Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3301 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle je pokaždé sázka do loterie. Buď investuješ - já nevím - 3-5 tis. za službu potenciálně s touto hodnotou:
- buď ti dotyčný rozmluví koupi něčeho, kde bys do toho zjevně zahučel za další klidně 50tis. (ale ty to třeba nepoznáš)
- nebo ti vyjedná adekvátní slevu za věci, které to auto nepochybně čekají, "jsou tam", ty to nevidíš a prodávající to buď také neví, nebo se jen tváří (zcela obecně - tím nemyslím tento konkrétní inzerát ani nic jiného) - ale sám bys podobnou slevu sám neuhádal
- v nejhorším možném případě se nic nenajde, sleva skoro žádná a ty do toho zahučíš těch 50tis. stejně, protože do ojetých aut, melounů a ženských není zkrátka vidět.
Jenže to poslední riziko máš pokaždé, pár tisícovek tě nezabije (když už kupuješ Volvo), na ponákupní servis stejně budeš nějaké nemalé kačky potřebovat.
Pavel
P.S. Jo a zapomněl jsem jen dodat, že 120kW D5 motor je na 2.3 tuny XC90 zoufale slabý. Teda - jako jezdí s tím mnoho lidí, jen abys nebyl zklamán...
- buď ti dotyčný rozmluví koupi něčeho, kde bys do toho zjevně zahučel za další klidně 50tis. (ale ty to třeba nepoznáš)
- nebo ti vyjedná adekvátní slevu za věci, které to auto nepochybně čekají, "jsou tam", ty to nevidíš a prodávající to buď také neví, nebo se jen tváří (zcela obecně - tím nemyslím tento konkrétní inzerát ani nic jiného) - ale sám bys podobnou slevu sám neuhádal
- v nejhorším možném případě se nic nenajde, sleva skoro žádná a ty do toho zahučíš těch 50tis. stejně, protože do ojetých aut, melounů a ženských není zkrátka vidět.
Jenže to poslední riziko máš pokaždé, pár tisícovek tě nezabije (když už kupuješ Volvo), na ponákupní servis stejně budeš nějaké nemalé kačky potřebovat.
Pavel
P.S. Jo a zapomněl jsem jen dodat, že 120kW D5 motor je na 2.3 tuny XC90 zoufale slabý. Teda - jako jezdí s tím mnoho lidí, jen abys nebyl zklamán...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3302 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vůbec nepochybuju o tom že je třeba dohled, sám nějaký znalosti mám, stoprocentně vím o dvou lidech který bych bral sebou a který se v tom vyznaj a dokážou ledacos odhalit a oba maj přístup k diagnostice na VW, ale ne Volvo tam je ten problém.
Nečekám od toho žádnýho spurtera na to mám buď druhé auto nebo mašinu, je to pro mě volba rozumu (rozumna) a bezpečnosti pro rodinu.
Do ženských vidíš, jsou na to hned dva typy doktorů.
Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
Nečekám od toho žádnýho spurtera na to mám buď druhé auto nebo mašinu, je to pro mě volba rozumu (rozumna) a bezpečnosti pro rodinu.
Do ženských vidíš, jsou na to hned dva typy doktorů.
Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3303 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák)Nodi píše:Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR
- vyčistit PCV
- propláchnout hřeben řízení (servo)
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy
No to je vlastně taková Stage 0, se teď koukám...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3304 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To mě teď čeká taky vím, že se to špatně počítá, ale kolik zhruba +- 30% výše zmíněný ponákupní servis koštuje?
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák)
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR
- vyčistit PCV
- propláchnout hřeben řízení (servo)
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy
řekněme v případě, že se budou pouze měnit provozní kapaliny a nastane ideální stav, kdy nebude vyloženě nutné měnit jednotlivé komponenty. (nepočítám filtry a jinou drobotinu)
Předem díky za odborný, hrubý nástřel
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák)
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR
- vyčistit PCV
- propláchnout hřeben řízení (servo)
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy
řekněme v případě, že se budou pouze měnit provozní kapaliny a nastane ideální stav, kdy nebude vyloženě nutné měnit jednotlivé komponenty. (nepočítám filtry a jinou drobotinu)
Předem díky za odborný, hrubý nástřel
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#3305 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím, som tu nový, pravdepodobne buduci majitel Volva. Prosim majte so mnou trpezlivost.
Hladam bud S60, alebo S80. Rok cca 2002 -2004. Do 3.000e. A prosim o radu:
Mam na ruke celkom podla mna zachovalu S60 rv2002 manual 2,4 D5 300.000km. Má údajne občas problem s turbom ktoré vraj pri 130km/h moze vynechat. Pri skusobnej jazde sa toto neprejavilo. Spojka zaberala podla mna vysoko. Otazka : znamena ze je opotrebená? Inac auto islo OK. Nic nehucalo, neklepalo, motor isiel pekne. Udajne je po vymene rozvodov.
ALE taktiež mam na ruke S80 rv2004 2,4 D5 ale automat 300.000km. Teraz otázka na tu s80: Ist do rizika a pozret aj ten automat /este som sa na nom neviezol/ a keby bolo v dobrom stave tak ho kupit? Nie je riziko kupovat automat vačšie ako manual? Viem ze zalezi od predchadzajuceho majitela ako sa k tomu choval a od vymen oleja.
Ide mi o to eliminovat riziko s tym aby sa z auta nestala kasička na peniaze.
Prosim o radu. Pripadne ak je tu nejaky slovák co ma S60 resp. S80 na predaj tak mi moze ponuknut svoje. VDAKA.
Hladam bud S60, alebo S80. Rok cca 2002 -2004. Do 3.000e. A prosim o radu:
Mam na ruke celkom podla mna zachovalu S60 rv2002 manual 2,4 D5 300.000km. Má údajne občas problem s turbom ktoré vraj pri 130km/h moze vynechat. Pri skusobnej jazde sa toto neprejavilo. Spojka zaberala podla mna vysoko. Otazka : znamena ze je opotrebená? Inac auto islo OK. Nic nehucalo, neklepalo, motor isiel pekne. Udajne je po vymene rozvodov.
ALE taktiež mam na ruke S80 rv2004 2,4 D5 ale automat 300.000km. Teraz otázka na tu s80: Ist do rizika a pozret aj ten automat /este som sa na nom neviezol/ a keby bolo v dobrom stave tak ho kupit? Nie je riziko kupovat automat vačšie ako manual? Viem ze zalezi od predchadzajuceho majitela ako sa k tomu choval a od vymen oleja.
Ide mi o to eliminovat riziko s tym aby sa z auta nestala kasička na peniaze.
Prosim o radu. Pripadne ak je tu nejaky slovák co ma S60 resp. S80 na predaj tak mi moze ponuknut svoje. VDAKA.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3306 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Osobně bych šel do S80 v automatu, ale chce to pořádně proklepnout.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#3307 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Musim prejst toto fórum a prečítať aké si automaty u tohto auta spolahlive, pripadne ich životnosť. Za zvezenie samozrejme nič nedám, ale v prípade, že by sa mi viac páčilo ako ten manuál, tak bz to chcelo samozrejme dôkladnú kontrolu. ALE stav automatickej prevodovky sa moc skontrolovať nedá. NEZNAMENÁ totiž, že keď dnes radí a ide OK za pol roka to bude to isté...
Mám totiž osobnú skúsenosť s automatom JATCO od Nissanu a ten ma tiež dobre vytrápil.
Mám totiž osobnú skúsenosť s automatom JATCO od Nissanu a ten ma tiež dobre vytrápil.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3308 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nodi píše:Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
POČÍTEJ ZHRUBA:
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák) - 5000
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR - viz PCV
- vyčistit PCV - současně se sáním apod minimálně den práce mechanika, takže záleží, jak máš schopného/levného/dobrého - třeba 2-3000
- propláchnout hřeben řízení (servo) 2000 v případě BG kůry a provedeno mašinou
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky - rozvody komplet s plochým řemenem a kladkami cca 10.000 ostatní ca 3-4000,-
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy 8000
sumička třeba ca 30.000,-
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3309 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj. Počítej s tím, že obě auta hrozí větším výdajem do pohonu. Když budeš dělat spojku, rovnou uděláš i dvouhmotu. Po 300k na hrbu taky nebude v super stavu a ta práce s výměnou spojky je dost velká. Automat hrozí opravou. Takže jsi tak nastejno. Ve finále spíš bude subjektivně záležet na reálném stavu každého z vozů, opět 300k na krku se projevuje různě. Kolik peněz máš na servis?milan209 píše:Zdravím, som tu nový, pravdepodobne buduci majitel Volva. Prosim majte so mnou trpezlivost.
Hladam bud S60, alebo S80. Rok cca 2002 -2004. Do 3.000e. A prosim o radu:
Mam na ruke celkom podla mna zachovalu S60 rv2002 manual 2,4 D5 300.000km. Má údajne občas problem s turbom ktoré vraj pri 130km/h moze vynechat. Pri skusobnej jazde sa toto neprejavilo. Spojka zaberala podla mna vysoko. Otazka : znamena ze je opotrebená? Inac auto islo OK. Nic nehucalo, neklepalo, motor isiel pekne. Udajne je po vymene rozvodov.
ALE taktiež mam na ruke S80 rv2004 2,4 D5 ale automat 300.000km. Teraz otázka na tu s80: Ist do rizika a pozret aj ten automat /este som sa na nom neviezol/ a keby bolo v dobrom stave tak ho kupit? Nie je riziko kupovat automat vačšie ako manual? Viem ze zalezi od predchadzajuceho majitela ako sa k tomu choval a od vymen oleja.
Ide mi o to eliminovat riziko s tym aby sa z auta nestala kasička na peniaze.
Prosim o radu. Pripadne ak je tu nejaky slovák co ma S60 resp. S80 na predaj tak mi moze ponuknut svoje. VDAKA.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#3310 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak cca 1000e. Ale nerád by som hneď po kúpe začal živiť servis. Nejaké peniaze stále sú ale radšej ich prežerem ako zbytočne vyhodiť lebo sa zanedbala obhliadka.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3311 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je docela slušný základ. To auto může třeba ještě dalších 50-100tkm jezdit bez velké investice do pohonu. Záleží, jak jsi náročný uživatel.milan209 píše:Tak cca 1000e. Ale nerád by som hneď po kúpe začal živiť servis. Nejaké peniaze stále sú ale radšej ich prežerem ako zbytočne vyhodiť lebo sa zanedbala obhliadka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#3312 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takto. Auto bude 90% používané na jazdu v meste. Nebude sa s ním robiť preteky. Po meste samé križovatky 40-50km/h. Však to poznáme.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2967
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3313 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ve městě s naftovou šede nebo osmdesátkou??? do města si kup punto...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3314 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
D5 do města???????milan209 píše:Takto. Auto bude 90% používané na jazdu v meste. Nebude sa s ním robiť preteky. Po meste samé križovatky 40-50km/h. Však to poznáme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#3315 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ja si chcem kúpiť auto . Nie nejaku káričku s kolesami.
A D5 sa mi ako motor páči.
Alebo mi radíte kľudne benzín? Nežere to potom jak prasa??
A D5 sa mi ako motor páči.
Alebo mi radíte kľudne benzín? Nežere to potom jak prasa??
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3316 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak to se na D5 zrovna vykašli, nebo budeš řešit samé problémy.
Kup si atmosférický benzín.
Kup si atmosférický benzín.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 25 říj 2017 11:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#3317 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No a koľko ti zere v meste ten benzín?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3318 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://www.spritmonitor.de tady si naklikej požadované auto a uvidíš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#3319 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bez plynu je to drahé vozenie. Pozrel som tu stranku. Tipujem že mesto sa jazdí za 10l.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3320 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mohl bys přiblížit, jak bude ve městě jezdit? Jako taxi celý den, nebo do práce z práce atd?milan209 píše:Bez plynu je to drahé vozenie. Pozrel som tu stranku. Tipujem že mesto sa jazdí za 10l.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#3321 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Za 10 v tom lepším případě
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3322 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na camrání po městě se volva v naftě rozhodně moc nehodí a nedělá jim to dobře. Zbytečně si zaděláváš na problém. Hrkací auta do města jsou benzíny. A pokud je tvým primárním pohledem na kup auta spotřeba a neumíš se podívat pravdě do tváře se servisními náklady, kup si polo nebo fobii f SDi. Volva jsou stavěný na polykání kilometrů, a kor v době DPF, EGR a podobných ekofičur.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3323 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nehledě na to, že z města Tě v dohledné době s naftou bez DPF vyženou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#3324 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nebude to behat po meste stale ako taxi. Skor do prace a späť. Nákupy a podobné presúvačky. Viem že dízel je ideálny na cestovanie. A fabiu ani polo, ani yaris, punto atd atd ani podobne nechcem, lebo S60 rsp. S80 sa mi páči dizajnovo, ale aj prevedením, že nehrdzavejú ako bežné autá.
Ešte som uvažoval ako alternatívu Ford Mondeo, ale Volvo je krajšie. Škoda že ich je v ponuke tak málo.
Ešte som uvažoval ako alternatívu Ford Mondeo, ale Volvo je krajšie. Škoda že ich je v ponuke tak málo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3325 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jaký máš vlastně roční nájezd km?milan209 píše:Nebude to behat po meste stale ako taxi. Skor do prace a späť. Nákupy a podobné presúvačky. Viem že dízel je ideálny na cestovanie. A fabiu ani polo, ani yaris, punto atd atd ani podobne nechcem, lebo S60 rsp. S80 sa mi páči dizajnovo, ale aj prevedením, že nehrdzavejú ako bežné autá.
Ešte som uvažoval ako alternatívu Ford Mondeo, ale Volvo je krajšie. Škoda že ich je v ponuke tak málo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136337 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1247 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2938 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous