Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#3776 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od _geralt »

Automat, AWD, dieselove starosti... pokud nenznas historii, muze to byt super kup nebo kasicka. Kdybych do toho chtel jit, tak si dam kilo stranou na servis..
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1209
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#3777 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Blade »

Z aacek ani kafe z automatu...

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3778 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

Vzhledem k tomu, že je to na áčka až podezřele levný, bych čekal spíš variantu kasička
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2998
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3779 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

však kafe z toho automatu nejspíš vyteče... :lol:
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 49
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Trutnovsko

#3780 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od faktotum »

Dík ...já to vidím podobně.

Raději jsem zainvestoval do Cebie a jsou tam nějak podezřele motané kilometry a bylo to bouchlé na levý bok.

Hodim si poptávku sem na forum.
Naposledy upravil(a) faktotum dne 01 zář 2020 15:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2169
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#3781 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jirka87 »

Za mě - i v ESA/AAA se prakticky dá najít funkční a nestočené auto, ikdyž je to úkol hodný detektiva. V ESA jsem se nedávno byl podívat a ptal jsem se na teoretický nákup - zda je možné aplikovat reverzní postup jako dělají oni při výkupu a auto si nechat zvednout a ojet jejich měřákem na tloušťku laku. Odpověď byla ANO.

Co se týče stočenin. Stojím si za tím, že AAA auta samy aktivně stáčí - viz prokec zaměstnance v Olmiku 3roky nazpět.

Jinak byl by div, aby se i takovým hajzlíkům v tom objemu aut co točí nedostalo do ruky i normální auto.

Z mého okolí :

Škoda Octavia 1.8i 92Kw - koupená v AAA Olomouc, 10let jezdila jen na běžný servis
Honda Civic 8G 1.8i 103kw - opět AAA Olomouc, zatím po roce vše v pořádku
Škoda Fabia II 1.4i 63kw - koupená v ESA někde u Ústí nad Labem, zatím po 7měsících provozu vše v pořádku až na prasklý dráty vedoucí do pravých dveří (bolest modelu)
VW Passat B5.5 1.8T s LPG - koupený v AAA Zlín - stav auta jako celku naprosto OK, 6let pouze běžný servis, ale hned po nákupu bylo evidentní, že kupujícímu zatajili prasklý radiátor topení a k nápravě se něměli.

Nicméně je nutné brát v potaz, že toto všechno jsou relativně stará a jednoduchá auta. žádné 4x4, automaty atd...Nicméně třeba ten Passat B5.5 už je celkem zrádnej. Zlobí tam nápravy, zlobí tam klimatroniky atd a nic z toho se na té ojetině neobjevilo.

Závěrem ovšem radím - nekupovat tam ani kafe z automatu :D :D :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 94
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: RK
Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002

#3782 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Gravy »

Ahoj, řeším koupi XC70 a mám pár dotazů.

1) AWD, jedná se o 2002, což znamená visco. Četl jsem o zvedání zadní nápravy na STK atd. To znamená, že je AWD choulostivé? rychlé rozjezdy na semaforech atp. na suché silnici.. na to asi tento systém stavěný není.

Nevím jak zkontrolovat funkčnost, když nebude pršet a nepojedu na louku....

2) Těsnění pod hlavou. Měl jsem C70 T5 a tam kolem 250tis km těsnění odejde u každé. Je to stejné i u 2.4T nebo je motor míň namáhaný a je to OK?

3) Automat. Mám zatím malé zkušenosti. Auto řadí hezky, pocukává někdy při změně režimů a pak mi přišlo, že trochu cukne z 4 na 5.

Celkově mám z automatu bobky, ale zas neočekávám, že odejde ze dne na den. Nikde jsem se zatím nedočetl, zda třeba to cukání může vést k poničení další části převodovky (uvažuji nový olej s proplachem). To občasné cuknutí by mi nevadilo, ale nechtěl bych něco podcenit, co by se aktuálně dalo řešit třeba vyčištěním rozvaděče.

4) na co si dát dále pozor u xc70?

Díky zkušenějším za rady
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 57
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race

#3783 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zikkson »

Máte někdo zkušenost jak se vlezou 4 děti do 7-místné XC90? Nejsem si moc jistý jak se tam budou zapínat když je to auto tak vysoké nebo jestli tam jdou dozadu vůbec dát autosedačky.

Ještě mám jako alternativu Mercedes Benz R a tam jsem zjistil, že v pohodě a navíc jsou isofixy i v poslední řadě.
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno

petrben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 52
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5 - Košíře
Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW

#3784 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od petrben »

Detske sedacky dozadu dat jdou. Ale protoze druha rada se neprisklopi a neposune s detskyma sedackama, byva to orisek. Idealni je dozadu poslat deti dost velke, co nepotrebuji detskou sedacku a samy se pripnou, to potom v pohode prolezou i po jedne strane ve druhe rade. Kdyz se tam daji mensi, musi se tam za nima vlezt, jde to taky, neni to extra pohodlne.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 57
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race

#3785 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zikkson »

Díky moc za informace. Až vláda otevře bazary, tak na to musím někam zajet mrknout
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 444
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#3786 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Jako všechno se dá, ale pokud potřebuješ převážet 4ks pravidelně, doporučoval bych nějaké velké MPV typu Sharan nebo Galaxy.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#3787 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Majkl1 »

Ahoj,
zvažuji koupi XC90. Roční nájezd mám cca 20-25 tisíc, denně v provozu, vzdálenosti cca 50-100km/den. Určitě chci automat. R.v. někde kolem 2005-2007 (do cca 200tis. kč). Zajímalo by mě, která motorizace (včetně AT) byla nejspolehlivější. Nepreferuji žádný typ paliva. Můžete poradit?
Děkuji
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4962
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#3788 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#3789 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Majkl1 »

Jenže sehnat V8 je jako vyhrát v loterii :D.
A vlastně ještě jednu podmínku mám - tmavý interiér. Bude to pracovní auto. V8 všechny, co jsem viděl, mají interiér světlý.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2925
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#3790 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Vapik »

Já mám tmavý interiér. Jaký máš finanční limit?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#3791 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Majkl1 »

Jak jsem psal - cca 200 tisíc.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2925
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#3792 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Vapik »

Promiň uteklo mi to. Jinak to bude řekl bych na zaservisovanou V8 málo. Pokud bych mol k automatů tak určitě 6 kvalt ten se dá vklidu repasovat i když se sypne. A je taky otázka jak na to spěcháš, já jsem hledal rok a půl.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#3793 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Majkl1 »

Vůbec na to nespěchám. Prostě až mě někdy nějaký cvrnkne do nosu. Jen je pro mě nejdůležitější ta spolehlivost. Jelikož je to pracovní auto, nemůžu si dovolit ho mít každý měsíc v servisu (i když teď mám starýho passata v naftě a tam si všechno, včetně rozvodů dělám sám). Raději vyšší spotřeba, ale bezporuchovost, než lítat za 5 litrů a neustále řešit nějakou svítící kontrolku apod.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3794 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

Já bych hledal dál, oba nic moc výbava ani cena
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 69
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007

#3795 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od JackDms »

Já jednu xc90 na prodej dávám... najezd 235800km ... problémy jsou praskly plast sedačky ridicovy sedačky , slabé pistky kapoty, a sem tam zabzuci homokinetak ... na oleji v
Automatu najeto 35tisic řadí celkem dobre ... Sice dovoz Ital bez vyhrevu sedaček ale stařík si vedl historii co kdy měnil ... Dělal zadní brzdy,Komplet rozvody, cistil egr a hlavně nechal udělat vířivé klapky i s motorem, trubkama a vstrikovaci rampu aspoň je to psané v servisce co jsem tak nějak přeložil přes překladač 😀
AFE3D1BC-7DFF-40BA-AE28-7C2A5D850FC3.jpeg
295A4EFE-1C1F-4139-8280-A83EB85A5AF3.jpeg
7A469D0C-CA16-444D-86FF-C5439847CECC.jpeg
... já pokračoval komplet přední náprava (geometrie plus nový celorocky) , komplet silentbloky motoru, přední brzdy 340mm Textar, zámek nadrze ... z motoru se dá žrát ... Chtěl jsem 195tisic ... nějaká kosmetika tam je jinak je v hodně slusnem stavu kdyžtak fotky dodám zítra ...

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#3796 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Juric »

Promiň, ale mě to nedá...
202k km dovoz do ČR a za 20k km jste to pánovi zase odvezli na výměnu oleje?

Když se podívám na ty výměny tak interval "longlife" 30k nájezd, mezi některýma dokonce 2 roky interval..

Já vím, papír snese všechno. :)
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4962
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#3797 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

A jednou propiskou? Nebo to psal dodatečně z nějakých jiných záznamů?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 69
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007

#3798 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od JackDms »

Dovoz sem je 232tisic ... já dopsal tou modrou ... jsem rad ze aspoň něco ... vzhledem k tomunze ani italského volvo si nevede záznamy servisu ... neřeším barvu propisky ale podívám se a vidím ze to co je psané odpovida ... takze papir můžeš snést všechno ale za 130mi někteří nabízejí ho fakt neprodam když vidím ze s najezdem 360tisic se prodavaj za dvě kila a dalších 60to jeste slupne 😀 Bud ho dam v tomhle stavu nebo do nej dalších 30nasypu ale pak tomu bude odpovídat i cena

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 69
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007

#3799 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od JackDms »

Já na předchozím autě namotal za rok 29tisic ... takze nějaký dvouletý interval je celkem ok když za rok udělal 15tisic proč ne ...

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#3800 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Juric »

Omlouvám se, místo 232k jsem to rozpoznal jako 202k.

Ale to nic nemění na tom, že právě s tím nízkým nájezdem, asi teda krátké trasy po městě do obchodu a zpět je ten "very very longlife" interval docela špatně. Proč? Otevři si dobré pití a začti se zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=54728&start=375

Většina kvůli tomu dá od auta ruce pryč.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“