Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#551 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
u volva mě odrazuje už jen to prasácký nafocení a na opla se tu snad nechceš ptát???
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#552 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
nene ...to jen jsem se chtel sverit... no hned jsem mu napsal o lepsi fotky ... libi se mi na nem cena, ze rozdil oproti nafte budu projizdet cca 1,5roku a nezere to o moc vic jak ta v40 ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#553 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Co konkrétně?hayney píše: co jsem četl jeden z posledních autotipů, tak ani subaru pohon není bez závad
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#554 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
to musím pohledat. pošlu scanLukášM píše:Co konkrétně?hayney píše: co jsem četl jeden z posledních autotipů, tak ani subaru pohon není bez závad
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#555 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díky
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#556 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
A co říkáte na tu teorii koupit za levno velkej obsah v benzínu a ten rozdíl kupní ceny oproti třeba naftě co si vezmě 6l/100km se bude proježďovat 1,5 - 2 roky. ..? kdy stejně budu měnit auto nebo se to předelá na LPG. ..?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#557 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Otázkou je, co znamená velký rozdíl v kupní ceně. Osobně nejsem příznivcem LPG, ale od doby co má kamarád Jeepa a jezdí cca za 15-20l lpg, tak je to za stejně draho jako já se 480. A koupit dnes common raila je velká loterie
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#558 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Dejme tomu třeba +- 50 000,- a více ...no volal jsem mu a má to teda popravdě něco malo přez 300 000 najeto, v 300 000, dělaná generálka motoru a ještě aktuálně se prý na něm opravuje vstřikování . No v týdnu pravděpodobně pro něj pojedu ... není někdo kovanej z okolí toho blanska co by byl ochoten za flaštičku nebo menší uplatek ochoten se tam se mnou podívat?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#559 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ještě k tomu oplovi: aspoň má hnanou tu správnou nápravu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#560 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak někdo ochotnej z Brna a okolí kdo by se se mnou jel na to tento týden za menší buď alkoholovej nebo finanční uplatek podívat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#561 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
a hlavne v manualu jich na prodej moc nenajdes...a do 10ti ve meste zapomen, mozna V50 2.0chudasBAsvk píše:Ahojte Volvaci...
Som tu novy a sice niesom majitelom ziadneho VOLVO, predsa po jednom poskulujem a preto som si dovolil sa sem prihlasit a zistit nejake rady a navody aby som sa vyhol neprijemnostiam.
Ide o to ze mam vyhliadnute auto, nie konkretne ale model a to VOLVO V70 2008, teraz je otazka ci nafta alebo benzin.
Ja by som siel do benzina, nakolko citam ze nafta nieje moc co sa tyka poruchovosti lepsia ako benzin a zase benzin az tak moc nepapa.. myslim ze 10l sa da v meste zajst.. samozrejme zalezi od motora.
Automat u VOLVa som asi zavrhol, ako to tu tak citam.
Viete mid at nejake vase skusenosti, namety? Inak na predaj moc V 70 III nieje...
Zatial dakujem a hlavne ma neukamenujte
Naposledy upravil(a) Roger dne 03 dub 2012 11:56, celkem upraveno 3 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#562 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj, vítej nikdo Tě kamenovat nebude že nééé Honzo ale vyplň si prosím podpis a bydliště. Kolik toho najezdíš a v jakém režimu? Volví benzin ve městě kolem desítky... to myslím nebude až tak pravda. Máš vybranej konkrétní kousek? Nahoď link
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#563 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Bydliště vyplnit je třeba, do podpisu zatim nemá co, ale až bude tak po něm pudumr1 píše:Ahoj, vítej nikdo Tě kamenovat nebude že nééé Honzo ale vyplň si prosím podpis a bydliště. Kolik toho najezdíš a v jakém režimu? Volví benzin ve městě kolem desítky... to myslím nebude až tak pravda. Máš vybranej konkrétní kousek? Nahoď link
Jinak při volbě záleží kolik je předpokládanej celkovej nájezd za rok, nad 20 už je lepší nafta. A nemalou roli hraje i rozpočet.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#564 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
mám ještě poslední otázku jak je to s náhradníma dílama volvo vs. ostatní značky (audi,bmw,mazda,škoda ... ) popřípadně jestli je i lepší brát na starší ročníky repas díly z volvo servisů ? (na tu starou v40 použitej posilovač mě vyšel místo 12 000, 1500,- repas) díky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#565 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Je to všechno stejnýbeden píše:mám ještě poslední otázku jak je to s náhradníma dílama volvo vs. ostatní značky (audi,bmw,mazda,škoda ... ) popřípadně jestli je i lepší brát na starší ročníky repas díly z volvo servisů ? (na tu starou v40 použitej posilovač mě vyšel místo 12 000, 1500,- repas) díky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#566 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
taky mi přijde, furt řeším tu koupi té s60 T5, spočítany že oproti starymu v40 dám měsíčně za benzín o cca 600,-kč víc a teď mě to každej začal rozmlouvat s ND, prostě se jim nelíbí že jsem rebel a neženu se asi jako všichni v dnešní době do dieslů co žerou 6 ale do 2,5l benzín
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#567 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Kdo ti co rozmlouvá, seš jak malej čertík -pořád vyskakuje. Některý díly musíš koupit originál a některý repliky, paradox je že originál je někdy levnější jak replika. Něco jde samozřejmě z vrakárny a někdy je to i sázka do loterie. Ale opravovat Volvo a jakoukoli jinou kraksnu přijde +- nastejno.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#568 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
postav e jim celem a klidne si turbobenzina kup. Ja jsem vymenil po patnacti letech ropaka za benzin (posledni byla V70I TDI vymenena za V70II 2.4T). Ropak sice po meste jezdil za 8,5 a benzinak ted tesne pod 12, ale cert vem palivo... servis je levnejsi, je ho potreba o neco min a hlavne: V AUTE JE TICHO!!!!!!! ZADNY VIBRACE, ZADNY DUNENI!!!!! A NAVIC MI AUTO KONECNE JEDE!!!!! ze ropak ma vykon a ze tahne "wocpoda" jsou jen kecy.... ZA MNE MUZU BENZIN JEN A JEN DOPORUCIT!
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#569 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Porovnávat přeplňovaný vznětový a zážehový motor stejného objemu není objektivní
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#570 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Jenže co je objektivní porovnávatLukášM píše:Porovnávat přeplňovaný vznětový a zážehový motor stejného objemu není objektivní
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#571 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Objektivni je ticho co mam ted v aute, objektivni je absence vibraci, objektivni je rozdil v konstrukci motoru a rozdil v potrebnem servisu. Objektivni je taky rozdil ve vykonu a taky ve spotrebe... vsechny tyhle veci jdou jednoduse zmerit nebo spocitat.....
benzinak je proste jasna volba pro nekoho, kdo ma maly najezd. Za nizsi porizovaci cenu auta a vyssi spotrebu si poridis spoustu dalsich vyhod, ktere naftak neumi nabidnout....
mimochodem, v celkovych nakladech na 25 tkm rocne neni rozdil pri spotrebe 8,5 nafty nebo 11,5 benzinu - aspon takto vysla kalkulace v mym pripade.... (zapocital jsem ztratu hodnoty, servis, palivo, pojisteni, spotrebni dily) - a bylo to pro mne docela prekvapive zjisteni....
benzinak je proste jasna volba pro nekoho, kdo ma maly najezd. Za nizsi porizovaci cenu auta a vyssi spotrebu si poridis spoustu dalsich vyhod, ktere naftak neumi nabidnout....
mimochodem, v celkovych nakladech na 25 tkm rocne neni rozdil pri spotrebe 8,5 nafty nebo 11,5 benzinu - aspon takto vysla kalkulace v mym pripade.... (zapocital jsem ztratu hodnoty, servis, palivo, pojisteni, spotrebni dily) - a bylo to pro mne docela prekvapive zjisteni....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#572 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Mám TDI, mám i D5, mám i turbobenzín. Je 100% pravda, že jízda s turbobenzínem je zajímavější (a já mám slabou sračku, ale znám třeba i T5). Ovšem nemám rád ty keci okolo. S D5 naberu nádrž, a mám 1200km pokoj. Z benzínem (vovím) je to opravdu tragédie. To je nutný si říct narovinu. Často mě tady zaráží, jak nováčkům tvrdíte, že s eRkem fpoho pod devět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#573 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
stale se utvrzuji vic a vic v tom, ze ropu ne...a nikdy jsem takove auto ani nemel, ridil jsem S60 D5 to se dalo ale treba v tezkem AWD jakym je XC70 D5 to byl opravdu nemotorny hlemyzd, kdyz clovek chtel aby to jelo, tak ta spoteba byla na urovni turbobenzinu, pak jsem zkousel kdysi neco jako ochcavka tdi a to byla nejvetsi tragedie...skoro traktor a udrzba - s tou jsem u ropy nastesti nemel tu cest.
Naposledy upravil(a) Roger dne 04 dub 2012 12:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#574 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
To tu moc lidí netvrdí, spíš ve smyslu že se to dá...možná ještě méně často jak ti, co ve městě jezdí v poho do 6 l naftymr1 píše: Často mě tady zaráží, jak nováčkům tvrdíte, že s eRkem fpoho pod devět.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#575 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
údržba nafty je proboha o co větší než údržba dnešních turbobenzínů? A ano, já netvrdím že D5 natož TDI je trhač. Ale jezdit se s tím prostě dá, a solidně dá. Na maximálce sem ještě nebyl (220 tacho odzkoušeno), zrychlení solidní, jestli jedu 80 nebo 150 je celkem fuk... no a ta spotřeba sorry, ale je prostě poloviční, to mě nevymluvíte ani omylem. TDI je trochu takovej lenivej traktor, ale v pohodě by mě stačil. Samozřejmě, s T5 jezdit je živočišná radost. Ale já na to nemám.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136354 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1253 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2938 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous