Jojo, šestka se u některých vozů/motorů/převodovek míjí účinkem, často je příliš blízko pětce, takže výsledná spotřeba na dálnici je vyšší, než by mohla být. U mého současného vozu, Mazdy 6, také není ideálně daleko od pětky, motor v dálničních rychlostech točí zbytečně moc.
Ještě jeden dotaz k Volvu, doufám, že ne hloupý, ale jsem nakažen od mého současného vozu: jakou má V70 antikorzní ochranu, má někde slabiny, nebo je zde poznat severský původ a vše je dokonale ošetřené? Jak říkám, jsem nakažen svým vozem, který má antikorozní ochranu mizernou snad ve všech směrech, těch slabin je zde hodně (lemy, podvozek, nosníky, nekvalitní lakování atd.). Hledám totiž bytelný vůz, který něco vydrží, kolem kterého nemusím stále lézt se strachem, kde co zase začne reznout, jako je tomu u Šestky (stačí i běžné ťukance od kamínků a je zaděláno na průser). Věřím, že u Volva to neodflákli a nejsou s tím nadměrné problémy...
nokunoka píše:Ještě jeden dotaz k Volvu, doufám, že ne hloupý, ale jsem nakažen od mého současného vozu: jakou má V70 antikorzní ochranu, má někde slabiny, nebo je zde poznat severský původ a vše je dokonale ošetřené? Jak říkám, jsem nakažen svým vozem, který má antikorozní ochranu mizernou snad ve všech směrech, těch slabin je zde hodně (lemy, podvozek, nosníky, nekvalitní lakování atd.). Hledám totiž bytelný vůz, který něco vydrží, kolem kterého nemusím stále lézt se strachem, kde co zase začne reznout, jako je tomu u Šestky (stačí i běžné ťukance od kamínků a je zaděláno na průser). Věřím, že u Volva to neodflákli a nejsou s tím nadměrné problémy...
Myslím že u Volva můžeš bejt naprosto v klidu. Počínaje řadou 700/900 maji dospělý Volva velmi kvalitní pozink. I skoro třicetiletý auta, který nedostaly ránu můžou bejt prakticky bez koroze. Nejnovější auto u kterýho vím o typický reznoucím místě, je 850 kombi a její pátý dveře. Jinak V70I, V70II pokud nedostala ránu, neví co je koroze (moje poznatky, třeba někdo doplní, opraví). Mazda 6 je s těma lemama dost profláklá, nijak se o to nezajímám a o tom problému vím.
dali píše: Nejnovější auto u kterýho vím o typický reznoucím místě, je 850 kombi a její pátý dveře. Jinak V70I, V70II pokud nedostala ránu, neví co je koroze (moje poznatky, třeba někdo doplní, opraví).
Tak bohužel se přidávám u V70I také s pátými dveřmi, rezne mi pod spodní lištou okna.
Jinak zespodu bez koroze, kromě nosné roury tažného zařízení.
_________________ V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
Díky za odpovědi, právě ze zkušenosti se ptám, protože vím, co to znamená, když výrobce tuhle stránku odflákne. Šestky jsou tím známé, chce to daleko větší péči, jenže dle mého názoru nadměrnou a beztak to nemusí mít chtěný výsledek
Takže novější Volva jsou po téhle stránce ok. Což jsem rád, hledám totiž prostorné, pohodlné, spolehlivé (ač je to individuální), robustní a výkonné auto, které se mnou vydrží x let. Zatím V70 vypadá jako nejvhodnější kandidát. Nejezdím hranu, spíše na pohodu ačkoli dynamicky, takže chci výkonnovou rezervu. D5 120kW se mi zdá dostačující. Převažují u mne okresky a město, takže proto chci vůz bez DPF. Proto také podvozkově pohodlné auto, které přepluje nástrahy našich cest. Ačkoli ročně nenajezdím 50tis. km (nedojíždím do práce), ale momentálně spíše okolo 20tis km (nejčastější trasy 15, 20, 30km, delší výlety každých 14dní), není to dle mého názoru důvod kupovat benzina. Potřebuji totiž vůz s objemným zavazadelníkem, který již "něco pojme" a uveze, který se nezadýchá v prvním kopci a mám-li být upřímný, nechce se mi živit benziňáček dvanácti litry benzinu, navíc se 40-50% městského provozu, také v budoucnu počítám s daleko vyšším nájezdem. Motor netočím studený, olej a filtr měním po deseti tisících, vím, že se má turbo nechat dochladit po zastavení atd. Zkrátka dodržuju a nadále budu dodržovat mnohé "babské rady".
Proto další otázka Nebude mít tento motor problémy ani s mými současnými kratšími trasami, myslím zda se příliš dlouho neprohřívá (obzvlášť v zimních měsících) apod. jelikož převážný provoz "za studena" (a že úplné ohřátí motoru trvá déle, než ukazuje ručička teploměru) nesvědší žádnému motoru? Ještě jednou díky.
když D5 tak si pohlídej aby měla předehřev,bufíka a nemáš problém moto to hned ohřeje. Auta původem z itálie ho nemají tak si na to dej pozor kamoš ho v XC90 nemá a dost to chybí. Jinak mám toto auto a je to bomba žere to naftu a jede to jak benzín
josef.paur píše:Tak bohužel se přidávám u V70I také s pátými dveřmi, rezne mi pod spodní lištou okna.
Jinak zespodu bez koroze, kromě nosné roury tažného zařízení.
josef.paur píše:Tak bohužel se přidávám u V70I také s pátými dveřmi, rezne mi pod spodní lištou okna.
Jinak zespodu bez koroze, kromě nosné roury tažného zařízení.
Díky za tip, zatím to není nijak kritický, rezne to jen trochu, ale rozhodně to nebylo moc příjemný překvapení, když jsem tu lištu vyndal a vykouklo to na mě.
_________________ V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
Ahoj, chtěl bych poprosit o radu. Chystám se pořídit V70 D5, rok 2001 nebo 2002. Chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s automatem v tomto voze a s tímto motorem. Zajímá mě, jestli raději zvolit manual, jaké jsou servisní náklady na automat a v neposlední řadě jaký je rozdíl ve spotřebě oproti manuálu. Díky moc za rady.
Pip píše:Ahoj, chtěl bych poprosit o radu. Chystám se pořídit V70 D5, rok 2001 nebo 2002. Chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s automatem v tomto voze a s tímto motorem. Zajímá mě, jestli raději zvolit manual, jaké jsou servisní náklady na automat a v neposlední řadě jaký je rozdíl ve spotřebě oproti manuálu. Díky moc za rady.
je to relativní...u automatu jsou vcelku dražší výměny oleje po cca 60tis km, vyjde to myslim kolem 6 tis. jestli se pletu, opravte mě...samozřejmě v neautorizovanym servise....ale zase u manuálu řešíš spojku nebo dvouhmotovej setrvačník...což je cca 20-30 tis jednou za 200-300 tis km. S automatem zkušenosti až takové nemám, ale nevím o nikom, kdo by ho musel měnit, když se o něj člověk dobře stará tak v pohodě. Jenom pozor na geartronic v roce 2001, tam byl nějakej problem. Spotřeba nepatrně vyšší, ale zase v dálničním provozu úspornější kvůli převodům.
myslím že automat bude bát tak o litr víc záleží na stylu jel jsem jen s obyčejným automatem a jízda na okesce nic moc brzo podřazuje město pohoda ale spotřeba leze dost nahoru. Dálnice no nevím zdálo se mi že to točí moc otáček proti manuálu. Ten olej musí stát míň ne? Někde jsem četl že se stejně nepodaří všechen vypustit a přece nestojí lit 1000kč?
Tak s tou doživotní náplní to je pěkná sranda!? Kamoš má S80 od nova ted tam má asi 55tkm a ve 40tkm mu ho na garančce měnili. My dáváme do kamionů do automatů povertronik a do servořízení olej ATF dextron III je červený a máme ho za 150kč za litr. jinak taková převodovka v kamionu 40 litrů oleje
Vulva píše:Podle (novějších) doporučení Volva se mění olej v automatu každých 80.000 km, výměna v autorizovaném servisu přijde na cca 6.000 Kč, takže nic extrémního (je to přece jen jednou za 80t km).
Kopeček píše:Pokud jde o výměnu oleje v automatu, tak určitě měnit. Nevěř tvrzením, že je tam "doživotní" náplň. Měl bys měnit cca po 60-90000km (podle provozu, zatížení, tahání vleku atd.) Do čtyřkvaltů Aisin Warner (např. V40) použij Dexron III, do pětikvaltů (např. V70) výhradně se specifikací JWS 3309 (což. Dex.III není!). Cena je kolem 250,-/lt, takže žádná hrůza. Celková náplň je cca 7lt, ale ty nikdy nevyměníš, pokud ji nerozebereš, zhruba polovina zůstane v měniči atd. Pokud jsi olej nikdy neměnil, doporučil bych vyměnit, co vyteče a po ujetí nějakých 500km výměnu zopakovat. Filtr se mění jen při GO, ale pokud je k němu přístup a almara nemusí ven, ako u některých typů, doporučuju taky měnit, cena kolem 600,-.
zdravim... chtěl bych poradit... líbí se mi moc tenhle kousek, ale zajímalo by mě jak je na tom uvedený motor se spotřebou a spolehlivostí a co si všeobecně myslíte o téhle nabídce.. díky za pomoc
Auto je krásné, nikoliv všedné.
Oproti V70 je cena poněkud vyšší, v průměru o +30 -35,000 kč.
Pozor na: AWD, oprava = cca 50 tisíc a závady se zdají být velmi časté, jak kardan, tak úhlová převodovka. Auto sice jezdí i s nefunkčním AWD (a běžný uživatel to ani nepozná v běžném provozu), ale pak to postrádá smysl kupovat XC70, to pak stačí V70, která má do puntíku stejný interier, exteriér se liší nárazníky a maskou. Ani servisní knížka nemusí být zárukou funkčnosti AWD.
Pozor: spotřeba se v městském provozu bude pohybovat nad 12L/100km.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
ESP v tomhle ročníku těžko. Teoreticky je možné, že je to vybaveno ASR. Volvo to pojmenovává jako STC, nebo Tracks a pokud je tím vozidlo vybaveno, má příslušně nadepsané tlačítko v "panelu tlačítek" pod volantem.
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
To jo ASR je jasné, tlačítko v pravo pod volentem ,,TRACK,, ale to ESP? Zatim všechny ohlasy co jsem zjistil byly asi ne v tomhle roku, nebo nevěděli. Tak nevím jo, ne, jo... Jestli zjistím dam vědět. Zajimavý chytak
_________________ LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
Co se týče ESP tak nevím... ale mě tohle auto moc nesedí. Kilometry to nemá vypadá původní.. Volant ošahanej jako svina a ty pedály jsou taky dosti ošlapaný. A hlavně 12let starý auto s nájezdem kilometrů jak dnes bežně 4-6 letýho auta... no nevim.... a už vůbec by se mě nelíbíl ty sešitý boky na dveřích...
kure píše:Ahoj, chtěla bych moc poprosit o radu. Chystám se koupit 850, nejlépe v plynu. Autům rozumím jako koza petrželi. Mohl by mi někdo poradit na co si dát pozor a podělit se se mnou o zkušenosti s tímto vozem, popř. s LPG? Je složitější postavit dovezené auto na LPG na české papíry nebo je postup stejný jako u dieselu či benzínu?
Jak byste zhodnotili tuto nabídku? https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/850/7911673
Předem moc děkuju
Zkušenosti s tímto autem jsou vesměs spíš dobré, záleží od konkrétního kusu, s ohledem na stáří vozu a servisní historii - která v tomto případě asi nebude součástí prodeje.
V porovnání s jinými značkami se stejným rokem výroby a nájezdem km bude mít volvo 850 určitě navrch co do bezpečnosti, komfortu a spolehlivosti.
Těm km v inzerátu bych nevěřil. Počítal bych spíše s nájezdem přes 300,000km a více. Důvodem je, že LPG si většinou instalují lidi, co mají velký roční nájezd a toto auto je dálníční koráb. Nájezd 12,000 ročně je trochu nesmysl.
Auto má mít kožené sedačky, na těch jsou km určitě poznat. Při 170,000 by měli být v dobrém stavu, když budou prodřené tak platí, co jsem psal výše.
Celkový stav a stav motoru se dá těžko poznat jenom z fotek exteriéru. Auta z Itálie bývají spíše v celkem dobrém stavu. Výbava u tohoto kusu je standardně dobrá, multifunkční volant je nesmysl. Často bývá nefunkční klima z důvodu shnilého výparníku klimy u aut bez pylového filtru - dosti zásadní oprava kolem 10,000kč, dále rozvody 12,000 kč ( jestli nejdou dokladovat, že byly provedeny). Často bývá nefunkční ABS - vadná řídící jednotka. Dost problém při takovém kolosu - projevuje se svítící kontrolkou ABS / TRACS anebo pouze ABS ( jestli není vytažená žárovka - pozná se to při zapnutém klíčku v poloze II - kontrola funkčnosti kontrolek). Stav podvozku a chodu motoru neméně důležitý, nutno posoudit až na místě. Opravy se dají cca vyčíslit na místě. Motor tam bude buď 2,5 10V nebo 20V bez turba, co nebude nijaké žihadlo, ale na oplátku by tento motor mohl být bezproblémový - Avyskytly se však již závady související se zanedbáním servisních intervalů a i s LPG. Servis u této motorizace a převodovky není až tak finančně nákladný, I nový (myšleno jiný) motor se dá případně sehnat za celkem slušnou cenu, drahé jsou spíše elektronické součástky, spousta mechanických dílů lze koupit z druhovýroby taktéž za slušné ceny. Tyto auta de facto nereznou.
Ad přihlášení: Jestli má auto z dovozu v pořádku papíry, vše zapsané v TP, tak přihlášení není problém. Ale LPG musí být v TP a musí být pravidelné kontroly.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE