Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
3.2 už je P3 platforma
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ale asi to spadá do roku 2007 sa mi zdá ..
_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To ano, ale XC70 II je takovýto model
.. a XC70 III takovýto
Bude to cenově rozdílné, také podvozkově, způsobem provedení, atd. Vše je prostě u těchto 2 generací totálně jinak.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V50 2.0D
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím pánové, rád bych znal váš názor na auto v odkazu
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.
O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.
O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj a vítej.
To vypadá na motor PSA 2.0D, který tady není nikterak velebený. A navíc kůže bez výhřevu? To není na zimu moc dobrá kombinace.
To vypadá na motor PSA 2.0D, který tady není nikterak velebený. A navíc kůže bez výhřevu? To není na zimu moc dobrá kombinace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Krásne Volvátko veru, vedel by som si predstaviť. Tiež som rozmýšľal nad kúpou cez podobné dovozové autá, ale nemám s nimi skúsenosti. Mali by, ale ručiť za vozidlá ktoré predávajú. Ja by som si tam asi zobral vlastného schopného mechanika nech to pozrie aj on aj keď to auto vyzerá solidne, predsa budem s tým autom jazdiť a rád by som keby som sa ho nemusel za krátku dobu zbavovať ..
_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A myslíš, že lepšie alebo horšie ? Ktorá verzia podľa teba je v tomto prípade lepšia, čo sa do prevedenia a spoľahlivosti týka ? Aj tu platí, že staršie verzie boli lepšie spracované, ako to bolo u verziach npr. 240 a podobne ?
_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neodkážu posoudit. Já jezdil jen s V70 II. V70 III už jsem nesedlal. Jen cca 20 km při obhlídce pro kamaráda. Ale bude tu plno lidí, kteří obě auta měli a dokáží posoudit.
Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.
Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.
Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.
Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.
Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.
Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahojte, byl by tu někdo s Vidou (ochotný mi za úplatu vyčíst auto), poblíž Benátek nad Jizerou, Mladá Boleslav, případně Brandýs nad Labem? Vyskakuje mi chyba DSTC a rád bych k tomu zjistil víc, a vyřešil to... 

-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haben píše: ↑16 čer 2020 09:58 Neodkážu posoudit. Já jezdil jen s V70 II. V70 III už jsem nesedlal. Jen cca 20 km při obhlídce pro kamaráda. Ale bude tu plno lidí, kteří obě auta měli a dokáží posoudit.
Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.
Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.
Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.
To je dobrá informácia čo sa V70tok týka


človek aspoň vie čomu sa vyhnúť ..

_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: MX-5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj vespolek!
Ocitl jsem se v situaci kde vybírám low budget daily auto s rozpočtem do 60k Kč. Shodou okolností jsem narazil na Volvo S60, 2.4i, r.v. 2005, automat s údajně 200k km na tachometru a již provedenou zástavbou LPG. Příští týden mám v plánu se na něj jet podívat a chtěl bych se zde zeptat, zda je u tohoto modelu něco, na co si dát pozor (samozřejmě krom klasických věcí).
Po telefonu mi bylo prodejcem sděleno, že svítí posilovač (leč prý funguje
) a jinak je auto bez závad. Napadá mě přidřená pumpa, nebo nedostatek servo kapaliny, ale jelikož Volva neznám, můžu být úplně vedle 
Ocitl jsem se v situaci kde vybírám low budget daily auto s rozpočtem do 60k Kč. Shodou okolností jsem narazil na Volvo S60, 2.4i, r.v. 2005, automat s údajně 200k km na tachometru a již provedenou zástavbou LPG. Příští týden mám v plánu se na něj jet podívat a chtěl bych se zde zeptat, zda je u tohoto modelu něco, na co si dát pozor (samozřejmě krom klasických věcí).
Po telefonu mi bylo prodejcem sděleno, že svítí posilovač (leč prý funguje


-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Největší past je ten automat. Tam bych se zaměřil na předchozí péči.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5330
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo 
Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.

Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Píše že je s LPG.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5330
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ajo vidiš LPG jsem přehlídnul. Tak v tom případě ještě prověřit LPG. Kdy bylo děláno, kolik má najeto, jak jsou na tom filtry plynné fáze, jak jsou na tom filtry kapalné fáze, do kdy platí nádrž. + Nechat auto na volnoběh, zapnou/vypnout klímu sledovat. Přepnout na benzín zapnout/vypnout klímu sledovat. v ideálním světě by po přepnutí měl motor brblat stejně. Stejně tak zkusím se rozjet, sundat nohu z plynu a zase přidat. Aby to zastavilo přívod paliva a zase spustilo. Zkusit na LPG a zkusit na benzínu. Pokud to je dobře udělané bude se to chovat stejně. U mě to třeba dobře udělané není a mam u LPG drobné zpoždění, takže mi automat trošku poškubne ( Palivo dojde později a automat už má zařazeno )
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: MX-5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi jsem měl na začátku nejdřív říct, že nekupuji svoje první auto, takže tyhle esenciální věci o tom, že je třeba nechat rezervu na servis znám a proto nehledám auto za 100kWarcz píše: ↑19 čer 2020 08:10 Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo
Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.

Spotřeba mě nějak výrazně netrápí (zvlášť v LPG) - mám za sebou několik desítek tisíc km s V8 (e60) a s tímhle pětiválcem počítám se spotřebou okolo 12L/100km.
Aktuálně mám pouze MX-5

- automat
- pohodlný sedačky (jsem rozmlsanej z comfortsitze u bmw

- ať se s tím dá občas předjet
- spolehlivost (tak nějak mám Volvo s touhle vlastností spojeno a doufám že se nemýlím)
- a s ní spojené nízké provozní náklady (Ve smyslu že to auto nebude pořád stát kvůli něčemu v servisu. To že spotřebák typu brzdové kotouče nebudou stát 900kč jako na Fabii, je mi úplně jedno)
LPG i hydroměnič si doufám zvládnu ohlídat s obojím mám dost zkušeností. Šlo mi spíš o nějaké typické problémy tohoto modelu (např. bacha na rozsypaný zkorodovaný nosníky u MX-5, nebo pozor na utržený kardany u E46).
Jak je to např. se spotřebou oleje? U šestiválců od bmw je 1l/1000km naprosto v normě, co tyhle pětiválce? Žerou? Nežerou?
Díky za odpovědi a sorry za blbý otázky

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S60 2.4i + LPG jsem nějakou dobu měl. Olej to výrazně nezralo a dálky v tempu jsem jezdil za 10l LPG. Moc rád na to auto vzpomínám 

Naposledy upravil(a) hajnej dne 19 čer 2020 09:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5330
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě to vezme asi 1l/10 000Km. Korozi jsem naposledy viděl na Polu. Tyhle Volva na korozi netrpí, ale někde se drobná může najít, ale obecně nereznou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12487
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
hajnej: oblíbená dvojkombinace, motor 2,0D a k tomu M66... ale cena dobrá, to né že ne. Bál bych se toho a bez mechoše ani omylem. Kdysi (asi 10 let z5) se mi povedlo dostat na prohlídku XC90 Davida Patočku z T6r až ke Kolínu. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
K tomu posilovaci. Je to rok 2005, tedy facelift. Tady pravidelne zlobi cukakici rizeni. Propousti snad nejaka hydraulicka kostka, co neudrzi pootoceny volant. Typicky ti volant pulzuje pri jizde na kruhaci,v tahle zatacce, pri vyjezdu / najezdu z / na dalnici. Proste kdyz drzis v jedne poloze pootoceny volant.
Pokud sviti posilovac, mize to byt uz festposrate nebo jina zavada
Repas rizeni, pokud ti ho nekdo udela, pres 10 tkc. Nove rizeni kolem 25 tkc.
Jinak na atmosce se toho moc co nema podelat. Je to hodne spolehlivy motor s peknym zvukem a vykonem na hrane.
Pokud sviti posilovac, mize to byt uz festposrate nebo jina zavada
Repas rizeni, pokud ti ho nekdo udela, pres 10 tkc. Nove rizeni kolem 25 tkc.
Jinak na atmosce se toho moc co nema podelat. Je to hodne spolehlivy motor s peknym zvukem a vykonem na hrane.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nějak si nedovedu představit co znamená pojem "Svítí posilovač". Řízení nemá žádnou kontrolku ani hlášku a co se týče brzd, tak to může hlásit chybu, ale to může být milion věcí od prasklého kroužku na poloose, přes vadné nějaké čidlo, či kroužek pod volantem až po ABS jednotku. Všechno je to je opravitelné, ale holt to něco stojí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dne 16/11/2011 najeto 108.230kmOndra_HK píše: ↑16 čer 2020 07:34 Zdravím pánové, rád bych znal váš názor na auto v odkazu
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.
O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
Dnes v roce 2020 pak krásných 172.000km.
Inu - kde chce kam, pomožme mu tam.
/PL
P.S. A V70ce s tímto motorem bych se fakt obloukem vyhnul. Resp. jsou daleko lepší motorizace.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: MX-5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takže chtěl bych poděkovat za cenné rady, a jelikož mě serou lidi co se regnou na fórum, hledají moudra a nedají zpětnou vazbu, tak dnes jsem se byl na auto podívat a:
Z venku hroznej pelech, tu prasklá mřížka, tamhle nedovírá a nezamyká víčko nádrže, sedačka řidiče netopí, zrcátko nemá sklo, světla snad že už by nešli ani rozleštit, odlepený tapce na A sloupcích, rádio hraje jen zadek + kolečko volume si není moc jistý jestli chcete přidávat nebo ubírat
Uvnitř zachovalý, moc pěkný (oproti zbytku nabídky daného bazaru). V nabídce mají většinu aut v rozmezí 50-80k, stáří okolo 15let, ale skoro žádné nemá ani 200t km na tachometru, stavy typu 130k nejsou vyjimkou
Po mechanický stránce za mě v pořádku, automat řadí bez problému, motor přede jak mám, lpg funguje bez problému, podvozek dělaný a odvádí a dobře svojí práci. Takže nutné udělat klasiku, brzdy, olej, rozvody.
ALE
Hřeben řízení (nebo výše zmíněna hydro kostka) je opravdu asi po smrti, což se projevuje přesně tak jak popisoval někdo výše - volant v raidu při táhlých zatáčkách velmi cuká.
Overall mám z auta takový smíšený pocity, za ty prachy asi nebude úplná past, ale milion blbostí, který se mi nechce řešit - takže jsem odjel bez něj.
Třeba se to někomu bude hodit
BTW první zkušenost řízení Volva a příjemný pohodlný, ale naklápí se to v zatáčkách jako zaoceánský parník
(což není hate, jen jsem to nečekal)
Z venku hroznej pelech, tu prasklá mřížka, tamhle nedovírá a nezamyká víčko nádrže, sedačka řidiče netopí, zrcátko nemá sklo, světla snad že už by nešli ani rozleštit, odlepený tapce na A sloupcích, rádio hraje jen zadek + kolečko volume si není moc jistý jestli chcete přidávat nebo ubírat

Uvnitř zachovalý, moc pěkný (oproti zbytku nabídky daného bazaru). V nabídce mají většinu aut v rozmezí 50-80k, stáří okolo 15let, ale skoro žádné nemá ani 200t km na tachometru, stavy typu 130k nejsou vyjimkou

Po mechanický stránce za mě v pořádku, automat řadí bez problému, motor přede jak mám, lpg funguje bez problému, podvozek dělaný a odvádí a dobře svojí práci. Takže nutné udělat klasiku, brzdy, olej, rozvody.
ALE
Hřeben řízení (nebo výše zmíněna hydro kostka) je opravdu asi po smrti, což se projevuje přesně tak jak popisoval někdo výše - volant v raidu při táhlých zatáčkách velmi cuká.
Overall mám z auta takový smíšený pocity, za ty prachy asi nebude úplná past, ale milion blbostí, který se mi nechce řešit - takže jsem odjel bez něj.
Třeba se to někomu bude hodit

BTW první zkušenost řízení Volva a příjemný pohodlný, ale naklápí se to v zatáčkách jako zaoceánský parník

-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Skuteč
- Vůz: S80 2,5tdi
- Bydliště: chrudim
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdar všem kolegům! nemáte někdo čirou náhodou nějaké informace o tomto voze?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S-80-2.4-D5/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:25100_30_,prx:9000,ful:diesel,ger:manual_gear/pg:vipcar/295328210.html
Jelikož bych rád pěknou výbavu, silnější D5 a manuál převodovku moc takových kousků není. Je u tohoto auta nějaká výrazná slabina (DPF neřeším tomu už se nevyhnu)
je to od nás celkem z ruky a nejsem zas takový střelec abych si jen tak udělal výlet..
A druhý dotaz - našel by se tu nějaký odborník s diagnostikou na takový výlet do německa?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S-80-2.4-D5/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:25100_30_,prx:9000,ful:diesel,ger:manual_gear/pg:vipcar/295328210.html
Jelikož bych rád pěknou výbavu, silnější D5 a manuál převodovku moc takových kousků není. Je u tohoto auta nějaká výrazná slabina (DPF neřeším tomu už se nevyhnu)
je to od nás celkem z ruky a nejsem zas takový střelec abych si jen tak udělal výlet..
A druhý dotaz - našel by se tu nějaký odborník s diagnostikou na takový výlet do německa?
_________________
VOLVO S80 2.5tdi 1999
VOLVO S80 2.5tdi 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Prý praskající vložky válců a odcházející malé turbo. Pak klasické P3 závady jako servo nebo klimakompresor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé