Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 1322
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#426 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od selap »

Už podle fotek to vypadá na pěkně vybydlený auto,oškubanej tapec,výfuk je z benzínovýho,to jen tak z fotek...co tomu bude dál nikdo netuší.Cena se tváří dobře,ale patrně je to kasička.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 74
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
Bydliště: Rumburk (okres Děčín)

#427 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Jack »

eLzyx píše:všude jsou automaty stejné. Jsou od Aisin Warner (typ AW 50-51 v případě 5st., typ TF-80 v případě 6st.). Pouze u T6 do 2006 byla 4st. automatka od GM typ 4T65, od roku 2007 se dává 6st. TF-80.
Ta od GM je méně spolehlivá než AW.
Ty geartronicy jsou jen čistě 4-kvalt? tedy žádné OD?...jsem teď z Lexu zvyklej na automat, taky 4-kvalt + OD od 2. stupně (takže ve finále 7 rychlostí (jako nedá se to tak říct, jen to snižuje toč.moment a otáčky...ale pro představu?) + přepnutí do rychlejšího režimu převodovky... a tuhle kombinaci si nemůžu vynachválit...

T6 chci, ale když to čtu, nevím nevím...tak špatná volba by nebyla ta S80 3.0 150kW s automatem...tak co jsem koukal na inzeráty apod, nějak problémy s almarama nebyly....
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 42
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Otrokovice

#428 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od tomas-x »

http://auto.bazos.cz/inzerat/10287734/Volvo-V70-25-TDi.php

kolik tak to může ještě vydržet? mě ty kilometry uplně fascinují. akorát co ta automatka při takovém nájezdu?
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#429 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od raadjek »

Zná někdo vhodný servis v Přerově kam jde zajet s bazarovým autem na obhlídku? Jedná se o V70 D5, 2007. Známý chce koupit a rád by, aby se na to podíval někdo znalý.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 10 měsíců

#430 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od robe1 »

Cau, jak poznam ze AWD u V70 (2007) je v poradku?
_________________
V70 2.4 D5 AWD AUT, 136kW, 2007
bylo V40 1.8 1998

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#431 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od wickey »

na zdvihaku alebo na strku
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#432 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

kamarád si jede v úterý do německa pro 850 GLT / E2 125kw.
na co si dát pozor?
díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hinkle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: EUSSR/Praha
Vůz: V70 T5

#433 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hinkle »

Ahoj,
měl bych dotaz ohledně nájezdu, resp. "trvanlivosti" V70. Uvažuji o pořízení V70 s automatem, benzín, který má najeto něco přes 300 Tkm. Přijde mi to už docela dost i při známé trvanlivosti a výdrži Volva. Samozřejmě chápu, že primárně záleží na stavu a péči o konkrétní kus. Nicméně není 300 Tkm na automat už trochu moc?
Díky.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#434 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od eLzyx »

300t km je taková "hranice" kdy už je automat chvíli po repasi, nebo chvíli před repasí. Samozřejmě, nelze to úplně generalizovat. Viděl jsem automat (ve Volvo), který vydžel 400t km bez repase.
Jaký ročník by to měl cca být?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

hinkle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: EUSSR/Praha
Vůz: V70 T5

#435 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hinkle »

Je to ročník 99.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#436 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

tomas-x píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/10287734/Volvo-V70-25-TDi.php

kolik tak to může ještě vydržet? mě ty kilometry uplně fascinují. akorát co ta automatka při takovém nájezdu?

to je auto x-tunera, tak se ho zeptej

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=30245
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 90
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

#437 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Spyke »

Všechny vás tady zdravím, zaregistroval jsem se tady, protože vážně uvažuji o koupi Volva a to S60, které mě po vzhledové stránce chytlo za srdce. Jediné dilema co řeším, je volba motorizace. Byl bych spíše pro benzín, vyhovují mi jeho vlastnosti a i v zaměstnání jezdím s benzínovými, takže bych si vždy po přesednutí nemusel zvykat na něco jiného. Jde mi o to, zda dát přednost obyč atmosféře 2.4i a nebo jít do turba, ale to pak nevím, zda volit 2.4T nebo 2.5T. Neznám ty motory, nevím v čem se liší a nerad bych se s něčím trápil, protože jsem vybral nejhorší možnou motorizaci. Pokud pro mě máte nějakou radu, byl bych vděčný. Děkuji.

pjr86
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 90
Registrován: 14 roků
Vůz: V70

#438 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pjr86 »

Ahoj! Jsem nadmíru spokojen se svoji V70I a jelikož se mi uz asi vyhne stara krabice. Casem koupim dalsi V70 II nebo III. Ted mam 2.5D a doufam ze jeste par let nebudu menit. S motorem jsem spokojen ale D5kám nějak neverím a dobudoucna uvazuji o benzinu. Libi se mi 2.5T nebo klasicka 2.4 atmo popr. T5. Ale V70 III uz je jina co by jste volili za motor dejme tomu u V70 II z konce vyroby nebo ranne V70 III tam uz je totiz T5 4val a motory delaji jine....
_________________
Volvo V70;

pjr86
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 90
Registrován: 14 roků
Vůz: V70

#439 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pjr86 »

Navic i spolehlivost novejch automatek je horsi nez byvala takze urcite manual, ale uvidime...jde mi u dalsi V70 zase o spolehlivost a najezd mnoha tisic km. U D5 se trochu obavam problemu...
_________________
Volvo V70;

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#440 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

pjr86 píše:Ahoj! Jsem nadmíru spokojen se svoji V70I a jelikož se mi uz asi vyhne stara krabice. Casem koupim dalsi V70 II nebo III. Ted mam 2.5D a doufam ze jeste par let nebudu menit. S motorem jsem spokojen ale D5kám nějak neverím a dobudoucna uvazuji o benzinu. Libi se mi 2.5T nebo klasicka 2.4 atmo popr. T5. Ale V70 III uz je jina co by jste volili za motor dejme tomu u V70 II z konce vyroby nebo ranne V70 III tam uz je totiz T5 4val a motory delaji jine....
tak z konce výroby T5 a tu novou nevim no. 2,5T (FT) se netváří zle, nebo pak 3,2 ale to už rovnou můžeš skočit do T6
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#441 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Spyke píše:Všechny vás tady zdravím, zaregistroval jsem se tady, protože vážně uvažuji o koupi Volva a to S60, které mě po vzhledové stránce chytlo za srdce. Jediné dilema co řeším, je volba motorizace. Byl bych spíše pro benzín, vyhovují mi jeho vlastnosti a i v zaměstnání jezdím s benzínovými, takže bych si vždy po přesednutí nemusel zvykat na něco jiného. Jde mi o to, zda dát přednost obyč atmosféře 2.4i a nebo jít do turba, ale to pak nevím, zda volit 2.4T nebo 2.5T. Neznám ty motory, nevím v čem se liší a nerad bych se s něčím trápil, protože jsem vybral nejhorší možnou motorizaci. Pokud pro mě máte nějakou radu, byl bych vděčný. Děkuji.
asi záleží jakej jsi řidič. nedá se říct, že by některej z uvedených motorů byl závadovej. Ani turba nějak výrazně hromadně neodcházej. 2,4T je nízkotlaké turbo u 2,5T nevím, ale co si odsud pamatuju, tak 2,4T by měla mít menší spotřebu než 2,5T. No a když jsem jednomu místnímu nejmenovanému mechanikovi říkal, že přemýšlím o atmosféře, tak sdělil, že jsem se asi zbláznil, když chci auto bez turbíny, a bude asi mít pravdu. pro spotřeby doporučuju navštívit https://www.spritmonitor.de
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

pjr86
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 90
Registrován: 14 roků
Vůz: V70

#442 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pjr86 »

myslim ze bez turbo to take je reseni. ja nevim no klidne bych si koupil i D5 ale co to tady tak procitam...ty jsi s ni asi spokojeny?
_________________
Volvo V70;

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#443 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

tak jako pořád něco řeším, má to najeto už balík.
ale že bych motorově něco řešil...to ne
dělal jsem dvouhmoták, kterej mlátil a stim jsem rovnou vzal spojku.
jinak ten motor je suprovej, jede a pěkně táhne a vypadá to, že dá ještě hodně.
ale je jasný, že u naftáka můžeš řešit vstřikovače, čerpadýlko a to pak lítá no...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

pjr86
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 90
Registrován: 14 roků
Vůz: V70

#444 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pjr86 »

hayney píše:tak jako pořád něco řeším, má to najeto už balík.
ale že bych motorově něco řešil...to ne
dělal jsem dvouhmoták, kterej mlátil a stim jsem rovnou vzal spojku.
jinak ten motor je suprovej, jede a pěkně táhne a vypadá to, že dá ještě hodně.
ale je jasný, že u naftáka můžeš řešit vstřikovače, čerpadýlko a to pak lítá no...
njn jezdim hlavne do prace a na dovoleny. jedina spotreba u benzinu me odrazuje, ale zase pri najezdu rocne cca 20 tkm to skoro je zanedbatelny. tak o D5 jeste pouvazuju. auto v cr kupovat nebudu takze s koupi spatnyho kusu nepocitam :-) kazdopadne diky za rady jen tak premyslim do budoucna. na 2.5D mam najeto 144tkm :-) uvidime co vydrzi automatka. nejaky elektricky drobnosti tam jsou, ale jinak pohoda. trochu tece olej u klikovky.
_________________
Volvo V70;

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků 9 měsíců

#445 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kopi »

Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#446 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Kopi píše:Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
Trochu dost peněz za tak staré auto, podezřelý stav kilometrů. Snad v případě, že by km byly OK, tak převodovka snad také bude OK.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#447 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Kopi píše:Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
toho automatu bych se s tímto nájezdem vůbec nebál. při dobré péči tii může vydžet hodně. otázkou je ta cena no. ale vypadá to na udržované auto v dobrém stavu

zeptej se majitele, kdy měnil olej v převodovce
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků 9 měsíců

#448 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kopi »

hayney píše:
Kopi píše:Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
toho automatu bych se s tímto nájezdem vůbec nebál. při dobré péči tii může vydžet hodně. otázkou je ta cena no. ale vypadá to na udržované auto v dobrém stavu

zeptej se majitele, kdy měnil olej v převodovce

Dnes jsem se byl na auto podívat. celkově auto nevypadalo zle, majitel se o něj asi dobře stará.... Na ten olej v převodovce jsem se ptal, měněný nebyl, prý mu řekli v autorizovaným servise, že se výměna oleje dělá až při druhý výměně rozvodů 237 000Km (jinde jsem zase slyšel po 80 000Km, tak nevim). Jinak mě svezl, i jsem si s autem sjel. řazení probíhalo krásně plynule jak nahoru tak i zpátky při zpomalování, žádný prodlevy nebo "hluchá" místa pří přeřazování, akorát mě zarazilo, že při zařazeni např.: z R na D nebo z N na D to mírně cuklo. Jel jsem s automatem poprvé, je to normální? Z D na stupně 3 a 4 jsem žádné cuknutí nepocitoval. Děkuji, Kopi.
Naposledy upravil(a) Kopi dne 17 črc 2011 23:01, celkem upraveno 1 x.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#449 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

mírné cuknutí je myslím normální, ne?
olej se mění při těch 80, ale jestli to má najeto, co to má najeto, ještě se to asi dá zachránit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#450 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Znovu jsem si prohlédl inzerát, tentokrát na velkém PC a vypadá to značně lépe. Výbava - asi nic lepšího nebude, jestli jsou doložitelné km a uvedený servis, tak bych asi ještě nechal příležitostně vyměnit olej v převodovce (cca. 15l @ 200Kč) - ale u někoho zkušeného, kdo tam nalije jen předepsaný JWS3309, pak doladit DVD v navigaci na něco novějšího, pořídit druhou SIMku a mohlo by to v pohodě odjezdit ještě 3x tolik.

Jemné cuknutí automatu při změně režimu je zcela v normě. Jestli máš z auta i majitele dobrý pocit - pak aplikuj: "solidni jednani sleva dohoda!!!"

Bylo to bourané?

Pavel

P.S. Zajímavé, kolik je názorů na frekvenci výměny oleje. Od extrému, že je tam doživotní náplň (t.j. nikdy - resp. do konce života převodovky), přes těch 160-320tkm, po (zřejmě realistických) 60-80tkm. Častější výměnou nic nezkazíš, v převodovce automatu se olej opotřebovává výrazně více než v manuálu. A repase převodovky je celkem balík (30-50tis). Proto do automatu stejně jako do motoru patří čistý olej.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“