láďa píše:Jsem to chtěl vyzkoušet zítra, ale zase padaj ty sračky.....
se nejdřív podívej, jaký máš rychlostní index na zimákách.
láďa píše:Jsem to chtěl vyzkoušet zítra, ale zase padaj ty sračky.....
víš proč se výtahy projektují s bezpečností 10 ???eLzyx píše:mám zimáky do 210 a bezproblémů snesli v podstatě nonstop 250km/h na trase dlouhé zhruba jako z Prahy do Roudnice
aby unesly o dva 100kilový lidi víc?Lukaso píše:víš proč se výtahy projektují s bezpečností 10 ???eLzyx píše:mám zimáky do 210 a bezproblémů snesli v podstatě nonstop 250km/h na trase dlouhé zhruba jako z Prahy do Roudnice
eLzyx píše:aby unesly o dva 100kilový lidi víc?
To co je na fotce, prostě už to nemá kam fyzicky lézt..JardaS píše:Zajimalo by me, co kdo mysli zaseknutym tachometrem na 260, zadne zaseknuti u S80 T6 neni,
s prehledem preleze 260 a odhadem 285 a zadny doraz to nema.
S S80 T6 320koni
Pepo, zrovna když se slušní lidi vracej z práce...Sibr píše: To co je na fotce, prostě už to nemá kam fyzicky lézt..
Jo to je fakt ten pán s tim Maserati asi spěchal na svačinu domů, když mě ve 240ti vyblikaldoktor píše: Pepo, zrovna když se slušní lidi vracej z práce...
no, pár gum jsem už rychlostí roztrhal, to je fakt ... ale vždycky dřív než prdly, tak se to projevilo jinak - boucháním atp. Takže no stressLukaso píše:řeknu to na plnou hubu...proto že gravitační zrychlení prostě nepřemluvíš a ze zavřenýho výtahu neutečeš tak se počítá se značnou rezervou...a pak taky kvůli tomu, když napadne nějakýho jantara v 7 patře místo 5ti ( cc 80 kg ) lidí naložit 20 pytlů cementu a sebe... bohužel výrobci pneumatik s takovou bezpečností nepočítají a přesto se najdou tací....eLzyx píše:aby unesly o dva 100kilový lidi víc?
Ahoj, to je performance Tvé C70?Sibr píše:To co je na fotce, prostě už to nemá kam fyzicky lézt..JardaS píše:Zajimalo by me, co kdo mysli zaseknutym tachometrem na 260, zadne zaseknuti u S80 T6 neni,
s prehledem preleze 260 a odhadem 285 a zadny doraz to nema.
S S80 T6 320koni
Tohle nejni nic o praskání , jenom o jízdě na přehuštěnejch gumácheLzyx píše: zajímavý, že vždycky jako první praskne vnitřní strana kostry, takže venkovní průměr kola je pak menší než vnitřní.
zhruba takhle:
Jistě je to přímo z té situace z německa co jsem psal v prvnim příspěvku.Danniel74 píše: Ahoj, to je performance Tvé C70?
a kdy to bylo?? ale jinak, to můžu potvrdit, už jak mně předjížděl, přečetl jsem si jeho rychlostní index a říkal jsem si, hochu, ty si blázen..takhle riskovat..no a proto že já měl jen do 190ti, tak jsem jel celou cestu jen jako druhej, tj. pomalejší..eLzyx píše:mám zimáky do 210 a bezproblémů snesli v podstatě nonstop 250km/h na trase dlouhé zhruba jako z Prahy do Roudnice
A ktore by mali byt v 2,5T 193 k (S70, r.v. 1998, B5254T). Som na tom vcera vecer kukal s baterkou a mam tam nejake asi cerveno hnede. Je to tak sravne?marra píše:nemaš tam jsou bud tytowickey píše:zeleny jsou standard manual 850R? myslim, ze je tam mam.
nebo tyto
možna v safronu tam by mohly bejt bilý 350cc¨
Chce to auta pořádně votuzit. Podle mě přes poctivej spoiler těžko uvidí na SPZtku z 6km výšky.eLzyx píše:dobrý je, že si zatím můžeme užívat relativní svobody. V Anglii to začíná být hustý http://zahranicni.ihned.cz/c1-40168600-britska-policie-chce-na-neukaznene-ridice-nasadit-bezpilotni-letouny
Když ve státech honí desperáda na dálnici SPZtku taky neřeší . Prostě sledovačka-chytačka-paralýza.dali píše:Chce to auta pořádně votuzit. Podle mě přes poctivej spoiler těžko uvidí na SPZtku z 6km výšky.eLzyx píše:dobrý je, že si zatím můžeme užívat relativní svobody. V Anglii to začíná být hustý http://zahranicni.ihned.cz/c1-40168600-britska-policie-chce-na-neukaznene-ridice-nasadit-bezpilotni-letouny
Jen aby na to letadlo nedali pár Sidewindrů.... Pak už by jenom zavolali Simírovi: "jeď uklidit ten svinčík"dali píše:Leda že letadélko zavolá Simírovi: "někdo ti prasí v revíru, jeď to okouknout". Jenže hrozí, že než Simír dorazí, prasič přestane prasit. Nedokážu si představit, že by cokoli získaný z toho letadla mohlo sloužit jako důkazní materiál...