Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Pip
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň

#51 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Pip »

Díky moc všem za odpovědi. Jakmile se naskytne slušné auto, nebudu řešit manual nebo automat. :)
_________________
Volvo V70II, D5, 120 kW, 2003

pajenz86
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 51
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor

#52 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pajenz86 »

zdravim... chtěl bych poradit... líbí se mi moc tenhle kousek, ale zajímalo by mě jak je na tom uvedený motor se spotřebou a spolehlivostí a co si všeobecně myslíte o téhle nabídce.. díky za pomoc

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=127809477&__lp=2&scopeId=C&lang=cz
_________________
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#53 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od keramseh »

Ahoj, prosim o radu, vyhledl jsem si tohoto krasavce,

http://volvo.sbazar.cz/volvo-xc70-praha-o3488726.html ,

budu vdecny za kazdy vas postreh. Diky.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#54 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

keramseh píše:Ahoj, prosim o radu, vyhledl jsem si tohoto krasavce,

http://volvo.sbazar.cz/volvo-xc70-praha-o3488726.html ,

budu vdecny za kazdy vas postreh. Diky.
Auto je krásné, nikoliv všedné.
Oproti V70 je cena poněkud vyšší, v průměru o +30 -35,000 kč.
Pozor na: AWD, oprava = cca 50 tisíc a závady se zdají být velmi časté, jak kardan, tak úhlová převodovka. Auto sice jezdí i s nefunkčním AWD (a běžný uživatel to ani nepozná v běžném provozu), ale pak to postrádá smysl kupovat XC70, to pak stačí V70, která má do puntíku stejný interier, exteriér se liší nárazníky a maskou. Ani servisní knížka nemusí být zárukou funkčnosti AWD.
Pozor: spotřeba se v městském provozu bude pohybovat nad 12L/100km.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#55 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od keramseh »

to doktor:

diky moc za nazor, o poruchach AWD vim a mozna si zadelavam
na problemy, ale nemuzu si pomoct, XC se mi proste libi mnohem vic nez V...

Davidian
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 464
Registrován: 14 roků
Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
Vůz: Volvo V70, S80

#56 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Davidian »

Zdarec, diky bohu za tohle fórum :jaj: Taky prosím, mám zálusk na tuhle V70
https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/7878228/fotogalerie#carMenu
Může mit opravdu to ESP? Předem dikec za odpověď
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#57 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od eLzyx »

ESP v tomhle ročníku těžko. Teoreticky je možné, že je to vybaveno ASR. Volvo to pojmenovává jako STC, nebo Tracks a pokud je tím vozidlo vybaveno, má příslušně nadepsané tlačítko v "panelu tlačítek" pod volantem.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#58 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Honza »

Davidian píše:Zdarec, diky bohu za tohle fórum :jaj: Taky prosím, mám zálusk na tuhle V70
https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/7878228/fotogalerie#carMenu
Může mit opravdu to ESP? Předem dikec za odpověď
Může mít ledascos, Na těch bazarovejch 148 jsou ty pedály nějak moc ošoupaný.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Davidian
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 464
Registrován: 14 roků
Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
Vůz: Volvo V70, S80

#59 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Davidian »

To jo ASR je jasné, tlačítko v pravo pod volentem ,,TRACK,, ale to ESP? :shock: Zatim všechny ohlasy co jsem zjistil byly asi ne v tomhle roku, nebo nevěděli. Tak nevím jo, ne, jo... :pardon: Jestli zjistím dam vědět. Zajimavý chytak :D
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290

pajenz86
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 51
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor

#60 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pajenz86 »

zdravim.. mam zájem o S80 2.9i, automat, rok 00... zajímá mě jak je na tom motor v kombinaci s automatem co se týče spolehlivosti a spotřeby...
_________________
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Svitavy
Vůz: Volvo V70, 2,5TDI rv.98
Bydliště: Svitavy

#61 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Hany12 »

Davidian píše:Zdarec, diky bohu za tohle fórum :jaj: Taky prosím, mám zálusk na tuhle V70
https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/7878228/fotogalerie#carMenu
Může mit opravdu to ESP? Předem dikec za odpověď

Co se týče ESP tak nevím... ale mě tohle auto moc nesedí. Kilometry to nemá vypadá původní.. Volant ošahanej jako svina a ty pedály jsou taky dosti ošlapaný. A hlavně 12let starý auto s nájezdem kilometrů jak dnes bežně 4-6 letýho auta... no nevim.... a už vůbec by se mě nelíbíl ty sešitý boky na dveřích...
_________________
diagnostika Volvo(Vida) Svitavy + okolí
Volvo XC90 D5 136kw r.v.2008
Volvo V70II D5 120kw r.v.2005
Volvo S60 2,0T 132kw r.v.2001
Volvo V70 2,5 TDI 103kw r.v.98
Volvo V40 2,0 103kw r.v.98 PRODANO

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#62 koupě 850 LPG

Příspěvek od doktor »

kure píše:Ahoj, chtěla bych moc poprosit o radu. Chystám se koupit 850, nejlépe v plynu. Autům rozumím jako koza petrželi. Mohl by mi někdo poradit na co si dát pozor a podělit se se mnou o zkušenosti s tímto vozem, popř. s LPG? Je složitější postavit dovezené auto na LPG na české papíry nebo je postup stejný jako u dieselu či benzínu?
Jak byste zhodnotili tuto nabídku? https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/850/7911673
Předem moc děkuju
Zkušenosti s tímto autem jsou vesměs spíš dobré, záleží od konkrétního kusu, s ohledem na stáří vozu a servisní historii - která v tomto případě asi nebude součástí prodeje.
V porovnání s jinými značkami se stejným rokem výroby a nájezdem km bude mít volvo 850 určitě navrch co do bezpečnosti, komfortu a spolehlivosti.
Těm km v inzerátu bych nevěřil. Počítal bych spíše s nájezdem přes 300,000km a více. Důvodem je, že LPG si většinou instalují lidi, co mají velký roční nájezd a toto auto je dálníční koráb. Nájezd 12,000 ročně je trochu nesmysl.
Auto má mít kožené sedačky, na těch jsou km určitě poznat. Při 170,000 by měli být v dobrém stavu, když budou prodřené tak platí, co jsem psal výše.
Celkový stav a stav motoru se dá těžko poznat jenom z fotek exteriéru. Auta z Itálie bývají spíše v celkem dobrém stavu. Výbava u tohoto kusu je standardně dobrá, multifunkční volant je nesmysl. Často bývá nefunkční klima z důvodu shnilého výparníku klimy u aut bez pylového filtru - dosti zásadní oprava kolem 10,000kč, dále rozvody 12,000 kč ( jestli nejdou dokladovat, že byly provedeny). Často bývá nefunkční ABS - vadná řídící jednotka. Dost problém při takovém kolosu - projevuje se svítící kontrolkou ABS / TRACS anebo pouze ABS ( jestli není vytažená žárovka - pozná se to při zapnutém klíčku v poloze II - kontrola funkčnosti kontrolek). Stav podvozku a chodu motoru neméně důležitý, nutno posoudit až na místě. Opravy se dají cca vyčíslit na místě. Motor tam bude buď 2,5 10V nebo 20V bez turba, co nebude nijaké žihadlo, ale na oplátku by tento motor mohl být bezproblémový - Avyskytly se však již závady související se zanedbáním servisních intervalů a i s LPG. Servis u této motorizace a převodovky není až tak finančně nákladný, I nový (myšleno jiný) motor se dá případně sehnat za celkem slušnou cenu, drahé jsou spíše elektronické součástky, spousta mechanických dílů lze koupit z druhovýroby taktéž za slušné ceny. Tyto auta de facto nereznou.

Ad přihlášení: Jestli má auto z dovozu v pořádku papíry, vše zapsané v TP, tak přihlášení není problém. Ale LPG musí být v TP a musí být pravidelné kontroly.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#63 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od dali »

První co mě praštilo do oka je nesedící roh přístrojovky vedle prostředních výdechů...byla sundavaná... proč asi 8) ? +- 300tkm na tachometru bych viděl jako důvod sundání přístojovky.. Moje italská 850 se 170tkm na tachu má taky najeto 300. Jinak auto má na itálii nadstandartní vyhřívaný sedačky. Zajímavá věc je ta pod kapotou svítící nová expanzka, při případný projížďce bych věnoval pozornost teploměru vody.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 14 roků
Bydliště: Pilsen city

#64 Váš názor....

Příspěvek od Perunwit »

Dobrý den, rád bych se zeptal na Váš názor na tento vůz:

http://www.autollcar.cz/index.asp?menu=647&record=5404

Cena je hodně nízká, zajímalo by mě, jaké jsou mezi volvisty názory na tuto motorizaci, resp. ve spojení s automatem, co spotřeba a poruchovost, příp. agilnost auta?

Auto má ťuknutý blatník a dveře, muselo by se to nějak dát do kupy. Jinak vypadá solidně, i zevnitř, nechce se mi ta cena věřit. Na Volvo jsem narazil náhodou, nikdy by mě nenapadlo, že 850ka bude tak levné auto. Předem díky za názor.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#65 Váš názor....

Příspěvek od dali »

Perunwit píše:Dobrý den, rád bych se zeptal na Váš názor na tento vůz:

http://www.autollcar.cz/index.asp?menu=647&record=5404
Jako celkem nepříjemnej nedostatek bych hodnotil absenci klimatizace u černýho auta. V létě v tom může bejt slušný peklo. Na druhou stranu má aspoň šíbr. Motor by měl bejt při normální údržbě a zacházení prakticky nesmrtelnej, respektive by měl v pohodě najet ještě jednou tolik.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#66 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od karelvolvo »

S tou nesmrtelností motoru nevím nevím? Podezřele levné někdo tu nedávno taky psal jak supr koupil a už řeší nadměrné dýchání z bloku.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#67 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od dali »

karelvolvo píše:S tou nesmrtelností motoru nevím nevím? Podezřele levné někdo tu nedávno taky psal jak supr koupil a už řeší nadměrné dýchání z bloku.
Díky tomu, že někdo před ním zanedbal čištění odvětrání bloku. Poté co to zprůchodnil už mu auto funguje normálně pokud vím. Právě proto taky píšu, že při normální údržbě a zacházení. Podezřele levný je taky relativní. Známej koupil plně funkční 850 T5 v normálním nevybydleným stavu za 15 tisíc.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 14 roků
Bydliště: Pilsen city

#68 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Perunwit »

Mohli byste se prosím Vás mrknout na níže vložený link?

http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=6071&ki=0293&amb=E&tn=Volvo%20850%20Kombi%202.5%20G-Kat%20Automatik%20Klima%20Nebel%20Sitzh&odkud=T&Lang=cz&ver=1269925567000

Psal jsem na přiložený mail anglicky vzkaz, odpověděl mi česky pan Jiří Varta, zda bych mu dal telefon, že mi zavolá. Já jsem z Plzně, takže by se příp. návštěva i dala realizovat.

Doteď jsem vlastnil jen s Opely, takže nejen že s 850kou, ale ani s jiným Volvem nemám zkušenosti. Co na ní říkáte? Ten nájezd asi není moc reálný. Bude mít myslím hodně přes 200tkm. Píšete že tahle auta nereznou, mám si nechat poslat fota něčeho konkrétního, až s tím pánem budu mluvit? Co tenhle motor a ještě s automatem, nebude to na takovou bednu slabé? Mám třeba po nich chtít aby udělali na autě novou technickou a pomohli ho příp. přihlásit? Auto jsem z ciziny nekupoval... předem díky za příp. info...

P.S. Jak si vysvětlit fakt, že to auto prodává pobočka VW, samé škody, vw a aurdiny - a na jejich stránkách jsem ho nenašel?

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#69 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

cena je cca přiměřená současnému trhu, mohla by být i nižší.
Výbava je dobrá, k plusu je tempomat a vyhřívané sesle - záleží na konkrétním řidiči, já tyto dvě fičury ve svém autě moc oceňuji. Mě by naopak vadilo, že nemá aibag spolujezdce a 2 boční.

2,5 10V je spolehlivej motor, dá se s ním i dobře a rychle předjet, ale není to závodní auto, spíše dálniční koráb. Na dlouhé trasy spapá cca 9L , provoz ve městě tě na oplátku vyjde i na 11 a více litrů. ( já mám průměr 10,6 spíše městský provoz - taky automat)

Automat je potřeba odzkoušet, při plynulém rozjezdu musí řadit tak, že o něm skoro nevíš, nesmí kopat. Něco jiného je v režimu sport, tam to při řazení ve vysokých otáčkách lehce kopne. K těm km: sedačky vypadají slušně, ani volant a řadička nevypadají ochmataně, takže to stočený možná bude, ale asi ne moc.
Důležitá je údržba: rozvody ohlídat - interval 120,000 km (tuším) anebo 8 let, výměna oleje v automatu - interval 120.000km . První je položka za cca 12,000 kč, druhé cca 8,000 kč.
O standardních neduhách, na co si dát pozor u 850 se v tomto topicu již psalo.

Jinak k těm fotkám - musel fotit asi nějakej lempl, co nechá automat na neutrálu a zatáhne ručku. Ne, žeby to něčemu vadilo, ale je to ptákovina.
Jinak jako celek je auto pěkné s příjemnou výbavou, mě osobně se modrý interiér tolik nelíbí, ale to je věc vkusu. Pozitivem jsou 2 kompletní sady kol.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#70 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od dali »

doktor píše:cena je cca přiměřená současnému trhu, mohla by být i nižší.
Výbava je dobrá, k plusu je tempomat a vyhřívané sesle - záleží na konkrétním řidiči, já tyto dvě fičury ve svém autě moc oceňuji. Mě by naopak vadilo, že nemá aibag spolujezdce a 2 boční.
Na ty airbagy si přišel jak? 850 z roku 95 podle mě minimálně ty boční bude mít (většina lidí je u tak starýho auta nehledá). Tomu u spolujezdce bych věřil, že to kontrolovali a neni tam. BTW kdybych nestál technikovi na STK za zády, tak mám u 850 taky v TP napsaný pouze 2 pytle....

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#71 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od wickey »

2 bocni a ridicuv ma kazda 850ka od MY 1994
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 14 roků
Bydliště: Pilsen city

#72 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Perunwit »

Ahoj a Doktore především, díky za reakci. Ještě jednou já, omluvte mě. Co se toho automatu týče, už jsem koukal, že by to auto mohlo být o něco levnější.

Ještě jsem náhodně narazil na V70ku v naftě:

http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=1783&ki=1829&amb=E&tn=Volvo%20V70%202.5%20TDi%20Klima&odkud=T&Lang=cz&ver=1270012280000

Na tenhle motor je zde v souhrnném článku i různě jinde celkem pozitivně nahlíženo a ačkoli jsem chtěl původně 850ku v benzínu, tohle by asi byl generační skok vpřed. Jinak mám teď docela bordel v tom, jestli je tohle 4 nebo 5ti válec od VW. Jak to vypadá s turbem po takové porci km? Docela přemýšlím, že se na to auto pojedu podívat. Není někdo tady z Plzeňska nebo okolí, kdo by byl ochoten tam se mnou případně za lahvinku něčeho dobrého :D zajet, nebo byl z Příbrami? Neznáte tu V70 někdo? Lak vypadá na několika místech poškozen, ale jinak celkem ujde dle mě. Ta řidičova sedačka je tedy škoda, musela by se zkusit nějak opravit, nebo ji vyměnit.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#73 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

Čistě subjektivně: já bych si ho nejspíš nekoupil: chybí tempomat, vyhřívané sedačky, palubák. Jsem dost pohodlnej, a když Volvo (i když staré), tak plnou výbavu.

Těch aut je na trhu moc a je z čeho vybírat. Samozřejmě se liší cenou. Tahle cena je dost dobrá a jestli auto nebude mít zásadní technický problém, tak to bude asi dobrá koupě. Ten motor je úsporný, turbo může být O.K. ale i K.O. dá se to poznat třeba podle spotřeby oleje, charakteru kouřivosti, výkon, pískání, atd. nejde jenom o motor a převodovku, ale i o podvozek, chladící soustavu, klimatizaci, řídící elektroniku ( ABS, SRS, atd) - veškeré závady a opravy jdou dost do ceny, takže je potřeba opravdu pečlivě vše prozkoumat.

U těch TDi motoru ( 5-válec koncernu, jinak všechny 850 a S/V70 jsou pouze pětiválce) je lepší volbou brát ročníky 1999 a výš., v roce 1999 přišla nová elektronika řízení motoru MSA 15.8 nahrazující MSA 15.7. Nejpodstatnější rozdíl je v tom, že auta s novější elektronikou už tak výrazně nekouří.

Sedačky se přinejhorším seženou z rozborky. Já bych v tomhle případě měnil hadrové za polokůži. Oproti 850 je nejhlavnější výhoda, že je auto o 4-5 let mladší. Interiér působí modernějším dojmem a je zaoblenější. Mě se líbí obě varianty, ale opět věc vkusu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 14 roků
Bydliště: Pilsen city

#74 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Perunwit »

Super, díky za info ohledně motorů a ročníků. Já tedy jako prioritu vidím to vyhřívání sedaček (sedačky bych nejraději celokožené, světlé), ale tohle auto mě zaujalo cenou a tou barvou :-). Bílá se mi na V70 líbí asi nejvíc. Btw. kdybych si tedy vybral nějaký další konkrétní kousek, doporučili byste mi tu na plzeňsku nějakého člena, nebo přímo servisáka, kdo se v 850/V70 vyzná?

Mám tady odpověď z bazaru. Na autě funguje vše, ale je potrhanej interiér a nefunguje centrál na zadních dveřích. Což jsem u Vectry řešil výměnou mikrospínače v zámku, tady nevím co by v tom mohlo být, ale rejpat bych se v tom hned nechtěl. Další problém vidím v kolech, protože vepředu to prý má 35% zimní vzorek a vzadu nějaké sjeté letní. Takže by mě čekaly obě sady. Motor je prý OK. Zvedák k dispozici nemají. Nic, prdím na ni, budu hledat dál.

Zatím díky.

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#75 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od raadjek »

Mám v podstatě přesně to samé (bílé ve stejné výbavě). Já osobně preferuju látkové sedačky než kůži, ale každý to má jinak.
Měl jsem podobně roztrženou sedačku (jenom na sedáku, ne opěrce) a potah jde dolů, pak zašít a dát potah zpátky. Trvalo mi to odhadem 3 hodiny celé - takže se to dá bez problému (mám i nějaké fotky - postup práce kdybys pak potřeboval).

Samozřejmě je to "socka výbava". Zase za hodně dobrý peníze (zdá se mi až "podezřele" dobrá cena). Mě osobně nejvíc chybí tempomat. Ale mám ho už 3 roky a kvůli tempomatu měnit nebudu :-)

Jak píše doktor novější verze motoru (1999) má jinou váhu vzduchu, která je levnější. Nicméně mám najeto 350.000km (koupeno při 275.000) a dobrý. Měnil jsem váhu vzduchu (za jinou starou) a zatím šlape.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“