Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žižkov
- Vůz: KT8D5.RN2P
#2726 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
jsem co se tyce aut celkem novacek. Ridim sice uz deset let, ale tak maximalne pujcena ci pracovni auta. Doma jsme měli vždy hodne obstarozni kusy a ne vždy jsme s nimi dojeli domu- a ja se v te době zaprisahnul, ze nez jezdit nejakym brakem, radsi pockam, nasetrim a poridim si něco poradnejsiho. Vim, ze s kazdym autem se nekdy muze něco stat, ale jde mi o ten dobry pocit, ze mam solidni auto, kteremu muzu verit. Uz dlouho se mi libi Volva (+teda Saaby, ale tech je dost málo), konkretne teda S60. Co byste me, jako zacatecnikovi doporucili? Idealne do 300tis. Jaky motor? A nepomohl by mi někdo najit slusny kus? Klidne za rozumnou odmenu.
Dekuji,
Kuba
jsem co se tyce aut celkem novacek. Ridim sice uz deset let, ale tak maximalne pujcena ci pracovni auta. Doma jsme měli vždy hodne obstarozni kusy a ne vždy jsme s nimi dojeli domu- a ja se v te době zaprisahnul, ze nez jezdit nejakym brakem, radsi pockam, nasetrim a poridim si něco poradnejsiho. Vim, ze s kazdym autem se nekdy muze něco stat, ale jde mi o ten dobry pocit, ze mam solidni auto, kteremu muzu verit. Uz dlouho se mi libi Volva (+teda Saaby, ale tech je dost málo), konkretne teda S60. Co byste me, jako zacatecnikovi doporucili? Idealne do 300tis. Jaky motor? A nepomohl by mi někdo najit slusny kus? Klidne za rozumnou odmenu.
Dekuji,
Kuba
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2727 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj. Nejlépe napsat, v jakém režimu bude auto jezdit a s jakým ročním nájezdem. Potom teprve můžeme radit s motorem.gaspaccho píše:Ahoj,
jsem co se tyce aut celkem novacek. Ridim sice uz deset let, ale tak maximalne pujcena ci pracovni auta. Doma jsme měli vždy hodne obstarozni kusy a ne vždy jsme s nimi dojeli domu- a ja se v te době zaprisahnul, ze nez jezdit nejakym brakem, radsi pockam, nasetrim a poridim si něco poradnejsiho. Vim, ze s kazdym autem se nekdy muze něco stat, ale jde mi o ten dobry pocit, ze mam solidni auto, kteremu muzu verit. Uz dlouho se mi libi Volva (+teda Saaby, ale tech je dost málo), konkretne teda S60. Co byste me, jako zacatecnikovi doporucili? Idealne do 300tis. Jaky motor? A nepomohl by mi někdo najit slusny kus? Klidne za rozumnou odmenu.
Dekuji,
Kuba
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2728 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tou S60 myslíš s60 první generace, nebo S60 druhé generace, vyráběná od roku 2010?
A tou větou do 300 tis myslíš cenu či nájezd?
A tou větou do 300 tis myslíš cenu či nájezd?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#2729 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já to pochopil jako S60II do 300K Kč (v tom případě je dotaz ve špatném topicu), ale jak jsi na to upozornil tak souhlasím, že to může být myšleno jakkoliv
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žižkov
- Vůz: KT8D5.RN2P
#2730 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo, omlouvam se, mysleno 300tis. Kč. To je porad ojetina, ne?
myslim, ze najezd 2x tydne do práce 20 min po meste, víkendy vylety po CR a 5x do roka nekam po Evrope.
EDIT: ted az vidim, ze rozlisujete v nazvu topicu S60 I a II
myslim, ze najezd 2x tydne do práce 20 min po meste, víkendy vylety po CR a 5x do roka nekam po Evrope.
EDIT: ted az vidim, ze rozlisujete v nazvu topicu S60 I a II
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2731 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Myslim, že jedničkovou S60 za 300 bys asi uplně nesháněl...
OT: cituji wiki:
OT: cituji wiki:
Ale pěkný vozítkoTatra KT8D5R.N2P (někdy chybně označované jako KT8D5.RN2P nebo KT8D5-RN2P)...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žižkov
- Vůz: KT8D5.RN2P
#2732 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
<spam> Jo, chtěl jsem nastínit, cim prave jezdim (ač neridim) </spam>
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2733 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Aha, já tě hned zařadil k řidičum MHD
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2734 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To by možná bylo i na naftu. V případě dieselu určitě D3 120kw 2.0 5ti válec. Ani nevím, co tam dávali za benzíny.gaspaccho píše: myslim, ze najezd 2x tydne do práce 20 min po meste, víkendy vylety po CR a 5x do roka nekam po Evrope.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2735 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Urcite zober D3 alebo D4 no LEN 5valce. Alebo D5 no ak nejsi zavodnik bohate ti postaci aj D3 ci D4 ktore maju 163koni a 400Nm. spotreba okolo 5,5-6 L
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žižkov
- Vůz: KT8D5.RN2P
#2736 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
spotřeba 160 koni je pro az az ja jsem celkem klidas. A nesypou se ty moderni diesly? Co filtr pevnych castic?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2737 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No tento dizel je konstrukcne povodny D5 2,4 so znizenym objemom na 2 litre. takze relativne spolahlivy a dokonca bez vyrivych klapiek. DPF to je otazka podla toho ako auto jazdilo. moja XC70 D5 ma 396 tisic KM a ma povodne DPF a moja S60 D4 ma 185 tisic KM tak isto povodny DPF
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997
#2738 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
rád bych se optal na pár podrobností ohledně S60. Byl jsem se dnes podívat na auto,
o kterém uvažuji, že bych koupil. Je to tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/65055895/Volvo-S60-147kW-200koni-LPG.php
Jako celek se mi to docela líbí, není to samozřejmě dokonalé za tu cenu, ale aspoň bude nějaká finanční rezerva na dodělání. Jde mi o nějaký slušný základ. Věci, které se mi až tak nelíbí - rád bych znal Váš názor na ně, eventuelně, jak složité a drahé je to řešit.
1.) Co mi asi nejvíc vadí, je polep folií. Auto je původně v modré metalíze a je polepené bílou folií, na střeše černou. Všelijaké prvky potom takovou tou imitací "karbonu", nebo jak se tomu říká.
Pán, co to prodává, říká, že už to tak koupil, a že mu to docela vyhovuje, nejsou na tom vidět kamínky atd.
Mě se to úplně moc nelíbí - za prvé to na mě působí dost lacině, tedy hlavně ta černá střecha a různý prvky v v tý šupinatý černý a za druhé se mi ani nezdá, že by to bylo nějak extra precizně udělané (možná proto to působí lacině).
K věci: o tom, že to sundat půjde, jsem skálopevně přesvedčen, o tom, že nebude poznat, že na tom ta folie byla taky. Čeho se hodně bojím, že netuším, proč tam ta folie je (ani prodávající, už to tak koupil), jak je na tom lak pod ní, jestli to není poškrábaný nebo jinak poškozený. Napůl si říkám, že majitel, od kterého to stávající koupil, měl možná tuzérského ducha, neboť těmi šupinami jsou polepené i části interiéru, takže by snad s lakem problém být neměl. Na druhou stranu si to možná jen namlouvám, abych si obhájil případný nákup a pak spláču nad výdělkem.
2.) Není úplně dopasovaný přední nárazník, možná ho sundavali při natahování folie a vykašlali se na dopasování, zbytek provedení folie by tomu odpovídal.
3.) Semtam jsou volnější gumová těsnění kolem oken, především stahovacích.
4.) Další věc jsou příšerně zatmavené folie na oknech zadních dveří i zadním skle - opět, dolů to půjde, otázka je jak snadno. Skla poškozená nebudou, nepředpokládám, že by se to dalo tím skrýt.
5.) Interiér jako takový za moc nestojí, sedačky bych vyměnil a tapecy taky. Je to světlá polokůže, tapecy látkové, s čištěním se nikdo moc netrápil a tak látkové části jsou dost hnojové, sedačka řidiče je protržená na klasickém místě a asi i trošku propálená na místě jiném.
6.) Co mi ovšem docela vadí je všelijaké povrzávání ve většině interiéru. Především schárnka spolujezdce, madla dveří, přihrádka mezi sedadly atd. Je to normální na autě, co má by mělo mít najeto 250 000? Nejspíš by to vyřešila výměna konkrétních dílů, spíš si říkám, jestli to nemůže indikovat vyšší nájezd.
7.) Dost potrhaná je také manžeta řadící páky (samotná hlavice je potom vyměněná za nějaký stříbrný model..), je to opět normální na takovém nájezdu?
8.) A velice iritující věc: ozývá se povrzávání při sešlápnutí a povolování spojkového pedálu.
Takže otázka zní - lze se toho vrzání zbavit a je to normální?
Co se týče techniky.:
9.) Nejspíš bude chtít udělat geometrie, volant je lehce nakřivo směrem vpravo. Nebo něco vážnějšího?
10.) Lehce to při prudčím brždění kope do pedálu i volantu, takže nejspíš by to chtělo i vyměnit kotouče (nebo to může být něco jiného?)
11.) Motor je dole, blízko převodovky, trochu od oleje a stejně tak na zadní straně, dole za olejovovou vanou taková hranatá věc (omlouvám se za ten výraz ), relativně hodně od oleje. Nicméně podle slov majitele auto olej nežere a asi ani moc neprolíná - jeho slovy: kontroluje ho a není třeba dolévat mezi výměnami.
12.) Montáž LPG v motorovém prostoru je dost prasácky provedená. Je to tam tak nějak naházené všechno, prý podle montážního technika LPG, aby to mělo vůle a hadičky se vibracemi motoru nevyklepali. No nevím... Ale asi by nebyl problém to nechat relativně levně někde přeorganizovat aby to nějak vypadalo.
13.) Jinak je spodek auta ošetřený jakýmsi antikorozním nátěřem, vypadá to jako tlustá vrstva laku. Co se týče podvozkových částí, tak to nedokážu posoudit, ale nic pohledově v dezolátním stavu jsem tam neviděl.
14.) Auto jezdí dobře na benzín i na plyn a rychle přepíná, v podstatě okamžitě. Je pravda, že jsem tedy nic motoricky podobného neřídil, ale táhne to pěkně. Zdálo se mi jen, že auto občas trošičku, skoro neznatelně cuklo, když jsem neměl nohu na plynu a pak najednou víc přídal.
15.) Po nastartování svítí asi 3 minuty SERVICE - slovy pana majitele auto hledá závady a když žádné nenajde, tak zhasne (ano, po 3 minutých zhasne). Ovšem, že by to hledalo závady? To se mi nezdá.. spíš půjde o nějaký pravidelný interval, který se musí vymazat na diagnostice, ne?
16.) Celkově mi auto přišlo tak nějak "měkké"... Od sedaček, až po podvozek (žádné rány ani vrzání z podvozku se nekoná), je ale dost možné, že je to jen o zvyku, a zatím jsem prostě jezdil "tvrdšími" auty.
17.) Rozvody se u tohoto motoru dělají kdy?
Bohužel nemám srovnání s žádnou S60tkou, Volvem, natož s konkrétním motorem. Proto vás asi můžou některé připomínky překvapit..
Jo a na závěr. Auto je prý servisováno ve svedsketanky.cz, takže u martinopela. Prosba na tebe. Kdyby ses upamatoval, nemáš nějaké postřehy k tomuhle konkrétnímu autu, prý ti pravidelně prochází rukama.
Všem, kterým by se chtělo ztratit svůj čas s odpovědmi a připomínkami na můj příspěvek, předem uctivě děkuji za jakýkoliv podnět či připomínku.
Honza Z.
rád bych se optal na pár podrobností ohledně S60. Byl jsem se dnes podívat na auto,
o kterém uvažuji, že bych koupil. Je to tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/65055895/Volvo-S60-147kW-200koni-LPG.php
Jako celek se mi to docela líbí, není to samozřejmě dokonalé za tu cenu, ale aspoň bude nějaká finanční rezerva na dodělání. Jde mi o nějaký slušný základ. Věci, které se mi až tak nelíbí - rád bych znal Váš názor na ně, eventuelně, jak složité a drahé je to řešit.
1.) Co mi asi nejvíc vadí, je polep folií. Auto je původně v modré metalíze a je polepené bílou folií, na střeše černou. Všelijaké prvky potom takovou tou imitací "karbonu", nebo jak se tomu říká.
Pán, co to prodává, říká, že už to tak koupil, a že mu to docela vyhovuje, nejsou na tom vidět kamínky atd.
Mě se to úplně moc nelíbí - za prvé to na mě působí dost lacině, tedy hlavně ta černá střecha a různý prvky v v tý šupinatý černý a za druhé se mi ani nezdá, že by to bylo nějak extra precizně udělané (možná proto to působí lacině).
K věci: o tom, že to sundat půjde, jsem skálopevně přesvedčen, o tom, že nebude poznat, že na tom ta folie byla taky. Čeho se hodně bojím, že netuším, proč tam ta folie je (ani prodávající, už to tak koupil), jak je na tom lak pod ní, jestli to není poškrábaný nebo jinak poškozený. Napůl si říkám, že majitel, od kterého to stávající koupil, měl možná tuzérského ducha, neboť těmi šupinami jsou polepené i části interiéru, takže by snad s lakem problém být neměl. Na druhou stranu si to možná jen namlouvám, abych si obhájil případný nákup a pak spláču nad výdělkem.
2.) Není úplně dopasovaný přední nárazník, možná ho sundavali při natahování folie a vykašlali se na dopasování, zbytek provedení folie by tomu odpovídal.
3.) Semtam jsou volnější gumová těsnění kolem oken, především stahovacích.
4.) Další věc jsou příšerně zatmavené folie na oknech zadních dveří i zadním skle - opět, dolů to půjde, otázka je jak snadno. Skla poškozená nebudou, nepředpokládám, že by se to dalo tím skrýt.
5.) Interiér jako takový za moc nestojí, sedačky bych vyměnil a tapecy taky. Je to světlá polokůže, tapecy látkové, s čištěním se nikdo moc netrápil a tak látkové části jsou dost hnojové, sedačka řidiče je protržená na klasickém místě a asi i trošku propálená na místě jiném.
6.) Co mi ovšem docela vadí je všelijaké povrzávání ve většině interiéru. Především schárnka spolujezdce, madla dveří, přihrádka mezi sedadly atd. Je to normální na autě, co má by mělo mít najeto 250 000? Nejspíš by to vyřešila výměna konkrétních dílů, spíš si říkám, jestli to nemůže indikovat vyšší nájezd.
7.) Dost potrhaná je také manžeta řadící páky (samotná hlavice je potom vyměněná za nějaký stříbrný model..), je to opět normální na takovém nájezdu?
8.) A velice iritující věc: ozývá se povrzávání při sešlápnutí a povolování spojkového pedálu.
Takže otázka zní - lze se toho vrzání zbavit a je to normální?
Co se týče techniky.:
9.) Nejspíš bude chtít udělat geometrie, volant je lehce nakřivo směrem vpravo. Nebo něco vážnějšího?
10.) Lehce to při prudčím brždění kope do pedálu i volantu, takže nejspíš by to chtělo i vyměnit kotouče (nebo to může být něco jiného?)
11.) Motor je dole, blízko převodovky, trochu od oleje a stejně tak na zadní straně, dole za olejovovou vanou taková hranatá věc (omlouvám se za ten výraz ), relativně hodně od oleje. Nicméně podle slov majitele auto olej nežere a asi ani moc neprolíná - jeho slovy: kontroluje ho a není třeba dolévat mezi výměnami.
12.) Montáž LPG v motorovém prostoru je dost prasácky provedená. Je to tam tak nějak naházené všechno, prý podle montážního technika LPG, aby to mělo vůle a hadičky se vibracemi motoru nevyklepali. No nevím... Ale asi by nebyl problém to nechat relativně levně někde přeorganizovat aby to nějak vypadalo.
13.) Jinak je spodek auta ošetřený jakýmsi antikorozním nátěřem, vypadá to jako tlustá vrstva laku. Co se týče podvozkových částí, tak to nedokážu posoudit, ale nic pohledově v dezolátním stavu jsem tam neviděl.
14.) Auto jezdí dobře na benzín i na plyn a rychle přepíná, v podstatě okamžitě. Je pravda, že jsem tedy nic motoricky podobného neřídil, ale táhne to pěkně. Zdálo se mi jen, že auto občas trošičku, skoro neznatelně cuklo, když jsem neměl nohu na plynu a pak najednou víc přídal.
15.) Po nastartování svítí asi 3 minuty SERVICE - slovy pana majitele auto hledá závady a když žádné nenajde, tak zhasne (ano, po 3 minutých zhasne). Ovšem, že by to hledalo závady? To se mi nezdá.. spíš půjde o nějaký pravidelný interval, který se musí vymazat na diagnostice, ne?
16.) Celkově mi auto přišlo tak nějak "měkké"... Od sedaček, až po podvozek (žádné rány ani vrzání z podvozku se nekoná), je ale dost možné, že je to jen o zvyku, a zatím jsem prostě jezdil "tvrdšími" auty.
17.) Rozvody se u tohoto motoru dělají kdy?
Bohužel nemám srovnání s žádnou S60tkou, Volvem, natož s konkrétním motorem. Proto vás asi můžou některé připomínky překvapit..
Jo a na závěr. Auto je prý servisováno ve svedsketanky.cz, takže u martinopela. Prosba na tebe. Kdyby ses upamatoval, nemáš nějaké postřehy k tomuhle konkrétnímu autu, prý ti pravidelně prochází rukama.
Všem, kterým by se chtělo ztratit svůj čas s odpovědmi a připomínkami na můj příspěvek, předem uctivě děkuji za jakýkoliv podnět či připomínku.
Honza Z.
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#2739 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máš k dispozici i nějaký odkaz na auto?
Podle toho co píšeš to vyrziva nějak divoce.
Podle toho co píšeš to vyrziva nějak divoce.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#2740 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jenom k tomu vrzání, Volva, pokud si tím někdo nedá práci, tak vržou.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997
#2741 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Odkaz je jen ten jedinej, co je v příspěvku, nikde jinde jsem auto nenašel a prodávajícího jsem se neptal, jestli ho inzeruje někde jinde.Máš k dispozici i nějaký odkaz na auto?
Podle toho co píšeš to vyrziva nějak divoce.
To znamená, že jediné řešení by bylo lokalizovat každé vrzavé místo a vyřešit ho individuálně, nějakými podložkami a tak?Jenom k tomu vrzání, Volva, pokud si tím někdo nedá práci, tak vržou.
Jak říkám, interiér by šel asi nový, kdyby se mi povedlo sehnat třeba tapeci s nižším nájezdem, asi by to bylo znát, že?
Ale o to mi tolik nejde, jestli volva prostě vržou, nedá se nic dělat. Nicméně zbytek mi to trochu znechucuje, nejhorší pro mě asi je, že nemám žádné srovnání. Prostě nevím, jak má stejné auto vypadat v super stavu, ve slušném stavu, ani, jak vypadá vybydlená rachotina, protože je to prostě úplně jiná třída, než jsem byl zvyklý..
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#2742 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Vypada opravdu pekne...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#2743 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nejlepší rada na to je - zajeď o víkendu do Jedovnice, tam uvidíš všechno i šáhnout si budeš moct.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#2744 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Polepená je proto, že bývalý majitel je otec kluka co dělá polepy ve F-M viz http://www.profifolie.cz/.
Je to tahle?
Je to tahle?
- Přílohy
-
- main377.jpg (59.49 KiB) Zobrazeno 3277 x
-
- main378.jpg (55.34 KiB) Zobrazeno 3277 x
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997
#2745 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jj, to je ona. Tak jsem rad, ze to auto nekdo zna a poznal nevis o nem neco vic? Kazdopadne jsi me docela uklidnil, ze je to polepene predevsim jako reklama, to by nemusel byt lak pod tim zniceny. Takze jedna vec, ta co me docela hodne trapila by asi mela relativne jednoduche reseni. Tak jsem zase o krok bliz ho koupit.
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#2746 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No viděl jsem ho tak 2-3 roky zpět, už v té době se mi polep vůbec nelíbil.. taky si nemyslím, že to je polepeno z důvodu zakrytí nedokonalostí (pro ujištění můžeš Patrikovi G. zavolat, mobil má na stránkách).
Vrzání plastů, roztržená kůže na řadičce jsou blbosti co se dají levně opravit (jen to zabere čas, celý nový interiér by taky nemusel být problém sehnat nějaký novější).
Spíš bych si dal pozor na kvalitu montáže LPG, beztak to montovali někde v Polsku...(to by taky mohl upřesnit Patrik jelikož ten nechávali montovat oni, nebo alespoň za ně už tam byl).
Víc o autě nevím, ale každopádně od S60 za cenu fabie nemůžeš čekat zázraky a klidně se můžou vyskytnout investice převyšující nákupní cenu auta.
Vrzání plastů, roztržená kůže na řadičce jsou blbosti co se dají levně opravit (jen to zabere čas, celý nový interiér by taky nemusel být problém sehnat nějaký novější).
Spíš bych si dal pozor na kvalitu montáže LPG, beztak to montovali někde v Polsku...(to by taky mohl upřesnit Patrik jelikož ten nechávali montovat oni, nebo alespoň za ně už tam byl).
Víc o autě nevím, ale každopádně od S60 za cenu fabie nemůžeš čekat zázraky a klidně se můžou vyskytnout investice převyšující nákupní cenu auta.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2747 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nevadí, napravíme...TiRa píše:Edit: Teď koukám, že jsem to napsal do špatného fóra (jedná se o starší S60). První příspěvek a už kiks
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#2748 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podle popisu je to hromada šrotu vhodná tak maximálně na náhradní díly. Nejlepší by bylo zapomenout na nadšení z prvního svezení Volvem a začít hledat něco rozumnějšího.Mav3rick píše:Ahoj,
rád bych se optal na pár podrobností ohledně S60. Byl jsem se dnes podívat na auto,
o kterém uvažuji, že bych koupil. Je to tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/65055895/Volvo-S60-147kW-200koni-LPG.php
Jako celek se mi to docela líbí, není to samozřejmě dokonalé za tu cenu, ale aspoň bude nějaká finanční rezerva na dodělání. Jde mi o nějaký slušný základ. Věci, které se mi až tak nelíbí - rád bych znal Váš názor na ně, eventuelně, jak složité a drahé je to řešit.
1.) Co mi asi nejvíc vadí, je polep folií. Auto je původně v modré metalíze a je polepené bílou folií, na střeše černou. Všelijaké prvky potom takovou tou imitací "karbonu", nebo jak se tomu říká.
Pán, co to prodává, říká, že už to tak koupil, a že mu to docela vyhovuje, nejsou na tom vidět kamínky atd.
Mě se to úplně moc nelíbí - za prvé to na mě působí dost lacině, tedy hlavně ta černá střecha a různý prvky v v tý šupinatý černý a za druhé se mi ani nezdá, že by to bylo nějak extra precizně udělané (možná proto to působí lacině).
K věci: o tom, že to sundat půjde, jsem skálopevně přesvedčen, o tom, že nebude poznat, že na tom ta folie byla taky. Čeho se hodně bojím, že netuším, proč tam ta folie je (ani prodávající, už to tak koupil), jak je na tom lak pod ní, jestli to není poškrábaný nebo jinak poškozený. Napůl si říkám, že majitel, od kterého to stávající koupil, měl možná tuzérského ducha, neboť těmi šupinami jsou polepené i části interiéru, takže by snad s lakem problém být neměl. Na druhou stranu si to možná jen namlouvám, abych si obhájil případný nákup a pak spláču nad výdělkem.
2.) Není úplně dopasovaný přední nárazník, možná ho sundavali při natahování folie a vykašlali se na dopasování, zbytek provedení folie by tomu odpovídal.
3.) Semtam jsou volnější gumová těsnění kolem oken, především stahovacích.
4.) Další věc jsou příšerně zatmavené folie na oknech zadních dveří i zadním skle - opět, dolů to půjde, otázka je jak snadno. Skla poškozená nebudou, nepředpokládám, že by se to dalo tím skrýt.
5.) Interiér jako takový za moc nestojí, sedačky bych vyměnil a tapecy taky. Je to světlá polokůže, tapecy látkové, s čištěním se nikdo moc netrápil a tak látkové části jsou dost hnojové, sedačka řidiče je protržená na klasickém místě a asi i trošku propálená na místě jiném.
6.) Co mi ovšem docela vadí je všelijaké povrzávání ve většině interiéru. Především schárnka spolujezdce, madla dveří, přihrádka mezi sedadly atd. Je to normální na autě, co má by mělo mít najeto 250 000? Nejspíš by to vyřešila výměna konkrétních dílů, spíš si říkám, jestli to nemůže indikovat vyšší nájezd.
7.) Dost potrhaná je také manžeta řadící páky (samotná hlavice je potom vyměněná za nějaký stříbrný model..), je to opět normální na takovém nájezdu?
8.) A velice iritující věc: ozývá se povrzávání při sešlápnutí a povolování spojkového pedálu.
Takže otázka zní - lze se toho vrzání zbavit a je to normální?
Co se týče techniky.:
9.) Nejspíš bude chtít udělat geometrie, volant je lehce nakřivo směrem vpravo. Nebo něco vážnějšího?
10.) Lehce to při prudčím brždění kope do pedálu i volantu, takže nejspíš by to chtělo i vyměnit kotouče (nebo to může být něco jiného?)
11.) Motor je dole, blízko převodovky, trochu od oleje a stejně tak na zadní straně, dole za olejovovou vanou taková hranatá věc (omlouvám se za ten výraz ), relativně hodně od oleje. Nicméně podle slov majitele auto olej nežere a asi ani moc neprolíná - jeho slovy: kontroluje ho a není třeba dolévat mezi výměnami.
12.) Montáž LPG v motorovém prostoru je dost prasácky provedená. Je to tam tak nějak naházené všechno, prý podle montážního technika LPG, aby to mělo vůle a hadičky se vibracemi motoru nevyklepali. No nevím... Ale asi by nebyl problém to nechat relativně levně někde přeorganizovat aby to nějak vypadalo.
13.) Jinak je spodek auta ošetřený jakýmsi antikorozním nátěřem, vypadá to jako tlustá vrstva laku. Co se týče podvozkových částí, tak to nedokážu posoudit, ale nic pohledově v dezolátním stavu jsem tam neviděl.
14.) Auto jezdí dobře na benzín i na plyn a rychle přepíná, v podstatě okamžitě. Je pravda, že jsem tedy nic motoricky podobného neřídil, ale táhne to pěkně. Zdálo se mi jen, že auto občas trošičku, skoro neznatelně cuklo, když jsem neměl nohu na plynu a pak najednou víc přídal.
15.) Po nastartování svítí asi 3 minuty SERVICE - slovy pana majitele auto hledá závady a když žádné nenajde, tak zhasne (ano, po 3 minutých zhasne). Ovšem, že by to hledalo závady? To se mi nezdá.. spíš půjde o nějaký pravidelný interval, který se musí vymazat na diagnostice, ne?
16.) Celkově mi auto přišlo tak nějak "měkké"... Od sedaček, až po podvozek (žádné rány ani vrzání z podvozku se nekoná), je ale dost možné, že je to jen o zvyku, a zatím jsem prostě jezdil "tvrdšími" auty.
17.) Rozvody se u tohoto motoru dělají kdy?
Bohužel nemám srovnání s žádnou S60tkou, Volvem, natož s konkrétním motorem. Proto vás asi můžou některé připomínky překvapit..
Jo a na závěr. Auto je prý servisováno ve svedsketanky.cz, takže u martinopela. Prosba na tebe. Kdyby ses upamatoval, nemáš nějaké postřehy k tomuhle konkrétnímu autu, prý ti pravidelně prochází rukama.
Všem, kterým by se chtělo ztratit svůj čas s odpovědmi a připomínkami na můj příspěvek, předem uctivě děkuji za jakýkoliv podnět či připomínku.
Honza Z.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#2749 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
1.Ahoj, ještě jednou si pozorně přečti co si zde napsal.
2.Ke každému bodu si dopiš nějakou částku, na opravu.Sečti to připočítej pořizovací cenu auta.
3.A znovu projdi inzeráty, ovšem v cenové kategorii která, ti vyjde po součtu.
2.Ke každému bodu si dopiš nějakou částku, na opravu.Sečti to připočítej pořizovací cenu auta.
3.A znovu projdi inzeráty, ovšem v cenové kategorii která, ti vyjde po součtu.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2750 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Přesně tak: sepsal jsi tady 17 bodů, z nichž asi tak 80% jsou další investice, někdy v penězích, jinde čas se sháněním dílů. Tvůj seznam je opravdu obsáhlý (málokdo si dokáže takto objektivně vypsat všechny mínusy - palec nahoru, že se na to díváš s racionální chladnou hlavou). Určitě bych hledal dále (fórum, bazos, sauto) - věřím, že i za takové dva týdny (pekelného čekání) najdeš tucet lepších aut na prodej. Když se pěkné objeví, je třeba jednat rychle. Často se dá "ulovit" auto levně, když majitel prodává pod cenou, aby se toho rychle zbavil.
Byť je však někdy prvotní cena "neodolatelná", následné investice se klidně vyšplhají na několikanásobek ceny auta.
Příklad: před rokem jsem takto ulovili jednu S80 2001 2.4i atmosféru asi za 30tis., v LPG. Těch 'ale' rozhodně neměla tolik, ale šli jsme do toho s tím, že to něco bude stát. S ohlédnutím za poslední rok - doinvestovalo se cca. 45 tis. A to byly jen relativní maličkosti:
- LPG bylo celé marné - vyměnila se jednotka (zatečená), nakonec i všechny vstřikovače (staré, použité), byť věk instalace byl asi 3 roky
- běžná výměna náplní, vč. oleje v automatu, svíčky, filtry, atp.
- škrtící klapka Magnetti Malléry (obvyklý problém) - nyní na doživotí
- nějaké gumy, brzdy a další (zanedbaná) údržba
- drobnosti v interiéru, interiérové zrcátko, atp.
Auto ale (v době nákupu) bylo v dobrém stavu, plně pojízdné = převodovka nekopala, olej z toho nikde necrčel, jedině to LPG dělalo trable (zjevně někdo nainstaloval staré a ojeté díly). Přesto to byl asi 1.5 násobek ceny auta, což by se někomu mohlo zdát moc.
Paradox je, že se tohle auto vyměnilo za stejně starou "relativně spotřebovanou" Fábii a jen s malým doplatkem. Ten rozdíl v komfortu je však neskutečný.
Pavel
P.S. Jediná nevýhoda S80 je to, že se do 40 let staré garáže vejde jen s odřenýma zrcátkama. A na třikrát cukání, jak ta velká koza má malý rejd.
A že i takové 15-leté auto je terčem závisti některých sousedů. Dobře jim tak.
Byť je však někdy prvotní cena "neodolatelná", následné investice se klidně vyšplhají na několikanásobek ceny auta.
Příklad: před rokem jsem takto ulovili jednu S80 2001 2.4i atmosféru asi za 30tis., v LPG. Těch 'ale' rozhodně neměla tolik, ale šli jsme do toho s tím, že to něco bude stát. S ohlédnutím za poslední rok - doinvestovalo se cca. 45 tis. A to byly jen relativní maličkosti:
- LPG bylo celé marné - vyměnila se jednotka (zatečená), nakonec i všechny vstřikovače (staré, použité), byť věk instalace byl asi 3 roky
- běžná výměna náplní, vč. oleje v automatu, svíčky, filtry, atp.
- škrtící klapka Magnetti Malléry (obvyklý problém) - nyní na doživotí
- nějaké gumy, brzdy a další (zanedbaná) údržba
- drobnosti v interiéru, interiérové zrcátko, atp.
Auto ale (v době nákupu) bylo v dobrém stavu, plně pojízdné = převodovka nekopala, olej z toho nikde necrčel, jedině to LPG dělalo trable (zjevně někdo nainstaloval staré a ojeté díly). Přesto to byl asi 1.5 násobek ceny auta, což by se někomu mohlo zdát moc.
Paradox je, že se tohle auto vyměnilo za stejně starou "relativně spotřebovanou" Fábii a jen s malým doplatkem. Ten rozdíl v komfortu je však neskutečný.
Pavel
P.S. Jediná nevýhoda S80 je to, že se do 40 let staré garáže vejde jen s odřenýma zrcátkama. A na třikrát cukání, jak ta velká koza má malý rejd.
A že i takové 15-leté auto je terčem závisti některých sousedů. Dobře jim tak.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136281 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1223 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2937 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous