Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10145
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

3.2 už je P3 platforma
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

eman
Offline
Příspěvky: 38
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eman »

ale asi to spadá do roku 2007 sa mi zdá ..
_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

To ano, ale XC70 II je takovýto model
volvo-xc70-ii-[12495].jpg
.. a XC70 III takovýto
d-volvo-xc70-2007-3.jpg
Bude to cenově rozdílné, také podvozkově, způsobem provedení, atd. Vše je prostě u těchto 2 generací totálně jinak.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ondra_HK
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 2 roky 9 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: V50 2.0D

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra_HK »

Zdravím pánové, rád bych znal váš názor na auto v odkazu
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.

O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10145
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Ahoj a vítej.
To vypadá na motor PSA 2.0D, který tady není nikterak velebený. A navíc kůže bez výhřevu? To není na zimu moc dobrá kombinace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

eman
Offline
Příspěvky: 38
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eman »

Krásne Volvátko veru, vedel by som si predstaviť. Tiež som rozmýšľal nad kúpou cez podobné dovozové autá, ale nemám s nimi skúsenosti. Mali by, ale ručiť za vozidlá ktoré predávajú. Ja by som si tam asi zobral vlastného schopného mechanika nech to pozrie aj on aj keď to auto vyzerá solidne, predsa budem s tým autom jazdiť a rád by som keby som sa ho nemusel za krátku dobu zbavovať ..
_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A

eman
Offline
Příspěvky: 38
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eman »

Haben píše: 11 čer 2020 14:15 To ano, ale XC70 II je takovýto model
volvo-xc70-ii-[12495].jpg
.. a XC70 III takovýto
d-volvo-xc70-2007-3.jpg

Bude to cenově rozdílné, také podvozkově, způsobem provedení, atd. Vše je prostě u těchto 2 generací totálně jinak.
A myslíš, že lepšie alebo horšie ? Ktorá verzia podľa teba je v tomto prípade lepšia, čo sa do prevedenia a spoľahlivosti týka ? Aj tu platí, že staršie verzie boli lepšie spracované, ako to bolo u verziach npr. 240 a podobne ?
_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Neodkážu posoudit. Já jezdil jen s V70 II. V70 III už jsem nesedlal. Jen cca 20 km při obhlídce pro kamaráda. Ale bude tu plno lidí, kteří obě auta měli a dokáží posoudit.

Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.

Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.

Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hrusaq
Offline
Příspěvky: 34
Registrován: 3 roky 2 měsíce
Bydliště: Benatky nad Jizerou
Vůz: hledám XC90

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hrusaq »

Ahojte, byl by tu někdo s Vidou (ochotný mi za úplatu vyčíst auto), poblíž Benátek nad Jizerou, Mladá Boleslav, případně Brandýs nad Labem? Vyskakuje mi chyba DSTC a rád bych k tomu zjistil víc, a vyřešil to... :)

eman
Offline
Příspěvky: 38
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eman »

Haben píše: 16 čer 2020 09:58 Neodkážu posoudit. Já jezdil jen s V70 II. V70 III už jsem nesedlal. Jen cca 20 km při obhlídce pro kamaráda. Ale bude tu plno lidí, kteří obě auta měli a dokáží posoudit.

Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.

Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.

Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.

To je dobrá informácia čo sa V70tok týka :good: , človek by čakal, že staršie modely budú pevnejšie.. :Search:
človek aspoň vie čomu sa vyhnúť .. :)
_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A

hoody
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 2 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: MX-5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hoody »

Ahoj vespolek!

