V kolika benzínových Volvech jsi jezdil?Denně jezdím starou 760 2,3 turbo a určitě mne nenudí!A v létě taková T6 také není nuda.Ale chápu,že není takový adrenalin jako ve fobii kdy očekáváš,co ti dříve upadne.ondik007 píše:topeni berte s rezervou me sere u me nafty,ze i s novym termostatem a kartonem pred chladicem to topi az po 5 km lehce a 80 stupnu to ma az po 10 km dle diag.jinak automat nechci vubec ale jak ve volvu tak bmw je casto kdyby stal kazdy repas 30 tis,tak do toho du,protoze vim co to je menit spojku na rope a pak zjistit,ze je ko aj setrvak.jinak vstriku a turba se nebojim vstriky vim co snesou a vymenu sem delal.cerpadlo na cr se dobre repasuje.nove neni nikdy nutne. Naftu chci hlavne kvuli kroutaku ten sem si oblibil a benzinak me nudi az stve
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
#876 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#877 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
nebud smesny.co by padalo na aute co ma najeto 26 tis?navic nechapu do ceho se strefujete ja uz nekolikrat rek,ze mam jtd coz byl 1.cr znam veskery problemy toho motoru a proto by D5 byla nejlepsi volba ale jen do roku 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#878 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Nechte už Ondika být, až bude kupovat 15. auto tak bude mít jiné prority a ne diskutovat o kravinkách. Snažil jsem se mu jen vysvětlit, že jestli si koupí pekáč, je jedno jaký bude mít motor a ostatní čísla v techničáku.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#879 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
vpohode ja si rad vyslechnu rady,ale ne blbe pripominky. tak sem ted spocital spotrebu fabie HTP vysla mi 6,9 zadne mesto pouze mimo obec. max rychlost 110 vic jak 3200 otacek sem netocil.
takze jako auto na dojizdeni do prace jedine nejaka nakupni taska s 1,4 HDi nebo 1,1cka v plynu. nastesti nemusim akzdej den autem,takze me to nedonuti si koupit nejakyho matiza a proto sem si dal ten strop kombinovane spotreby na 7,5 litru.
jo a 15 aut sem nemel,ale k tomu cislu se hoodne blizim.
takze jako auto na dojizdeni do prace jedine nejaka nakupni taska s 1,4 HDi nebo 1,1cka v plynu. nastesti nemusim akzdej den autem,takze me to nedonuti si koupit nejakyho matiza a proto sem si dal ten strop kombinovane spotreby na 7,5 litru.
jo a 15 aut sem nemel,ale k tomu cislu se hoodne blizim.
#880 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
6,9 z takovou malou kurvou???Já jezdím polozávodním stylem dveřma napřed kde to jen jde a mám spotřebu v přepočtu 6,5 a to už má Hyena na tacháči 498700km a minimálně 300000km ji někdo utočil.ondik007 píše:vpohode ja si rad vyslechnu rady,ale ne blbe pripominky. tak sem ted spocital spotrebu fabie HTP vysla mi 6,9 zadne mesto pouze mimo obec. max rychlost 110 vic jak 3200 otacek sem netocil.
takze jako auto na dojizdeni do prace jedine nejaka nakupni taska s 1,4 HDi nebo 1,1cka v plynu. nastesti nemusim akzdej den autem,takze me to nedonuti si koupit nejakyho matiza a proto sem si dal ten strop kombinovane spotreby na 7,5 litru.
jo a 15 aut sem nemel,ale k tomu cislu se hoodne blizim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#881 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
musim se priznat,ze mojemu JTDcku sem daval naprdel,ale jako netocil sem to nad 2800 to proste nema smysl ten kroutak je vuci te vaze obrovsky. ale te fabii sem skoro neslapal jasne nejel sme jak dedek mohl sem jet 70 a tocit nizsi otacky.
ja se ted bojim,ze koupim auto za 150 strelim nejakou ropu 1,7 CDTI 1,8 TDCI ,kde je udavana spotreba 5 litru a pojedu za 7 to me trefi slak.
u nas ve Zline nekdo prodava volvo S80 v LPG myslim za 60. ale takovou obludu navic tak starou rok 99 nechci,ale na druhou stranu bych mel 50 tis na PHM a opravy
ja se ted bojim,ze koupim auto za 150 strelim nejakou ropu 1,7 CDTI 1,8 TDCI ,kde je udavana spotreba 5 litru a pojedu za 7 to me trefi slak.
u nas ve Zline nekdo prodava volvo S80 v LPG myslim za 60. ale takovou obludu navic tak starou rok 99 nechci,ale na druhou stranu bych mel 50 tis na PHM a opravy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 859
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#882 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Rad uz tady padlo pozehnane, jediny blby pripominky tu zatim mas porad ty,kdyz tu rozvadis dokola teorie s fobiema,mondeama a jinyma super karama a pokud ti prijde napr s80 jako obluda,tak si uz konecne kup tu 1,4 hdi,abys mohl jezdit za 3,5 litru nafty bez oprav,zcela jiste ti nalita 500 tis a vic !!!!!! nebo daciu, tu koupis za kilo a jeste mas par let zaruku a to se prece vyplati! Jen ta vybava asi nebude nic moc...ale zase to bude rychle topit
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
#884 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Skoro začínám podezřívat Drewida,že po Jarmilce a Turbomotorovi stvořil nové monstrum.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#885 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
To je ten případ: " Babo raď "
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#886 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
pucte mi nekdo volvo:D:D dneska mi v praci kolega tvrdil podobne bachorky jako uz vic lidi,ze 1,5 tunovy passat 2,8 V6 jezdi po meste za 9 litru a kombinovane za 8,5. a BMW 328 i za 7,8
asi si zajdu do auto bazaru a nezavisle vyzkousim velke auta s vyssim obsahem,ale stojim si za svim,ze trckani se studenym motorem po meste znamena spotrebu tezce nad 15 litru
asi si zajdu do auto bazaru a nezavisle vyzkousim velke auta s vyssim obsahem,ale stojim si za svim,ze trckani se studenym motorem po meste znamena spotrebu tezce nad 15 litru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#887 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
už se to tady docela plevelí, nechcete si udělat tema v lampárně?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#888 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ke koncernovému 2.8V6 - klidně bych tomu věřil, ten motor při klidném ježdění fakt umí zajet slušnou spotřebu. Táta ho měl v Superbu 1 a na dlouhé trasy klidným tempem - to jest jedeš normálně, nepředjíždíš za každou cenu aby ses v koloně posunul o jedno místo, dával běžně za 7l. A má krásný tichý chod, musím se přiznat, že se mi líbíl víc než volvácký Ono velký motor si bude tu samou cestu jako HTP jen užívat, zatímco HTP bude makat naplno.
jinak k riziku nákladů - ano, i ojetý benzin je riziko, ale vycházíš ze špatných premis
začni cenou, kterou jsi ochotný za auto zaplatit. no a pak se podívej, jak staré nafťáky s kolika km tam spadnou, a jak staré benziňáky s kolika km. Krom toho u atmo benzinu je skutečně minimální riziko drahých závad, dokonce ani kvalita tankovaného paliva tady moc nehraje roli, klidně benzin z JZD (samozřejmě to nedoporučuji), zatímco nafťák ježděný na pančovanou nekvalitní naftu je adept na kasičku...
já když kupoval svýho benziňáka tak za tu cenu bych měl tak o 2-3 roky starší naftu, která měla natočeno minimálně 2x tolik, ale spíš 3x.
ano, mohl jsem mít štěstí při výběru a najít parádní kousek bez investic, ale já raději sportku, tam se mi zdá šance vyhrát větší
jinak k riziku nákladů - ano, i ojetý benzin je riziko, ale vycházíš ze špatných premis
začni cenou, kterou jsi ochotný za auto zaplatit. no a pak se podívej, jak staré nafťáky s kolika km tam spadnou, a jak staré benziňáky s kolika km. Krom toho u atmo benzinu je skutečně minimální riziko drahých závad, dokonce ani kvalita tankovaného paliva tady moc nehraje roli, klidně benzin z JZD (samozřejmě to nedoporučuji), zatímco nafťák ježděný na pančovanou nekvalitní naftu je adept na kasičku...
já když kupoval svýho benziňáka tak za tu cenu bych měl tak o 2-3 roky starší naftu, která měla natočeno minimálně 2x tolik, ale spíš 3x.
ano, mohl jsem mít štěstí při výběru a najít parádní kousek bez investic, ale já raději sportku, tam se mi zdá šance vyhrát větší
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#889 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
OKI pokračuji v lampárně!
#890 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak na to zrovna zapomeň, jestli nemáš zbytečných 80.000,- Kč na servis:stromca píše:Ahoj uvažuji o koupi tohoto vozu https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/10462315?goFrom=list trochu mě děsí ten automat .. máte někdo zkušenosti s tímto typem motorizace a převodovky ?? případně kolik by stála předkupní prohlídka v servisu atd prostě takový shrnutí na co se mám zaměřit díky
1) přečti si tady něco na téma T6 - je toho tu mraky, převodovka jde do kopru, lambda sondy, atd.
2) AB Auto na Bohdalci - prodávají samý humusy, slepenice a zbastelný bouračky
Pokud chceš S80 v benzínu, zaměř se na atmosféru 2.4i 125kw.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#891 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Na druhou stranu když mu tam vlítně někdo zkušenej s diagnostikou, tak za ty prachy by to třeba chvíli jezdilo, a i kdyby jen 10tkm, tak to máš 4kč/km a ještě se ti poníží o cenu prodaných ND, takže třeba...
Jinak obecně na uvítání mezi volva je tato konkrétní motorizace s touto převodovkou neštěstí, zkus hledat něco jinýho než 200kW verzi.
Jinak obecně na uvítání mezi volva je tato konkrétní motorizace s touto převodovkou neštěstí, zkus hledat něco jinýho než 200kW verzi.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#892 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Docela rozptyl zájmu 1,8 není žádný velký průser, na normální ježdění stačí .. teda rakety to nenístromca píše: Díky mě se to auto líbí ale právě ten automat mě celkem děsí no ještě mám vybraný tohle http://autojpn.cz/volvo/?idAuto=7
Je to menší ale slušně vybavený .. máte někdo zkušenosti s 1,8 ??
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#893 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ta T6 nebude s cenou konečná a když auto bude za 30000Kč pojízdné a vydrží rok,než se vysype převodovka,tak se dá udělat rozborka a část peněz dostat zpátky.Každopádně bez člověka znalého s diagnostikou bych to nekupoval.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#894 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Z těchto dvou jednoznačně S40, což tim pádem sme o vlákno jinde.
Hlavně si ujasni co chceš, T6tka jako první volvo, když o tom víš kuloví neni a neni a neni ideální volba.
Martinopel:
Hlavně si ujasni co chceš, T6tka jako první volvo, když o tom víš kuloví neni a neni a neni ideální volba.
Martinopel:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#895 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravim, mam zaujem kupit V70II D5, najezd 259000 km. automat, rocnik 2005 kompletni servisni historie - dovoz z Nemecka, chci automat a zaroven mam strach z jeho poruchovosti pri tom najezdu...co si o tom myslite? Co ma caka u auta s timto najezdem? Budem vdacny za kazdy nazor
#896 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
van qvesčn: ví někdo, proč tohle nepustili z manuálem? Problém by byl stejný? Neunesl by to?
edit: myšleno T6...
edit: myšleno T6...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#897 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Kubal: pokud lze dohledat výměny oleje v at, tak bude použitelná, rozvody ještě vydrží. Víc se z tvého příspěvku usoudit nedá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#898 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím.
Mám dotaz ohledně https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/12170691?goFrom=list.Jedná se o S60 2.4 125KW r.v. 2001 najeto 296 tisíc km.
Jedná se o vůz kamaráda, který toto auto kupoval před 3 roky dovezené z německa s nájezdem 200 tisic km.
Nyní má 300 tisíc km. Myslíte, že ještě ten motor vydrží? Rozvody měnil před 50 tisíc km a olej vyměňuje pravidelně a nikde nic neklepe.
Volvo by chtěl koupit můj bratr( ještě student, ale s brigádami)
Mám dotaz ohledně https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/12170691?goFrom=list.Jedná se o S60 2.4 125KW r.v. 2001 najeto 296 tisíc km.
Jedná se o vůz kamaráda, který toto auto kupoval před 3 roky dovezené z německa s nájezdem 200 tisic km.
Nyní má 300 tisíc km. Myslíte, že ještě ten motor vydrží? Rozvody měnil před 50 tisíc km a olej vyměňuje pravidelně a nikde nic neklepe.
Volvo by chtěl koupit můj bratr( ještě student, ale s brigádami)
Naposledy upravil(a) Punkexploited dne 17 úno 2013 16:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#899 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Odpověděl jsi si prakticky sám. Ten motor je prakticky nesmrtelný a jestli o něj jak píšeš je pravidelně staráno tak není problém.
Je to skoro k neuvěření kam ty ceny padají.
Je to skoro k neuvěření kam ty ceny padají.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#900 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No jo no, samé mínusy: benzín, sedan a ještě těch 300tkm najeto. Nic pro českého Pepíka. Osobně mám přesně takové auto (co má ještě jedno "minus" = automat) a jsem zcela spokojen. Jako druhé auto v rodině, zcela vyhovující. A když jsem přidal lepší audio, byla to ta nejlepší investice.raolsa píše:Je to skoro k neuvěření kam ty ceny padají.
Taky přemýšlím, proč každý řeší, jak je na tom motor ve 300tkm? Když ty jsou (až na výjimky) při pravidelných výměnách oleje úplně v pohodě. Na údržbu se často kašle, ale ten olej se snad ještě jakž takž mění, nebo se pletu?
Ale ve 300tkm už to budou za sebou mít všechny díly nápravy, zvláště při provozu na českých silnicích. Ramena, čepy, silentbloky. A to když se u takového auta za 40t vymění, tak je to 50% ceny auta, možná víc.
Ovšem za 40t - to je vcelku málo, tak to zřejmě nebude úplně výstavní kousek. Nějaké (nejen) kosmetické problémy tam asi budou (cosi je vidět na sedalde řidiče). Ale když se to všechno pospravuje, může to být dobrá kára. S60 je fajnové vozítko.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136229 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1213 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2937 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1563 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous