz, tak postupne odchádzajú. V podstate sa začnú upchávať. No a motor sa potom môže chovať dosť podobne...
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
-
Offline
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Katalyzator
Katalyzator,hmm..o jeho vymene premyslim, pac v nem neco hrka, pre nim tam mam dve lambda sondy, takze kdyz ty vyhodnoti spatnou pruchodnost atd. tak poslou do ridici jednotky informaci a ta snizi otacky, prisun paliva atd?T440 píše:No možno je to blbosť, ale u benzínových turbo motorov sú katalyzátory dosť namáhané, a keď majú nalietané okolo 200 000 km, prípadne aj skôr, keď utržia nejaký ten úraz, tak postupne odchádzajú. V podstate sa začnú upchávať. No a motor sa potom môže chovať dosť podobne...
Jake jsou moznosti s vymenou? Je to dil potrubi od turba az za katalyzator vcetne.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praaaaagl
katalyzator
Už jste někdo uvažoval o vyndaní kaťáku, u jiných značek (třeba NISAN) to má za následek zvýšení výkonu motoru. Pokud by to navíc mělo odstranit občasné problémy z dušením motoru –> které mám taky
tak mi to přijde jako dobrá varianta.
:idea: Jinak vymena vzuchoveho filtru, vymena zapalovacich svicek, vycisteni vzduchove klapky tomudle urcite nepomuze (vse uz sem udelal a problem pretrvava) .
:!: Toto platí pouze benzínové motory

:idea: Jinak vymena vzuchoveho filtru, vymena zapalovacich svicek, vycisteni vzduchove klapky tomudle urcite nepomuze (vse uz sem udelal a problem pretrvava) .
:!: Toto platí pouze benzínové motory
_________________
V40 T4 98
V40 T4 98
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4276
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Re: Katalyzator
Roger píše:Katalyzator,hmm..o jeho vymene premyslim, pac v nem neco hrka, pre nim tam mam dve lambda sondy, takze kdyz ty vyhodnoti spatnou pruchodnost atd. tak poslou do ridici jednotky informaci a ta snizi otacky, prisun paliva atd?T440 píše:No možno je to blbosť, ale u benzínových turbo motorov sú katalyzátory dosť namáhané, a keď majú nalietané okolo 200 000 km, prípadne aj skôr, keď utržia nejaký ten úraz, tak postupne odchádzajú. V podstate sa začnú upchávať. No a motor sa potom môže chovať dosť podobne...
Jake jsou moznosti s vymenou? Je to dil potrubi od turba az za katalyzator vcetne.
Pokud v katalyzátoru hrká , tak už je většinou rozpadlý a dají se udělat dvě věci vyměnit ( dá se koupit i náhrada ) nebo vykuchat jinak zbytky ucpávají hrdlo katu do potrubí a motor se dusí. Vykuchání způsobuje vyšší emise, plechovější zvuk, a nepatrně vyšší spotřeba na volnoběh, větší pružnost motoru, nepatrné zvýšení výkonu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Pokud neni lambda sonda i za katalizátorem, tak neni problém ho prostě vyndat a nahradit trubkou.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praaaaagl
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žilina, SR
Re: katalyzator
Na mojom aute som riešenie "trubka" použil, ale nebolo to ono. Lambda je tesne pred katalyzátorom a riadiaca jednotka si po zmene pomerov v meranom mieste ( bez kat. tam bolo menej bordelu vo výf.plynoch) neustále myslela "chudobná zmes" a najmä v meste to žralo hádam aj chodcov z chodníkovConan píše:Pokud neni lambda sonda i za katalizátorem, tak neni problém ho prostě vyndat a nahradit trubkou.

viewtopic.php ... ght=#26456
takže asi zohnať kat. napr. z vrakovišťa prípadne od nejakej takejto firmy:icemaker píše:Jasne ze mam lambda sondu i za katakakem. Ach jo
viewtopic.php ... ight=#9371
a tiež si určite dať skontrolovať aj tie lambda sondy, nie že by spôsobovali to chovanie auta, ale asi dostali tiež poradne cez "hubu" pokiaľ odišiel ten Kat.
Len tak na okraj, známy mal deravý posledný tlmič na výfuku. Nejak to neriešil ("No je to trochu hlučnejšie, no a čo



_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
Re: katalyzator
Ono s výfukovým potrubím je to celkem věda.To co u jednoho auta výkon přidá u druhého jej ubere.Strašně zjednodušeně:"Ve výfuku dochází k rázovým vlnám a pokud vlna dojde k výfukovému ventilu v okamžiku,kdy je otevřený dochází ke střetu s plyny které se zpomalí a snižuje se tímto výplach motoru tím pádem i výkon,stejné platí i opačně."T440 píše:Na mojom aute som riešenie "trubka" použil, ale nebolo to ono. Lambda je tesne pred katalyzátorom a riadiaca jednotka si po zmene pomerov v meranom mieste ( bez kat. tam bolo menej bordelu vo výf.plynoch) neustále myslela "chudobná zmes" a najmä v meste to žralo hádam aj chodcov z chodníkovConan píše:Pokud neni lambda sonda i za katalizátorem, tak neni problém ho prostě vyndat a nahradit trubkou.viz.
viewtopic.php ... ght=#26456takže asi zohnať kat. napr. z vrakovišťa prípadne od nejakej takejto firmy:icemaker píše:Jasne ze mam lambda sondu i za katakakem. Ach jo
viewtopic.php ... ight=#9371
a tiež si určite dať skontrolovať aj tie lambda sondy, nie že by spôsobovali to chovanie auta, ale asi dostali tiež poradne cez "hubu" pokiaľ odišiel ten Kat.
Len tak na okraj, známy mal deravý posledný tlmič na výfuku. Nejak to neriešil ("No je to trochu hlučnejšie, no a čo) , ale keď ho konečne vymenil, tak bol celý prekvapený
, že auto ide o dosť lepšie a aj menej žere, takže nie je "trubka" ako "trubka"
Obecně by ale nepřítomnost koncového tlumiče neměla způsobovat snížení výkonu ale právě naopak.
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žilina, SR
Re: katalyzator
Však sme nad tým tiež dumali a vyšlo nám, že asi v tom "hrnci" už boli poodpalované a zbortené tie tlmice prepážky, a tak bol ten výfuk upchatý, a motor bol tým pádom pridusený. Takže výmena za nový tlmič priniesla tú zmenu k lepšiemumartinopel píše:[......Obecně by ale nepřítomnost koncového tlumiče neměla způsobovat snížení výkonu ale právě naopak.

_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
-
Offline
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Doplním trochu Martina, s těmi rázy tam může dojít k rezonanci a v tom okamžiku ten motor má nejlepší plnění a podává nejlepší výkon. Takže snaha výrobce je "naladit " výfuk tak, aby k tí rezonanci došlo buď v oblasti otáček největšího toč. momentu a nebo výkonu. Pokud se nějakým amtérským zásahem ta rezonance posune do jiných otáček nebo k ní nedojde vůbec, je průšvih a auto najednou "nejede". Pokud se ale podaří "vyladit" a dostat do otáček potřebnějších je vyhráno. Ale po pravdě, výrobce to ladí třeba na pěti prototipech najednou s dvaceti lidma a málokomu se podaří být lepší. I když zase je pravda, že on je svázán nějakými požadavky a pokud vy chcete třeba posunout výkon do vyších otáček a moment je vám lhostejnej, jelikož nebudete jezdit v běžném provozu a budete častěji řadit, pak se občas zadaří 

-
Offline
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Nahrada
Takze v mem pripade zborceneho a prepaleneho katu, doporucujete vymenu za orig. dil nebo i nahrada se da sehnat slusna v odpovidajici kvalite a naladena?
Lambda je pred i za katem na 98´ T4.
Lambda je pred i za katem na 98´ T4.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Novej kat. nebo tzv. sportovní kat. Ten sportovní můžeš zkusit tady:
http://www.streetpro.cz/aktuality/hlavni.jsp?id=6
Majitele stránek částečně znám.
http://www.streetpro.cz/aktuality/hlavni.jsp?id=6
Majitele stránek částečně znám.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Cau Conane, mrkl jsem na ty stranky, ale myslis ze tam muzu dat to co nabizi? Klidne bych tam dal sportovni, hlavne at to funguje jak ma s tim motorem.Mame tam ty lambda sondy a na tech sportovnich co vidim asi nejsou vstupy,co?DikConan píše:Novej kat. nebo tzv. sportovní kat. Ten sportovní můžeš zkusit tady:
http://www.streetpro.cz/aktuality/hlavni.jsp?id=6
Majitele stránek částečně znám.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Myslim, že by to tam šlo. Každopádně kdyžtak napiš tomu klukovi, jestli to bude vyhovovat.
Asi by se musel ten kat. navařit na stávající potrubí, kde jsou umístěný ty lambda sondy, tohle je univerzál kat. takže se to stejně bez nějakýho zásahu se svářečkou asi neobejde.
Asi by se musel ten kat. navařit na stávající potrubí, kde jsou umístěný ty lambda sondy, tohle je univerzál kat. takže se to stejně bez nějakýho zásahu se svářečkou asi neobejde.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Tak to jo, na stavajici potrubi to by jit mohlo, zalezi na prumerech,na svarovani na to mam profiky...Conan píše:Myslim, že by to tam šlo. Každopádně kdyžtak napiš tomu klukovi, jestli to bude vyhovovat.
Asi by se musel ten kat. navařit na stávající potrubí, kde jsou umístěný ty lambda sondy, tohle je univerzál kat. takže se to stejně bez nějakýho zásahu se svářečkou asi neobejde.
A napisu tomu ze streetro, co na to rekne.
Dik
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Katalyzator
Takze ten ze Streetpro nabizi ten kat, ale musim si zjistit rozmery trubek na ktere se to bude varit.
Pak uz zalezi z jakeho to dela materialu a co vydrzi...pry se nemusi upravovat nic v motoru atd...ale jestli ze se da jiny kat s vetsi pruchodnosti tak pocitam ze to pujde citit na vykonu.Hlavne aby z toho nebyla zblbla ridici jednotka...
Pak uz zalezi z jakeho to dela materialu a co vydrzi...pry se nemusi upravovat nic v motoru atd...ale jestli ze se da jiny kat s vetsi pruchodnosti tak pocitam ze to pujde citit na vykonu.Hlavne aby z toho nebyla zblbla ridici jednotka...
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Nebude, tu zajímaj jen hodnoty z lambda sond a pokud kat. pracuje, tak bude vše OK. Lepší průchodnost by měla vést ke zvýšení výkonu (pokud to teda pak nebude brzdit nějaká další část výfukového potrubí).
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Tak to jsem chtel slyset...dik. Jdu do toho co nabizi Streetpro..je to pomerne levne a podle ohlasu funkcni a bezproblemove...Conan píše:Nebude, tu zajímaj jen hodnoty z lambda sond a pokud kat. pracuje, tak bude vše OK. Lepší průchodnost by měla vést ke zvýšení výkonu (pokud to teda pak nebude brzdit nějaká další část výfukového potrubí).
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Jo, ty věci od StreetPro jsou odzkoušený a OK ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)