Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#776 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
zober si so sebou niekoho, kto uz take auto videl nielen na obrazku
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha Ďáblice
- Vůz: S 80 D5, 136KW, 2007
- Bydliště: Praha Ďáblice
#777 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj, prosím o radu... Co říkáte na tuhle S60? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/11555264?goFrom=list
Zvažuji její koupi, viděl jste ho už někdo osobně? Nejsem si jistej tim motorem. Myslel jsem, že 2.4D 96 Kw se dělaly jen do 2004, neměla by 2.4D 2005 mít 120 Kw? Pokud je těch 96 Kw správně, stačí to na tohle auto? V rodině máme XC 70 D5 136 KW, ale to je o něco těžší auto. Jeho pružnost mi přijde dostatečná, ale s 96kw nemám zkušenost. Tak jestli někdo máte rozumnou radu... Děkuju!
Zvažuji její koupi, viděl jste ho už někdo osobně? Nejsem si jistej tim motorem. Myslel jsem, že 2.4D 96 Kw se dělaly jen do 2004, neměla by 2.4D 2005 mít 120 Kw? Pokud je těch 96 Kw správně, stačí to na tohle auto? V rodině máme XC 70 D5 136 KW, ale to je o něco těžší auto. Jeho pružnost mi přijde dostatečná, ale s 96kw nemám zkušenost. Tak jestli někdo máte rozumnou radu... Děkuju!
_________________
S 80 D5, 136 kw, 2007, manuál
Bylo: S 60 2.4D, 96KW, 2005, manuál
S 80 D5, 136 kw, 2007, manuál
Bylo: S 60 2.4D, 96KW, 2005, manuál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#778 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
2.4D i D5 mají stejný krouťák. ten rozdíl ve výkonu bude znát až ve vyšších otáčkách, ale pořád to bude dostačjícídirtybastard píše:Ahoj, prosím o radu... Co říkáte na tuhle S60? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/11555264?goFrom=list
Zvažuji její koupi, viděl jste ho už někdo osobně? Nejsem si jistej tim motorem. Myslel jsem, že 2.4D 96 Kw se dělaly jen do 2004, neměla by 2.4D 2005 mít 120 Kw? Pokud je těch 96 Kw správně, stačí to na tohle auto? V rodině máme XC 70 D5 136 KW, ale to je o něco těžší auto. Jeho pružnost mi přijde dostatečná, ale s 96kw nemám zkušenost. Tak jestli někdo máte rozumnou radu... Děkuju!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#779 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No tak krouťák je tam myslím o 50 nM menší ! Ale jed by to mělo !hayney píše:2.4D i D5 mají stejný krouťák. ten rozdíl ve výkonu bude znát až ve vyšších otáčkách, ale pořád to bude dostačjícídirtybastard píše:Ahoj, prosím o radu... Co říkáte na tuhle S60? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/11555264?goFrom=list
Zvažuji její koupi, viděl jste ho už někdo osobně? Nejsem si jistej tim motorem. Myslel jsem, že 2.4D 96 Kw se dělaly jen do 2004, neměla by 2.4D 2005 mít 120 Kw? Pokud je těch 96 Kw správně, stačí to na tohle auto? V rodině máme XC 70 D5 136 KW, ale to je o něco těžší auto. Jeho pružnost mi přijde dostatečná, ale s 96kw nemám zkušenost. Tak jestli někdo máte rozumnou radu... Děkuju!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#780 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
280 Nm 96kw
340 Nm 120kw
Doporucuji se svezt s obouma.
Jinak ta na inzeratu podle fotek uz ma zasly plasty na prednich svetlech.Investice do budoucna bud do vycisteni a nebo vymena svetel.
340 Nm 120kw
Doporucuji se svezt s obouma.
Jinak ta na inzeratu podle fotek uz ma zasly plasty na prednich svetlech.Investice do budoucna bud do vycisteni a nebo vymena svetel.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha Ďáblice
- Vůz: S 80 D5, 136KW, 2007
- Bydliště: Praha Ďáblice
#781 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Děkuju Vám za radu!!! Abych byl nejrychlejší na silnici, z toho jsem se už poučil a jde mi především o komfortní jízdu. Ale přesto mám rád jistotu, že můžu v klídku předjet. Myslim, že by to mohlo stačit. V pátek se půjdu projet, tak se uvidí. Jojo, s výměnou světel bych počítal a vzhledem k ceně bude asi čekat víc věcí na výměnu
_________________
S 80 D5, 136 kw, 2007, manuál
Bylo: S 60 2.4D, 96KW, 2005, manuál
S 80 D5, 136 kw, 2007, manuál
Bylo: S 60 2.4D, 96KW, 2005, manuál
#782 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Na můj vkus moc jakýchsi nálepek na tom kufru. Čudle teploty na ACpanulu žádná sláva. Co se týká motorizace, jeden volvoprodejce mě tvrdil, že rozdíl mezi 96 a 120 nepoznám, díky absenci 6q. Nevím, co na tom může být pravda. Nikdy jsem s 96kou nejel. Ale na konfort u šedesátky tak trochu zapomeň. Pokud to nebude jezdit na šestnáctkách, bude to tvrdý jako prase. Ale na dobrých (čili zahraničních) cestách to ani nepoznáš. Pokud je hezká dálnice, tam je S60 D5 jako doma. To je její terén.
#783 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj, mám opět dotaz, stále vybírám, nebyl se už někdo dívat? vypadá moc pěkně, ale zase Itálie..a hlavně cena "podezřele" nízká
http://auto.bazos.cz/inzerat/20827181/Volvo-V70-25D-Summum-NaviAlkolaKuzeServiska.php = YV1SW714072634127
http://www.tipcars.com/#volvo-v70/24-d5-facelift-extra-top-stav-23791049.html
edit: + s60 http://auta.yauto.cz/volvo-s60-2-4-d5-sport-1453919.html
díky
http://auto.bazos.cz/inzerat/20827181/Volvo-V70-25D-Summum-NaviAlkolaKuzeServiska.php = YV1SW714072634127
http://www.tipcars.com/#volvo-v70/24-d5-facelift-extra-top-stav-23791049.html
edit: + s60 http://auta.yauto.cz/volvo-s60-2-4-d5-sport-1453919.html
díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#784 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Gúúgl a obrázky interiéru xc90tky říkají že je to jedna z možných kombinací
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#785 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Podle mě je to kvůli odrazům od čelního skla, bo světlá palubka je na to hrozná...
Jinak k těm fotkám, kombinace světlý kůže a tmavýho dřeva + 3 ramenný volant je docela pornózní kombinace...
Jinak k těm fotkám, kombinace světlý kůže a tmavýho dřeva + 3 ramenný volant je docela pornózní kombinace...
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#786 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ano. tyhle kombinace jsem taky viděl a bude to kvůli tomuto.majtinek píše:Podle mě je to kvůli odrazům od čelního skla, bo světlá palubka je na to hrozná...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#787 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím 2.5tdi som mal krátko a hodne dávno... ale chcem sa spýtat... V70 II osadena týmto motorom má dvojhmotu?
Tak isto na čo si dávať u tohto motoru pozor.. (najčastejšie problemy) ...mne sa vtedy nič počas celej doby nepokazilo.. až na spotrebak ako silenty a pod.
Ďakujem.
Tak isto na čo si dávať u tohto motoru pozor.. (najčastejšie problemy) ...mne sa vtedy nič počas celej doby nepokazilo.. až na spotrebak ako silenty a pod.
Ďakujem.
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
#788 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Všechny V70II s manuální převodovkou mají dvojhmotu.BaDDog píše:Zdravím 2.5tdi som mal krátko a hodne dávno... ale chcem sa spýtat... V70 II osadena týmto motorom má dvojhmotu?
Tak isto na čo si dávať u tohto motoru pozor.. (najčastejšie problemy) ...mne sa vtedy nič počas celej doby nepokazilo.. až na spotrebak ako silenty a pod.
Ďakujem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#789 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ale 2.5tdi (aspon u audi) mali niektore klasiku jednohmotu...
Inak čo som si všimol na tak dvojhmota je problem hlavne u D5?.... či su pripady kedy zahučala aj u 2.5TDi alebo u benzinovej 2.4i (103 či 125)
A ked je reč o tom je lepšia volba 2.5tdi či 2.4i benzin (a ktora verzia 140k či 170k)
Ďakujem.
Inak čo som si všimol na tak dvojhmota je problem hlavne u D5?.... či su pripady kedy zahučala aj u 2.5TDi alebo u benzinovej 2.4i (103 či 125)
A ked je reč o tom je lepšia volba 2.5tdi či 2.4i benzin (a ktora verzia 140k či 170k)
Ďakujem.
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#790 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Odejde časem na všechBaDDog píše:Ale 2.5tdi (aspon u audi) mali niektore klasiku jednohmotu...
Inak čo som si všimol na tak dvojhmota je problem hlavne u D5?.... či su pripady kedy zahučala aj u 2.5TDi alebo u benzinovej 2.4i (103 či 125)
A ked je reč o tom je lepšia volba 2.5tdi či 2.4i benzin (a ktora verzia 140k či 170k)
Ďakujem.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#791 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ahoj chci sezeptat na par dulezitych veci at neudelam blbost. I kdyz stale mam pojizdne auto jiz par let heldma vhodne auto,ktere mi bude delat radost¨. proste vonavka o kterou budu pecovat . Behem poslednich asi 6 let sme vystridal asi desitku ruznych aut a uz trosku vim co chci,ale vybrat vhodne auto je tezke. reknu to asi tak zacnu u usporneho turbomotoru o objemu 1,3 a skoncimu 4 kolky s objemem 3 litry napr. BMW 330xd. Co vlastne od auta ocekavam? krom toho aby se mi samozrejme libil zevnejsek i interier chci od auta hlavne pohodli. vyhrkanych tvrdych aut sem mel fakt hodne a uz toho mam plne zuby. potom co sem zkusil x5tku i treba 320 D zacal sem ji hned chtit. rikam si vsak co CR jako CR zkusenosti s ropu mam a neprekvapi me ani dvouhmota a nic cerpadla,drv nebo vstriky vsim sem si prosel se umel to vyresit,ale potom co sem prosel diskuze jakm se bavoraky kazi a jak drahe dily maji proti VW,francouzum ,italum a podobym autum sem si nechal zajit chut
kazdopadne at se vratim k veci rad bych 4 kolku zadny jeep i kdyz ten by se hodil na chalupu lip,ale chci kobajna a tim to pada navic spotrebu v rozumne mezi udrzim jen s autem typu oktavie 4X4 max passat se stalym pohonem,ale nejaky jeep s gumama sirky 275 nebdue zrat do 10 litru a to se nebavim o benzinu stale o nafte. Urcite se zeptate kolik toho najedu. najedu malo i dkyz potrebuju usporne auto do prace nespokojim se s 47 kw od fabie SDI:D potrebuju citit kroutici moment minimalne 300 Nm u tezkakych aut nad tunu a pul spis 350. a protoze s benzinama sem nikdy nejezdil pod 10 litru a to mohlo byt 1,2 nebo 3 litr proste mesto a kratke trate - benzin = vir v nadrzi prumerna spotreba kolem 12 a to u predokolek s 4kolama sem mel 16-20. s ropu jezdim i s vozikem po emste za 7 litru pri vyuziti plneho vykonu a proto fakt kaslu na keci,ze diesel ma drazsi servis! ma? je to nesmysl dnesni benzinaky maji taky turba ,maji taky dvouhmoty, maji extremne drahe dily motoru, civky na kazdem valci, 2 lambda sondy daleko vic cidel a serepeticek nez ropak.
jedina sance co by u me mohlo zvytezit je prave nejaky spolehlivy benzinovy 5tivalec co ma dostatecny kroutak nad 200 NM v prestavbe na LPG. coz sem se dival,ze ve volvech casto byva. AWD take, vybava uzasna, podvozek na to ctu jen chvalu. celkove bezpecne auto,velky kufr proste fakt dost kladnych veci.
ale chci od vas poradit jestli to neni na me az moc velke sousto. do auta sem ochoten dat od 70 do 160 tis. smaozrejme chci co nejnovejsi auto aby to nebylo zhnile .
strasne se mi libi volvo V70 nebo xc 70 kvuli pohonu AWD, kufru, zajimavym motorum a podvozku.
ale kolik stoji servis takoveho auta?co se kazi? nasel sem si auto s automatem a po precteni neco o repasu automatu coz se muze vysplhat az na 100 tis me presla chut.a bez automatu se vyber techto aut znacne zuzi:( ale dejme tomu,ze nejak automat poresime streli,ze treba koupim auto co je porepasu. co motory? ktere jsou spolehlive? vim,ze diesel 5 valec 103 kw je od VW coz je drzak TDI pak byl nahrazen CR,kterej znam a vim co od nej cekat,ale nevim jak je resena hlava valcu jetsli je nachylna na praskani,co tesneni, co turba, jak je dimenzovana spojka a dvouhmota. to same benzinak. musim promyslet vse. Pri koupi auta je pro me dulezite jak nakladne muzou byt opravy. ja sem ochotnej repasovat cokoliv kdzy to ve vysledku nepujde do ctvr milionu. do auta za 35 tis sem vrazil 50 ,ale to sem udelal vse GO naprav,komplet brzdy,spojku,chladic,rozvody, ulozeni motoru a prevodovky, chiptuning,vstriky, 2 sady kol,ale volvo bude jiny kafe. mel sem auto i benzinove 16v a stacilo mi jen to,ze blby rozvody nebo tesneni pod hlavou bylo od 8 tis nahoru a to byl debilni fiat. tesneni 500 kc,ale proste blbe reseny motor.
jsme ochoten za servis dat fakt dost penez ,ale v nejakych rozumnych mezich jetsli me chapete. rad sid elam na aute co jde sama,le motora nejsu rozvody neudelam tesneni bych si mozna tak udelal na nejakym puntu firu.
rad bych slysel taky jak je na tom volvo s korozi. jetsli treba auto z roku 2000 nebude prohnile. jestli by sjet doorucili koupit raci auto za 150 z roku 2003 a bat se,ze bude 100 tis investice nebo za 60 z roku 1999 a nasypat do podvozku a motoru?
info o spotrebach benzinaku,vhodnosti na LPG atd.
kazdopadne at se vratim k veci rad bych 4 kolku zadny jeep i kdyz ten by se hodil na chalupu lip,ale chci kobajna a tim to pada navic spotrebu v rozumne mezi udrzim jen s autem typu oktavie 4X4 max passat se stalym pohonem,ale nejaky jeep s gumama sirky 275 nebdue zrat do 10 litru a to se nebavim o benzinu stale o nafte. Urcite se zeptate kolik toho najedu. najedu malo i dkyz potrebuju usporne auto do prace nespokojim se s 47 kw od fabie SDI:D potrebuju citit kroutici moment minimalne 300 Nm u tezkakych aut nad tunu a pul spis 350. a protoze s benzinama sem nikdy nejezdil pod 10 litru a to mohlo byt 1,2 nebo 3 litr proste mesto a kratke trate - benzin = vir v nadrzi prumerna spotreba kolem 12 a to u predokolek s 4kolama sem mel 16-20. s ropu jezdim i s vozikem po emste za 7 litru pri vyuziti plneho vykonu a proto fakt kaslu na keci,ze diesel ma drazsi servis! ma? je to nesmysl dnesni benzinaky maji taky turba ,maji taky dvouhmoty, maji extremne drahe dily motoru, civky na kazdem valci, 2 lambda sondy daleko vic cidel a serepeticek nez ropak.
jedina sance co by u me mohlo zvytezit je prave nejaky spolehlivy benzinovy 5tivalec co ma dostatecny kroutak nad 200 NM v prestavbe na LPG. coz sem se dival,ze ve volvech casto byva. AWD take, vybava uzasna, podvozek na to ctu jen chvalu. celkove bezpecne auto,velky kufr proste fakt dost kladnych veci.
ale chci od vas poradit jestli to neni na me az moc velke sousto. do auta sem ochoten dat od 70 do 160 tis. smaozrejme chci co nejnovejsi auto aby to nebylo zhnile .
strasne se mi libi volvo V70 nebo xc 70 kvuli pohonu AWD, kufru, zajimavym motorum a podvozku.
ale kolik stoji servis takoveho auta?co se kazi? nasel sem si auto s automatem a po precteni neco o repasu automatu coz se muze vysplhat az na 100 tis me presla chut.a bez automatu se vyber techto aut znacne zuzi:( ale dejme tomu,ze nejak automat poresime streli,ze treba koupim auto co je porepasu. co motory? ktere jsou spolehlive? vim,ze diesel 5 valec 103 kw je od VW coz je drzak TDI pak byl nahrazen CR,kterej znam a vim co od nej cekat,ale nevim jak je resena hlava valcu jetsli je nachylna na praskani,co tesneni, co turba, jak je dimenzovana spojka a dvouhmota. to same benzinak. musim promyslet vse. Pri koupi auta je pro me dulezite jak nakladne muzou byt opravy. ja sem ochotnej repasovat cokoliv kdzy to ve vysledku nepujde do ctvr milionu. do auta za 35 tis sem vrazil 50 ,ale to sem udelal vse GO naprav,komplet brzdy,spojku,chladic,rozvody, ulozeni motoru a prevodovky, chiptuning,vstriky, 2 sady kol,ale volvo bude jiny kafe. mel sem auto i benzinove 16v a stacilo mi jen to,ze blby rozvody nebo tesneni pod hlavou bylo od 8 tis nahoru a to byl debilni fiat. tesneni 500 kc,ale proste blbe reseny motor.
jsme ochoten za servis dat fakt dost penez ,ale v nejakych rozumnych mezich jetsli me chapete. rad sid elam na aute co jde sama,le motora nejsu rozvody neudelam tesneni bych si mozna tak udelal na nejakym puntu firu.
rad bych slysel taky jak je na tom volvo s korozi. jetsli treba auto z roku 2000 nebude prohnile. jestli by sjet doorucili koupit raci auto za 150 z roku 2003 a bat se,ze bude 100 tis investice nebo za 60 z roku 1999 a nasypat do podvozku a motoru?
info o spotrebach benzinaku,vhodnosti na LPG atd.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#792 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ondik:
jak píšeš, máš dvě varianty. bud první generaci V70 nebo druhou. Obě se dají sehnat s AWD. Tuším, že u první generace to AWD je méně náchylné na rozbití. U druhé generace jsou problémy s tisícihranem, který se jednou vyhrká. Kluci ho nahrazujou nějakou domovýrobou z odolnějšího materiálu.
Ty motory: jak jsi psal, bud 103 kw od Audi nebo D5 volvo. Už bych skočil do té D5, ten motor je super. O praskání hlav nic nevím.
jak píšeš, máš dvě varianty. bud první generaci V70 nebo druhou. Obě se dají sehnat s AWD. Tuším, že u první generace to AWD je méně náchylné na rozbití. U druhé generace jsou problémy s tisícihranem, který se jednou vyhrká. Kluci ho nahrazujou nějakou domovýrobou z odolnějšího materiálu.
Ty motory: jak jsi psal, bud 103 kw od Audi nebo D5 volvo. Už bych skočil do té D5, ten motor je super. O praskání hlav nic nevím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#793 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jj to sem taky cetl o tom haldexu,ale to je prece jen jeste prijatelna oprava to tady nejaky clen nabizel snad za 8 tis. ja se desim oprav typu repas automatu za 80 . treba repas turba za 10 to me potka vsude,vstriky a cerpadlo taky,ale je spousta veci co muze mit volvo specialni a drazsi nez konkurence. prece jen nejsu manager co vydelava 30 tis cisteho.Jen si chci fakt udelat radost a koupit neco jineho nez auto stredni tridy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#794 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
no..
moc snadno se teda ten tvuj elaborat necetl
pokud jsem spravne pochopil, chces volvo do 160000,- Kč a nevis vlastne jake - ani typ paliva
muj nazor je, pokud to nechces na denni jezdeni ale spis jako vonavku, kup si nejakou vymazlenou C70 T5 nebo 850R/S70R/V70R. na to ti ty prachy budou stacit a budes mit super svezeni.
vseobecne jsou motory od volva spolehlive - davam duraz na "od volva". to znamena, pokud vemes 5-valec, tak jsou vsechny OK (snad krom 2.4T, ktery vyzaduje trochu vice lasky).
rez nehrozi pokud nebylo bourane a spatne opravene
moc snadno se teda ten tvuj elaborat necetl
pokud jsem spravne pochopil, chces volvo do 160000,- Kč a nevis vlastne jake - ani typ paliva
muj nazor je, pokud to nechces na denni jezdeni ale spis jako vonavku, kup si nejakou vymazlenou C70 T5 nebo 850R/S70R/V70R. na to ti ty prachy budou stacit a budes mit super svezeni.
vseobecne jsou motory od volva spolehlive - davam duraz na "od volva". to znamena, pokud vemes 5-valec, tak jsou vsechny OK (snad krom 2.4T, ktery vyzaduje trochu vice lasky).
rez nehrozi pokud nebylo bourane a spatne opravene
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#795 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ja sem prave tady v bazaru nasel asi 5 aut ohnilych na lemech. nechci videt spodek:D. jako da se sehnat auto nezhnile aj z roku 1999,ale muj fiat je 1999 a chci fkat neco aspon o 3 roky mladsi
muj kamos ma najeto na stejnym 580 tis a bez koroze ja mam 190 a prohnile jak prase,ale s CR mam proste fakt zkusenosti resil sem spousty zavad a s pomoci diagnostiky sem to vzdy rozchodil.to bych u volva musel mit taky ja do servisu jedu jednou za 3 roky kdyz si an to netroufnu nebo musim mit zvedak.
ja se bojim,ze ty tubobenziny budou zrat aj travu u cesty av tom meste asi klidne 20. ja mel 1,4 turbo od fiatu a pod 15 to neslo a ted si vemem 2,4 turbo:D o pul tuny vic vaha.
proto jedine LPG. Jasny najedu s tim treba jen 5 tis km rocne,ale kdyz to vynasobite spotrebou treba 18 bude to balik jak svina.ta nafta i kdyz bude treba BMW 3 litr vim,ze pres 12 bude brat jen pri vysoke rychlosti a to se tady moc neda. ja jedu na zrychleni. soucasne auto po chipu ma 9,3 s
muj kamos ma najeto na stejnym 580 tis a bez koroze ja mam 190 a prohnile jak prase,ale s CR mam proste fakt zkusenosti resil sem spousty zavad a s pomoci diagnostiky sem to vzdy rozchodil.to bych u volva musel mit taky ja do servisu jedu jednou za 3 roky kdyz si an to netroufnu nebo musim mit zvedak.
ja se bojim,ze ty tubobenziny budou zrat aj travu u cesty av tom meste asi klidne 20. ja mel 1,4 turbo od fiatu a pod 15 to neslo a ted si vemem 2,4 turbo:D o pul tuny vic vaha.
proto jedine LPG. Jasny najedu s tim treba jen 5 tis km rocne,ale kdyz to vynasobite spotrebou treba 18 bude to balik jak svina.ta nafta i kdyz bude treba BMW 3 litr vim,ze pres 12 bude brat jen pri vysoke rychlosti a to se tady moc neda. ja jedu na zrychleni. soucasne auto po chipu ma 9,3 s
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#796 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jo prominte mi to. ja pisu hrozne vim to. asi nejaka nemoc:D zbrkle psani
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#797 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
volvo zinkuje kastle od roku 1982 a je to auto zvykle na svedske zimy, cili srovanni s nejakym juzanskym keplem neobstoji. na kazdem volvu, kde jsem videl rez, byla v dusledku spatne opravene bouracky.
ja mam S60R AWD Automat a mesto jezdim za 13-15 litru. vic snad bude brat pouze XC90 V8. cili neni to az tak hrozne. u vetsiny 5valcu pocitej mesto od 11 do 15 (od 140 do 300 koní)
ja mam S60R AWD Automat a mesto jezdim za 13-15 litru. vic snad bude brat pouze XC90 V8. cili neni to az tak hrozne. u vetsiny 5valcu pocitej mesto od 11 do 15 (od 140 do 300 koní)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#798 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
a jestli ti jde o zrychlení v kombinaci s úsporným dieslem, tak to udělej jako místní člen mr1, kup si jedničkovou V70 TDi a dej tam převodovku z benzínovýho auta.. Když pohledáš, najdeš na toto téma celý topic.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#799 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
akorat mam lehkej problem:D ja sem doted mel 2 auta a pojistka me na obe vysla na 4500 kc,ale jak ti zmrdni zrusili flotilove pojisteni,tak me vychazi pojistky na objem nad 2 litry okolo 1ř tis. nevim co mam delat. bonusu mam malo a otec me nedovoli to na nej napsat. poradite,kde se mrknout? este pred rokem mi vsude na 1,9tku vyslo do 5 tis.
tak zrychleni ani tak nejde,ale nechci at to je 12 sekund. hlaven at tahne do kpce a utahne vozik bez podrazovani to se mi libi na rope radim pri 1900 otackach a nezaklepe to ani nahodou. mam rad 8v motory coz je ted tezko sehnat uz:(
tak zrychleni ani tak nejde,ale nechci at to je 12 sekund. hlaven at tahne do kpce a utahne vozik bez podrazovani to se mi libi na rope radim pri 1900 otackach a nezaklepe to ani nahodou. mam rad 8v motory coz je ted tezko sehnat uz:(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 49
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
- Bydliště: Zlín
#800 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/ostatni/10497800?goFrom=list tohle vypada na poradne poctive auto a hlavne motor cekam,ze to bude radove cerpadlo podobny drzak jak u MB.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136398 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1266 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2939 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1568 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous