Dálkové ovládání HELP
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Volvo S80 T6
- Bydliště: Písek
#26 Dálkové ovládání HELP
Ahoj taky mi dálka nefunguje,zkusil jsem vše co jste tu psaly a nic.Koupím v Kelly náhradu za par stovek a budu mít klid než se v tom týden hrabat a stejně nic nespravit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: VOLVO V60 Cross Country D4 AWD 140kW
#27 Dálkové ovládání HELP
Mám taky ten problém, jen opačný než byl zmíněn na začátku. Zamykání úplně v pohodě, ale odemykání hrozně zlobí. Už jste to někdo vyřešil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: VOLVO V60 Cross Country D4 AWD 140kW
#28 Dálkové ovládání HELP
Vyměnil jsem baterku v dálkovém ovládání a funguje to líp. Budu pozorovat a uvidím dál.
EDIT: Tak nefunguje.
EDIT: Tak nefunguje.
Naposledy upravil(a) pa_ko dne 28 dub 2016 11:42, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 904
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#29 Dálkové ovládání HELP
Hele zlobí mi to taky, chvilku pomohlo přepájení, teď jsem zjistil, že odemyká lépe, když s krabičkou praštím o hagus
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 53
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pečky okr. Kolín
- Vůz: nějakých pár fordů
#30 Dálkové ovládání HELP
Ahoj, ja to tu trochu ozivim. Resil jste to někdo na 850? Mam problém presne viz výše, nefunguje dalka. Před casem jsem to zkusil dle zdejšího navodu naparovat, auto se zamklo, šlo i odemykat, ale jen nekdy, neslo to spolehlive, takze stále to delam klíčem. Dneska už mi neslo ani to naparovani. Koupil bych nějakou uni dalku, ale poradi mi někdo, kde přesně na 850 najdu tu jednotku, co to ovládá? Diky L.
_________________
850 combi t5 r.v.1995
850 combi t5 r.v.1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#31 Dálkové ovládání HELP
Jak to tady čtu, jsem asi jedinej, kdo vyřešil problém s dálkou pouhou výměnou baterky Našel jsem doma novou baterku origo do Passatu B6, sice je trochu silnější, ale vešla se
- Přílohy
-
- 20160326_160903.jpg (31.05 KiB) Zobrazeno 5418 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: VOLVO V60 Cross Country D4 AWD 140kW
#32 Dálkové ovládání HELP
Tak mám závadu odstraněnou. Měl jsem odstrojené ještě kvůli něčemu jinému všechny dveře a evidentně miláčkovi ta rozborka pomohla, protože co je poskládaný dohromady, funguje dálkové ovládání bezchybně. Takže asi byla chybě někde v kontaktech?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 53
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pečky okr. Kolín
- Vůz: nějakých pár fordů
#33 Dálkové ovládání HELP
A nevěděl bys, kde je ta přijímací jednotka pleas?
_________________
850 combi t5 r.v.1995
850 combi t5 r.v.1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#34 Dálkové ovládání HELP
AhojLiborM píše:A nevěděl bys, kde je ta přijímací jednotka pleas?
Demontuj kastlik spolujezdce a na pravé straně směr k blatníku
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.3 T5 01'
- Bydliště: Praha
#36 Dálkové ovládání HELP
Jedna technická: V případě ztráty DO je nutné respektovat přesný kód Volvo dílu (je reliéfně na zadní straně DO a bývá uváděn i na ebay). I zdánlivě stejně vypadající mají na transpondéru jinou frekvenci (např. S60 2000-2003 Volvo 8685150 315MHz, S60 Volvo 9459368 2004-2009 314MHz. Pochopitelně ve variantě DO s klíčem platí totéž. Je na pováženou, že toto nedokáží respektovat ani oficiálové při objednávce nového DO. Dále, ke spárování s vozem je potřeba originální čárový kód na obalu DO, resp. FCC ID. Jinak nelze ověřit unikátnost DO při jeho načítání, které pak neproběhne. Tohle neumí oficiálové ani výrobci a klonovači klíčů, sonduji ale jedno potenciální nadějné volvofan řešení. Ohledně přijímače signálu z DO doporučuji nezaměňovat s řídícími obvody. Přijímač bývá v zrcátku.
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 398
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#37 Dálkové ovládání HELP
Takže pokud mi synátor potratil klíček i s DO a druhý DO nemám, tak mám prostě smůlu? Byl to originál Volvo, se žlutým tlačítkém a světla a třemi tlačitky, V70 II, 2002. S tím jedním klíčkem a pouhým jediným zámkem na celém autě jsem trošku nesvůj, náhradní klíč asi klonovači zvládnou, ale co s tou dálkou? Zkusit sehnat z rozoborky vše komplet nebo přeci jen zkusit autorizák, který nám v HK zrušili a musel bych do Pce?Petr164 píše:Jedna technická: V případě ztráty DO je nutné respektovat přesný kód Volvo dílu (je reliéfně na zadní straně DO a bývá uváděn i na ebay). I zdánlivě stejně vypadající mají na transpondéru jinou frekvenci (např. S60 2000-2003 Volvo 8685150 315MHz, S60 Volvo 9459368 2004-2009 314MHz. Pochopitelně ve variantě DO s klíčem platí totéž. Je na pováženou, že toto nedokáží respektovat ani oficiálové při objednávce nového DO. Dále, ke spárování s vozem je potřeba originální čárový kód na obalu DO, resp. FCC ID. Jinak nelze ověřit unikátnost DO při jeho načítání, které pak neproběhne. Tohle neumí oficiálové ani výrobci a klonovači klíčů, sonduji ale jedno potenciální nadějné volvofan řešení. Ohledně přijímače signálu z DO doporučuji nezaměňovat s řídícími obvody. Přijímač bývá v zrcátku.
Díky za rady
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#38 Dálkové ovládání HELP
Dálku do MY02 dokážeme recyklovat i použitou, ovšem jen za předpokladu, že ji seženeš i se zrcátkem z dárcovského auta.
Nějaké takové kousky máme skladem, pokud se ti to nechce shánět. Spíše jde o to kdy a kde se potkat, případně to můžu poslat k některému dealerovi. Více po SZ.
/PL
Nějaké takové kousky máme skladem, pokud se ti to nechce shánět. Spíše jde o to kdy a kde se potkat, případně to můžu poslat k některému dealerovi. Více po SZ.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 17
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: vyskov
- Vůz: V70 2.4D 2003 manual
- Bydliště: Vyškov
#39 Dálkové ovládání HELP
Ahoj,
řeším problém s výrobou klíče do V70 MY2003. Auto se kupovalo pouze s jedním klíčem, DO a ostatní klíče k tomu nebyly. Zjistil jsem, že klíč s čipem nejde asi vyrobit nikde v neautorizovaném servisu (nedokáží nakopírovat čip). Jaký je postup, když chci udělat 2. klíč, případně doělat DO?
Díky.
řeším problém s výrobou klíče do V70 MY2003. Auto se kupovalo pouze s jedním klíčem, DO a ostatní klíče k tomu nebyly. Zjistil jsem, že klíč s čipem nejde asi vyrobit nikde v neautorizovaném servisu (nedokáží nakopírovat čip). Jaký je postup, když chci udělat 2. klíč, případně doělat DO?
Díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 96
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#40 Dálkové ovládání HELP
Kucí, pomóóc!!
Koupil jsem S80 2000 s hodně malým nájezdem, fakt pošetřenou, ale dálka si dělá co chce. Blbnou jen dveře u řidiče a nevím proč. Nezdá se, že by zadrhával, motorek zatáhne, zámek cvakne, ale nezamkne se. Někdy zamkne normálně i dvakrát za sebou a pak zase nic. Nebo čudlík zůstane vysunutej a dveře jsou zamčený. Odemykání jde líp, ale taky se někdy všechno odemkne, kromě řidiče.
Zkoušel jsem servis pěti otočení klíčem, pětivteřinový mačkání obou čudlů, dokonce jsem i pětkrát oběhnul auto, zaštěkal a třikrát plivnul a zase nic. Zítra to zkusím opačným směrem s mňoukáním, ale taky si tím nejsem jistej.
Možná o víkendu budu demontovat, mazat, uvidíme.
Jo a zlepšovák pro kamarády členy i nečleny, kterým se zkracuje vzdálenost dosahu dálky : nejlepší zesilovač účinku ovladače je tělo ovládajícího. Prostě přiložit ovladač ke spánku, jako když se s ním chceš odprásknout a mačkat. Ono to vypadá blbě, když vás někdo takhle vidí, ale fakt to funguje. Bohužel jen do té doby, než vysílač nebo přijímač neodejde úplně. A s dobře fungující dálkou takhle odemknete nebo zamknete i na 50, 60 metrů přes celý parkoviště.
Koupil jsem S80 2000 s hodně malým nájezdem, fakt pošetřenou, ale dálka si dělá co chce. Blbnou jen dveře u řidiče a nevím proč. Nezdá se, že by zadrhával, motorek zatáhne, zámek cvakne, ale nezamkne se. Někdy zamkne normálně i dvakrát za sebou a pak zase nic. Nebo čudlík zůstane vysunutej a dveře jsou zamčený. Odemykání jde líp, ale taky se někdy všechno odemkne, kromě řidiče.
Zkoušel jsem servis pěti otočení klíčem, pětivteřinový mačkání obou čudlů, dokonce jsem i pětkrát oběhnul auto, zaštěkal a třikrát plivnul a zase nic. Zítra to zkusím opačným směrem s mňoukáním, ale taky si tím nejsem jistej.
Možná o víkendu budu demontovat, mazat, uvidíme.
Jo a zlepšovák pro kamarády členy i nečleny, kterým se zkracuje vzdálenost dosahu dálky : nejlepší zesilovač účinku ovladače je tělo ovládajícího. Prostě přiložit ovladač ke spánku, jako když se s ním chceš odprásknout a mačkat. Ono to vypadá blbě, když vás někdo takhle vidí, ale fakt to funguje. Bohužel jen do té doby, než vysílač nebo přijímač neodejde úplně. A s dobře fungující dálkou takhle odemknete nebo zamknete i na 50, 60 metrů přes celý parkoviště.
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#41 Dálkové ovládání HELP
Pokud nepomůže promazání, tak vyměň celý zámek dveří.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 96
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#42 Dálkové ovládání HELP
Tak promazání nepomohlo, asi nový zámek bude rozumný řešení. Když mi něco podobnýho začal dělat zadní zámek u Oktávky, koupil jsem zámek na vrakáči a je pokoj. Nemá tady někdo zámek řidičových dveří na S 80 2000 navíc ??
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#43 Dálkové ovládání HELP
JA DAVAL SPRAVOVAT SEM A SPOKOJENOST https://www.auto-klic.cz/
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 89
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha - Modřany
- Vůz: V70 2.0T 132kW, 1997
#44 Dálkové ovládání HELP
Ahoj lidi, trochu oživím téma problému s dálkou a budu moc rád, pokud mi někdo zkusí poradit kde hledat problém.
Na V70I model 1997 mi taky začaly blbnout dálky obě současně. Začalo to, že postupně jsem musel zmáčknout odemykání nebo zamykání někdy 2x někdy 3x a někdy třeba až na po desátý začalo fungovat. Po tom, když se to chytlo, tak v ten moment to najednou makalo na 100% zblízka i z dálky. Zkusil jsem to třeba za 1/2hodiny a naprosto v pohodě. Pak jsem to zkusil druhej den a nic... zase třeba až po pátým zmáčknutí začalo fungovat. Měnil jsem baterky (jsou na 100% v pořádku) a zkoušel i metodu 5x zapnout zapalování. Pak mi to odemklo/zamklo třeba až na 30tý pokus a teď už to neodemknu prakticky vůbec. Divný je, že problém je u obou ovladačů stejný, tudíž mám pocit, že bude problém v tom přijímači pod kaslíkem. Je to možný nějak vyndat a zkusit vyčistit/přepájet nebo tak něco? Nikdy jsem toto neřešil a vůbec nevím. Jen ještě jeden poznatek - blbne mi zámek PZ dveří (občas neodemkne a občas nezamkne)... mohl by toto být problém a mít to nějakou spojitost?
Předem díky moc za případné rady atd...
Na V70I model 1997 mi taky začaly blbnout dálky obě současně. Začalo to, že postupně jsem musel zmáčknout odemykání nebo zamykání někdy 2x někdy 3x a někdy třeba až na po desátý začalo fungovat. Po tom, když se to chytlo, tak v ten moment to najednou makalo na 100% zblízka i z dálky. Zkusil jsem to třeba za 1/2hodiny a naprosto v pohodě. Pak jsem to zkusil druhej den a nic... zase třeba až po pátým zmáčknutí začalo fungovat. Měnil jsem baterky (jsou na 100% v pořádku) a zkoušel i metodu 5x zapnout zapalování. Pak mi to odemklo/zamklo třeba až na 30tý pokus a teď už to neodemknu prakticky vůbec. Divný je, že problém je u obou ovladačů stejný, tudíž mám pocit, že bude problém v tom přijímači pod kaslíkem. Je to možný nějak vyndat a zkusit vyčistit/přepájet nebo tak něco? Nikdy jsem toto neřešil a vůbec nevím. Jen ještě jeden poznatek - blbne mi zámek PZ dveří (občas neodemkne a občas nezamkne)... mohl by toto být problém a mít to nějakou spojitost?
Předem díky moc za případné rady atd...
_________________
Volvo V70 1997 2.0T aut.
Volvo XC90 2007 2.5T aut.
Volvo V70 1997 2.0T aut.
Volvo XC90 2007 2.5T aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 89
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha - Modřany
- Vůz: V70 2.0T 132kW, 1997
#45 Dálkové ovládání HELP
Ahoj, jen pro případ, že by někdo řešil stejný problém, tak možná jeden tip, který u mě problém vyřešil.
Stačilo dát do ovladačů kvalitní baterky, to byl celej můj problém. Měl jsem tan sice nové, ale no name, dal jsem tam Energizer a Vartu a auto zamyká a odemyká z půlky ulice. Už při "klasickém testu baterky jazykem" byl obrovskej rozdíl u nové baterky no name a značkové.
Stačilo dát do ovladačů kvalitní baterky, to byl celej můj problém. Měl jsem tan sice nové, ale no name, dal jsem tam Energizer a Vartu a auto zamyká a odemyká z půlky ulice. Už při "klasickém testu baterky jazykem" byl obrovskej rozdíl u nové baterky no name a značkové.
_________________
Volvo V70 1997 2.0T aut.
Volvo XC90 2007 2.5T aut.
Volvo V70 1997 2.0T aut.
Volvo XC90 2007 2.5T aut.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek