Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Z fotek a popisu těžko soudit, vše napsané i vyfocené může být zavádějící.
Určitě bych si nechal doložit, kde, kdy a v kolika km proběhl servis AT a co vše se dělalo a kdo dělal to řízení. A nechal si sdělit důvody, co s tím bylo, že se obě věci dělaly.
Auto na diagnostiku před jízdou, vyčíst chyby, pořádně projet a znova na diagnostiku. Tzn., zahřát auto, vytočit několikrát k omezovači, zkusit ruční řazení, zkusit, jak auto podřazuje při dobržďování na křižovatku (zda nekopne, když tam dá 2 či 1). Ujel bych s tím alespoň 70 km a pak zkusil poskakovat jakože v koloně )při zahřáté převodovce může AT začít zlobit). Na kruháči či v táhlé zatáčce zkusit, zda nepulsuje volant. Zkontrolovat koncovku výfuku po jízdě, měla by být čistá, bez sazí.
Zkusit na trávě AWD - nejlépe si to natočit - ať vidíš, co se děje. AWD nesmí vydávat zvuky. Typicky může klepnout kardan či úhlovka nebo co, když jedeš dozadu, zastavíš, a rozjedeš se dopředu. nemusí jít slyšet zevnitř, ale jen zvenku.
Co je pozitivní, tak že má auto český palubní PC. S velmi vysokou pravděpodobností češtinu nahrávali kluci z D5T5 - můžou mít záznamy k autu. Hajnej tě na D5T5 nasměřuje.
Určitě bych si nechal doložit, kde, kdy a v kolika km proběhl servis AT a co vše se dělalo a kdo dělal to řízení. A nechal si sdělit důvody, co s tím bylo, že se obě věci dělaly.
Auto na diagnostiku před jízdou, vyčíst chyby, pořádně projet a znova na diagnostiku. Tzn., zahřát auto, vytočit několikrát k omezovači, zkusit ruční řazení, zkusit, jak auto podřazuje při dobržďování na křižovatku (zda nekopne, když tam dá 2 či 1). Ujel bych s tím alespoň 70 km a pak zkusil poskakovat jakože v koloně )při zahřáté převodovce může AT začít zlobit). Na kruháči či v táhlé zatáčce zkusit, zda nepulsuje volant. Zkontrolovat koncovku výfuku po jízdě, měla by být čistá, bez sazí.
Zkusit na trávě AWD - nejlépe si to natočit - ať vidíš, co se děje. AWD nesmí vydávat zvuky. Typicky může klepnout kardan či úhlovka nebo co, když jedeš dozadu, zastavíš, a rozjedeš se dopředu. nemusí jít slyšet zevnitř, ale jen zvenku.
Co je pozitivní, tak že má auto český palubní PC. S velmi vysokou pravděpodobností češtinu nahrávali kluci z D5T5 - můžou mít záznamy k autu. Hajnej tě na D5T5 nasměřuje.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak hajnej bohuzel nemuze. Nebyl by nekdo dalsi s diagno od Mostu?:)
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale může, jen mi umřel notebook s VIDA. Zapomněl jsem ale na VDASH, tam se chyby taky spolehlivě ukážou.hrusaq píše:Tak hajnej bohuzel nemuze. Nebyl by nekdo dalsi s diagno od Mostu?:)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Parada!:)hajnej píše:Ale může, jen mi umřel notebook s VIDA. Zapomněl jsem ale na VDASH, tam se chyby taky spolehlivě ukážou.hrusaq píše:Tak hajnej bohuzel nemuze. Nebyl by nekdo dalsi s diagno od Mostu?:)
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jeste jednou diky Hajnymu, dneska probehla prohlidka, a v pondeli bude XC90 doma..
Jeste jednou diky!

Jeste jednou diky!
