Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#576 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od selap »

A jéje,tady už se zase trhaj občanky,s turbo benzínem se pěkně jede,o tom žádná,ale abych to živil,to po mě nikdo nemůže chtít.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Shockey

#577 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Shockey »

Roger píše:XC70 D5 to byl opravdu nemotorny hlemyzd, kdyz clovek chtel aby to jelo, tak ta spoteba byla na urovni turbobenzinu
Když jedu na Slovensko (cca 950 km dohromady), což jsou převážně dálnice, tak se dostanu na průměr 7,9l. Při běžném ježdění do práce a po okreskách + sem tam dálnice, tak to bylo v zimě 8,5l, teď to "spadlo" :) na 8,4l.
Líné auto to rozhodně není, ale pokud chceš lítat brzda plyn, pak to není samozřejmě ideální. Ale stejně tak si podle toho tvýho měřítka nemůžu koupit Imprezu Sti a pak brečet, že to žere (a že pár takových znám :) )
Pokud se teda na takovou spotřebu dostanu i s turbobenzínem, tak ho beru!

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#578 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

travex má naprostou pravdu. Zkuste si vést poctivě evidenci a ne jen tak plácat játra od stolu. Nemám sice žádné auto z názvu topiku, ale ze všeho co mám tvoří náklady na palivo průměrně 40% (30-60) nákladů na 1km.
A pokud se do toho započítá komfort, ticho, dynamika a další chujoviny těžko vyčíslitelný, tak neni co řešit. Osobně jezdim nejradši Jarčou, která má ty náklady asi 7Kč na km (mam s ní najeto jen pár tisíc).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#579 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od yoby »

mr1 píše:. no a ta spotřeba sorry, ale je prostě poloviční, to mě nevymluvíte ani omylem. TDI je trochu takovej lenivej traktor, ale v pohodě by mě stačil. Samozřejmě, s T5 jezdit je živočišná radost. Ale já na to nemám.
Travex to napsal za sebe, u něj je rozdíl 3,5 l na spotřebě a to mu prostě za to stojí. Jsou to jeho čísla a já bych si je rozhodně netroufl rozporovat, páč ho nepokládám za někoho kdo má potřebu si něco namlouvat
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

melcz
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Vitín (České Budějovice)
Vůz: S60 T5

#580 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od melcz »

mr1 píše:S D5 naberu nádrž, a mám 1200km pokoj. Z benzínem (vovím) je to opravdu tragédie.
Nechci nijak zpochybnovat naftu, nikdy jsem ji nemel. Ale kdyz s T5 naberu plnou, tak mam na 760 km pokoj. Je to malo? :pardon:
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#581 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

není to málo. To je solidní údaj. Ale odpovídá to spotřebe cca 10,8 litru. Já jezdím možná někdy trochu ostřeji, ale zase né brzda plyn. Je pravda, že 150 pro mě není nic neobvyklýho, a to i mimo dálnice. Dlouhodobou spotřebu na D5 mám 6.77 což je o 4 litry méně. To jest 4x36 což je 144,-kč na sto. A nezlobte se pánové, ať dělám co dělám, sto kiláků je flusanec. Já bych si to prostě nemohl dovolit. A vidím denně, včera zrovna sem potřeboval jen tak cukat, vzal sem si čtyřicítku 2.0T, koupil za 3kila benzín, a sem rád že sem vůbec těch pár kilometrů odskákal. Spotřeba dýzlu je prostě daleko menší, a D5 není žádnej traktor, v autě to je poznat pouze na volnoběh. TDI je pravda trochu jinde. Není to jen můj nějaký zaslepený názor. Mám kolegu, co do práve střídá benzínový 1.8(8V PSA), a D5. Ten rozdíl je podle něj dvojnásobný. Takže tak pánové. Já mám benzíny rád. Hodně rád, ale nerad je živím.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#582 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od wickey »

70 l na 760 km je 9,2 litru na sto.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#583 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

:lol: sorry, nějak sem se asi překlep na té kalkulíně. Achjo, ten tačped :) no to je velice solidní spotřeba. Ale pořád tam ten rozdíl je. Ale nevím, asi bych to za 9.2 nezvládnul ani omylem 8)
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1839
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#584 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Roger »

Shockey píše:
Roger píše:XC70 D5 to byl opravdu nemotorny hlemyzd, kdyz clovek chtel aby to jelo, tak ta spoteba byla na urovni turbobenzinu
Když jedu na Slovensko (cca 950 km dohromady), což jsou převážně dálnice, tak se dostanu na průměr 7,9l. Při běžném ježdění do práce a po okreskách + sem tam dálnice, tak to bylo v zimě 8,5l, teď to "spadlo" :) na 8,4l.
Líné auto to rozhodně není, ale pokud chceš lítat brzda plyn, pak to není samozřejmě ideální. Ale stejně tak si podle toho tvýho měřítka nemůžu koupit Imprezu Sti a pak brečet, že to žere (a že pár takových znám :) )
Pokud se teda na takovou spotřebu dostanu i s turbobenzínem, tak ho beru!
Muze byt, neni turbobenzin jako turbobenzin...s 2.4T 147kW, co mam v S60 se da jezdit normalne predpisove za 8.5L (zadne courani), to je nizkotlak turbo - zabira a konci jinak nez u Rka + mensi tlak, u vysokotlaku tam je to kazdopadne o moc horsi, pod 10 nikdy, dalky 11,5 plne nalozeny 150km/h prumer a po meste to je tak 14-15 lehce, kdyz jezdis s nohou na podlaze tak i pres 20L/100km. No a nejake maloobjemove do 1.8T na tom budou asi jeste lepe - vyvoj u benzinu jde timhle smerem, pripadne kombinace s elektromotory/ethanolem.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

melcz
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Vitín (České Budějovice)
Vůz: S60 T5

#585 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od melcz »

mr1 píše::lol: sorry, nějak sem se asi překlep na té kalkulíně. Achjo, ten tačped :) no to je velice solidní spotřeba. Ale pořád tam ten rozdíl je. Ale nevím, asi bych to za 9.2 nezvládnul ani omylem 8)
Je to na dalku, vicemene predpisove (110 mimo mesto, ne dalnice). Jen jsem chtel napsat, ze ani s benzinem to neni zadna hruza. Ikdyz rozdil v cene za palivo mezi naftou a benzinem vzdycky bude. Takze jestli se Bedenovi libi 2.5T nebo T5, tak proc ne?
Btw. Laguna mi brala taky kolem 9l/100km. Akorat vubec "nejela" :D
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#586 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od LukášM »

yoby píše:Jenže co je objektivní porovnávat :)
Když chceš jezdit levně, tak koupíš diesel se vším co k tomu patří. Třeba s VW 1.9 77kW se dá skutečně jezdit za 5,5l/100km. Výkon je pro někoho dostačující a ostatní projevy neřeší.
Staré tdi od Audi je výborný motor vzhledem ke svému stáří, ale porovnávat jeho dynamické parametry s 2.5T prostě nelze. Nevím jestli je takový rozdíl mezi T nebo LPT, ale znám jedince, kteří i s LPT jezdí 10-12l.
Osobně jsem neměl nikdy žádný problém s benzínovým motorem, občas padne nějaké čidlo nebo jiná drobnost, takže investice minimální. Co se týče dieselového motoru s nájezdy, které jsou k vidění u 10 let starých aut, tak rozhodně hrozí vyší servisní náklady, ale zase je to kus od kusu.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#587 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od karelvolvo »

mr1 píše::lol: sorry, nějak sem se asi překlep na té kalkulíně. Achjo, ten tačped :) no to je velice solidní spotřeba. Ale pořád tam ten rozdíl je. Ale nevím, asi bych to za 9.2 nezvládnul ani omylem 8)
Je to tak je to skoro půlka když pojedu kolem 110 kmh a budu u toho trochu přemýšlet tzn. rychlá ale ekonomická jízda prostě žádné zbytečné brzdění nemá problém dostat palubák na 4.2- 4.7 na D5-ce a to mě kecá o 0.5 l, třeba denně do práce jezdím radši 460-kou a vychází to na 4 litry na sto a když dám nějakej spešl naftovej mix za pět prstů tak 4.5 a to je max. Za mně benzín ani omylem třeba kolega v práci teď řešil nějakej problém se zapalováním na obyčejnym fiatu několikrát do servisu pořád to dělá to samé už je v tom za desítku
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 424
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#588 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Macek2 »

Tak jsem zabloudil do tohoto topicu a koukám diskuse na ostří nože :%) . Myslím, že je zbytečné přesvědčovat příznivce benzinu nebo nafty, že právě opačná konfigurace je lepší. Jezdím v dieslech už 20 let a nejsem žádný courák, mé celoroční průměrné spotřeby dle poctivé evidence byly: citroeny BX 1,9D a 1,8TD - 5,5 l/100km, focus combi 1,8 TDDI - 5,1 l/100km, Renault Scenic RX 4x4 - 6,8 l/100km, Volvo XC70 D5 136 kW - 7,1 l/100km. Nejezdím ale vyloženě město nebo dálnici (pouze při dovolené). Trochu mě pobavil názor, že D5 v XC70 je lenoch, sice jsem nikdy nejel ve Volvu T5 ale výkon a jízdní projev D5 mě připadá naprosto dostatečný a svižný - focus v zatáčkách to nikdy nebude - ale bezpečné předjíždění je hračka. Na rozdíl od Renaultu ale palubák ve Volvu lže :no: , je třeba spotřebu dlouhodobě evidovat a pak teprve hodnotit. Kromě Renaultu mě žádný z těchto motorů nepřipravil žádné nadbytečné výdaje na údržbu - běžné servisní výdaje, takže můj názor (nikomu ho nevnucuju) je - pohodlné a svižné plachtění ve Volvu XC70 za rozumné náklady nemá chybu 8) .
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#589 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

Já taky nikomu nevnucuju ani naftu ani benzín. Jenom nechápu, proč si prostě neříct pravdu. Já živím dlouhodobě oboje, a ten rozdíl je naprosto neuvěřitelnej. Nakonec - po včerejšku, kdy sem projel tři kila na doslova pár kilometrech, uvažuju že moji oblíbenou čtyřicítku vyměním za něco dýzlovýho. Až tak je to zlý.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#590 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Jean »

Já myslím, že je to takové předhánění se o ničem. Skutečný rozdíl ve spotřebách odpovídá rozdílu v účinnosti a průběhu výkonu. Nic víc a nic míň. Pro majitele dieselů je nepochopitelné, jak může někdo platit tolik benzínu. Pro majitele benzínů je nepochopitelné, jak někdo může udělat tolik kompromisů v pohodlí, průběhu výkonu a celkovém jízdním projevu. Holt každému co jeho jest. Těm co si myslí, že vyšší provozní náklady dieslu jsou blbost, tak mohu říct, že nejsou. Samozřejmě u nového auta do cca 100 kkm to funguje celkem spolehlivě, pak už je to na štěstí. A majitelé D5 s najetými statisíci rozhodně ještě válku nevyhráli. I když zatím měli štěstí. Navíc ty spotřeby, které tu uvádíte jsou taky dost pohádkové. Nedostal jsem se na ně ani při pokusu o vysloveně ekonomickou jízdu. Nesmíte tak věřit těm počítačům.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#591 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

Já svoje spotřeby uvádím z dotankování do plné :)
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#592 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Jean »

mr1 píše:Já svoje spotřeby uvádím z dotankování do plné :)
No zrovna Tvoje 6,77 v S60 pohádková ani není. Na to jsou tu jiní experti. Ale to bylo jen takové rýpnutí. Všichni si samozřejmě za svými čísly stojí a já mám zase svůj názor.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9885
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#593 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

moje jezdí taky za 6,7 v reálu, nejmín jsem dal 6,2 eko jízdou a asi by to šlo i méně s velkým sebezapřením. O těch nástrahách common railu snad všichni ví...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#594 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

Lze i za méně, ani to nemusí být utrpení. Moje minimum je 5.91 -stalo se tak při cestě do HR z feldou za zády. Tudíž jízda tak 80% na temp. 140 tacho. Palubák ukazoval 5.4 :ROFL: Kolega s D5 bez DPF jezdí standartně pod 6.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Kladno

#595 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od strycf »

GooF píše:Procetl jsem si tu skoro vsechno (snad) o XC90. Preci jen se clovek vekem meni a zacinam se koukat po velkem rodinnem aute. XCcko zacina byt dostupne i pro normalni lidi, tak jsem koukal po bazarech v CR, v Nemecku a daji se podle me najit pekne kousky. Jenze jsem narazil na klasicky problem u zkusenosti majitelu: cca 50% je spokojena a druha pulke nadava... Byla by moznost se sejit s nekym z klubu kdo ma XC90, nejlip v nafte a povykladat si s nim o aute? Dekuju za odpoved kluci.
Když jsme před cca rokem hledali nové Volvo,tak mě zaráželo za kolik se podávají XC90-tky v Německu a za kolik v Čechách.Nejlevnější v D okolo 10.000 Euro,u nás klidně za 150t.Kč.Nemluvě o tom že ta v Dojtšlandu měla najeto třeba 380t km(mírně stočeno Turkem) a v CZ 138t km (servisní kniha,garance km,1.majitel apod.)
:lol:
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#596 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Drak3n »

D5ka prvej generacie ma najmensiu spotrebu zo vsetkych styroch , ale za cenu mensieho vykonu a vysokych emisii . nieje problem jazdit pod 6l , sam vyrobca to tak aj udava. ja suhlasim s tym , ze benzin sa hodi pre ludi, ktori rocne najazdia malo km , alebo chcu sportiak , pre ostatnych je tu diesel :) mne osobne tiez vadi mesto plne smradlavych dieslov , ale holt taka je spolocnost . a bude to este horsie , ked si casom experti budu vykuchavat dpf filtre...
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 424
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#597 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Macek2 »

[quote="Drak3n"] benzin sa hodi pre ludi, ktori rocne najazdia malo km , alebo chcu sportiak , pre ostatnych je tu diesel :)

Kdo se jednou svezl na fordím podvozku (focus, mondeo) tak ví, že z Volva nikdy nebude sporťák i kdyby mělo 1000 koní. Volvo je prémiová značka určená k jiným účelům - především k pohodlné jízdě.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#598 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od travex »

Macek2 píše:
Drak3n píše: benzin sa hodi pre ludi, ktori rocne najazdia malo km , alebo chcu sportiak , pre ostatnych je tu diesel :)

Kdo se jednou svezl na fordím podvozku (focus, mondeo) tak ví, že z Volva nikdy nebude sporťák i kdyby mělo 1000 koní. Volvo je prémiová značka určená k jiným účelům - především k pohodlné jízdě.
souhlas: volvo neni sportak, ale vykon se hodi treba na dalnici, nebo i jinde... nepotrebujes porad tahat na plno, ale jen to vedomi vykonu bohate staci. Obcas se i hodi - jsou situace kdy lepsi pridat nez brzdit....

U mne je to dany asi i nastupujici krizi sredniho veku :-D, mozna taky tim, ze se pohybuju take s vyuzitim jednostopych motorovych vozidel...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#599 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od wickey »

ja uz s 850R jsem si zvykl vsechny predjizdeci manevry atd delat na pul az 3/4 plynu - z toho plyne porad slusna rezerva, kdyby se neco pos*alo.. tohle ti nevykonny auto neumozni a ten pocit je skvely.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#600 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

Drtivá většina popelnic, co se šinou po českých tankodromech, nedosahují 100kW. Bral bych to v nějakých lehkých sračkách, ale ty už se defacto nedělají. Takže za mě - volvo stačí i s D5 naprosto v pohodě. Je to na hranici, ale stačí to.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“