Ocitl jsem se v situaci kde vybírám low budget daily auto s rozpočtem do 60k Kč. Shodou okolností jsem narazil na Volvo S60, 2.4i, r.v. 2005, automat s údajně 200k km na tachometru a již provedenou zástavbou LPG. Příští týden mám v plánu se na něj jet podívat a chtěl bych se zde zeptat, zda je u tohoto modelu něco, na co si dát pozor (samozřejmě krom klasických věcí).
Po telefonu mi bylo prodejcem sděleno, že svítí posilovač (leč prý funguje :D) a jinak je auto bez závad. Napadá mě přidřená pumpa, nebo nedostatek servo kapaliny, ale jelikož Volva neznám, můžu být úplně vedle :D

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10145
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Největší past je ten automat. Tam bych se zaměřil na předchozí péči.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5330
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo :-)

Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10145
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Píše že je s LPG.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5330
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

ajo vidiš LPG jsem přehlídnul. Tak v tom případě ještě prověřit LPG. Kdy bylo děláno, kolik má najeto, jak jsou na tom filtry plynné fáze, jak jsou na tom filtry kapalné fáze, do kdy platí nádrž. + Nechat auto na volnoběh, zapnou/vypnout klímu sledovat. Přepnout na benzín zapnout/vypnout klímu sledovat. v ideálním světě by po přepnutí měl motor brblat stejně. Stejně tak zkusím se rozjet, sundat nohu z plynu a zase přidat. Aby to zastavilo přívod paliva a zase spustilo. Zkusit na LPG a zkusit na benzínu. Pokud to je dobře udělané bude se to chovat stejně. U mě to třeba dobře udělané není a mam u LPG drobné zpoždění, takže mi automat trošku poškubne ( Palivo dojde později a automat už má zařazeno )
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hoody
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 2 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: MX-5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hoody »

Warcz píše: 19 čer 2020 08:10 Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo :-)

Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
Asi jsem měl na začátku nejdřív říct, že nekupuji svoje první auto, takže tyhle esenciální věci o tom, že je třeba nechat rezervu na servis znám a proto nehledám auto za 100k :)
Spotřeba mě nějak výrazně netrápí (zvlášť v LPG) - mám za sebou několik desítek tisíc km s V8 (e60) a s tímhle pětiválcem počítám se spotřebou okolo 12L/100km.

Aktuálně mám pouze MX-5 :D, což je sice přes léto super, ale potřebuji něco většího a pohodlnějšího na zimu, tudíž must have věci:

- automat
- pohodlný sedačky (jsem rozmlsanej z comfortsitze u bmw :D)
- ať se s tím dá občas předjet
- spolehlivost (tak nějak mám Volvo s touhle vlastností spojeno a doufám že se nemýlím)
- a s ní spojené nízké provozní náklady (Ve smyslu že to auto nebude pořád stát kvůli něčemu v servisu. To že spotřebák typu brzdové kotouče nebudou stát 900kč jako na Fabii, je mi úplně jedno)

LPG i hydroměnič si doufám zvládnu ohlídat s obojím mám dost zkušeností. Šlo mi spíš o nějaké typické problémy tohoto modelu (např. bacha na rozsypaný zkorodovaný nosníky u MX-5, nebo pozor na utržený kardany u E46).
Jak je to např. se spotřebou oleje? U šestiválců od bmw je 1l/1000km naprosto v normě, co tyhle pětiválce? Žerou? Nežerou?

Díky za odpovědi a sorry za blbý otázky :D

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10145
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

S60 2.4i + LPG jsem nějakou dobu měl. Olej to výrazně nezralo a dálky v tempu jsem jezdil za 10l LPG. Moc rád na to auto vzpomínám :sorry:
Naposledy upravil(a) hajnej dne 19 čer 2020 09:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5330
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Mě to vezme asi 1l/10 000Km. Korozi jsem naposledy viděl na Polu. Tyhle Volva na korozi netrpí, ale někde se drobná může najít, ale obecně nereznou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12487
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

hajnej: oblíbená dvojkombinace, motor 2,0D a k tomu M66... ale cena dobrá, to né že ne. Bál bych se toho a bez mechoše ani omylem. Kdysi (asi 10 let z5) se mi povedlo dostat na prohlídku XC90 Davida Patočku z T6r až ke Kolínu. :D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

K tomu posilovaci. Je to rok 2005, tedy facelift. Tady pravidelne zlobi cukakici rizeni. Propousti snad nejaka hydraulicka kostka, co neudrzi pootoceny volant. Typicky ti volant pulzuje pri jizde na kruhaci,v tahle zatacce, pri vyjezdu / najezdu z / na dalnici. Proste kdyz drzis v jedne poloze pootoceny volant.
Pokud sviti posilovac, mize to byt uz festposrate nebo jina zavada
Repas rizeni, pokud ti ho nekdo udela, pres 10 tkc. Nove rizeni kolem 25 tkc.
Jinak na atmosce se toho moc co nema podelat. Je to hodne spolehlivy motor s peknym zvukem a vykonem na hrane.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13006
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Nějak si nedovedu představit co znamená pojem "Svítí posilovač". Řízení nemá žádnou kontrolku ani hlášku a co se týče brzd, tak to může hlásit chybu, ale to může být milion věcí od prasklého kroužku na poloose, přes vadné nějaké čidlo, či kroužek pod volantem až po ABS jednotku. Všechno je to je opravitelné, ale holt to něco stojí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2818
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ondra_HK píše: 16 čer 2020 07:34 Zdravím pánové, rád bych znal váš názor na auto v odkazu
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.

O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
Dne 16/11/2011 najeto 108.230km
Dnes v roce 2020 pak krásných 172.000km.

Inu - kde chce kam, pomožme mu tam.

/PL

P.S. A V70ce s tímto motorem bych se fakt obloukem vyhnul. Resp. jsou daleko lepší motorizace.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info

hoody
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 2 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: MX-5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hoody »

Takže chtěl bych poděkovat za cenné rady, a jelikož mě serou lidi co se regnou na fórum, hledají moudra a nedají zpětnou vazbu, tak dnes jsem se byl na auto podívat a:

Z venku hroznej pelech, tu prasklá mřížka, tamhle nedovírá a nezamyká víčko nádrže, sedačka řidiče netopí, zrcátko nemá sklo, světla snad že už by nešli ani rozleštit, odlepený tapce na A sloupcích, rádio hraje jen zadek + kolečko volume si není moc jistý jestli chcete přidávat nebo ubírat :D
Uvnitř zachovalý, moc pěkný (oproti zbytku nabídky daného bazaru). V nabídce mají většinu aut v rozmezí 50-80k, stáří okolo 15let, ale skoro žádné nemá ani 200t km na tachometru, stavy typu 130k nejsou vyjimkou :D
Po mechanický stránce za mě v pořádku, automat řadí bez problému, motor přede jak mám, lpg funguje bez problému, podvozek dělaný a odvádí a dobře svojí práci. Takže nutné udělat klasiku, brzdy, olej, rozvody.

ALE

Hřeben řízení (nebo výše zmíněna hydro kostka) je opravdu asi po smrti, což se projevuje přesně tak jak popisoval někdo výše - volant v raidu při táhlých zatáčkách velmi cuká.
Overall mám z auta takový smíšený pocity, za ty prachy asi nebude úplná past, ale milion blbostí, který se mi nechce řešit - takže jsem odjel bez něj.

Třeba se to někomu bude hodit 8)

BTW první zkušenost řízení Volva a příjemný pohodlný, ale naklápí se to v zatáčkách jako zaoceánský parník :D (což není hate, jen jsem to nečekal)

ondra
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Skuteč
Vůz: S80 2,5tdi
Bydliště: chrudim

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ondra »

Zdar všem kolegům! nemáte někdo čirou náhodou nějaké informace o tomto voze?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S-80-2.4-D5/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:25100_30_,prx:9000,ful:diesel,ger:manual_gear/pg:vipcar/295328210.html
Jelikož bych rád pěknou výbavu, silnější D5 a manuál převodovku moc takových kousků není. Je u tohoto auta nějaká výrazná slabina (DPF neřeším tomu už se nevyhnu)
je to od nás celkem z ruky a nejsem zas takový střelec abych si jen tak udělal výlet..
A druhý dotaz - našel by se tu nějaký odborník s diagnostikou na takový výlet do německa?
_________________
VOLVO S80 2.5tdi 1999

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10145
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Prý praskající vložky válců a odcházející malé turbo. Pak klasické P3 závady jako servo nebo klimakompresor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé