Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3451 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

vyhřívání sedaček a bufík se u těchto ročníků v naftě dávalo všude krom italů (tam je teplo :) )
něco by se asi najít dalo, ale ne za konečnou cenu, vždycky do toho nasypeš další prachy, protože bude potřeba to a to, ideálně mít navíc tak 30k ke každé koupi...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3452 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

Mara83 píše:Zdravim,
shanim auto pro kazdodenni jezdeni do prace 20+20 km? Se druhym, rodinnym autem jezdi zena, takze nezalezi na velikosti kufru, mista na zadnich sedackach apod.

Jednim z favoritu je S60 D5 120kw bez DPF. Jezdil jsem s nim par tydnu cca pred deseti lety a byl jsem z nej nadseny.
Otazka je, jestli za muj limit 100tis Kc jsem schopny koupit auto, ktere nebude tesne pred smrti.

V nabidce jsem nasel dva kousky, bohuzel jde v obou pripadech o dovoz. Nemate zkusenosti z dovozenym volvem? Je u nich stejne jako u ostatnich znacek velka pravdepodobnost stoceni nebo jsou na tom Volva lepe?

https://auto.bazos.cz/inzerat/84384660/volvo-s60-120kw-super-stav-i-cena.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/86223028/volvo-s60-d5.php

Diky za nazory
Mno tak na 20km do prace si kup radsi za 70k benzin, 30k vraz do oprav a budes mit klid...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 523
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#3453 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jarda.JM »

Mara83 píše:Zdravim, shanim auto ................Diky za nazory
Tod2 píše:oba italové, tzn. bez bufíku, bez vyhřívání sedaček, v zimě v tom zmrzneš
Vyhřívání a bufík nemusí být zase až taková tragedie. Záleží na okolnostech. S výjimkou posledních dvou roků jsem tyto radovánky 40 let na autě postrádal a přežil jsem to. Je fakt, že teď je to lepší, ale šlo s tím žít. Možná taky proto, že auto mám v garáži, v zimě nelezu do auta v kraťasech a triku a Jižní Morava je skoro jako severní Itálie.
Jiná věc jsou investice do budoucího auta. To se tu probírá stále. Stačí trochu polistovat. Asi neexistuje patnáctiletý auto: Bez investic. Jenom sednout a jezdit. Vždycky je dobrý mít alespoň "dvacítku" v rezervě. Záleží (jako u toho vyhřívání) na nátuře, ale koupit auto a nenechat ho řádně proklepat a nevyměnit všechny náplně, hraničí s hazardérstvím. I když se žádná závada nenajde, tak se blížíš té "dvacítce". Další investice jsou o "pocitu". To bych chtěl, to bych radějii zrepasoval, to by se mi líbilo, to taky a rázem seš na sto tisících.
Narazit v bazaru na "stočenku" není nic mimořádného, spíš je to pravidlo. Auta se kterýma jezdila starší paní jednou týdně po dálnici 200 km na návštěvu vnoučat jsou už prodaná jinde. Je potřeba dívat se na celkové viditelné opotřebení. Na to neviditelné někoho, kdo pozná, když něco "vrže", klepe, neřadí a pod.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3454 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Tod2 píše:vyhřívání sedaček a bufík se u těchto ročníků v naftě dávalo všude krom italů (tam je teplo :) )
Jako dá se bez toho docela přežít. Na zimu se třeba nechá osadit kryt na spodní otvor v nárazníku a tím se dost tepla ušetří. Na druhou stranu proč se o tuhle vymoženost dobrovolně připravit, když se navíc nechá přehrát software a příhřev (o kterém dost lidí ani neví, protože se zablokuje a nic na palubce nehlásí) může fungovat jako nezávislé topení s časováním?
Takže závěr: s italem bez příhřevu se dá žít, ale lepší život je s výhřevem sedaček a bufíkem resp. nez. topením. A takhle staré vozy budou pořád chtít nějaké investice.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3455 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

bez bufíku se nedá žít.... ne a ne a ne....
:D
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3456 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Tod2 píše:bez bufíku se nedá žít.... ne a ne a ne....
:D
Tak samozřejmě, kdo jednou zkusí, je chycenej.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3457 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

Jedna S60 D5 136kw je tady v inzerci za 120, je to sice taky ital ale aspoň nemá kožený sedačky
A vypisuje tam, že je to po rozvodech a výměně všech olejů včetně automatu, servis T6R a autorizak takže by se mělo dát vše nějak dohledat a mohlo by to ještě dlouho posloužit
Jen to už má dpf, ale pokud by to nejezdilo nic kratšího jak 20+20 a občas by se to protáhlo někam dál, tak by podle mojí zkušenosti neměl být problém
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3458 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Mara83 píše:Jinak teda myslite, ze ma za tuhle castku sance najit slusnejsi kousek?
Pro představu reality doporučuju nahlédnout do servisní knihy podobného kousku koupeného za 80tis kč zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=64104
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5

#3459 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mara83 »

sakrys :)
Dobre dobre, asi zustanu pri zemi a radsi kouknu po nejaky tuctovy Fabii. I kdyz se mi zdaji predrazene na to, co nabizeji. Jedina vyhoda tech lenych dilu.

Kazdopadne diky za rady vsem. Zatim ze me asi radny clen nebude :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 261
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

#3460 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od *dědek* »

Mara83 píše:sakrys :)
Dobre dobre, asi zustanu pri zemi a radsi kouknu po nejaky tuctovy Fabii. I kdyz se mi zdaji predrazene na to, co nabizeji. Jedina vyhoda tech lenych dilu.

Kazdopadne diky za rady vsem. Zatim ze me asi radny clen nebude :)
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo. :wink:
Né, dělam si srandu :D
Hlavně si radši nekupuj fabii a na levný díly u fabie zapomeň, poslední levná byla felicie.
Něco vybereš, neboj.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3461 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Mara83 píše:sakrys :)
Dobre dobre, asi zustanu pri zemi a radsi kouknu po nejaky tuctovy Fabii. I kdyz se mi zdaji predrazene na to, co nabizeji. Jedina vyhoda tech lenych dilu.

Kazdopadne diky za rady vsem. Zatim ze me asi radny clen nebude :)
Tak rovnou kup tu V70 z odkazu, což?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3462 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

*dědek* píše:
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo. :wink:
Potom ten kupec, co mu v uších hraje mantra "Volvo je držák", bude nadávat, že musí kupovat nějaké náhradní díly.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3463 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

hajnej píše:
*dědek* píše:
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo. :wink:
Potom ten kupec, co mu v uších hraje mantra "Volvo je držák", bude nadávat, že musí kupovat nějaké náhradní díly.
A proto se Volva prodavaj s najezdem 200-300tis a ne kolem 50tis jako Fabie :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3464 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

I volvo se da v klidu provozovat. Nechtit super vybavene a hezke, ale radeji starsi a trochu otlucene, cemuz bude ofpovidat cena a pujde to. Ja bych sel kvuli minimu investic do v70 I. Pokud naftu tak 2,5D 103 kw, pokud benzin, tak nejakou atmosferu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3465 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Jasně, že se dá volvo v klidu provozovat. Ale podle zkušeností, co mám, jsem na každém vozidle musel řešit třeba přední nápravu. Tam jsi rázem kolem desítky a to neměníš i náboje a brzdy. Potom nemluvím o tlumičích s uložením.
Hlavně, že v inzerátech všichni zmiňují, že jsou hotové rozvody. To je v ponákupním servisu vozu, řekl bych, minimální položka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3466 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

Tak rozvody stojej to same co oba naboje :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3467 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Zajsoft píše:Tak rozvody stojej to same co oba naboje :-D
Na D5, co maník hledá, to dělá 2300 na Auto Cardo https://www.autodily-cardo.cz/_nove/sada-rozvodoveho-remene-s-vodni-pumpou-gates-gt-kp15580xs/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3468 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tome, to je nahradni dil. Ja ted budu delat rozvody na c30 a cena je minimalne 9 tkc. Vcetne prace a vseho okolo
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 523
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#3469 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jarda.JM »

Rozvody D5 MY 04 loni v květnu v autorizáku 11870Kč
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3470 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Haben, však jasné, ale ta náprava se taky neudělá sama. Pro zajímavost - máš v té ceně i plochý řemen a kladky?

Jarda: Ano, v autorizáku je tahle parádní cena v akci včetně plochého řemene, kladek a chladící kapaliny. Pochybuju však, že se když se zeptáš inzerenta, který dělal rozvody, udělal i zbytek.

Chci jen poukázat na to, že je to další mantra, která se dokola omílá a lidi slepě věří tomu, jak šikovně koupili auto po rozvodech.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 16 bře 2018 14:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3471 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ano mam + veci kolem altiku
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 42
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#3472 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra K »

Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3473 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

Ondra K píše:Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
Otazkou je, zda uz byl od te doby vymenenej olej... Byla menena za novou/jetou/repas?
Ono klidne muze stacit udelat adaptaci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 42
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#3474 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra K »

Zajsoft píše:
Ondra K píše:Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
Otazkou je, zda uz byl od te doby vymenenej olej... Byla menena za novou/jetou/repas?
Ono klidne muze stacit udelat adaptaci...
To jsem se snazil zjistit, a dostal jsem univerzalni odpoved "jezdim do volva nebo do kobylnic a tam se mi to staraji, kdyz je neco potreba, tak se to meni, kapaliny urcite." Nic jisteho to rozhodne neni, na papire vubec. Pri telefonickem rozhovoru menena za novou, ale podle me to byl repas. Jeste jsem zkousel na miste parkrat preradit mezi D a R, a to probehlo bez problemu.
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#3475 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od simons93 »

My měli podobný problém u pětikvaltovýho aisina ve V70 D5. Při koupi to kopalo při zpomalování do klidu ze 2 na 1 lehce, pak se to zhoršovalo a cca po 30k km šla převodovka do kytek a dávala se nová.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“