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Dukovany
- Vůz: VOLVO XC90,Opel Zafira,Renault Kangoo4x4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vidím,hrusaq píše:Co říkáte na tohle? - https://www.rajaut.cz/202166-volvo-xc90-most
že má bajonetový tažný BOSAL. Pokud nemá ten bajonet, počítej s dokoupením bajonetu za cca 2200 Kč bez daně. Aktuálně to řeším s jejich obchodním zástupcem - já koupil auto s í let nesundaným bajonetem. Byl tak zaseklej, že se mě to nepodařilo bez poškození čepu sundat...
_________________
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Dukovany
- Vůz: VOLVO XC90,Opel Zafira,Renault Kangoo4x4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vítej v klubuhrusaq píše:Tak jeste jednou diky Hajnymu, dneska probehla prohlidka, a v pondeli bude XC90 doma..
Jeste jednou diky!


_________________
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bajonet je v kufru a je jak novej:)JindraKulík píše:Vidím,hrusaq píše:Co říkáte na tohle? - https://www.rajaut.cz/202166-volvo-xc90-most
že má bajonetový tažný BOSAL. Pokud nemá ten bajonet, počítej s dokoupením bajonetu za cca 2200 Kč bez daně. Aktuálně to řeším s jejich obchodním zástupcem - já koupil auto s í let nesundaným bajonetem. Byl tak zaseklej, že se mě to nepodařilo bez poškození čepu sundat...
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím pánové, děkuji za přijetí! Po 16 letech s V850 chci koupit nějakého následovníka. Dnes jsem vybral konkrétní kus V70II 2,4D 136 Kw ročník 2001, reálných 310tis. z Itálie. Při projetí v pohodě, na zvedáku krása, na diagnostice taky vše OK, ale na cestě domů při překročení 3000 otáček najednou přestalo táhnout a šlo do nouzového režimu (aspoň si myslím) sice jede, ale tak 50-60 a prakticky nereaguje na plyn. Po zastavení, vypnutí motoru na několik minut motor v pohodě naskočil a jel bez problémů jako hodinky, ale když jsem ho kousek od domu zase zkusil vytočit, stalo se zase totéž. S majitelem jsem domluven, že jej příští týden můžu vrátit, ale celkem se mi líbí a kolem 45 tis jsem nic v lepším stavu nenašel. Díky, Mirek
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
2001 2,4 d a 136 kW? To je načipovaný?
To je D5 nebo tdi?
První rada, vyčistit EGR.
To je D5 nebo tdi?
První rada, vyčistit EGR.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak sorry 120kw, samozřejmě. On má ještě 2005 2,4D 136Kw 6tikvalt, (to jsem měl v merku) taky jsem ho projížděl a bude tam nejspíš nějaký trabl s turbem, protože vůbec netáhlo a překročit 100km/h prakticky nešlo. S tím jsem ale u servisáků nebyl, takže nevím.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A nebude jen ucpaná cesta za egrem jak se tady dokola řeší?jinotaj píše:Tak sorry 120kw, samozřejmě. On má ještě 2005 2,4D 136Kw 6tikvalt, (to jsem měl v merku) taky jsem ho projížděl a bude tam nejspíš nějaký trabl s turbem, protože vůbec netáhlo a překročit 100km/h prakticky nešlo. S tím jsem ale u servisáků nebyl, takže nevím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taky se klanim k ucpanemu EGR pripadne sani a otazka je, jaky sajrajt bude jeste v intercooleru.
Vse ale resitelne a relativne levne. Nejdrazsi muze byt nove IC.
Jeste by mohla byt nejaka prasklina v hadicich, ktera se pri vetsim tlaku otevre.
Nesyci auto pri akceleraci?
Jak moc cerneho koure jde z vyfuku?
Vse ale resitelne a relativne levne. Nejdrazsi muze byt nove IC.
Jeste by mohla byt nejaka prasklina v hadicich, ktera se pri vetsim tlaku otevre.
Nesyci auto pri akceleraci?
Jak moc cerneho koure jde z vyfuku?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nesyčí, ani nekouří. V motorovém prostoru jediná mastnota od hadice která jde z nádoby pro servo řízení. Ale žere víc než bych čekal. S 850 2,5TDI jsem byl schopen jezdit kolem 5 l, a tohle bere skoro 7. Ve finále, jestli by za podobné peníze nebylo od tohoto chlapíka vzít tu V70 136kW z 2005. Ale tam asi nefunguje turbo.
https://auto.bazos.cz/inzerat/114449137/volvo-v70-d5.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/114449137/volvo-v70-d5.php
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Uprimne. Za ty penize ocekavam, ze bude potreba rada investic.
A pokud je za tyto penize MY 2005 se 136 kw, tak tam to bude jeste vetsi past...
A pokud je za tyto penize MY 2005 se 136 kw, tak tam to bude jeste vetsi past...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5335
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych šel do II. Míň věcí co se můžou posrat. Mechanické zavírání kufru, nezatíká předním oknem, atd.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 114
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha, Kladno
- Vůz: Saab 9-3NG, Volvo V70II 2.4i
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tezke rozhodovani... dle infa zde z fora: pred face V70II je poctivejsi nez poface. II je poctivejsi nez III. Jenze ty "poctivejsi" jsou taky uz hodne stare a zazily si vice... Pokud nemas presne zadani, sel bych po co nejlepsim stavu. Ano, 120kW D5 bez DPF je povazovana za spolehlivou variantu, ale muze mit najeto mnoho moc. Pak je taky na zvazeni, co se muze stat v ramci ekohysterie a zda treba EuroIII bez DPF nebude mit casem problem.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
III je na tom výrazně lépe po stránce jízdních vlastnosti oproti II (horší rejd, naklánění v zatáčkách...) a dále má i modernější technické prvky, asistenty.ondra.p píše:Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF
Rozhodující pro výběr by měl být ale stav konktrétních aut.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 2473
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V zimě v tom zmrzneš, nemá výhřev sedadel, tudíž předpokládám, že je to ital a tedy i bez bufíku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to drahý a zrovna toho automatu bych se už začínal bát, tzn. pořádně ho prověřit, hlavně jestli se v něm měnil olej a pak jak funguje i po pořádném prohřátí. Protože tyhle automaty už se neopravují, nebo by jsi se musel smířit s opravou výměnným způsobem ve Volvu za cirka 80 kKč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Týnec nad Labem
- Vůz: V70II 2,4i, 125 kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkus se domluvit třeba s někým odsud, kdo má diagnostiku a Volva dobře zná. Od bazaru si zkus vyžádat VIN, daly by se podle toho zkusit ověřit km.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Bylo: V70II D5 120 kw, r. v. 2002 - Sob, první auto vůbec
Je: V70II 2,4i, 125 kw, r. v. 2002, 960II, 2,9l, 150 kw, r. v. 1996
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Bylo: V70II D5 120 kw, r. v. 2002 - Sob, první auto vůbec
Je: V70II 2,4i, 125 kw, r. v. 2002, 960II, 2,9l, 150 kw, r. v. 1996
-
Offline
- Příspěvky: 2473
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele ta cena je dost mimo, možná tak před pěti lety...
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele, jestli to fakt má najeto tak málo, což podle obrázků snad i mít může, ten automat by ještě mohl v bejt v pohodě. Udělá se proplach a frčí se dál. Samozřejmě pořádně zahřát při zkušební jízdě a sledovat, jak se chová. Pak vyměnit všechny AWD kapaliny + haldex filtr.
Sedačky s výhřevem by měly jít sehnat. Bufík se dá poměrně snadno dodělat. Takže suma 150tis za auto podle představ. A to už se mi zase jeví jako docela dost za auto, co plní EURO 3.
Sedačky s výhřevem by měly jít sehnat. Bufík se dá poměrně snadno dodělat. Takže suma 150tis za auto podle představ. A to už se mi zase jeví jako docela dost za auto, co plní EURO 3.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé