Prostě musíš mít jenom standardní správný papíry k autu. Ale žlutá už je OK.ok2ucx píše:Mno - ten článek na webu ministerstva zase tak jednoznačný není: https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Stanovisko-MD-k-uziti-nemeckych-prevoznich-znacek
Praví se tam, že "problém" není samotná značka, ale mohou to být ty papíry k tomu. Nebo to chápu špatně?
P.
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2976 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#2977 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ahoj všem,
neviděl někdo z místních jihočechů, nebo kdokoli tuhle V70? Nějaké info k ní? pokud někdo má, info, názor, díky za něj
https://auto.bazos.cz/inzerat/70303687/Volvo-V70-24i-LPG-125kw.php
neviděl někdo z místních jihočechů, nebo kdokoli tuhle V70? Nějaké info k ní? pokud někdo má, info, názor, díky za něj
https://auto.bazos.cz/inzerat/70303687/Volvo-V70-24i-LPG-125kw.php
_________________
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
#2978 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Martin S.: Zkus od prodávajícího zjistit víc info z historie, podle ostatních inzerátů to vypadá na překupníka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Benátky nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4 D5 2003
#2979 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý den ve spolek,
uvažuji o koupi svého prvního Volva a bohužel v mém okolí se nevyskytuje nikdo zkušený a důvěryhodný k tomu aby mi mohl poradit.
Rád bych zjistil jaká motorizace, rok a druh vozu by byl pro mne tím ideálním.
Mám zájem o spolehliví a "nízko nákladový" (na opravy) vůz který má v sobě ukrývá trochu té temperamentnosti , s né příliš velkou spotřebou.
Velmi mě zaujaly verze S60, S40R, S40 tudíž sedan.
Něco málo informací k přiblížení mích potřeb.
Denní dojíždění do 20km vzdálené práce.
Rozhodně manuál.
Sem tam nějaký delší výlet v řádech 250 až 500 km.
Jsem bezdětný a mladý.
Použitelný kapitál okolo 100 000,- (každá kačka se počítá takže i levnější)
Na veškeré další doplňující otázky mile rád odpovím.
Za tipy, rady a doporučení předem děkuji.
S pozdravem
Gulash
uvažuji o koupi svého prvního Volva a bohužel v mém okolí se nevyskytuje nikdo zkušený a důvěryhodný k tomu aby mi mohl poradit.
Rád bych zjistil jaká motorizace, rok a druh vozu by byl pro mne tím ideálním.
Mám zájem o spolehliví a "nízko nákladový" (na opravy) vůz který má v sobě ukrývá trochu té temperamentnosti , s né příliš velkou spotřebou.
Velmi mě zaujaly verze S60, S40R, S40 tudíž sedan.
Něco málo informací k přiblížení mích potřeb.
Denní dojíždění do 20km vzdálené práce.
Rozhodně manuál.
Sem tam nějaký delší výlet v řádech 250 až 500 km.
Jsem bezdětný a mladý.
Použitelný kapitál okolo 100 000,- (každá kačka se počítá takže i levnější)
Na veškeré další doplňující otázky mile rád odpovím.
Za tipy, rady a doporučení předem děkuji.
S pozdravem
Gulash
#2980 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kamarád bude prodávat S60 2,4i v manuálu.Když tak mi zavolej na 775148152Gulash píše:Dobrý den ve spolek,
uvažuji o koupi svého prvního Volva a bohužel v mém okolí se nevyskytuje nikdo zkušený a důvěryhodný k tomu aby mi mohl poradit.
Rád bych zjistil jaká motorizace, rok a druh vozu by byl pro mne tím ideálním.
Mám zájem o spolehliví a "nízko nákladový" (na opravy) vůz který má v sobě ukrývá trochu té temperamentnosti , s né příliš velkou spotřebou.
Velmi mě zaujaly verze S60, S40R, S40 tudíž sedan.
Něco málo informací k přiblížení mích potřeb.
Denní dojíždění do 20km vzdálené práce.
Rozhodně manuál.
Sem tam nějaký delší výlet v řádech 250 až 500 km.
Jsem bezdětný a mladý.
Použitelný kapitál okolo 100 000,- (každá kačka se počítá takže i levnější)
Na veškeré další doplňující otázky mile rád odpovím.
Za tipy, rady a doporučení předem děkuji.
S pozdravem
Gulash
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#2981 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
je to překupník, dovezeno prý někdy dva roky zpět pro nějakou paní a teď to pro ni prodává...Martin S. píše:ahoj všem,
neviděl někdo z místních jihočechů, nebo kdokoli tuhle V70? Nějaké info k ní? pokud někdo má, info, názor, díky za něj
https://auto.bazos.cz/inzerat/70303687/Volvo-V70-24i-LPG-125kw.php
zaujala mě, ještě když byla "Dohodou" = což bylo 100 táců, teď už jde s cenou dolů..
je tam od cca listopadu 16
a ten LPG systém je nějaký turecký, v čr naprosto neznámý, proto jsem se taky o to přestal zajímat
jo a komunikace s pánem je taková horší, hlavně, když chceš nějaké další info (fotku lpg), tak není schopen to poslat...
koupit V70 v slušném stavu a ještě za rozumný peníz je dost složité...
Naposledy upravil(a) outdoor dne 25 led 2017 10:44, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2982 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle je docela pěkný https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/17135372?goFrom=listGulash píše:Dobrý den ve spolek,
uvažuji o koupi svého prvního Volva a bohužel v mém okolí se nevyskytuje nikdo zkušený a důvěryhodný k tomu aby mi mohl poradit.
Rád bych zjistil jaká motorizace, rok a druh vozu by byl pro mne tím ideálním.
Mám zájem o spolehliví a "nízko nákladový" (na opravy) vůz který má v sobě ukrývá trochu té temperamentnosti , s né příliš velkou spotřebou.
Velmi mě zaujaly verze S60, S40R, S40 tudíž sedan.
Něco málo informací k přiblížení mích potřeb.
Denní dojíždění do 20km vzdálené práce.
Rozhodně manuál.
Sem tam nějaký delší výlet v řádech 250 až 500 km.
Jsem bezdětný a mladý.
Použitelný kapitál okolo 100 000,- (každá kačka se počítá takže i levnější)
Na veškeré další doplňující otázky mile rád odpovím.
Za tipy, rady a doporučení předem děkuji.
S pozdravem
Gulash
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#2983 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
@outoor - díky moc za info, to mě taky celkem odrazuje, snad se objeví lepší, byť benzínových V70 je jak šafránu
_________________
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Benátky nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4 D5 2003
#2984 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rád bych byl pří výběru velice opatrný. Nemyslíte si že ta cena je za takové auto podezřele nízká?hajnej píše:Gulash píše: Tohle je docela pěkný https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/17135372?goFrom=list
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2985 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
17 let staré auto ve velkoobjemovém benzínuGulash píše: Rád bych byl pří výběru velice opatrný. Nemyslíte si že ta cena je za takové auto podezřele nízká?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#2986 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jsem hledání benzínových vzdal, ty prostě nejsou...Martin S. píše:@outoor - díky moc za info, to mě taky celkem odrazuje, snad se objeví lepší, byť benzínových V70 je jak šafránu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Benátky nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4 D5 2003
#2987 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jsem rád za vaši ochotu mi poradit ale vůbec nevím co tím chcete naznačit. V automobilech jsem dá se říct laik .hajnej píše:
17 let staré auto ve velkoobjemovém benzínu
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2988 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chci naznačit, že cena je adekvátní. Být to 1.9TDI tak to máš rázem za stopadeGulash píše:Jsem rád za vaši ochotu mi poradit ale vůbec nevím co tím chcete naznačit. V automobilech jsem dá se říct laik .hajnej píše:
17 let staré auto ve velkoobjemovém benzínu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2989 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A nebo ještě jinak. Není to kombík co žere pět litrů naftyGulash píše:Jsem rád za vaši ochotu mi poradit ale vůbec nevím co tím chcete naznačit. V automobilech jsem dá se říct laik .hajnej píše:
17 let staré auto ve velkoobjemovém benzínu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2990 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nebo úplně na tvrdku, kdo by kupoval olítanou starou rozežranou mr*kuhajnej píše: A nebo ještě jinak. Není to kombík co žere pět litrů nafty
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2991 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
"A ten servis, na volva, pane, ten je drahej jako prase. To máte lepčí oktávku v plný, to vám opraví každej a díly jsou za pusu."
Mam trochu přímý srovnání, OI 03 a V70II 04. šáde má 160 na tacho, volvo 350, do okty naši nasypoou ročně kolem 20ti na opravách, najedou cca 7tkm. Ale žere jim to 5. Volvo mě vychází průměrně na 10tKč, najede 30 a žere 6,3. Jezdim o dost levněji.
Mam trochu přímý srovnání, OI 03 a V70II 04. šáde má 160 na tacho, volvo 350, do okty naši nasypoou ročně kolem 20ti na opravách, najedou cca 7tkm. Ale žere jim to 5. Volvo mě vychází průměrně na 10tKč, najede 30 a žere 6,3. Jezdim o dost levněji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2992 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nízká cena může být podezřelá (něco je špatně), ale také to může znamenat, že stávající majitel jen chce auto rychle prodat a nebazíruje na tisícikoruně.Gulash píše:Rád bych byl pří výběru velice opatrný. Nemyslíte si že ta cena je za takové auto podezřele nízká?
Volva v těchto letech se pohybují v rozptylu 10tis. - 120tis. podle:
- tvaru kabiny (kombík je plus, sedan není tolik žádaný)
- palivo (nafta je přeci tak úsporná, že?, benzín je fuj)
- stavu (v autě může být přiznán problém se kterým si mistr na škodovky vedle z vesnice neumí poradit a majitel to nechce řešit - často to bývají poměrně banální trable)
Když levně koupíš a auto fakt není totální střep, zůstane ti více peněz na (někdy zanedbanou) údržbu a víš, v jakém stavu věci budeš mít na další (realisticky max. 5 let) periodu života auta. Jestli koupíš auto za 100tis., bežně do standardní údržby nasypeš 40tis. (náplně, rozvody, čepy, silentbloky, nějaká kosmetika atp.). Ale když narazíš na auto za 35tis., tak těch 40tis. do toho padne stejně, no dobře plus něco málo navíc. Uhnout to může na každou stranu. 15 let starých aut ve stavu "sednout a jezdit" není na sauto/bazosi zrovna moc. Jinými slovy: kupní cena není často ta zásadní položka. V horizontu té předpokládané periody (např. 5 let) a pro takto stará auta - bych řekl - je to položka skoro zanedbatelná. Údržba + palivo tohle přečíslí.
Sedni na 1-2 večery tady k fóru, studuj, čti, čti, čti. Najdeš tu hromady informací, v nichž se ale zkraje vyznat není lehké. Ale ty běžné a typické závady tady jsou. Podle modelových roků, typu motoru, atp. - to se tu opakuje pořád (klapka Magneti Marelli u atmosfér, motor T6 a 4q převodovka u S80/XC90, nějaké zatékání, Haldexy, odvětrávání klikovek, atd. atd.).
A když se někde objeví levné auto, počítej s tím, že může být rychle pryč. Pokud to není letitý střep. Příklad: na bazosi se před pár lety objevila S80 2.4i atmosféra automat 2001 vč. LPG. Cena 30000Kč. Byla neděle večer - nechtěl jsem volat, tak SMS, rezervace. V 8 ráno hovor, domluva, diskuse. V 17:00 podepsaná smlouva, odjezd domů.
Ano auto mělo mouchy - avšak otevřené přiznané, nic fatálního - proto ale také ta cena. Dodělávané údajně občas LPG zlobilo (nakonec se ukázalo, že to byla nějaká skládačka z použitých dílů). Zbytek auta byl adekvátní věku. T.j. výměna náplní, proplachy, nějaké drobnosti, kosmetika v interiéru (koženková opěrka) - ale relativní drobnosti. Ve výsledku nejhůře na tom byl ten plyn. Musela se vyměnit jednotka (nějaký méně obvyklý typ z Itálie), vstřikovače byly také nakonec po smrti. Jak se sáhlo na svíčky (nějaké pekelné Brisky), polámaly se i teplem unavené cívky. Největší položka tedy bylo zprovoznit to LPG, bez něj to na benzín jezdilo v pohodě. Ať je to jak je to, ty následné investice přesáhly cenu auta (cca. 45tis.) - avšak s drobným úsilím se z toho vylouplo parádní a úsporné auto za 75tis., které sousedé ještě tiše závidí. Rodiče (t.č. v důchodě) už najezdí málo, ale proti Fóbii je to velký skok jinak, v bezpečnosti, pohodlí, výbavou, no ve všem. Jediný problém je úzká garáž, která byla stavěna ještě na Škodu 100.
Přeji šťastnou ruku při výběru, není od věci si vzít s sebou někoho, kdo Volvo zná více než málo, někoho, kdo se správným diagnostickým přístrojem pomůže odhalit potenciální problémy a zhruba vyčíslí, co tě bude čekat po nákupu. Hledání "toho správného" vozu může trvat i měsíce, zase tolik těch Volv na prodej není...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2993 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nejdražší na tom autě bude oprava AWD, takže se zaměř na to jestli hrabe zadek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#2994 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vem sebou někoho, kdo Volvům rozumí, nebo zajed k nějakému specialistovi. Takhle těžko radit, ten motor je slušný, samozřejmě při těchto kilometrech to bude o pravidelné údržbě.
AWD už vzpomenul kolega výše, to je známá bolístka, která ti nákup můžu prodražit, jinak snad by tam neměla být nějaká výrazná past.
jenom ten motor - je to vážně 2.5T? Nevím jestli se už v tomto roce dával, častěji se vyskytuje spíš 2.4T. Oba jsou to nízkotlaká turba
AWD už vzpomenul kolega výše, to je známá bolístka, která ti nákup můžu prodražit, jinak snad by tam neměla být nějaká výrazná past.
jenom ten motor - je to vážně 2.5T? Nevím jestli se už v tomto roce dával, častěji se vyskytuje spíš 2.4T. Oba jsou to nízkotlaká turba
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2995 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych nepovažoval za největší riziko AWD (samozřejmě musí fungovat), ale spojku. Pokud nebyla dělaná, tak ranec je komplet dvouhmota a stačí, že začne téci manžeta pracovního pístu (gumička za "pětku", která se nedá koupit samotná, ale jen celý píst za 2000,-) a práce (převodovka ven) za bůra. Při tom samozřejmě lamela a přítlačák + "desítka" navrch.
O původní "doživotní" náplni v převodovce nemluvě, pokud není doložen servis.
O původní "doživotní" náplni v převodovce nemluvě, pokud není doložen servis.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2996 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No mě tisícihran na úhlovce opustil při 230 kkm. Když mi pak Martinopel měnil motor při 236 kkm, tak říkal, že lamela spojky je tak v polovině životnosti. Teď mám skoro 300 kkm a spojku pořád původní. Za to mě opustil kardan a diferák, takže za mě to vychází, že nejrizikovější je pořád to AWD.
A to nepočítám spotřebák jako jsou třeba poloosy nebo cívky zapalování.
No vzít si sebou někoho s origo diagnostikou a zkušenostmi a zhodnotit klady a zápory nákupu jestli se to vyplatí.
A to nepočítám spotřebák jako jsou třeba poloosy nebo cívky zapalování.
No vzít si sebou někoho s origo diagnostikou a zkušenostmi a zhodnotit klady a zápory nákupu jestli se to vyplatí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2997 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já to beru z pohledu, že to AWD si dokážu udělat vpohodě doma, ale vyndavat celý agregát, na to už jsem fakt moc starej.
Ta manžeta spojkového válce začala téct ve 150 tis a desíti letech. Vypadala takhle
Ta manžeta spojkového válce začala téct ve 150 tis a desíti letech. Vypadala takhle
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Košice
- Vůz: Subaru Outback H6 180 kw , 2007
#2998 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahojte , chcem vas poprosit o vas nazor : https://www.autobazar.eu/volvo-s80-32-summum-a-t-awd-id9713426.html
Je tam slusny najazd , neviem co to u Volva s tymto motorom obnasa .
Dakujem pekne
Je tam slusny najazd , neviem co to u Volva s tymto motorom obnasa .
Dakujem pekne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Košice
- Vůz: Subaru Outback H6 180 kw , 2007
#2999 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nemate nikto s tymto motorom skusenosti?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3000 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkušeností je spousta, jen je třeba trochu pohledat. Obecně v S80 těžko hledat zajímavější motor, kromě V8, kterej se nějak tou dobou přestal dávat.
Chybu něuděláš, pokud je tento konkrétní kousek v dobrém stavu, což ale většinou z fotek poznat není. Takže uhnat někoho, kdo tam s tebou pojede a nechat si poradit.
Chybu něuděláš, pokud je tento konkrétní kousek v dobrém stavu, což ale většinou z fotek poznat není. Takže uhnat někoho, kdo tam s tebou pojede a nechat si poradit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1541 Odpovědi
- 135375 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 14 Odpovědi
- 1165 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2899 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1555 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous