Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#426 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Už podle fotek to vypadá na pěkně vybydlený auto,oškubanej tapec,výfuk je z benzínovýho,to jen tak z fotek...co tomu bude dál nikdo netuší.Cena se tváří dobře,ale patrně je to kasička.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
- Bydliště: Rumburk (okres Děčín)
#427 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ty geartronicy jsou jen čistě 4-kvalt? tedy žádné OD?...jsem teď z Lexu zvyklej na automat, taky 4-kvalt + OD od 2. stupně (takže ve finále 7 rychlostí (jako nedá se to tak říct, jen to snižuje toč.moment a otáčky...ale pro představu?) + přepnutí do rychlejšího režimu převodovky... a tuhle kombinaci si nemůžu vynachválit...eLzyx píše:všude jsou automaty stejné. Jsou od Aisin Warner (typ AW 50-51 v případě 5st., typ TF-80 v případě 6st.). Pouze u T6 do 2006 byla 4st. automatka od GM typ 4T65, od roku 2007 se dává 6st. TF-80.
Ta od GM je méně spolehlivá než AW.
T6 chci, ale když to čtu, nevím nevím...tak špatná volba by nebyla ta S80 3.0 150kW s automatem...tak co jsem koukal na inzeráty apod, nějak problémy s almarama nebyly....
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
#428 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
http://auto.bazos.cz/inzerat/10287734/Volvo-V70-25-TDi.php
kolik tak to může ještě vydržet? mě ty kilometry uplně fascinují. akorát co ta automatka při takovém nájezdu?
kolik tak to může ještě vydržet? mě ty kilometry uplně fascinují. akorát co ta automatka při takovém nájezdu?
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#429 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zná někdo vhodný servis v Přerově kam jde zajet s bazarovým autem na obhlídku? Jedná se o V70 D5, 2007. Známý chce koupit a rád by, aby se na to podíval někdo znalý.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
#430 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Cau, jak poznam ze AWD u V70 (2007) je v poradku?
_________________
V70 2.4 D5 AWD AUT, 136kW, 2007
bylo V40 1.8 1998
V70 2.4 D5 AWD AUT, 136kW, 2007
bylo V40 1.8 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#431 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
na zdvihaku alebo na strku
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#432 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
kamarád si jede v úterý do německa pro 850 GLT / E2 125kw.
na co si dát pozor?
díky
na co si dát pozor?
díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#433 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj,
měl bych dotaz ohledně nájezdu, resp. "trvanlivosti" V70. Uvažuji o pořízení V70 s automatem, benzín, který má najeto něco přes 300 Tkm. Přijde mi to už docela dost i při známé trvanlivosti a výdrži Volva. Samozřejmě chápu, že primárně záleží na stavu a péči o konkrétní kus. Nicméně není 300 Tkm na automat už trochu moc?
Díky.
měl bych dotaz ohledně nájezdu, resp. "trvanlivosti" V70. Uvažuji o pořízení V70 s automatem, benzín, který má najeto něco přes 300 Tkm. Přijde mi to už docela dost i při známé trvanlivosti a výdrži Volva. Samozřejmě chápu, že primárně záleží na stavu a péči o konkrétní kus. Nicméně není 300 Tkm na automat už trochu moc?
Díky.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#434 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
300t km je taková "hranice" kdy už je automat chvíli po repasi, nebo chvíli před repasí. Samozřejmě, nelze to úplně generalizovat. Viděl jsem automat (ve Volvo), který vydžel 400t km bez repase.
Jaký ročník by to měl cca být?
Jaký ročník by to měl cca být?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#435 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Je to ročník 99.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#436 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tomas-x píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/10287734/Volvo-V70-25-TDi.php
kolik tak to může ještě vydržet? mě ty kilometry uplně fascinují. akorát co ta automatka při takovém nájezdu?
to je auto x-tunera, tak se ho zeptej
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=30245
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 90
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
#437 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Všechny vás tady zdravím, zaregistroval jsem se tady, protože vážně uvažuji o koupi Volva a to S60, které mě po vzhledové stránce chytlo za srdce. Jediné dilema co řeším, je volba motorizace. Byl bych spíše pro benzín, vyhovují mi jeho vlastnosti a i v zaměstnání jezdím s benzínovými, takže bych si vždy po přesednutí nemusel zvykat na něco jiného. Jde mi o to, zda dát přednost obyč atmosféře 2.4i a nebo jít do turba, ale to pak nevím, zda volit 2.4T nebo 2.5T. Neznám ty motory, nevím v čem se liší a nerad bych se s něčím trápil, protože jsem vybral nejhorší možnou motorizaci. Pokud pro mě máte nějakou radu, byl bych vděčný. Děkuji.
#438 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj! Jsem nadmíru spokojen se svoji V70I a jelikož se mi uz asi vyhne stara krabice. Casem koupim dalsi V70 II nebo III. Ted mam 2.5D a doufam ze jeste par let nebudu menit. S motorem jsem spokojen ale D5kám nějak neverím a dobudoucna uvazuji o benzinu. Libi se mi 2.5T nebo klasicka 2.4 atmo popr. T5. Ale V70 III uz je jina co by jste volili za motor dejme tomu u V70 II z konce vyroby nebo ranne V70 III tam uz je totiz T5 4val a motory delaji jine....
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
#439 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Navic i spolehlivost novejch automatek je horsi nez byvala takze urcite manual, ale uvidime...jde mi u dalsi V70 zase o spolehlivost a najezd mnoha tisic km. U D5 se trochu obavam problemu...
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#440 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak z konce výroby T5 a tu novou nevim no. 2,5T (FT) se netváří zle, nebo pak 3,2 ale to už rovnou můžeš skočit do T6pjr86 píše:Ahoj! Jsem nadmíru spokojen se svoji V70I a jelikož se mi uz asi vyhne stara krabice. Casem koupim dalsi V70 II nebo III. Ted mam 2.5D a doufam ze jeste par let nebudu menit. S motorem jsem spokojen ale D5kám nějak neverím a dobudoucna uvazuji o benzinu. Libi se mi 2.5T nebo klasicka 2.4 atmo popr. T5. Ale V70 III uz je jina co by jste volili za motor dejme tomu u V70 II z konce vyroby nebo ranne V70 III tam uz je totiz T5 4val a motory delaji jine....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#441 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
asi záleží jakej jsi řidič. nedá se říct, že by některej z uvedených motorů byl závadovej. Ani turba nějak výrazně hromadně neodcházej. 2,4T je nízkotlaké turbo u 2,5T nevím, ale co si odsud pamatuju, tak 2,4T by měla mít menší spotřebu než 2,5T. No a když jsem jednomu místnímu nejmenovanému mechanikovi říkal, že přemýšlím o atmosféře, tak sdělil, že jsem se asi zbláznil, když chci auto bez turbíny, a bude asi mít pravdu. pro spotřeby doporučuju navštívit https://www.spritmonitor.deSpyke píše:Všechny vás tady zdravím, zaregistroval jsem se tady, protože vážně uvažuji o koupi Volva a to S60, které mě po vzhledové stránce chytlo za srdce. Jediné dilema co řeším, je volba motorizace. Byl bych spíše pro benzín, vyhovují mi jeho vlastnosti a i v zaměstnání jezdím s benzínovými, takže bych si vždy po přesednutí nemusel zvykat na něco jiného. Jde mi o to, zda dát přednost obyč atmosféře 2.4i a nebo jít do turba, ale to pak nevím, zda volit 2.4T nebo 2.5T. Neznám ty motory, nevím v čem se liší a nerad bych se s něčím trápil, protože jsem vybral nejhorší možnou motorizaci. Pokud pro mě máte nějakou radu, byl bych vděčný. Děkuji.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#442 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
myslim ze bez turbo to take je reseni. ja nevim no klidne bych si koupil i D5 ale co to tady tak procitam...ty jsi s ni asi spokojeny?
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#443 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak jako pořád něco řeším, má to najeto už balík.
ale že bych motorově něco řešil...to ne
dělal jsem dvouhmoták, kterej mlátil a stim jsem rovnou vzal spojku.
jinak ten motor je suprovej, jede a pěkně táhne a vypadá to, že dá ještě hodně.
ale je jasný, že u naftáka můžeš řešit vstřikovače, čerpadýlko a to pak lítá no...
ale že bych motorově něco řešil...to ne
dělal jsem dvouhmoták, kterej mlátil a stim jsem rovnou vzal spojku.
jinak ten motor je suprovej, jede a pěkně táhne a vypadá to, že dá ještě hodně.
ale je jasný, že u naftáka můžeš řešit vstřikovače, čerpadýlko a to pak lítá no...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#444 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
njn jezdim hlavne do prace a na dovoleny. jedina spotreba u benzinu me odrazuje, ale zase pri najezdu rocne cca 20 tkm to skoro je zanedbatelny. tak o D5 jeste pouvazuju. auto v cr kupovat nebudu takze s koupi spatnyho kusu nepocitam kazdopadne diky za rady jen tak premyslim do budoucna. na 2.5D mam najeto 144tkm uvidime co vydrzi automatka. nejaky elektricky drobnosti tam jsou, ale jinak pohoda. trochu tece olej u klikovky.hayney píše:tak jako pořád něco řeším, má to najeto už balík.
ale že bych motorově něco řešil...to ne
dělal jsem dvouhmoták, kterej mlátil a stim jsem rovnou vzal spojku.
jinak ten motor je suprovej, jede a pěkně táhne a vypadá to, že dá ještě hodně.
ale je jasný, že u naftáka můžeš řešit vstřikovače, čerpadýlko a to pak lítá no...
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
#445 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#446 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Trochu dost peněz za tak staré auto, podezřelý stav kilometrů. Snad v případě, že by km byly OK, tak převodovka snad také bude OK.Kopi píše:Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#447 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
toho automatu bych se s tímto nájezdem vůbec nebál. při dobré péči tii může vydžet hodně. otázkou je ta cena no. ale vypadá to na udržované auto v dobrém stavuKopi píše:Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
zeptej se majitele, kdy měnil olej v převodovce
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#448 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
hayney píše:toho automatu bych se s tímto nájezdem vůbec nebál. při dobré péči tii může vydžet hodně. otázkou je ta cena no. ale vypadá to na udržované auto v dobrém stavuKopi píše:Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
zeptej se majitele, kdy měnil olej v převodovce
Dnes jsem se byl na auto podívat. celkově auto nevypadalo zle, majitel se o něj asi dobře stará.... Na ten olej v převodovce jsem se ptal, měněný nebyl, prý mu řekli v autorizovaným servise, že se výměna oleje dělá až při druhý výměně rozvodů 237 000Km (jinde jsem zase slyšel po 80 000Km, tak nevim). Jinak mě svezl, i jsem si s autem sjel. řazení probíhalo krásně plynule jak nahoru tak i zpátky při zpomalování, žádný prodlevy nebo "hluchá" místa pří přeřazování, akorát mě zarazilo, že při zařazeni např.: z R na D nebo z N na D to mírně cuklo. Jel jsem s automatem poprvé, je to normální? Z D na stupně 3 a 4 jsem žádné cuknutí nepocitoval. Děkuji, Kopi.
Naposledy upravil(a) Kopi dne 17 črc 2011 23:01, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#449 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
mírné cuknutí je myslím normální, ne?
olej se mění při těch 80, ale jestli to má najeto, co to má najeto, ještě se to asi dá zachránit
olej se mění při těch 80, ale jestli to má najeto, co to má najeto, ještě se to asi dá zachránit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#450 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Znovu jsem si prohlédl inzerát, tentokrát na velkém PC a vypadá to značně lépe. Výbava - asi nic lepšího nebude, jestli jsou doložitelné km a uvedený servis, tak bych asi ještě nechal příležitostně vyměnit olej v převodovce (cca. 15l @ 200Kč) - ale u někoho zkušeného, kdo tam nalije jen předepsaný JWS3309, pak doladit DVD v navigaci na něco novějšího, pořídit druhou SIMku a mohlo by to v pohodě odjezdit ještě 3x tolik.
Jemné cuknutí automatu při změně režimu je zcela v normě. Jestli máš z auta i majitele dobrý pocit - pak aplikuj: "solidni jednani sleva dohoda!!!"
Bylo to bourané?
Pavel
P.S. Zajímavé, kolik je názorů na frekvenci výměny oleje. Od extrému, že je tam doživotní náplň (t.j. nikdy - resp. do konce života převodovky), přes těch 160-320tkm, po (zřejmě realistických) 60-80tkm. Častější výměnou nic nezkazíš, v převodovce automatu se olej opotřebovává výrazně více než v manuálu. A repase převodovky je celkem balík (30-50tis). Proto do automatu stejně jako do motoru patří čistý olej.
Jemné cuknutí automatu při změně režimu je zcela v normě. Jestli máš z auta i majitele dobrý pocit - pak aplikuj: "solidni jednani sleva dohoda!!!"
Bylo to bourané?
Pavel
P.S. Zajímavé, kolik je názorů na frekvenci výměny oleje. Od extrému, že je tam doživotní náplň (t.j. nikdy - resp. do konce života převodovky), přes těch 160-320tkm, po (zřejmě realistických) 60-80tkm. Častější výměnou nic nezkazíš, v převodovce automatu se olej opotřebovává výrazně více než v manuálu. A repase převodovky je celkem balík (30-50tis). Proto do automatu stejně jako do motoru patří čistý olej.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136498 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1299 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2942 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1574 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous