Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3251 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak včera v noci jsem se vrátil s novym Volvem zpět do ČR. Zatím mám s autem najeto jen 1 000km (byl jsem pro něj dole pod Bernem),
ale je FANTASTICKÝ!!! prostě auto ze Švajcu, vymazlený. Převodovka a spojka se chová jak kdyby auto vyjelo před měsícem z fabriky.
Nechtěl sem s autem na Německejch dálnicích blbnout, tak sem jel jen 200km/h - ale určitě by to šlo ještě nahoru. Jakmile bude auto
přihlášený na český SPZ a po STK, tak udělám pár fotek a postnu to sem. Následně to nechám v T6R upravit na Stage 2.
Kup desetiletí sice v tom hraje roli to, že to je přes rodinného známého, který se tim ve Švajcu živí, ale když se pak podívám na
tu hnusnou, orajbovanou XC70 za 200 000kč!!! v předchozím příspěvku, tak jdu do mdlob........tyhle auta se na autoscout24.ch prodávaji maximálně za 4 000 franků......XCčka nikdo nechce, ještě v hnusnym dehtu .
Jediné co mě mrzí, že v autě není stejná audio souprava, jako v mojí starý V70 2.4i - tam mám HU-803 a prostě to hraje perfektně,
včetně tzv "true basu". V té V70 2.5T AWD 2007, kterou jsem včera přivezl z CH je jen HU-650 bez CD changeru a zvuk mi přijde takový sterilní Nakonec mě ten výlet stál i s palivem 72 000kč - Volvo v podobném stavu by v ČR stálo tak 200 000 - 250 000kč :/
Kdo má zájem pošlu mu přes soukromou zprávu kontakt na známého, který má ve Švýcarsku několik bazarů a servisů. Mluví Česky, francouzky a německy. Stačí mu poslat typ (popřípadě se s ním dohodnout, po čem má koukat) a on se na auto pojede podívat, projede ho, napojí na diagnostiku a připraví dokumentaci pro převoz do ČR. Já měl všechny tyhle úkony ze známosti zadarmo - vy mu budete muset poslat zálohu na účet, ale vyplatí se to, když se pak podíváte na směšné ceny na sauto, yauto, sbazar......
ale je FANTASTICKÝ!!! prostě auto ze Švajcu, vymazlený. Převodovka a spojka se chová jak kdyby auto vyjelo před měsícem z fabriky.
Nechtěl sem s autem na Německejch dálnicích blbnout, tak sem jel jen 200km/h - ale určitě by to šlo ještě nahoru. Jakmile bude auto
přihlášený na český SPZ a po STK, tak udělám pár fotek a postnu to sem. Následně to nechám v T6R upravit na Stage 2.
Kup desetiletí sice v tom hraje roli to, že to je přes rodinného známého, který se tim ve Švajcu živí, ale když se pak podívám na
tu hnusnou, orajbovanou XC70 za 200 000kč!!! v předchozím příspěvku, tak jdu do mdlob........tyhle auta se na autoscout24.ch prodávaji maximálně za 4 000 franků......XCčka nikdo nechce, ještě v hnusnym dehtu .
Jediné co mě mrzí, že v autě není stejná audio souprava, jako v mojí starý V70 2.4i - tam mám HU-803 a prostě to hraje perfektně,
včetně tzv "true basu". V té V70 2.5T AWD 2007, kterou jsem včera přivezl z CH je jen HU-650 bez CD changeru a zvuk mi přijde takový sterilní Nakonec mě ten výlet stál i s palivem 72 000kč - Volvo v podobném stavu by v ČR stálo tak 200 000 - 250 000kč :/
Kdo má zájem pošlu mu přes soukromou zprávu kontakt na známého, který má ve Švýcarsku několik bazarů a servisů. Mluví Česky, francouzky a německy. Stačí mu poslat typ (popřípadě se s ním dohodnout, po čem má koukat) a on se na auto pojede podívat, projede ho, napojí na diagnostiku a připraví dokumentaci pro převoz do ČR. Já měl všechny tyhle úkony ze známosti zadarmo - vy mu budete muset poslat zálohu na účet, ale vyplatí se to, když se pak podíváte na směšné ceny na sauto, yauto, sbazar......
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3252 Koupě XC90
Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3253 Koupě XC90
Ahoj. Diesel/benzín/automat/manuál?Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#3254 Koupě XC90
Hezký den i Tobě,Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
když pominu další specifikace - jako palivo, manuál/automat - jak píše "hajnej." Tak platí asi všeobecné pravidlo ohledně AWD, zkontrolovat, jestli se připojuje zadek k předku - nejlépe na mokré trávě - plný rejd a šlápnout na plyn. Celkově jestli vůbec někdo věděl, že tam nějaké AWD je - jestli se třeba měnil olej + jestli se třeba do auta při jízdě nepřenáší nějaké větší vibrace, to ale nemusí být vždycky nutně spojené s AWD. .-) Pokud se rozhodneš pro automat, což prostě k takovému autu podle mě patří, tak jestli se v něm měnil olej, aby při přeřazení z PRND nějakým způsobem nevydával pazvuky, neškubal s autem, jestli funguje manuální řazení + tzv. kickdown a celkově, aby při jízdě hladce řadil, tam je ale potřeba najet více KM, aby se v něm olej pořádně zahřál, nevím přesně kolik, to už uričtě někdo z kolegů upřesní. Ideální je mít s sebou ORIGINÁLNÍ diagnostiku a auto napíchnout. Co se týče nákladů na provoz, z mého pohledu jsou vyšší výdaje - logicky - vzhledem ke gumám, zbytek je tak nějak v "normálu." Pokud ale nejsi pro XCčko rozhodnutý, doporučil bych si ho nejdříve projet, pak zkusit třeba V70, V70XC, aby sis to ujasnil + třeba zafunguje nějaká chemie. Hodně lidí Ti třeba řekne, že ve městě je to s některým Volvem občas náročné kvůli rejdu, navíc třeba u XC90, která je prostě mastodont, ale nenech se odradit, kde je cesta, tam je i vůle.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3255 Koupě XC90
Určitě diesel a v řazení se rozhoduju, mám a měl sem vždy manuály nemám s tím problém sem na to zvyklej, automat zvažuju kvůli partnerce, ale byl sem varován že to je dost riziko kupovat, navíc je to náchylnější k poruše, tak bych ho i oželel.hajnej píše:Ahoj. Diesel/benzín/automat/manuál?Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3256 Koupě XC90
Schweppes píše:Hezký den i Tobě,Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
když pominu další specifikace - jako palivo, manuál/automat - jak píše "hajnej." Tak platí asi všeobecné pravidlo ohledně AWD, zkontrolovat, jestli se připojuje zadek k předku - nejlépe na mokré trávě - plný rejd a šlápnout na plyn. Celkově jestli vůbec někdo věděl, že tam nějaké AWD je - jestli se třeba měnil olej + jestli se třeba do auta při jízdě nepřenáší nějaké větší vibrace, to ale nemusí být vždycky nutně spojené s AWD. .-) Pokud se rozhodneš pro automat, což prostě k takovému autu podle mě patří, tak jestli se v něm měnil olej, aby při přeřazení z PRND nějakým způsobem nevydával pazvuky, neškubal s autem, jestli funguje manuální řazení + tzv. kickdown a celkově, aby při jízdě hladce řadil, tam je ale potřeba najet více KM, aby se v něm olej pořádně zahřál, nevím přesně kolik, to už uričtě někdo z kolegů upřesní. Ideální je mít s sebou ORIGINÁLNÍ diagnostiku a auto napíchnout. Co se týče nákladů na provoz, z mého pohledu jsou vyšší výdaje - logicky - vzhledem ke gumám, zbytek je tak nějak v "normálu." Pokud ale nejsi pro XCčko rozhodnutý, doporučil bych si ho nejdříve projet, pak zkusit třeba V70, V70XC, aby sis to ujasnil + třeba zafunguje nějaká chemie. Hodně lidí Ti třeba řekne, že ve městě je to s některým Volvem občas náročné kvůli rejdu, navíc třeba u XC90, která je prostě mastodont, ale nenech se odradit, kde je cesta, tam je i vůle.
Začnu od konce, že to je velké auto chápu proto sem si ho vybral, takže to mě netrápí. Už sem se v tom svezl, ale jen asi dva kilometry, nebylo mi víc přáno a dost mě to uchvátilo, řídil sem dost aut a tohle se řídí pěkně přirozeně a prostě super. To ověření co si popsal už mi přesně popsal i známí. Zajímá mě jestli je to auto co běžně trpí já nevím třeba Felicii reznou zadní vrata a držáky světlometů, prostě podobné bolesti. Auto se mi hrozně líbí kor po projení jen mám obavy co se servisu týče, cena a dostupnost dílů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#3257 Koupě XC90
Co se týče dieselu, tak když nakousneme spotřebu, v automatu na kratší trasy kolem 9 litrům, spíš přes, delší trasy jsou na tom samozřejmě lépe, zkrátka diesel. Automaty všeobecně, když se o ně člověk stará, si myslím, že jsou celkem spolehlivé, pokud nemají nějakou výrobní vadu, ale to už hodně přeháníme, vůbec bych se toho nebál, v XC90tce je to taky můj první automat, a chtěl jsem ho proto, že mi prostě k pohodovému charakteru auta sedí - po roce můžu říct, že bych už za nic neměnil, moje další auto bude určitě automat. Nicméně to je pořád jen můj subjektivní návod. Pokud se nepletu, tak V70tka / V70XC mají větší kufr, než XC90, to je jen taková zajímavost, pokud by ti na tom třeba nějak zvlášť záleželo. Co se týče řízení, tak ve většině Volv se člověk prostě cejtí skvěle, je ale pravda, že v XC90 to je ještě o kousek jinde, teda z mého pohledu, pokud to tak je i u Tebe, tak sis pravděpodobně vybral tu správnou cestu. Co vím, tak - jak jsem uvedl - hlavně to AWD, tam je to potom v případě nějakého problému za nehezký peníz, automat (to se tě ale asi netýká), přední světla ráda "mlhovatí" a praskají - jsou plastová (V70tky do roku výroby 2004 včetně mají třeba skleněná), působení sluníčka a různých vlivů + ostřiků jim nedělá úplně nejlíp, hodně lidí má právě ostřik světel odpojenej, aby prodloužili jejich životnost, u MY 2004 a výš to může být problém s CEM (neplatí to ale 100%), celkově potom podvozek bývá víc namáhaný - motor + auto něco váží, zbytek je asi taková klasika, já zatím neřešil ani jedno z výše zmiňovaného (ťuk ťuk), auto mám ale jen rok - kolegové s 90tkami třeba doplní něco dalšího... Všeobecně platí, že čím víc věnuješ prohlídce při koupi, tím méně starostí tě může (ale taky nemusí, je to zkrátka použité auto) do budoucna čekat. Nakonec servis - nejezdím teda do autorizáku - ke člověku, který to má jako koníčka + navíc se zajímá hodně o čtyřkolky a nikdy nebyl s ničím problém, ani s dostupností, ani s cenou...možná to ale mám zkreslené, protože už mám několikáté Volvo... PS: Možná ještě dobrá otázka pro Tebe - skutečně potřebuješ AWD???Nodi píše: Určitě diesel a v řazení se rozhoduju, mám a měl sem vždy manuály nemám s tím problém sem na to zvyklej, automat zvažuju kvůli partnerce, ale byl sem varován že to je dost riziko kupovat, navíc je to náchylnější k poruše, tak bych ho i oželel.
Začnu od konce, že to je velké auto chápu proto sem si ho vybral, takže to mě netrápí. Už sem se v tom svezl, ale jen asi dva kilometry, nebylo mi víc přáno a dost mě to uchvátilo, řídil sem dost aut a tohle se řídí pěkně přirozeně a prostě super. To ověření co si popsal už mi přesně popsal i známí. Zajímá mě jestli je to auto co běžně trpí já nevím třeba Felicii reznou zadní vrata a držáky světlometů, prostě podobné bolesti. Auto se mi hrozně líbí kor po projení jen mám obavy co se servisu týče, cena a dostupnost dílů.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3258 Koupě XC90
Schweppes píše:Nodi píše:
Co se týče dieselu, tak když nakousneme spotřebu, v automatu na kratší trasy kolem 9 litrům, spíš přes, delší trasy jsou na tom samozřejmě lépe, zkrátka diesel. Automaty všeobecně, když se o ně člověk stará, si myslím, že jsou celkem spolehlivé, pokud nemají nějakou výrobní vadu, ale to už hodně přeháníme, vůbec bych se toho nebál, v XC90tce je to taky můj první automat, a chtěl jsem ho proto, že mi prostě k pohodovému charakteru auta sedí - po roce můžu říct, že bych už za nic neměnil, moje další auto bude určitě automat. Nicméně to je pořád jen můj subjektivní návod. Pokud se nepletu, tak V70tka / V70XC mají větší kufr, než XC90, to je jen taková zajímavost, pokud by ti na tom třeba nějak zvlášť záleželo. Co se týče řízení, tak ve většině Volv se člověk prostě cejtí skvěle, je ale pravda, že v XC90 to je ještě o kousek jinde, teda z mého pohledu, pokud to tak je i u Tebe, tak sis pravděpodobně vybral tu správnou cestu. Co vím, tak - jak jsem uvedl - hlavně to AWD, tam je to potom v případě nějakého problému za nehezký peníz, automat (to se tě ale asi netýká), přední světla ráda "mlhovatí" a praskají - jsou plastová (V70tky do roku výroby 2004 včetně mají třeba skleněná), působení sluníčka a různých vlivů + ostřiků jim nedělá úplně nejlíp, hodně lidí má právě ostřik světel odpojenej, aby prodloužili jejich životnost, u MY 2004 a výš to může být problém s CEM (neplatí to ale 100%), celkově potom podvozek bývá víc namáhaný - motor + auto něco váží, zbytek je asi taková klasika, já zatím neřešil ani jedno z výše zmiňovaného (ťuk ťuk), auto mám ale jen rok - kolegové s 90tkami třeba doplní něco dalšího... Všeobecně platí, že čím víc věnuješ prohlídce při koupi, tím méně starostí tě může (ale taky nemusí, je to zkrátka použité auto) do budoucna čekat. Nakonec servis - nejezdím teda do autorizáku - ke člověku, který to má jako koníčka + navíc se zajímá hodně o čtyřkolky a nikdy nebyl s ničím problém, ani s dostupností, ani s cenou...možná to ale mám zkreslené, protože už mám několikáté Volvo... PS: Možná ještě dobrá otázka pro Tebe - skutečně potřebuješ AWD???
Co sem mluvil se známím, tak mi říkal že automat je jistota jako nové auto když víš cos mu dal nebo ne, starší mít doloženou jeho údržbu což si myslím je dost problém, manuál je jistota. Zatím nejsem úplně rozhodnutý spíš to beru tak že se řídím ostatním stavem, kdybych si byl 100% jistý automatem vemu ho a kdybych zas našel super manuál tak beru ten.
Plastová světla sou problém obecně, ale dokážu si s nima celkem slušně poradit, tak to tolik neřeším, navíc sklo už se fakt asi nepoužívám.
Znám dost lidí co nemají problém s VW, Audi a zbytkem koncernu,volvo je trochu horší.
AWD je trochu otázka, mám pocit že konkrétně tady jiný náhon ani není, navíc sám mám Audi 4x4 sice Torsen, ale princip stejný, v okolí je je dost silnic s eko provozem bez soly a sem na to zvyklí, rád jezdím na hory a i docela často. Jezdím hodně služebním vozem a když vidím dost bouraček kde jedno auto je ko a druhý vypadá že tam jen zastavilo pomoct tak robustnost a výška XCčka mě dost uklidňuje s kontrastem dopravy mých dětí.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3259 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taková dvouhmota u manuálu je taky za nemalý peníz.
A taky už manuál nechci. za tu pohodu to rozhodně stojí...
A taky už manuál nechci. za tu pohodu to rozhodně stojí...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3260 Koupě XC90
Volvo používá Haldex od roku 2002. XC90 mají všechny. Možná nějaký exot, co si dotáhnul určité auto z USA může mít náhon jen na předek.Nodi píše: AWD je trochu otázka, mám pocit že konkrétně tady jiný náhon ani není.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3261 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud chceš aspoň jednou jet s devadesátkou po sněhu, tak o FWD neuvažuj. S tím se nedá po "bílém" jezdit.
Jestli jsi zvyklý na křižovatce alespoň trochu se svižně rozjet, je to velmi podobné. Předek se s řevem protáčí a ty stojíš na místě.
Jinak uvnitř není devadesátka žádný "taneční sál", ale je v ní bezpečně. Podle mě nemá (při správném servisu) žádnou chybu, ani Achilovu patu. Ceny spotřebních dílů jsou na úrovni běžných aut.
Jestli jsi zvyklý na křižovatce alespoň trochu se svižně rozjet, je to velmi podobné. Předek se s řevem protáčí a ty stojíš na místě.
Jinak uvnitř není devadesátka žádný "taneční sál", ale je v ní bezpečně. Podle mě nemá (při správném servisu) žádnou chybu, ani Achilovu patu. Ceny spotřebních dílů jsou na úrovni běžných aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3262 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tod2 píše:Taková dvouhmota u manuálu je taky za nemalý peníz.
A taky už manuál nechci. za tu pohodu to rozhodně stojí...
Tak spojka je cca 10 000,- odhaduju, repase automatu je kolik 50?
Automat je jistě pohodlnější jen bych nechtěl dát 170 za auto a po měsíci dát třetinu ceny za almaru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3263 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Spojku s dvouhmotou počítej tak 25-35oooKč takže zas takový rozdíl to není.Nodi píše:Tod2 píše:Taková dvouhmota u manuálu je taky za nemalý peníz.
A taky už manuál nechci. za tu pohodu to rozhodně stojí...
Tak spojka je cca 10 000,- odhaduju, repase automatu je kolik 50?
Automat je jistě pohodlnější jen bych nechtěl dát 170 za auto a po měsíci dát třetinu ceny za almaru.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#3264 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím vespolek. Připojím se k diskuzi, protože se mi rýsuje nákup XC90 V8 a váhám zda vyměnit za svoji V70 P3 nebo ne. Možná se některé postřehy budou hodit i ostatním a nebo mě naopak doplní.
Co se týká vnitřního prostoru, tak mi vychází lépe V70. Zadní sedačky v XC90 jsou krátké a vysoké. Záleží kdo co preferuje. Tohle je zase vykoupeno vyšším posezem a s tím spojená bezpečnost, rozhled, vystupování...
Rejd V70 11,2m vs. XC90 12,5m.
Motory jsou diametrálně odlišné. V8 i D5 jsou na špici, někdo chce benzín, někdo naftu. Starší D5 s černým krytem motoru nemá ekokurvítka, já ale porovnávám novější. Moje D5 s DPF, výřivými klapkami. To V8 nemá, ale zase něco pápne Každopádně z mě dostupných informací jsou oba motory při základní, ale pravidelné péči držáky. U V8 je potřeba brát jen verze s vyřešeným ložiskem vačkového hřídele.
Další poznatky připisujte, ať se tu něco dozvíme
Díky a mnoho pohodových kilometrů, Ruda
Co se týká vnitřního prostoru, tak mi vychází lépe V70. Zadní sedačky v XC90 jsou krátké a vysoké. Záleží kdo co preferuje. Tohle je zase vykoupeno vyšším posezem a s tím spojená bezpečnost, rozhled, vystupování...
Rejd V70 11,2m vs. XC90 12,5m.
Motory jsou diametrálně odlišné. V8 i D5 jsou na špici, někdo chce benzín, někdo naftu. Starší D5 s černým krytem motoru nemá ekokurvítka, já ale porovnávám novější. Moje D5 s DPF, výřivými klapkami. To V8 nemá, ale zase něco pápne Každopádně z mě dostupných informací jsou oba motory při základní, ale pravidelné péči držáky. U V8 je potřeba brát jen verze s vyřešeným ložiskem vačkového hřídele.
Další poznatky připisujte, ať se tu něco dozvíme
Díky a mnoho pohodových kilometrů, Ruda
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3265 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Romulusw píše:Pokud chceš aspoň jednou jet s devadesátkou po sněhu, tak o FWD neuvažuj. S tím se nedá po "bílém" jezdit.
Jestli jsi zvyklý na křižovatce alespoň trochu se svižně rozjet, je to velmi podobné. Předek se s řevem protáčí a ty stojíš na místě.
Jinak uvnitř není devadesátka žádný "taneční sál", ale je v ní bezpečně. Podle mě nemá (při správném servisu) žádnou chybu, ani Achilovu patu. Ceny spotřebních dílů jsou na úrovni běžných aut.
Snažim se rozjíždět v klidu dostávaj klouby dost na prdel když sou kola v rejdu. Ale sněhu se nevyhnu.
Právě mě docela překvapilo jak je vevnitř "stísněná", ale je to pohodlnější a dává to pocit bezpečí, alespoň mě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3266 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
[/quote]Tod2 píše: Spojku s dvouhmotou počítej tak 25-35oooKč takže zas takový rozdíl to není.
Tak to je dost pálka to mluvíš o ceně ve volvu nebo jinde?
S tím automatem mi tak nějak bylo řečeno že po 150-200k jde do kelu což ty auta maj kolem 250k teď tak buď budou relativně čerstvě po repasi nebo před smrtí.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3267 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ta cena bude +- kdekoliv
automat musí při dobré péči, tedy pravidelných výměnách oleje, vydržet 500tis bez zásahu, pak jde o to, jak se k němu kdo choval, ale to platí i pro manuál
automat musí při dobré péči, tedy pravidelných výměnách oleje, vydržet 500tis bez zásahu, pak jde o to, jak se k němu kdo choval, ale to platí i pro manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3268 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tod2 píše:ta cena bude +- kdekoliv
automat musí při dobré péči, tedy pravidelných výměnách oleje, vydržet 500tis bez zásahu, pak jde o to, jak se k němu kdo choval, ale to platí i pro manuál
500 000 mi přijde moc, možná za ideálních podmínek, ale co sem koukal po inzerátech tak sem u pár aut s 250k viděl nová převodovka nebo po repasi.
Spojka je teda dost drahá normálně bejvá tak 7-15k, teda u vozů co já mám v okolí.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3269 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To byla cena komplet. Spojka + dvouhmota.Nodi píše:Tod2 píše:ta cena bude +- kdekoliv
automat musí při dobré péči, tedy pravidelných výměnách oleje, vydržet 500tis bez zásahu, pak jde o to, jak se k němu kdo choval, ale to platí i pro manuál
Spojka je teda dost drahá normálně bejvá tak 7-15k, teda u vozů co já mám v okolí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#3270 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo to je cena spojka, dvouhmota, práce a ještě něco kolem simering nový olej do převodovky... a je na min 250tkm pokoj !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3271 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jaký je rozdíl u XC90 120kw a 136kw u motoru, ptám se hlavně z hlediska životnosti, spolehlivosti a údržby. A co by jste řekli na:
https://auto.bazos.cz/inzerat/80878468/Volvo-XC90-24-D5-AWD-TOP-STAV-1-MAJITEL.php
chybí Vám tam nějaká informace?
https://auto.bazos.cz/inzerat/80878468/Volvo-XC90-24-D5-AWD-TOP-STAV-1-MAJITEL.php
chybí Vám tam nějaká informace?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3272 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rok výroby je údajně 2005 což by mělo vypadat úplně jinak. Toto je po FL a to bylo polovina roku 2006.
Buď do toho nasypal neskutečné peníze, anebo je to velké ráně.
Sedadlo řidiče na 330 tis. nevypadá.
Buď do toho nasypal neskutečné peníze, anebo je to velké ráně.
Sedadlo řidiče na 330 tis. nevypadá.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3273 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bude to nejspíš koupeno 05, ovšem jako MY06. Mám to taky tak, ale do mého ještě "stihli" dát motor bez dpf.
Jinak ty motory jsou dobré oba, když je dobrá i péče o ně...
Jinak ty motory jsou dobré oba, když je dobrá i péče o ně...
#3274 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Napiš si o VIN a s rokem výroby bude jasno...
každopádně na mě ten inzerát moc dobrej dojem nedělá
každopádně na mě ten inzerát moc dobrej dojem nedělá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3275 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak nějakej rozdíl tam bude. Když je opravdu dobrá péče tak je motorů dobrejch dost, bohužel to nikdy moc zaručit nejde tak bych rači co nejvíc blbu vzdornej.Tod2 píše:Bude to nejspíš koupeno 05, ovšem jako MY06. Mám to taky tak, ale do mého ještě "stihli" dát motor bez dpf.
Jinak ty motory jsou dobré oba, když je dobrá i péče o ně...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136165 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1195 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2936 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1560 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous