Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele, jestli to fakt má najeto tak málo, což podle obrázků snad i mít může, ten automat by ještě mohl v bejt v pohodě. Udělá se proplach a frčí se dál. Samozřejmě pořádně zahřát při zkušební jízdě a sledovat, jak se chová. Pak vyměnit všechny AWD kapaliny + haldex filtr.
Sedačky s výhřevem by měly jít sehnat. Bufík se dá poměrně snadno dodělat. Takže suma 150tis za auto podle představ. A to už se mi zase jeví jako docela dost za auto, co plní EURO 3.
Sedačky s výhřevem by měly jít sehnat. Bufík se dá poměrně snadno dodělat. Takže suma 150tis za auto podle představ. A to už se mi zase jeví jako docela dost za auto, co plní EURO 3.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha,Bratislava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mne stále zaráží,proč je utajené VIN?Co tím bazary sledují?
Jinak když se kupuje staré auto,je třeba očekávat,že se podělá cokoliv a miluju výrazivo "bez investic"-jakpak dlouho?
Jinak když se kupuje staré auto,je třeba očekávat,že se podělá cokoliv a miluju výrazivo "bez investic"-jakpak dlouho?
_________________
Tatra 613-3
Volvo S80,B6304 S3,automat,stříbrná metal.
Volvo V40 T5 180kW
Tatra 613-3
Volvo S80,B6304 S3,automat,stříbrná metal.
Volvo V40 T5 180kW
-
Offline
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bez investic, jakože abys odjel z bazaru... 

-
Offline
- Příspěvky: 420
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Cena 140 mi přijde zcela OK, tedy za předpokladu, že to má skutečně tak málo najeto a bude v rozumném stavu.
To, že to nemá výhřevy sedaček nic neznamená. Já mám třeba auto z Německa, výhřevy nemám, ale bufík ano.
Euro 3 motor bych bral jako výhodu - jednodušší a nižší spotřeba, nevýhoda je teda ten starší 5q automat...
Ale jestli potřebuješ jezdit do Německa do centra měst, asi bych koukal po něčem novějším, aspoň Euro 5...
Jinak celkově to před FL auto je super - třeba už jen ty xenony se skleněnými skly, které nezajdou.
To, že to nemá výhřevy sedaček nic neznamená. Já mám třeba auto z Německa, výhřevy nemám, ale bufík ano.
Euro 3 motor bych bral jako výhodu - jednodušší a nižší spotřeba, nevýhoda je teda ten starší 5q automat...
Ale jestli potřebuješ jezdit do Německa do centra měst, asi bych koukal po něčem novějším, aspoň Euro 5...
Jinak celkově to před FL auto je super - třeba už jen ty xenony se skleněnými skly, které nezajdou.
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chci dát referenci na Raolsu, co se týče servisní práce - měl jsem u něj XC90, a naprostá spokojenost a můžu ho všem doporučit. Nenašel jsem tu na klubu topik věnovanej tomuhle tématu, tak to píšu sem. Chci aby se o šikovnejch lidech vědělo, a Raolsa rozhodně šikovnej je! Dělalo se toho na tý mý herce povícero najednou a nebýt zdržení se servorizeni.cz (kde ale za zdržení nabídli slevu), bylo vše jak na drátkách.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://auto.bazos.cz/inzerat/118238920/volvo-v70-d5-120kw-rv2003-manual.php
Nebyl se někdo podívat? Sháním dělníka
Nebyl se někdo podívat? Sháním dělníka

-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neviděl jsem, ale když se nad tím zamyslíš, že to musel někdo z tý itálie za 10 přivést a ještě minimálně 10 na tom chce mít, tak v jakým to asi bude stavu když to v tý itálii někdo nechal za 15-20 ? A ty kilometry jsou totální výsměch 
V70tek, třeba i jednickovych jsem posledních dobou viděl na bazosi nebo i tady celkem dost a všechny vypadali důvěryhodněji a měli aspoň nějakou servisní historii

V70tek, třeba i jednickovych jsem posledních dobou viděl na bazosi nebo i tady celkem dost a všechny vypadali důvěryhodněji a měli aspoň nějakou servisní historii
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kilometry sedí:
dne 09/04/2005 mělo auto 150120km. Od roku 2005 do 2020 najeto už jen necelých 25000km, t.j.asi 1600km / rok. To jde.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90



vždyť to říkám, výsměch

_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Byl jsem se na to ze srandy podívat (mám to kousek) Kilometry samozřejmě nesedí to je jasné, z venku auto vypadá docela pěkně, interier totální pelech včetně stropnice pásů atd. klasika italie. Dál je tam v prdeli dvouhmota. ale jinak jsem se pro zajímavost kousek svezl a jede docela pěkně motor je až na dvouhmotu tichý suchý. řízení neteče a jde pěkně plynule nic nemlátí. takže vyměnit komplet všechno co je uvnitř, odblešit a vyderatizovat . Udělat dvouhmotu a spojku, koupit kola, a je to docela ok V70
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ja najezdil za posledni dva roky volvem asi 4000km. Proc teda vysmech?
/edit: no jo, dovoz z italie, tam bych se taky trochu divil asi...
/edit: no jo, dovoz z italie, tam bych se taky trochu divil asi...
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC70 III, D5, AWD, SUMMUM
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý den všem Volvistům.
Potřeboval bych poradit ohledně nového přibližovadla. Volva se mi vždy líbily (850 kombi byl můj sen - byť tehdy finančně nedostupný ani jako ojetina) a momentálně pokukuji po XC70 v benzínu ( jezdím pracovně hodně krátkých tras ) a jako více-méně hlavní požadavek mám rovnou ložnou plochu po sklopení zadních sedaček spolu s nakládací hranou. Důvod je jednoduchý - spaní na výletech a pod. V mém starém Asterovi to není problém, po sklopení mám 180 cm rovného prostoru a už jsme to s dětmi x-krát využili když jsem přijeli na tábořiště a ono začalo chcát a nedal se postavit stan. Otázka na Vás zkušené Volvisty zní: Je prostornější (hlavně na délku) generace do r 2007 nebo 2007 - 2016? Je mi jasné že pokud to bude starší generace tak zřejmě budu muset zainvestovat více do oprav - ale s tím jsem smířen ( do mého milovaného Freda Astera jsem hned po koupi nacpal dvojnásobek nákupní ceny, ale díky tomu už 12 let jezdím bez větších investic a hlavně jsem vždy dojel - ať domů nebo do po nehodě do servisu). Popř. kdyby se zde vyskytl nějaký nadšenec z okolí Ostravy co by byl ochoten za lahvinku něčeho dobrého poskytnout svého miláčka k prohlídce byl bych velice vděčen
. Díky všem za reakce.
Potřeboval bych poradit ohledně nového přibližovadla. Volva se mi vždy líbily (850 kombi byl můj sen - byť tehdy finančně nedostupný ani jako ojetina) a momentálně pokukuji po XC70 v benzínu ( jezdím pracovně hodně krátkých tras ) a jako více-méně hlavní požadavek mám rovnou ložnou plochu po sklopení zadních sedaček spolu s nakládací hranou. Důvod je jednoduchý - spaní na výletech a pod. V mém starém Asterovi to není problém, po sklopení mám 180 cm rovného prostoru a už jsme to s dětmi x-krát využili když jsem přijeli na tábořiště a ono začalo chcát a nedal se postavit stan. Otázka na Vás zkušené Volvisty zní: Je prostornější (hlavně na délku) generace do r 2007 nebo 2007 - 2016? Je mi jasné že pokud to bude starší generace tak zřejmě budu muset zainvestovat více do oprav - ale s tím jsem smířen ( do mého milovaného Freda Astera jsem hned po koupi nacpal dvojnásobek nákupní ceny, ale díky tomu už 12 let jezdím bez větších investic a hlavně jsem vždy dojel - ať domů nebo do po nehodě do servisu). Popř. kdyby se zde vyskytl nějaký nadšenec z okolí Ostravy co by byl ochoten za lahvinku něčeho dobrého poskytnout svého miláčka k prohlídce byl bych velice vděčen

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5330
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, vítej na foru. Mohu se podělit o platformu P2 ( 2000-2007 ). Která je podle mě trochu větší než P3 ( 2007+ ).
Rozměry kufru mam tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=802083#p802083
Už jsem v tom i spal a aby to byla plná rovina musí se vytáhnout zadní podsedáky. Tedy vytáhnou se podsedáky a sklopí se zadní sedačky ( podsedáky nechám doma ). Pokud to neuděláš není to uplná rovina ( na konci to jde nahoru ), nebo se ti omezí delka kufru na cca 180cm. Kdyžtak to můžu někdy nafotit jak to vypadá pro lepší představu. Vytáhnou podsedáky je otázka dvou západek, takže nic složitého. Když jsem spal, tak jsem je hodil na přední sedadlo.
Spaní pro jednoho luxus, ve dvou jsem ještě nechrápal: https://www.volvoklub.cz/media/cache/2a/c2/2ac28d7b0e9a88d611b1b3b816d5da74.jpg
EDIT: do Ostravy občas jezdím, ale je to většinou nárazovka o víkendu.
Jo mala vyhoda u P3 je elektronicky kufr, ktery si otevres dalkou. Ja musim vystoupit přes zadni dveře ( 5 dveře nejdou z kufru otevřít)
Rozměry kufru mam tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=802083#p802083
Už jsem v tom i spal a aby to byla plná rovina musí se vytáhnout zadní podsedáky. Tedy vytáhnou se podsedáky a sklopí se zadní sedačky ( podsedáky nechám doma ). Pokud to neuděláš není to uplná rovina ( na konci to jde nahoru ), nebo se ti omezí delka kufru na cca 180cm. Kdyžtak to můžu někdy nafotit jak to vypadá pro lepší představu. Vytáhnou podsedáky je otázka dvou západek, takže nic složitého. Když jsem spal, tak jsem je hodil na přední sedadlo.
Spaní pro jednoho luxus, ve dvou jsem ještě nechrápal: https://www.volvoklub.cz/media/cache/2a/c2/2ac28d7b0e9a88d611b1b3b816d5da74.jpg
EDIT: do Ostravy občas jezdím, ale je to většinou nárazovka o víkendu.
Jo mala vyhoda u P3 je elektronicky kufr, ktery si otevres dalkou. Ja musim vystoupit přes zadni dveře ( 5 dveře nejdou z kufru otevřít)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC70 III, D5, AWD, SUMMUM
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky moc. Ty fotky kufru s rozměry jsou parádní. A 190cm na délku už je pěkné. Jenom dotaz. Jak se vyndávají ty podsedáky? Díky. Jinak ta Tvá bílá 70ka vypadá fakt dobře.Warcz píše: ↑14 kvě 2020 22:09 Ahoj, vítej na foru. Mohu se podělit o platformu P2 ( 2000-2007 ). Která je podle mě trochu větší než P3 ( 2007+ ).
Rozměry kufru mam tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=802083#p802083
Už jsem v tom i spal a aby to byla plná rovina musí se vytáhnout zadní podsedáky. Tedy vytáhnou se podsedáky a sklopí se zadní sedačky ( podsedáky nechám doma ). Pokud to neuděláš není to uplná rovina ( na konci to jde nahoru ), nebo se ti omezí delka kufru na cca 180cm. Kdyžtak to můžu někdy nafotit jak to vypadá pro lepší představu. Vytáhnou podsedáky je otázka dvou západek, takže nic složitého. Když jsem spal, tak jsem je hodil na přední sedadlo.
Spaní pro jednoho luxus, ve dvou jsem ještě nechrápal: https://www.volvoklub.cz/media/cache/2a/c2/2ac28d7b0e9a88d611b1b3b816d5da74.jpg
EDIT: do Ostravy občas jezdím, ale je to většinou nárazovka o víkendu.
Jo mala vyhoda u P3 je elektronicky kufr, ktery si otevres dalkou. Ja musim vystoupit přes zadni dveře ( 5 dveře nejdou z kufru otevřít)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5330
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Našel jsem nějaké US video kde to jde pěkně vidět:
Když je sklopíš tak potom vadí na hlavu proto je lepší je vyhodit.
Když je sklopíš tak potom vadí na hlavu proto je lepší je vyhodit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
JJ. Když víš, že nikoho nepovezeš a budeš v autě spát, máš o dobrých 20cm víc místa na délku. Sice jsem to nezkoušel, ale dává to logiku. Beztak bylo nejlepší na spaní Mondeo, co jsem měl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahojte, chystám se koupit další XC90ku, a stojím před otázkou zdali D5 136kw nebo 2.5T lpg? Mám vysoký roční nájezd kolem 50tkm. Co byste doporučili?
Co by mohlo být servisově lepší?
Děkuji za jakékoliv info všech přítomných.
D.
Co by mohlo být servisově lepší?
Děkuji za jakékoliv info všech přítomných.
D.
-
Offline
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám cca stejný nájezd a zvolil jsem V8+LPG a za mě spokojenost. Pokud 2.5T nejede o poznání lépe jak 2.4T 147kw v xc70 tak bych řekl, že to bude málo.
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak záleží jestli chceš spíš naftu nebo benzín, to by sis měl hned urovnat, jinak oba motory jsou dobré a spolehlivé. Najdeš toho tady o obou mraky. Pokud bys chtěl benzín klidně bych bral tu V8, né že by byla 2.5T špatná ale ta V8 nežere o tolik víc, zato to víc pojede.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 724
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neví někdo náhodou něco o tomhle autě???
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18530172?goFrom=list

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18530172?goFrom=list
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevím ale na fb volvoklubu někdo prodává S80 2.5 tdi v manuálu celkem dlouho už a už je na nižší ceně a vypadala za ty peníze dobře, po stk a dost věcí opravených. Zkusím najít.
Edit: hm tak pozdě https://www.facebook.com/marketplace/item/621958645022575/
Edit: hm tak pozdě https://www.facebook.com/marketplace/item/621958645022575/
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tiež ma zaujíma motorizácia volva ale momentálne vyberám motorizáciu pre XC70 ročníky približne od 2002 - 2007, benzín vs diesel,
diesel je na spotrebu lacnejšia varianta, ale krátke trasy, vírivé klapky a podobne ... a benzín, čomu by som dal ja prednosť zas vysoká spotreba a LPG podpaľuje ventily, údajne stačí daný motor aspoň raz za týždeň prevetrať na benzíne..
a teraz ta hlavná otázka : aká je vhodná motorizácia pre XC70, nájazd viac krátke trasy, ale s tým, že aj dlhšie budú jazdené zhruba 120km cca,.
pravidelnosť dlhších trás neviem dopredu predvídať..
ak benzín : preplňovaný alebo atmosferický ? čo je spoľahlivejšie a pevné motory. čo ja viem su dva modely, opravte ma ak mám málo informácií .
ak nafta : tak asi D5 136kw
sú to ešte motory vyrábané Volvom alebo ich vyrába iná značka pre Volvo ???
Zbieram takto informácie lebo ak si mám vybrať auto takéhoto typu tak sa musí rozhodnúť pre vhodnú motorizáciu, a preto si ho chcem nechať aby som ho kvôli zlej voľbe nemusel znova predávať, chcem tento omyl zredukovať na čo najmenšie percento ..
ďakujem za akúkoľvek radu..
diesel je na spotrebu lacnejšia varianta, ale krátke trasy, vírivé klapky a podobne ... a benzín, čomu by som dal ja prednosť zas vysoká spotreba a LPG podpaľuje ventily, údajne stačí daný motor aspoň raz za týždeň prevetrať na benzíne..
a teraz ta hlavná otázka : aká je vhodná motorizácia pre XC70, nájazd viac krátke trasy, ale s tým, že aj dlhšie budú jazdené zhruba 120km cca,.
pravidelnosť dlhších trás neviem dopredu predvídať..
ak benzín : preplňovaný alebo atmosferický ? čo je spoľahlivejšie a pevné motory. čo ja viem su dva modely, opravte ma ak mám málo informácií .
ak nafta : tak asi D5 136kw
sú to ešte motory vyrábané Volvom alebo ich vyrába iná značka pre Volvo ???
Zbieram takto informácie lebo ak si mám vybrať auto takéhoto typu tak sa musí rozhodnúť pre vhodnú motorizáciu, a preto si ho chcem nechať aby som ho kvôli zlej voľbe nemusel znova predávať, chcem tento omyl zredukovať na čo najmenšie percento ..
ďakujem za akúkoľvek radu..
_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ve zkratce - všechny 5 válce jsou Volvo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U XC70 druhé generace to s rozvahou zda turbo či atmo benzín budeš mít jednoduché. Atmo benzín se dle mne na 99,9% do XC70 II nedával. Dle mne u benzínu v XC70 tedy buď 2,4T nebo novější 2,5T. U nafty D5 96 či 120 kw bez DPF nebo 93 či 136 kw s DPF.
Za mne, pokud nechceš benzín, co na krátkých trasách bude jezdit mezi 10-13 litry, ale chceš jezdit do cca 9 l krátké trasy, tak D5 a je je jedno zda s DPF nebo bez v případě, že alepsoň jednou za týden dáš delší trasu (řekněme 50+ km), aby se případně vypálil filtr DPF či jsi mohl motor prohřát a vyhnat saze.
Za mne, pokud nechceš benzín, co na krátkých trasách bude jezdit mezi 10-13 litry, ale chceš jezdit do cca 9 l krátké trasy, tak D5 a je je jedno zda s DPF nebo bez v případě, že alepsoň jednou za týden dáš delší trasu (řekněme 50+ km), aby se případně vypálil filtr DPF či jsi mohl motor prohřát a vyhnat saze.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 240-244 rv83 cierne 2L GL
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak ak benzín tak s plynom na čo majú ľudia rôzne názory ..jediný atmosferický ktorý som našiel na stránke bol 3,2 AWD. Vyzerá to tak čo som doteraz pozisťoval tak buď D5 120KW , u tých benzínových zatiaľ neviem ..
_________________
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
Volvo 240GL cierne rv 83, typ motora B19A
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé