Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#576 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
A jéje,tady už se zase trhaj občanky,s turbo benzínem se pěkně jede,o tom žádná,ale abych to živil,to po mě nikdo nemůže chtít.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
#577 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Když jedu na Slovensko (cca 950 km dohromady), což jsou převážně dálnice, tak se dostanu na průměr 7,9l. Při běžném ježdění do práce a po okreskách + sem tam dálnice, tak to bylo v zimě 8,5l, teď to "spadlo" na 8,4l.Roger píše:XC70 D5 to byl opravdu nemotorny hlemyzd, kdyz clovek chtel aby to jelo, tak ta spoteba byla na urovni turbobenzinu
Líné auto to rozhodně není, ale pokud chceš lítat brzda plyn, pak to není samozřejmě ideální. Ale stejně tak si podle toho tvýho měřítka nemůžu koupit Imprezu Sti a pak brečet, že to žere (a že pár takových znám )
Pokud se teda na takovou spotřebu dostanu i s turbobenzínem, tak ho beru!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#578 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
travex má naprostou pravdu. Zkuste si vést poctivě evidenci a ne jen tak plácat játra od stolu. Nemám sice žádné auto z názvu topiku, ale ze všeho co mám tvoří náklady na palivo průměrně 40% (30-60) nákladů na 1km.
A pokud se do toho započítá komfort, ticho, dynamika a další chujoviny těžko vyčíslitelný, tak neni co řešit. Osobně jezdim nejradši Jarčou, která má ty náklady asi 7Kč na km (mam s ní najeto jen pár tisíc).
A pokud se do toho započítá komfort, ticho, dynamika a další chujoviny těžko vyčíslitelný, tak neni co řešit. Osobně jezdim nejradši Jarčou, která má ty náklady asi 7Kč na km (mam s ní najeto jen pár tisíc).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#579 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Travex to napsal za sebe, u něj je rozdíl 3,5 l na spotřebě a to mu prostě za to stojí. Jsou to jeho čísla a já bych si je rozhodně netroufl rozporovat, páč ho nepokládám za někoho kdo má potřebu si něco namlouvatmr1 píše:. no a ta spotřeba sorry, ale je prostě poloviční, to mě nevymluvíte ani omylem. TDI je trochu takovej lenivej traktor, ale v pohodě by mě stačil. Samozřejmě, s T5 jezdit je živočišná radost. Ale já na to nemám.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
- Vůz: S60 T5
#580 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Nechci nijak zpochybnovat naftu, nikdy jsem ji nemel. Ale kdyz s T5 naberu plnou, tak mam na 760 km pokoj. Je to malo?mr1 píše:S D5 naberu nádrž, a mám 1200km pokoj. Z benzínem (vovím) je to opravdu tragédie.
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
#581 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
není to málo. To je solidní údaj. Ale odpovídá to spotřebe cca 10,8 litru. Já jezdím možná někdy trochu ostřeji, ale zase né brzda plyn. Je pravda, že 150 pro mě není nic neobvyklýho, a to i mimo dálnice. Dlouhodobou spotřebu na D5 mám 6.77 což je o 4 litry méně. To jest 4x36 což je 144,-kč na sto. A nezlobte se pánové, ať dělám co dělám, sto kiláků je flusanec. Já bych si to prostě nemohl dovolit. A vidím denně, včera zrovna sem potřeboval jen tak cukat, vzal sem si čtyřicítku 2.0T, koupil za 3kila benzín, a sem rád že sem vůbec těch pár kilometrů odskákal. Spotřeba dýzlu je prostě daleko menší, a D5 není žádnej traktor, v autě to je poznat pouze na volnoběh. TDI je pravda trochu jinde. Není to jen můj nějaký zaslepený názor. Mám kolegu, co do práve střídá benzínový 1.8(8V PSA), a D5. Ten rozdíl je podle něj dvojnásobný. Takže tak pánové. Já mám benzíny rád. Hodně rád, ale nerad je živím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#582 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
70 l na 760 km je 9,2 litru na sto.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#583 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
sorry, nějak sem se asi překlep na té kalkulíně. Achjo, ten tačped no to je velice solidní spotřeba. Ale pořád tam ten rozdíl je. Ale nevím, asi bych to za 9.2 nezvládnul ani omylem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#584 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Muze byt, neni turbobenzin jako turbobenzin...s 2.4T 147kW, co mam v S60 se da jezdit normalne predpisove za 8.5L (zadne courani), to je nizkotlak turbo - zabira a konci jinak nez u Rka + mensi tlak, u vysokotlaku tam je to kazdopadne o moc horsi, pod 10 nikdy, dalky 11,5 plne nalozeny 150km/h prumer a po meste to je tak 14-15 lehce, kdyz jezdis s nohou na podlaze tak i pres 20L/100km. No a nejake maloobjemove do 1.8T na tom budou asi jeste lepe - vyvoj u benzinu jde timhle smerem, pripadne kombinace s elektromotory/ethanolem.Shockey píše:Když jedu na Slovensko (cca 950 km dohromady), což jsou převážně dálnice, tak se dostanu na průměr 7,9l. Při běžném ježdění do práce a po okreskách + sem tam dálnice, tak to bylo v zimě 8,5l, teď to "spadlo" na 8,4l.Roger píše:XC70 D5 to byl opravdu nemotorny hlemyzd, kdyz clovek chtel aby to jelo, tak ta spoteba byla na urovni turbobenzinu
Líné auto to rozhodně není, ale pokud chceš lítat brzda plyn, pak to není samozřejmě ideální. Ale stejně tak si podle toho tvýho měřítka nemůžu koupit Imprezu Sti a pak brečet, že to žere (a že pár takových znám )
Pokud se teda na takovou spotřebu dostanu i s turbobenzínem, tak ho beru!
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
- Vůz: S60 T5
#585 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Je to na dalku, vicemene predpisove (110 mimo mesto, ne dalnice). Jen jsem chtel napsat, ze ani s benzinem to neni zadna hruza. Ikdyz rozdil v cene za palivo mezi naftou a benzinem vzdycky bude. Takze jestli se Bedenovi libi 2.5T nebo T5, tak proc ne?mr1 píše: sorry, nějak sem se asi překlep na té kalkulíně. Achjo, ten tačped no to je velice solidní spotřeba. Ale pořád tam ten rozdíl je. Ale nevím, asi bych to za 9.2 nezvládnul ani omylem
Btw. Laguna mi brala taky kolem 9l/100km. Akorat vubec "nejela"
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#586 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Když chceš jezdit levně, tak koupíš diesel se vším co k tomu patří. Třeba s VW 1.9 77kW se dá skutečně jezdit za 5,5l/100km. Výkon je pro někoho dostačující a ostatní projevy neřeší.yoby píše:Jenže co je objektivní porovnávat
Staré tdi od Audi je výborný motor vzhledem ke svému stáří, ale porovnávat jeho dynamické parametry s 2.5T prostě nelze. Nevím jestli je takový rozdíl mezi T nebo LPT, ale znám jedince, kteří i s LPT jezdí 10-12l.
Osobně jsem neměl nikdy žádný problém s benzínovým motorem, občas padne nějaké čidlo nebo jiná drobnost, takže investice minimální. Co se týče dieselového motoru s nájezdy, které jsou k vidění u 10 let starých aut, tak rozhodně hrozí vyší servisní náklady, ale zase je to kus od kusu.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#587 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Je to tak je to skoro půlka když pojedu kolem 110 kmh a budu u toho trochu přemýšlet tzn. rychlá ale ekonomická jízda prostě žádné zbytečné brzdění nemá problém dostat palubák na 4.2- 4.7 na D5-ce a to mě kecá o 0.5 l, třeba denně do práce jezdím radši 460-kou a vychází to na 4 litry na sto a když dám nějakej spešl naftovej mix za pět prstů tak 4.5 a to je max. Za mně benzín ani omylem třeba kolega v práci teď řešil nějakej problém se zapalováním na obyčejnym fiatu několikrát do servisu pořád to dělá to samé už je v tom za desítkumr1 píše: sorry, nějak sem se asi překlep na té kalkulíně. Achjo, ten tačped no to je velice solidní spotřeba. Ale pořád tam ten rozdíl je. Ale nevím, asi bych to za 9.2 nezvládnul ani omylem
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#588 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak jsem zabloudil do tohoto topicu a koukám diskuse na ostří nože . Myslím, že je zbytečné přesvědčovat příznivce benzinu nebo nafty, že právě opačná konfigurace je lepší. Jezdím v dieslech už 20 let a nejsem žádný courák, mé celoroční průměrné spotřeby dle poctivé evidence byly: citroeny BX 1,9D a 1,8TD - 5,5 l/100km, focus combi 1,8 TDDI - 5,1 l/100km, Renault Scenic RX 4x4 - 6,8 l/100km, Volvo XC70 D5 136 kW - 7,1 l/100km. Nejezdím ale vyloženě město nebo dálnici (pouze při dovolené). Trochu mě pobavil názor, že D5 v XC70 je lenoch, sice jsem nikdy nejel ve Volvu T5 ale výkon a jízdní projev D5 mě připadá naprosto dostatečný a svižný - focus v zatáčkách to nikdy nebude - ale bezpečné předjíždění je hračka. Na rozdíl od Renaultu ale palubák ve Volvu lže , je třeba spotřebu dlouhodobě evidovat a pak teprve hodnotit. Kromě Renaultu mě žádný z těchto motorů nepřipravil žádné nadbytečné výdaje na údržbu - běžné servisní výdaje, takže můj názor (nikomu ho nevnucuju) je - pohodlné a svižné plachtění ve Volvu XC70 za rozumné náklady nemá chybu .
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
#589 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Já taky nikomu nevnucuju ani naftu ani benzín. Jenom nechápu, proč si prostě neříct pravdu. Já živím dlouhodobě oboje, a ten rozdíl je naprosto neuvěřitelnej. Nakonec - po včerejšku, kdy sem projel tři kila na doslova pár kilometrech, uvažuju že moji oblíbenou čtyřicítku vyměním za něco dýzlovýho. Až tak je to zlý.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#590 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Já myslím, že je to takové předhánění se o ničem. Skutečný rozdíl ve spotřebách odpovídá rozdílu v účinnosti a průběhu výkonu. Nic víc a nic míň. Pro majitele dieselů je nepochopitelné, jak může někdo platit tolik benzínu. Pro majitele benzínů je nepochopitelné, jak někdo může udělat tolik kompromisů v pohodlí, průběhu výkonu a celkovém jízdním projevu. Holt každému co jeho jest. Těm co si myslí, že vyšší provozní náklady dieslu jsou blbost, tak mohu říct, že nejsou. Samozřejmě u nového auta do cca 100 kkm to funguje celkem spolehlivě, pak už je to na štěstí. A majitelé D5 s najetými statisíci rozhodně ještě válku nevyhráli. I když zatím měli štěstí. Navíc ty spotřeby, které tu uvádíte jsou taky dost pohádkové. Nedostal jsem se na ně ani při pokusu o vysloveně ekonomickou jízdu. Nesmíte tak věřit těm počítačům.
#591 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Já svoje spotřeby uvádím z dotankování do plné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#592 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No zrovna Tvoje 6,77 v S60 pohádková ani není. Na to jsou tu jiní experti. Ale to bylo jen takové rýpnutí. Všichni si samozřejmě za svými čísly stojí a já mám zase svůj názor.mr1 píše:Já svoje spotřeby uvádím z dotankování do plné
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#593 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
moje jezdí taky za 6,7 v reálu, nejmín jsem dal 6,2 eko jízdou a asi by to šlo i méně s velkým sebezapřením. O těch nástrahách common railu snad všichni ví...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#594 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Lze i za méně, ani to nemusí být utrpení. Moje minimum je 5.91 -stalo se tak při cestě do HR z feldou za zády. Tudíž jízda tak 80% na temp. 140 tacho. Palubák ukazoval 5.4 Kolega s D5 bez DPF jezdí standartně pod 6.
#595 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Když jsme před cca rokem hledali nové Volvo,tak mě zaráželo za kolik se podávají XC90-tky v Německu a za kolik v Čechách.Nejlevnější v D okolo 10.000 Euro,u nás klidně za 150t.Kč.Nemluvě o tom že ta v Dojtšlandu měla najeto třeba 380t km(mírně stočeno Turkem) a v CZ 138t km (servisní kniha,garance km,1.majitel apod.)GooF píše:Procetl jsem si tu skoro vsechno (snad) o XC90. Preci jen se clovek vekem meni a zacinam se koukat po velkem rodinnem aute. XCcko zacina byt dostupne i pro normalni lidi, tak jsem koukal po bazarech v CR, v Nemecku a daji se podle me najit pekne kousky. Jenze jsem narazil na klasicky problem u zkusenosti majitelu: cca 50% je spokojena a druha pulke nadava... Byla by moznost se sejit s nekym z klubu kdo ma XC90, nejlip v nafte a povykladat si s nim o aute? Dekuju za odpoved kluci.
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#596 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
D5ka prvej generacie ma najmensiu spotrebu zo vsetkych styroch , ale za cenu mensieho vykonu a vysokych emisii . nieje problem jazdit pod 6l , sam vyrobca to tak aj udava. ja suhlasim s tym , ze benzin sa hodi pre ludi, ktori rocne najazdia malo km , alebo chcu sportiak , pre ostatnych je tu diesel mne osobne tiez vadi mesto plne smradlavych dieslov , ale holt taka je spolocnost . a bude to este horsie , ked si casom experti budu vykuchavat dpf filtre...
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#597 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
[quote="Drak3n"] benzin sa hodi pre ludi, ktori rocne najazdia malo km , alebo chcu sportiak , pre ostatnych je tu diesel
Kdo se jednou svezl na fordím podvozku (focus, mondeo) tak ví, že z Volva nikdy nebude sporťák i kdyby mělo 1000 koní. Volvo je prémiová značka určená k jiným účelům - především k pohodlné jízdě.
Kdo se jednou svezl na fordím podvozku (focus, mondeo) tak ví, že z Volva nikdy nebude sporťák i kdyby mělo 1000 koní. Volvo je prémiová značka určená k jiným účelům - především k pohodlné jízdě.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
#598 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
souhlas: volvo neni sportak, ale vykon se hodi treba na dalnici, nebo i jinde... nepotrebujes porad tahat na plno, ale jen to vedomi vykonu bohate staci. Obcas se i hodi - jsou situace kdy lepsi pridat nez brzdit....Macek2 píše:Drak3n píše: benzin sa hodi pre ludi, ktori rocne najazdia malo km , alebo chcu sportiak , pre ostatnych je tu diesel
Kdo se jednou svezl na fordím podvozku (focus, mondeo) tak ví, že z Volva nikdy nebude sporťák i kdyby mělo 1000 koní. Volvo je prémiová značka určená k jiným účelům - především k pohodlné jízdě.
U mne je to dany asi i nastupujici krizi sredniho veku , mozna taky tim, ze se pohybuju take s vyuzitim jednostopych motorovych vozidel...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#599 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ja uz s 850R jsem si zvykl vsechny predjizdeci manevry atd delat na pul az 3/4 plynu - z toho plyne porad slusna rezerva, kdyby se neco pos*alo.. tohle ti nevykonny auto neumozni a ten pocit je skvely.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#600 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Drtivá většina popelnic, co se šinou po českých tankodromech, nedosahují 100kW. Bral bych to v nějakých lehkých sračkách, ale ty už se defacto nedělají. Takže za mě - volvo stačí i s D5 naprosto v pohodě. Je to na hranici, ale stačí to.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136197 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1205 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2937 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1561 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous